strona 93 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- nastepna »
-
~Stanislaw / 2015-05-27 12:45
Ostrzegam przed korzystaniem z uslug operatora sieci Plus.
Przy doladowaniu konta telefonu,bez wykonywania jakichkolwiek rozmow,od razu ubywa srodkow doladowania,a wiec kradna od razu.Doladowalem konto za sume 30 zlotych,wiec rozmowy wychodzace powinny byc wazne conajmniej 3 miesiace,jednak po kilku dniach konto traci wanosc.To prawdziwi zlodzieje,oszusci.Mimo,ze zadam odpowiedzi,wyjasnienia tych oszustw,nie chca odpowiadac,lekcewaza klienta.Rowniez na moje zadanie kontaktu z wlascicielem nie odpowiadaja !
Nie korzytajcie z uslug tych oszustow,sa inni operatorzy. -
-
~stanisław a zwłaszcza a / 2015-06-23 11:57
Współpraca z plusem w porównaniu z innymi sieciami jest najgorsza, plus nie ma nic ciekawego do zaoferowania, plus nie jest nastawiony pozytywnie do klienta tylko chce go załapać, a potem w razie komplikacji umywa rączki i pozbawia klienta szans, a klient powinien mieć zawsze szansę na tak jak w moim przypadku, dalsze rozwiązania w celu podtrzymania współpracy, a nie zamykania jej przez konsultanta i straszenie sądem, potem komornikiem itd. Więc sami widzicie że plus a zwłaszcza oferta karta mix to najgorsze rozwiązanie dla klienta i nikomu nie radzę !!!. ZaletybrakWadyzupełnie odizolowany stosunek do klientaprodukt miałem czynny 2 lata, kupiłem w promocji karta mi , za zł, i to był błąd -
~stef / 2007-11-22 00:37
iplus menager to lepiej odrazu tego nie instalowac jak juz wkoncu zmusicie to ustrojstwo do działania to zaraz limit a puzniej to kaplica ZaletymobilnyWadyrozłacza brak dobrego zasiegu -
~Stefan / 2014-06-02 12:30
To co sieć Plus wyprawia nosi znamiona oszustwa. Podpisałem umowę na abonament, zaraz zaczęły przychodzć SMSy wyciągające- odpowiesz- płacisz 23zł.Założyłem blokadę to zaczęli wysyłać SMSy- jak tylko otworzyłem to kosztuje to 3 zł.Teraz to zrobią, że jak przyjdzie to będzie kosztować.ZDECYDOWANIE ODMAWIAM PODPISYWAĆ UMOWĘ z Plusem. Wadymyślą , że klienci są tak głupi jak im się zdaje, że są mądrzy. -
~szakal / 2010-09-01 14:00
po pewnym czasie nie mozna nic ogladac w internecie filmy nie chodza:( a nawet glupia poczta laduje sie 5 min.dzieki postoje 9 m -
~szelicja / 2012-10-01 11:09
Mam internet od 4 lat , płacę abonament 110zł , pierwsze 3 lata były super ale od kilku miesięcy to koszmar; łączy się baaaaaardzo długo, natomiast zrywa szybko i baaaaardzo często. Nie polecam, zastanawiam się czy nie jesteśmy oszukiwani przez plusa Zaletyostatnio brakWadycałe mnóstwo4 lata , płacę abonament 110 zł -
~tak / 2017-11-14 19:15
jesli 500 pingu i 0.05mb/s to dla ciebie dobrze to polecam ZaletynicWadywszystkoMiejscowośćkraków -
~tatoo / 2009-02-20 12:14
usluga hsdpa 7.2MB/s predkosc sciagania3.2kb/s ZaletyprzenosnyWadylimityza dlugo miesiac -
-
~tecza.warszawa.pl / 2009-07-18 13:09
Zadzwoniła do firmy sprzedawca, mówiła że moge wyprubować w 7 dni. Kurjer zostawil list reklamacyjny, by do 10 dni zabrać. Sprawdziłam. Jest bardzożle. Internet pomimo przechwałek nie mogłam zainctalować bez pomocy konsultanta. W ciągu 2 -ch dni sprawdzałam. Połączenie się przerywa samo. Nie otwierają się strony / komunikat - zkontaktuj się z konsultantem/.
Zadzwoniłam do biura obsługi. ZACZEŁO SIĘ!!!!!! najpierw kazano mi zadzwonić do kurjera, by odebrał przesyłke. Na umowie niema numeru telefonu, ani do kurjera, ani do osoby która mi to wcisnęła. Póżniej okazało się że niema dla mnie możliwości zwrotu modemu w ciągu 7 dni, bo umowa dotyczy firmy, a nie nie osoby prywatnej. NIE BYŁAM O TYM POINFORMOWANA!!!!!!
Zostałam złapana podstępem!!!!! S K A N D A L !!!! Cłowiek w tym kraju jest oszukiwany na każdym kroku!!!! Podam ich do Sądu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zalety000000000000Wady---------------------------------------- ---------------------------5 dni -
~tensan / 2008-05-20 12:55
rekąpensują sobie awaryjnym łączem za które klient musi płacić słono,czyli robia tak aby nie było dobrego zasiegu bo to leży w interesie POLKOMTEL .Słodko mówia gdy świerzy klient a po podpisaniu obudzicie sie z ręką w nocniku.Numer docelowy 123 jest płatny i to niezależnie od tego czy to jest reklamacja czy brak innej mozliwości dostepu do interenetu.JAK WYNIKA Z OPINI POSIADACZY TO SIEĆ POLKOMTEL OPIERA SIE NA REGULAMINIE ,KTÓRY TAK NAPRAWDE NEGUJE ZASADY UMOWY ,KTÓRĄ PODPISUJECIE.KONSULTANT TEŻ KOSZTUJE A WASZ CZAS ,KTÓRY POŚWIĘCACIE NA REKLAMACJE WCALE NIE JEST BRANY POD UWAGE I WASZE PROBLEMY ZWIĄZANE Z DOSTĘPEM I JAKOŚCIĄ USŁUG.TO SIĘ NADAJE DO ZASKARŻENIE DO TRYBUNAŁU EUROPEJSKIEGO. Zalety------WadyMiła obługa przed zawarciem umowy.12 -
~tepser / 2010-02-25 00:14
Dziś gostek z BOKu Plusa zapewniał mnie o transwerze minimalmym 7 mb a podobno mam możliwość osiągnięcia 21 mb.Mieszkam w Chorzowie i podobno to oaza zasięgu.Niech ktoś napisze jak się to ma w Chorzowie.Według tego co tu przeczytalem to chyba zostanę nadal wierny tepsie.Nie mam coprawda kosmicznego transferu ale nie miałem nigdy takich jaj jakie są opisywane tutaj. -
~TOFLEG / 2008-12-09 00:41
Moja "przygoda", a właściwie HORROR w wykonaniu iPlus-a trwa od 3 miesięcy i skończy się w sądzie. Pozywam tę firmę o nie dotrzymanie warunków Umowy, która, o czym mało kto wie, jest "tak przy okazji" niezgodna z prawem. Jeśli macie problemy z łączeniem się z internetem za pomocą modemu iPlus, zapoznajcie się dokładnie z warunkami Umowy (nawet tej dotyczącej zakupu w ramach promocji) i porównajcie jej zapisy z Prawem Konsumenta i Kodeksem Cywilnym. O ile zakupu modemu, aktywacji karty SIM oraz podpisania Umowy dokonaliście poza siedzibą firmy Plus GSM (Polkomtel SA), czyli np. w sklepie komputerowym, to Plus GSM nie ma prawa straszyć Was karami umownymi za zerwanie Umowy przed końcem jej obowiązywania, zaś ewentualne przekazanie sprawy do firmy windykacyjnej, bez nakazu sądowego jest również niezgodne z prawem. Wszystkie umowy firm telekomunikacyjnych zawierają klauzule niedozwolone dotyczące kar umownych nakładanych na konsumenta. Masowo w ten sposób oszukuje się i dręczy setki tysięcy osób, a może i miliony w skali całego kraju. Prawo telekomunikacyjne nakazuje zapisanie kar umownych w umowach telekomunikacyjnych, ale mają to być kary umowne płacone konsumentowi przez firmę telekomunikacyjną - za nienależyte wykonanie umowy przez operatora. Podstawa prawna: Kodeks Cywilny, Art. 3853. "W razie wątpliwości uważa się, że niedozwolonymi postanowieniami umownymi są te, które w szczególności: ...pkt. 16) nakładają wyłącznie na konsumenta obowiązek zapłaty ustalonej sumy na wypadek rezygnacji z zawarcia lub wykonania umowy". Klauzule niedozwolone, czyli niezgodne z prawem, uznaje się za niezapisane chociaż istnieją w umowach. Ale jest jeden warunek - trzeba o tym wiedzieć i walczyć o swoją rację. Rzekome długi konsumenta, również bezprawnie firma telekomunikacyjna przekazuje firmie windykacyjnej wraz z danymi osobowymi konsumenta. To również rażące naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych. Działania takie firm telekomunikacyjnych są całkowicie bezprawne. By ustalić czy należność jest zasadna konieczny jest prawomocny wyrok sądu. A jak u mnie działa iPlus? Po prostu praktycznie nie działa, mimo, że mieszkam w centrum Wrocławia. Pozdrawiam. ZaletyBRAKWadyTYLKO I WYŁĄCZNIE MINUSY3 miesiące -
~tom / 2014-10-08 10:45
Przez pięć lat byłem w Orange,dwa lata w Erze i teraz dwa lat w Plusie jakość obsługi i podejście do klienta wszędzie jest taka sama,jakość połączeń w plusie jest najlepsza ( dużo jeżdżę po kraju),rada dla tych co na wszystko ina wszystkich narzekają : CZYTAJCIE UMOWĘ I REGULAMIN PRZED PODPISANIEM a problemów nie będzie. -
~tom / 2015-11-01 10:56
Wspaniała firma najlepsza w kraju same pozytywy -
~tom obserwator / 2015-12-01 10:16
niestety podzielam opinie o tym że plus sięga dna niestety co innego mówią co innego robią to co jest wyłączone w dziwny sposób ponownie pojawia się na fakturze z dodatkowymi opłatami - miałem inne zdanie na temat tej sieci tego operatora niestety zawiodłem sie i obecnie żałuję że przeniosłem numery do tej sieci - koniec umowy koniec tej sieci a klienta mają w dupie ZaletyżadnychWadybrak profesjonalizmu i indywidualnego podejścia do klienta -
~tomaseazy / 2007-09-13 23:19
Kupiłem iplusa ponieważ chciałem w dziale obsługi dowiedziałem się,że będzie on działał w moim miejscu zamieszkania z prędkością 230 kb/s.Potrzebowałem do pracy mobilnego internetu.Płacę prawie 60 zł i mam prędkość do 50 kb/s mój telefon działa szybciej.Odradzam kupowanie ponieważ stracicie mnóstwo nerwów siedząc i patrząc jak Wam otwiera strony z prędkością 2kb/s bo z taką predkością też działa.Do sprawdzenia prędkości polecam czeską stronę www.dsl.cz ZaletyżadnychWadyza drogi, za wolny,operator oszukuje z prędkością6 miesięcy i niewiem jak się go pozbyć -
-
~tomek / 2014-08-01 12:05
plus to jakieś nieporozumienie. jestem tam wiele lat i ostatni raz dałem sie namówić na przedłuzenie umowy. warunki umowy ok ale oczywiście dodano kilka usług których kpompletnie nie potrzebuję i muszę je sam dezaktywować. i tu zaczynają sie schody. zgodnie z umową są one AUTOMATYCZNIE aktywowane więc zgodnie z zapisem w umowie wysłałem sms mający na celu ich dezaktywowanie ale otrzymałem smsa zwrotnego mówiącego że nie mam aktywnej tej usługi (sprzeczne z zapisem w umowie). A teraz najlepsze. Próbuje od kilku dni skontaktować sie z jakomkolwiek konsultantem. Próbuje i nic. numer 2699 mówi że awaria techniczna, albo że konsultanci sa zajęci i oddzwonią ale oczywiście nie oddzwaniają (kiedy konsultatnt zadzwonił do mnie żeby zaproponować mi podpisanie umowy a nie mogłem rozmawiać i poprosiłem żeby zadzwonił za 15 minut ro oczywiście oddzwonił za 15 minut), albo że już dzisiaj nie pracują i mpgę spróbować jutro w godz 8-13 albo odsyła pod nr 2601. pod tym numerm tez można sie zaczekać i nic... firma krzak... po podpisaniu umowy zniknęła. katastrofa -
~Tomek / 2016-05-05 10:33
W sierpniu 2015 roku postanowiłem przenieść usługę na tel. komórkowy z Orange do Plusa.Zadzwoniłem na infolinię w celu zawarcia umowy z tego właśnie numeru .Podczas rozmowy konsultant spytał, czy przeniesienie dotyczy numeru z którego dzwonię.Potwierdziłem.Mimo to pomylił się o jedną cyfrę .Co zauważyłem, dzień po wizycie kuriera, czytając umowę.Tego samego dnia zadzwoniłem na infolinię z pytaniem czy przy takiej pomyłce przeniesiony będzie mój numer.Nikt nic nie wiedział.Dopiero w salonie na Wileńskim miła pani poradziła mi żebym odstąpił od umowy,bo w tym wypadku i tak nie przeniosą mi usługi do plusa i będę miał dwa abonamenty .Trzeciego dnia od zawarcia umowy napisałem odstąpienie od umowy i wszystko odesłałem kurierem .Koszt 50 zł.Nie wiedzieć czemu za miesiąc na email przyszła mi faktura na 49zł z Plusa.Zignorowałem to ,bo i za co miałem niby płacić,jak nawet karty ani telefonu nie rozpakowałem.Kilka dni temu ze skrzynki wyjąłem kopertę a w niej wezwanie do zapłaty wystawione przez firmę z siedzibą w Luxemburgu.Okazało się ,że Plus sprzedał moje rzekome zadłużenie tej firmie.Reasumując:Nie polecam ZaletyNie dane było mi poznaćWadyniekompetancja w infolinii -
~tomek / 2017-08-12 15:21
kompletny brak zasięgu przereklamowana sieć i to bardzo -
~trelan / 2008-06-16 22:14
Kiedy wybierzecie coś z operatora to zanim to zrobicie zorientujcie się kto jest promotorem akcji danej sieci.Dużo jest pośredników i nadal stosuja te same chwyty reklamowe a ludzie wierzą bez granicznie.Zawioda się to bedzie za późno ,zresztą jak zawsze polak mądry po szkodzie.A później płacxz i rozpacz. to chodzi aby polaka wykończyc takimi chwytami ironicznymi jakimi sa regulaminy. Zaletytylko nadziejaWadytak dużo na 100 procentów8dni
strona 93 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- nastepna »