Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2991 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Izabela / 2021-01-29 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa zakończona w pazdzierniku A faktury przychodzą do dziś większe niż jak był abonament.. konsyltanci ( rozmawiałam z wieloma)każdy poziom dna bagiennego. Szkoda czasu i pieniędzy na to dziadostwo. Nie można nic załatwić,problemy z infolinią, wiedza pracowników jest naprawda niewielka ..szkoda
  • ~Dawid / 2021-01-28 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam najgorszy chłam jaki może być internet to jest tragedia jak masz wybór pomiędzy czym a plusem wybierz to drugi bo plus to gówno
    ZaletyBrak
    WadyCała ta sieć to jedna wielka wada
  • ~Jacek / 2021-01-27 19:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszuści jednym słowem, uciekam z tej sieci.
    Uważajcie na nich i czytajcie dobrze umowę, bo to co mówią i robią to przepaść.
  • ~Dobromir / 2021-01-27 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!!! W salonie w Rudzie Śląskiej w CH Plaza sprzedają używane telefony jako nowe. Przestrzegam, sprawdzajcie.
  • ~Brosek / 2021-01-26 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniłem z tmobile na szczescie na karte. Pod koniec miesiaca wracam. Promocje tylko na papierze kontakt z biurem i w salonie zaden. O jakosci tego szitu nie wspomne nigdy wiecej firma z PRL
    ZaletyZadne zalety
    WadySame wady brak uprzejmosci i chceci
  • ~balchutowo / 2021-01-26 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie zwłaszcza jeśli jesteście starsi lub wasi rodzice

    Doliczli mi 12 zł miesięcznie.
    Wnuk zainstalował mi aplikację prześwietlił faktury i ani słowa nie było o żadnej dodatkowej usłudze
    W salonie mówili że możę to możę tamto ale nic nie pomogli

    Po pół roku łaskawie powiedzieli że to nawigacja ale ani słowa na żadnej fakturze o tym nie było
    Reklamacja nie uwzględniona bo niby sobie włączyłem

    Złodzieje i oszuści unikać jak ognia
  • ~Daria / 2021-01-25 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich urzytkownikow sieci plus jest to najgorsza sieć nie polecam nikomu tej sieci. Konsultanci nie potrafią rozwiązać pozytywnie sprawy
    ZaletyBardzo zle
    WadyBardzo złe
  • ~kkaa / 2021-01-25 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniłem na infolinię PLUS obsługa wobec klienta zła, pracownicy są niemili i nie potrafią określić błędu lub jakiejkolwiek usługi
  • ~aa / 2021-01-25 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, dodzwonienie sie do ich konsultantow graniczy z cudem, od momentu podpisania umowy na internet nie moge sie doprosic o wysylanie faktur, internet chodzi albo nie, okaz niekompetencji nigdy wiecej
  • ~Dawid / 2021-01-23 17:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Człowiek płaci duże pieniądze za abonament .
    Ok fajnie , smartfon , nielimitowane rozmowy/SMS .
    Dużo internetu . Dużo , ale co z tego ? Najwolniejszy jaki jest .
    Ciągłe problemy z zasięgiem . Płacisz za LTE , korzystasz z EDGE . Czuje się jakbym miał starą Nokię .
  • ~Darek / 2021-01-21 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam z zasięgiem wcale nie jest kolorowo w firmie 2 numery kompletnie nie można było prowadzić rozmów obsługa nic nie robi mówią ze Ok 5 reklamacji 7 telefonów przeniosłem do innej sieci 8 numerów zostało napewno nie będę przedłużał po prostu są denerwujący
    ZaletyZasięg na trasie tylko tyle internet bez zmian tam gdzie niby Lte to normalnie lub słabo
    WadyObsługa jak jest problem jestes sam ściemniają na potęgę
  • ~Mateusz / 2021-01-21 11:37
    Ocena: 1.33 / 5
    No cóż wiele mówić, plus nie potrafi ani zatrudnić kompetentnych pracowników do obsługi klienta (za to bardzo chamskich) i nie potrafi też być dobrym dostawcą internetu. 0.17 mb/s ? Jakiś mocno nie śmieszny żart.
    ZaletyFajny zielony kolor na logo.
    WadySłaby internet a praktycznie jego brak
    Okropna obsługa klienta
    Długie umowy idealne by wyciągnąć od klienta maximum a dać minimum.
  • ~Artur / 2021-01-21 02:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie kupujcie telefonów Motorola. Ja zakupiłem na abonament gdzie bez abonamentu koszt smartfona to 2999 zł. Po zbiciu wyświetlacza i odesłaniu do autoryzowanego serwisu S.B.E wycenili koszt wymiany wyświetlacza na....3500 zł i oczywiście miałem wyrazić zgodę lub nie na naprawę. W przypadku braku zgody, koszt wyceny to 159 zł. To naciąganie!!!
  • ~Zbyszek / 2021-01-19 20:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Aktywują mi kartę SIM juz 7 dzień. Mimo telefonów i maili. W koncu dostałem odpowiedź, że potrwa to 14 dni i nie maja możliwości technicznych na przyśpieszenie aktywacji..
    Ludzie na księżyc polecieli a oni nie mogą karty sim aktywować :D
  • ~Bango / 2021-01-19 20:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet zacina gorzej niż Orange , ping w grach na wynosi powyżej 500 nie polecam
    ZaletyŻadnych nie ma
    WadyPing oraz upload/download
  • ~dorek / 2021-01-19 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    bradzo jestem zawiedziony prędkością internetu bardzo wysoki ping w grach i innych tego typu rzeczach strony internetowe ładują sie bardzo długo a filmy odpalają sie w bardzo niskiej jakości
    Zaletybrak
    Wadydużo
  • ~Ugluk / 2021-01-19 06:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Z racji braku czasu podaję tylko to, co zraziło mnie do sieci PLUS.

    Obsługa odmawiająca wykonywania swoich obowiązków oraz słabo przeszkolona, nieznająca najlepiej oferty i zasad sieci (w wielu miastach). Na infolinii jedno, a w salonie drugie.
    Albo w jednym salonie jedno, a w innym drugie. Sami się gubią we własnej ofercie.

    Poza tym - brak szacunku do klientów ze strony PLUS.

    Oprócz tego - zasięg pozostawiający wiele do życzenia.

    Byłem w PLUS zdecydowanie za długo, ale do tego by nie doszło, gdybym m.in. nie miał problemów w zw. ze składaniem wypowiedzenia w salonach.

    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.
    WadyObsługa odmawiająca wykonywania swoich obowiązków oraz słabo przeszkolona, nieznająca najlepiej oferty i zasad sieci (w wielu miastach). Na infolinii jedno, a w salonie drugie.

    Brak szacunku do klientów ze strony PLUS.

    Zasięg pozostawiający wiele do życzenia.
  • ~Mateusz / 2021-01-18 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki używałem, nawet 200ping nawet w nocy kiedy nikt nie używa internetu oprócz mnie, o graniu w gry można zapomnieć(1000 ping na spokojnie), prędkość spada z 20/20 (chociaż miało być 130/80) do prawie zera kilkanaście razy w ciągu dnia jak i w nocy, obsługa jak zwykle podaje że wszystko działa ale niestety tak nie jest
    Wadyza niska prędkość jak na to co podaje dostawca, niestabilność, bezużyteczna obsługa, duży ping
  • ~Greg / 2021-01-17 22:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Zmienilem NJU (orange) na plusa, bo podobno maja wiekszy zasieg. Jak sie okazalo w centrum Krakowa, nawet na rynku mam internet 3g i to i tak juz duzy sukces. Mieszkam 20km od Krakowa i tu internetu z telefonu nie mam w ogole. Polaczenia jak znajde dobre miejsce w domu. Pan w obsludze klienta Plus zapronowal zmienic mi telefon! Jako ze pakiet mam na dwa nr i dwa iphony (nowe) wydalo mi sie to po prostu smieszne. Podkresle ze wczesniej w sieci Nju byl lepszy zasieg i jakis dostep do internetu. Zglosilem awarie. Otrzymalem odpowiedz ze wszystko jest ok. Zlozylem reklamacje ze chce aby udostepnili mi swoje uslugi wedlug umowy a jezeli nie to rozwiazac umowe za porozumieniem (bez kary zerwania umowy). Dostalem odpowiedz ze wszystko po ich stronie jest w porzadku i zerwanie umowy bedzie dla mnie kosztem okolo 2500zl. Nie polecam plusa bo nie potrafia podejsc do klienta, nie potrafia przyznac sie do bledy a najwazniejsze nie potrafia przyznac racji klientowi. Teraz jestem zwiazany z siecia ktora nie gwarantuje mi odpowiednich uslug przez dwa lata WIELKI MINUS

    ps: Dzwoniac zglosci ze nie dziala mi internet facet na infolini zaproponowal mi iles tam GB za 25zl. Smiech na sali

    ps2: wszystkie ustawienia dla iphonow zostaly wlaczone przez pracownika plusa.
    ZaletyBRAK
    Wadykontak, rozwiazanie sprawy, nie poczuwaja sie do usterki badz nie mozliwosci udostepniania uslugi ktora oferuja, Jedynce co zapronowali to sprawa sądowa.
  • ~Chrzanek / 2021-01-17 19:08
    Ocena: 3.67 / 5
    Uważajcie na przesyłki od kurierów.przyszedl mi uszkodzony tel aż jest dziura od środka.oczywiscie plus nie wymienił bo stwierdził że to moja wina bo odebrałem paczkę i nie sprawdziłem przy nim.ciekawe jak miałem sprawdzić jak sobie od razu pojechał i nie chciał czekać. nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2583
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1291
Lajt Mobile
Ocena: 3.95, ilość opinii: 1051
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186