Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1916 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~wściekły / 2009-05-14 09:53
    Do tych wszystkich negatywnych opinii o zasięgu mogę dodać że apikacja jest do kitu mam pakiet 1GB
    więc często sprawdzam ile w danym miesiącu zużyłem i co się okazuje: na koniec jednego dnia mam na liczniku ok 120 Mb, a następnego dnia rano jest 53 Mb a trzy dni pużniej dostaję sms że przekroczyłem limit i została zmniejszona i tak kiepska szybkość. Mogę tylko podejrzewać że robią z tym przekręty.
  • ~zbig / 2008-01-20 21:24
    potwierdzam opinie innych użytkowników, mieszkam pod warszawą zasięg jest ale co chwilę przeglądarka wyświetla komunikat, że nie może połączyć mnie z internetem. szlag mie trafia, że jeszcze półtora roku będę płacił za ten shit. Odradzam wszystkim. Mam nadzieję, że Streżyńska dobierze się im do skóry. Jeżeli ktoś komuś obiecuje dostawę internetu, a później to nie działa to jest to dziadostwo, które powinno skończyć się albo zwrotem kosztów albo niezwłoczną poprawą usługi. Nie kupujcie tego badziewia.
    Zaletybrak
    Wadybrak usługi
    od 6 miesięcy, 60 zł
  • ~Zbigniew / 2017-04-13 09:10
    tragedia, już nie jestem u nich a cały czas dostaje rachunki, jako informacje zwrotne za co za jaki okres czasu, dostaje odpowiedz "za usługi telekomunikacyjne naliczone prawidłowo". i straszenie komornikiem, wpisaniem do KRD, i co już jest śmieszne straszą mnie ze niezapłacenie otrzymanych rachunków spowoduje wyłącznie mnie z ich usługi, tylko jakiej jak nic nie mam u nich, trzy lata temu wmawiano mi że ten szmelc z chin jest to telefon zgodnie z rozmową telefoniczną umową SONY,żałosne, dodatkowe usługi wysoko płatne(np. randki w ciemno) miałem w każdym punkcie plusa wyłączyć, miała to być formalność, wyłączyłem po kilku tygodniach gdy w końcu dodzwaniając się pod podany numer, a słuchając proszę czekać i muzyczki też mnie dużo kosztowało, w punktach plusa gdy przyjdziesz podpisać umowę bardzo mili, gdy przyjdziesz się coś dowiedzieć np.dlaczego rachunki takie wysokie miało być inaczej, są niegrzeczni, zdenerwowani a ja tam pytając się grzecznie często słyszałem "ja nie wiem za co ale trzeba płacić płacić, ja tego przecież panu nie zapłace". i jakieś straszenie komornikiem. Jak w XXI w taka firma może istnieć. Słuchając dokładnie doradcy plusa wypowiedziałem umowę, dostałem karę 141zł za zerwanie umowy, uwierzyłem doradcy nie sprawdziłem zabrakło coś dwóch miesięcy moja wina zapłaciłem. Tłumaczenie tej kary było jeszcze bardziej żałosne, "pewnie pan nie zapłacił faktury której pan nie dostał, i uznano to za wcześniejsze zerwanie umowy, powinno się płacić faktury których się nie dostało" Mam takie odczucia że przez te trzy lato w porównaniu z innymi operatorami zdrowo przepłaciłem, nie jestem u nich a dostaje noty do zapłaty za usługi" naliczone prawidłowo", nic nie wiem i nic nie chcą mi powiedzieć " naliczone prawidłowo" płacić, nie wiem co dalej, Dziękuję to tak w dużym skrócie.
    Zaletyplus jest tylko w nazwie ostrzegam przed nim.
    Wadysłabiutki Internet, chamska obsługa przy zadawaniu pytań " za co", "dlaczego miało być inaczej", totalne robienie klientów w konia,
  • ~Zbyszek / 2013-11-04 22:11
    Jestem w Plusie ok.sześciu lat i jak do tej pory nie zastanawiałem się ( pewnie z przyzwyczajenia bo mam już swoje lata )nad zmianą operatora.Niedawno okazało się, że ta firma "sprawuje się dobrze" tylko wtedy, kiedy klient nic od niej nie wymaga. Ale do rzeczy - na początku sierpnia przedłużyłem umowę ( w Grodzisku Mazowieckim ), dostałem "wypasioną ofertę" LTE 20GB i jeszcze taryfa nocna. Przez pierwsze trzy dni nie moglem uzyskać połączenia, a ponieważ zapewniano mnie, że usługa jest aktywowana zawiozłem modem do punktu. Tam sprawdzono i stwierdzono, że nie czyta karty - przez wiele następnych dni był w naprawie. Kiedy odebrałem go po naprawie i przywiozłem do domu okazało się, że nie można włożyć karty. Ponieważ jestem człowiekiem zbliżającym się do 60 pomyślałem, że może to sprawa moich ograniczeń. Poprosiłem młodszych domowników i też nic z tego. Zawiozłem ponownie modem ( tego samego dnia zresztą ) do punktu i znowu został odesłany do naprawy. Proszę wyobrazić sobie moje zdziwienie, a potem wściekłość, kiedy poinformowano mnie, że usterka nie podlega naprawie gwarancyjnej i jeszcze dostałem pismo, w którym miałem się określić czy pokrywam koszty naprawy lub czy zgadzam się na utylizację itp.Będąc pod wpływem ogromnych emocji napisałem do Biura Obsługi, że nie mam zamiaru płacić, a tak w ogóle to jest bandytyzm itp. Przysłali mi po jakimś czasie pismo, w którym miałem bardziej to wyjaśnić, ale ja miałem już tego dość, bo przecież od ponad miesiąca nie miałem modemu i w związku z tym nie miałem też pełnej usługi, a faktura już przyszła bez zniżki. Poza tym to strasznie mnie angażowało,czego ja już nie chciałem. Trudno może w to uwierzyć, ale kupiłem usługę LTE w dniu 01.08.2013, ale nigdy nie skorzystałem z takiego modemu.Pracuję na zwykłym starym modemie, a ten za którego zapłaciłem i z którego nigdy nie skorzystałem został w Plusie. Wiem, że podobne sprawy pewnie są udziałem innych firm, ale mimo to nie mogę się doczekać kiedy wygaśnie mi obecna umowa. Ta firma po porostu ma nas gdzieś. Pozdrawiam!
  • ~zbyszek / 2014-08-30 23:55
    Przykro mi to stwierdzić ale to złodziejska firma.Pozostało mi na koncie kilkanaście złotych a oni zablokowali moje pieniądze rządając doładowania konta.Złodziej choćby nosił białe rękawiczki i muszkę zostanie tylko złodziejem.To przykre ale prawdziwe
  • ~zbyszek / 2014-10-07 08:45
    Byłem klientem plusa przez piętnaście lat,rozwiązując ostatnią już umowę (miałem kilka telefonów i internet )spotkałem się w salonie firmowym w gdańsku z tak chamską obsługą że nie jest to nawet do opisania.Młody człowiek o imieniu Wojciech był wręcz wulgarny.Nie dziwię się ze plus pada.Mają klientow za nic.Dziwię się że nic z tym nie robią.Przestregam wszystkich przed tym operatorm i nie polecam.
  • ~zdesperowanyuzytkownik / 2008-04-03 19:35
    nie wciśnie a szczególnie te bajeranckie linie obsługi klijenta co naciagaja na licznik karty gsm.
    Tym samym simlockiem na różnych modemach i innym operatorze różnica kosmiczna w klasie GPRS wynosi na iPLUS około 4,5 do 5 kb/s a w ORANGE wynosiła szybkość od 15 do 27,5 kb/s.Nie jest to rewelacja ale znacznie lepiej i nerwowy już tak nie jestem,byłem u lekarza bo nerwy mi puściły na iPLUSa kiedy otrzymałem wiadomość od operatora,do którego aby dodzwonić się musiałem zapłacić za połączenie w sprawie blokowania przesyłu danych przez operatora sieci iPLUSa ,ciekawe jest to że trzeba czekać miesiąc na odpowiedź w sprawie co dalej z kiepskim odbiorem.Więc czekajcie sobie sami ,przecież oni mają dostęp i mają wszystko ale klijent pokrywa ich odbiór a więc Wy płacicie a oni sobie używają i ściągaja filmy na Wasz koszt.Tak, prawda.Normalnie przesył powinien nawet w GPRSie wynosić około 25 -55 kb/s więc Orange też ma braki ale tym razem są i tak lepsi bo naprawiaja błędy na bierząco bez czekania.To czekanie wiPLUsie, porónać można z wyrokiem a nie z usługą.Tak się składa że oni traktują swoje firmy ale fizycznych klijentów olewają ,to wynika z pytań na linii telefonicznej.Na tym polega biznes w iPLUSie.Nic sobie z tego nie robią możecie pisać i tak Was mają gdzieś.
    Zaletyminusy bez reszty
    Wadywielki jak słońce
    5 miesięcy
  • ~zdesperowanyuzytkownik / 2008-04-03 19:51
    a iPLUS nie zwróci wam ani grosza nawet za to że reklamujecie ,tak umowa o tym jest drobnym m.Nie ponoszą winy za transmisje.Śmiechu warte stwierdzenie "transmisje" ,jaką transmisje .Aby sciagnąć plik ze źródła sprawdzonego o dostepie 100 mb/s oni udostepniaja dla klijenta iPLUS a 4 do-5 góra czasem 7 kb/s trzeba poświęcić bagatela na 50 mb plik aż około 4 godzin w porywach,do tego nie dają gwarancji,że nie zawiesi sie ów transwer a często spowodowany jest tzw zaspaniem systemowym serwera w iPLUsie.Prawdopodobnie ich pracownicy dorabiają na boku i użyczają innym na tych samych łączach czyli na wasz rachunek ktoś się nieźle bawi.Uświadamiam ,że GPRS przesyła dane ze stabilnym układem wspieranym konkretnym kanałem i nie powinien być obniżany do połowy wielkości chyba ,że jest burza albo ciągłe jakieś słoneczne fale kosmiczne zakłucające odbiór ale wtedy nawet telewizji by nie było.Więc opowiadanie o tym ,że gprs jest słaby to kłamstwo i wybieg stosowany w rozmowie z ludź ,którzy słabo znaja się na technicznych aspektach technologii GSM.Kiedyś wydawało się mi że PLUS jest OK ale po kilku miesiącach przeanalizowałem i stwierdziłem ,pomyłka totalna.Pozdrawiam ,nie dajcie się nabierać.
    Zalety--------
    Wadysame minusy
    5miechów
  • ~zdzisiek / 2014-06-16 20:51
    W plusie jestem już parę lat i jak do tej pory nie miałem żadnych problemów,lecz ostatnio wszystko się zmieniło.Plus musiał wejść w układy z Premium i naciąga swoich klientów.Mnie naciągneli już na 242 zł.Wymyślili sobie że wysyłałem sms-y na numery prenium(7928,7428 i 7228).Jak złożyłem reklamację i zażądałem biling to owszem przysłali mi ten biling z którego się dowiedziałem że wysyłałem sms-y na te numery,a co dzwniejsze wszystkie sms-y miałem wysyłać jednego dnia i to w ciągu około 3-godzin,razem tych sms-sów miało być 36.Tak że plus spadł na psy i niedość że sam rezygnuję to każdemu odradzam i ostrzegam że to wielcy oszuści.Z tego co wiem to ja nie jestem pierwszy.Zobaczymy co na to powie prokuratura?
    ZaletyNie ma zalet dla oszustów.
  • ~ziomek / 2009-09-16 20:21
    Ja tez mam Iplusa i nie jestem z niego zadowolony ale chciałbym sie zapytac jak twój tata zrobił ta antenke wzmacniającą albo z czego ja zrobił . Bardzo bym cie prosił o podanie mi tego jak to zrobic ponieważ chciałbym taka zrobic zeby miec szybszego neta ...
  • ~zip / 2016-02-05 16:57
    zenada totalna juz nawet nie zamierzam rozwijac wypowiedzi, nie polecam
  • ~ZOCHAAA / 2010-01-21 20:55
    Jednym słowem mówiąc - maskara i to jeszcze słabe słowa żeby określić to badziewie!!! Na szczęście już został mi tylko miesiąc do końca umowy i wręcz odliczam każdy dzień!!! Płacę 60 zł za strony, które potrafią się otwierać 10 min mam 3G, ale jak dla mnie nie różni się od 2G.
    ODRADZAM! ODRADZAM! a najgorsze jest to, że Plus w ogóle nie dba o swoich stałych klientów, ja byłam u nich w iplusie 4 lat!!! i nic nie potrafią mi po tym korzystnego zaproponować, o nie nie tak się nie postępuje ze swoimi stałymi klientami, nigdy już nie zostanę klientką tej firmy, mam dość fatalnej jakości usług!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wadymilion minsów!!!!!!!!!!!!! to po prostu jedna wielka pomyłka!!!!!!!!!!
    4 lata
  • draft / 2008-09-16 08:37
    Poszedłem w Kutnie do punktu Plusa żeby skonfrontować czy internet jakoś działa na moim
    terenie.Wziołem pakiet iplus,nastĘpnego dnia chcę oddać żeby nie przeciągać czasu i tu
    dopiero zaczynają się schody. Promocja promocją a i w Plusie możesz być naciągnięty.
    Na Pl. Piłsudskiego 13 sprzedawca wlepił mi umowę stałą. Dodatkowo na czas nieokreslony.
    Chociaż promocja trwa. Gdyby tak pracował transfer danych jak kilka kilometrów dalej
    to nigdy bym się z tego nie wycofał.
    Pomimo ze bardzo przyjaznie rozmawia mi się z konsultantem Plusa to i tak jest przykre
    jesli sprzedawca wycina klienta na minę
    Wadyporozumienie z handlarzem
    2 dni
  • edek / 2008-11-29 21:11
    Chodzi strasznie wolno, jak juz ktoś pisał, potrzebne sa w czasie korzystania z tego "internetu" tabletki uspokajające. Nerwy siadaja gdy czeka się na otwarcie strony, o ile się wogóle otworzy! Nie polecam, wręcz przeciwnie odradzam zaopatrzania się w iPlusa. I to za taka kasę miesięcznie. Chociaz może lepiej chodzi w laptopach, bo na komputerze stacjonarnym klapa totalna. I pomyśleć, że przede mną jeczsze 21 miesięcy tej udręki.
  • elena88 / 2010-09-01 23:30
    Internet sciaga mi z predkoscia max do 5kb/s, to po prostu zenada... nie jest wart nawet 10 zl a co mowic o 75 zl...
    A takie teksty typu: po co braliscie, to mozecie sobie wsadzic gdzies... Biorac iplusa zapewniaja o jego niezawodności, jaki to maja zasieg, jak dobrze chodzi itd ale to KLAMSTWO.
    Zaletynie ma +
    Wadycaly iplus to jeden wielki -
    20 miesiecy
  • kasiakrol / 2009-04-18 14:26
    GORSZEGO DZIADOSTWA W ŻYCIU NIE WIDZIAŁEM .SPRZEDAWCA ZAPEWNIAŁ ŻE LIMIT KTÓRY MAM W ABONAMENCIE SPOKOJNIE STARCZY NA MIESIĄC .A TU PO TRZECH DNIACH INTERNET UMIERA .ŻÓŁW JEST SZYBSZY NIŻ TEN IPLUS. PLUS OSZUKUJE SWOICH KILKULETNICH KLIENTÓW .NIGDY WIĘCEJ NIC NIE WEZMĘ Z PLUSA ,KUPA OSZUSTÓW ,NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ;.NIC DODAĆ NIC UJĄĆ BEZNADZIEJA.TEN INTERNET TO DROGA PRZEZ MĘKI.
    ZaletyŻADNYCH
    WadyDŁUGO BY WYLICZAĆ
    4 MIESIĄCE
  • krzych1963 / 2008-12-24 23:31
    do mnie też dzwoniła, ale z plusa to już nic nie wezme , kupiłem laptop taki sam jak mi oferowano z plusa za 2699zł. a z plusa na raty po 156 x 24 = 3744zł złodziejstwo i też ten kiepski internet za 60 zł.
    Zaletyplus to duży minus
    Wadymuj laptop+ a z plusa wszystko to wielki G
    pare dni 2699 zł.
  • lisek473 / 2008-11-23 19:36
    Posiadam tego nieszczęsnego iPlusa i to jest chyba jakieś nieporozumienie.Totalny szajs.Prędkość ślimacza,co chwile traci zasięg,problemy ma wogóle z zalogowaniem się do sieci.Zasięg mam ogólnie na cztery kreski,ale co z tego jak co chwila traci zasięg.Nie polecam nikomu kto ma zamiar to kupić.
  • Łukasz giaro / 2008-03-22 22:58
    Załozylem iplusa pare dni temu.Czuje, ze kasa wtopiona ostroooo....Niecale 54 kilo-predkosc swiatla,gdyby byla miliony razy wolniejsza
  • madzia / 2007-12-30 21:13
    iPlus, Polkomtel- bez kompetencji i braku poczucia odpowiedzialności... tak to tylko można nazwać... OSTRZEGAM!!!
    Umowa na 24-m-ce
    Zapłacone faktury- wszystkie
    Dostęp do internetu- żaden...- TO SIĘ NAZYWA iPLUS....
    Miałam pełny zasięg, sygnał też bardzo dobry... i co z tego? BRAK POŁĄCZENIA Z INTERNETEM
    Pisałam reklamacje.... i przyszło mi do zapłaty 1000zł. Bo jak uznali nie miałam prawa rozwiązać umowy nawet wtedy gdy nie miałam dostępu do internetu.... no i tak trwa nadal... ja płace a internetu brak... Nie zapominajmy ze muszę zapłacić 1000zł- za rozwiązanie umowy...
    JEST MI PRZYKRO I BRAK MI SłóW
    VIVAT iPLUS...DOBRZE SOBIE RADZICIE Z POZYSKIWANIEM FUNDUSZY- TYLKO DLACZEGO NIEUCZCIWIE?

    ZaletyBRAK
    WadyWIELE
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016