Kupiłem startówkę w kiosku. Niestety nie jest możliwa rejestracja tego ustrojstwa. Przez internet nie można, przez infolinię też nie(pozdrawiam geniusza, który projektował tę waszą centralkę, po 25 minutach klikania i czekania konsultant został ostatecznie zjechany), telefonicznie wyłącznie z ich karty (przecież dopiero kupiłem waszą startówkę to jak mam do was zadzwonić z Plusa???), albo gdzieś w punkcie.
Ponieważ mnie jeszcze nie pogięło, żeby specjalnie jechać do centrum by mi rejestrowali net za 5zł, który wątpliwe że w ogóle zadziała, kartę wyrzuciłem. Po prostu chciałem sobie oszczędzić nerwów. Miałem wcześniejsze doświadczenia z Plusem. Testowałem zestaw netu "od Ibisza", z tą ich anteną - kogutem. Oczywiście nie działało bo to ściema (powiedziano mi przy zwrocie tego dziadostwa, że "oni z internetem to tak średnio..."!) a przez 2 miesiące ścigano mnie o jakieś opłaty za uruchomienie! A miało być bezpłatne!!! W końcu korekta korekty faktury ustaliła że jestem im winien 0zł, ale nerwów straciłem bardzo dużo. Stąd kiedy pojawił się problem ze startówką to ją wyrzuciłem bojąc się oszustwa ze strony Plusa.Zalety- brak
Wady- nie ma sensownej możliwości uruchomienia usługi, pieniądze w błoto,
- obsługa klienta ukierunkowana na zwodzenie i utrudnianie by naciągnięty klient odpuścił,
MiejscowośćInowrocław