W ostatnim miesiącu obowiązywania umowy Plus naliczył mi opłaty za sms-y charytatywne, których nie wysłałam. Cel słuszny bo WOŚP, no ale nie mogłam wysłać sms-ów z karty, która od paru miesięcy leżała w szafie i nie była podpięta do żadnego urządzenia. A najlepsze, że była to karta internetowa i nigdy aż do ostatniego miesiąca nie były z niej robione połączenia ani wysyłane sms-y. A karty nie używałam z tego powodu, że jakość internetu, który dostarczał Plus, nie pozwalała nawet na normalną naukę zdalną i przez kilka miesięcy korzystaliśmy z internetu innego operatora. Na internet też zresztą była złożona reklamacja, i oczywiście wina moja, bo mam kiepski sprzęt. Pożegnałam się z Plusem i nigdy do nich nie wrócę, choćby oferowali usługi za darmo. Tak się nie traktuje ludzi!!!!!!!!!!! A swoją drogą to chyba jakieś cuda plusowe, żeby naliczyć opłaty za nieużywaną kartę. Ale widocznie duży może więcej w naszym kraju, niestety.Zaletybrak niestety
WadyLekceważenie klienta, nieprofesjonalne sprawdzenie reklamacji, odpisywanie schematem, który od razu nadaje się do kosza.