-
~Marek / 2009-12-10 18:10
Ściągalność 0-3 kB/s bez względu na to czy jestem w zasięgu 3G HSDPA czy też EDGE. Na otwarcie strony czekam dobre kilka minut , a ściąganie filmu trwa kilka TYGODNI. Szczerze ODRADZAM I PLUSA. Strata czasu i pieniędzy,które wolałbym przeznaczyć na dom dziecka niż płacić za tak DZIADOSKĄ usługę.ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
20 miesięcy abonament 60 zł
-
-
~Marian / 2014-05-10 10:02
Wyjątkowo arogancka i niefachowa obsługa w BOK (biuro obsługi klienta). Od ponad 30 dni nie można się doprosić przesłania duplikatu faktury. PLUS zaprzestaje wysyłania faktur papierowych i próbuje w ten sposób zmusić do poszukiwania faktur w internecie. Nie polecam tej aroganckiej firmy.
Zaletytrudno się doszukać
Wadyarogancja, brak profesjonalizmu
ponad 30 dni
-
~mario / 2014-09-12 18:32
Jestem oburzony zachowaniem konsultantow bylem w punkcie z zamiarem wziecia internetu lecz nie wziolem dowodu Pani powiedzialem ze za godzine przyjade bo mam kawalek drogi i prosilem o zostawienie routera po ponownym przybyciu do punktu bardzo dlugo czekalem z 45 min az sie zwolni miejsce przy Pani (jedna Pani tylko obslugiwala) pocieszony tym faktem usiadlem z checia podpisania umowy a tu Pani informuje mnie ze routera juz nie ma bo byl pan prze de mna i wziol i mowie ze prosilem Pania ze bardzo mi zalezy wziasc dzisiaj ta usluge a Pani odpowiedziala mi trudno dzisiaj Pan nie wezmie zapraszam w poniedzialek.Dziekuje bardzo za taka obsluge.Jestem tez oburzony ze jestem klientem mam 1 abonament i nie mam zadnych rabatow bo jak mi Pani powiedziala mam za maly abonament u konkurencji sa rabaty dla wszystki klientow obecnych jestem oburzony i czekam tylko na zakonczenie umowy i przejscie do konkurencji.
-
~mariola / 2014-09-03 08:36
JESLI CHODZI O TĘ SIEC TO KIEDYS BYLAM BARDZIEJ ZADOWOLONA A TERAZ W OSTATNIM CZASIE WKURZA MNIE JEDNA RZECZ CZESTY BRAK ZASIEGU I TO PRZEZ CALY DZIEN NIE MOZNA NIGDZIE DZWONIC CO JEST BARDZO IRYTUJACE!
-
~marionet / 2015-04-20 23:36
przeniesienie numeru do PLUSA ???? Postanowiłem zmienić operatora z playa na plus. Wszyscy ogólnie zadowoleni ja chciałem Note 4 i abonament 69,90 plus raty za telefon razem 175 PLN, przy drugiej wizycie okazuje się, że muszę oprócz dowodu (zawsze wystarczał ) posiadać jakąś kartę kredytową, trochę mnie to wkurzyło bo mogli uprzedzić przy pierwszej wizycie o swych wymogach. ALE mistrzostwo świata miało nastąpić przy trzeciej wizycie gdy po okazaniu dowodu, karty kredytowej panienka stwierdziła że nie możemy podpisać umowy bo UWAGA nie zapłaciłem ostatniego rachunku do ORANGE ... padłem normalnie padłem mam na siebie jakieś trzy telefony po różnych operatorach może i nie zapłaciłem ostatniego rachunku do Orange ale co to obchodzi panienkę z PLUSA, nadmienię że posiadam swój numer telefonu który chciałem przenieść do PLUSA od 18 lat, i niech mi ktoś powie czy to nie jest jawna zmowa operatorów (praktyki monopolistyczne )...Zaletynie stwierdzono
Wadyjedynie wady
nie zdążyłem
-
~mariuszleg / 2015-01-12 10:44
1.o1.2015 r skradziono corce telefon.Karte zablokowalem odrazu,a z blokadą imei to jedna wielka szopka.Dzisiaj mamy już 12 stycznia i telefonu dalej nie moge zablokować.Dostarczyłem wszystkie potrzebne dokumenty jakie były potrzebne i na dzien dzisiejszy otrzymałem odpowiedź ,że telefon nie może być zablokowany bo jest nieczytelna pieczątka.A telefon nadal gdzieś na rynku krąży.wychodzi na to ,że można kraść telefony bo i tak nie można ich blokować.Mogę powiedzieć z czystym sumieniem ,.ze sieć PLUS to jedno wielkie GÓWNO!!!
-
~marpol / 2014-11-06 16:31
Jestem klientem Plusa od wielu lat ale takiego burdelu jeszcze nie było!!!! Na konsultanta się nie doczekasz , regulaminy i cenniki tylko a naglowku , n ie otwierają się w pdf. Co za syf !!!!!!!!!!!!!
-
~marthix / 2008-11-17 19:56
czytam tak sobie to co piszecie szczególnie na temat szybkości transferu i zastanawiam się jaki interes mógłby mieć polkomtel w spowalnianiu go przed skończeniem limitu. przecież im szybszy transfer tym szybciej kończy sie limit, a co za tym idzie, klient jest bardziej skory do wykupienia kolejnych GB. mój iplus czasem chodzi szybko, rzadziej wolno, ale wątpię, żeby to było zamierzone działanie operatora.
co do reszty na razie nie będę się wypowiadać, gdyż za krótko użytkuję iplusa. 2 tyg, abonament: 75zł
-
-
~MATEUSZ / 2018-01-10 10:31
Witam. chciałem opisać ,,super,, ofertę jaką otrzymałem od Sieci PLUS.
od wielu lat mam abo w PLusie, teraz dostałem ofertę przedłuzenia umowy, jak twierdził przedstawiciel jest ona super, a po sprawdzeniu nowy klient może liczyć na lepsze warunki niż klient który jest kilka lat.
gdy poinformowałem Ich że konkurencja proponuje mi lepsze warunki, to kazali skontaktować się z DZIAŁEM UTRZYZMANIA KLIENTA.. no smiech na sali. nie potrafią docenić lojalnych klientów i proponują to samo wszystkim..
Zaletybrak
Wadysuper oferta jak dla kazdego...
MiejscowośćLeszno
-
~matrikx / 2008-03-03 10:17
Napoczątkurokukupiłam iplusa. Przez dwa tygodnie prędkość osiagałą max. poziom. Internet używam tylko i wyłacznie do obsługi poczty. NIe ściągam niczego z netu, nie ładuję zdjęć itd. Po dwóch tygodniach wyjechałam z Polski i przez kolejny miesiąc nie uzywałam internetu. Wrócilam w połowie lutego i okazało się, że prędkośc netu to jakaś żenada w okolicach zera. Zadzwoniłam do plusa, na co konsultant stiwrdził, że to z powodu przekroczenia prędkości! Na nic zdały się tlumaczenia, że mnie nie było, że internet używam w celach odczytania i wysłania poczty! Konsultant zaproponowal dokupienie jakiejś karty (od 7 zł do 50 zł). Wtedy w zależności od tego jaką kupię, znowu będę mogła korzystać przez chwilę z szybkiego łącza!! Złozyłam reklamację (30 dni na odpowiedź). Uważam, ze Iplus nabija klientów w przyslowiową butelkę. Stanowczo odradzam zakupienia w tej sieci modemu. Czuję się OSZUKANA. i rozczarowana.
-
~Matylda74 / 2015-08-07 20:42
plus- nigdy więcej. Odradzam każdemu. Oferta od telemarketera na drugi numer w plus przeniesiony z karty brzmiała - telefon za 1 zł abonament 59,90 zł przez 24 miesiące plus dopłata do telefonu jednorazowa po zakończeniu umowy 30 zł. po otrzymaniu przesyłki dostaję umowę i harmonogram rat na spłatę telefonu w ilości 36miesięcy x 30zł ( koszt telefonu w plus 1080 zł, w pierwszym lepszym sklepie gsm 750zł i raty 0% )
Po interwencji w BOK odezwał się owy konsultant i stwierdził że odsłuchał rozmowę i twierdzi że mnie o tym poinformował. Niestety ja na żadne raty się nie zgadzałem a nie mam możliwości odsłuchania rozmowy. bez chwili namysłu odesłałem umowę i telefon i mam nadzieję że już nic w spólnego z ta siecią nie będę miał. poszedłem do konkurencji i jako nowy klient na miejscu załatwiłem wszystko na lepszych warunkach niż jako kilkuletni klient w plusie.Zaletybrak
Wadywszystko
6 lat
-
~mia / 2015-06-23 08:31
Mieszkam w Katowicach. prawie w centrum....LTE nie działa, awaryjność zwykłej średnio co 2 tygodnie.Obsługa klienta w pkt na Warszawskiej poniżej krytyki ...infolinia ,w zależności na kogo się trafi...ostatnio Pani powiedziała ,ze 2-gi dzień bez internetu na firmę to nie problem...bo oni maja tysiące klientów i awarie się zdarzają...nie dając mi dojść do słowa...Będą mieli kilku klientów mniej... w tym mnie.
Zaletyżadnej nie widzę
WadyOBSŁUGA KLIENTA:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,cena ,jakość usługi, awaryjność
7/2014
-
~michal / 2009-09-17 19:23
Chciałbym sie zapytac jak i z czego twój tata zrobił tą antenkę do modemu ?
-
~MIECZYSŁAW / 2015-06-14 07:22
podpisalem umowe zPlusem przez telefon zaufałem firmie a w podzjence ARWATO SERVICR POLSKA KOPYTÓW 44D BŁONIE wyslali mi nowiutki USZDODZONY I ZEPSUTY TELEFON I CO DZIWNE WSZYSTKO JEST OK
-
~Mika / 2015-12-27 21:17
Mam MixPlusa od bardzo dawna, chociaż regulaminowe doładowania skończyłam. Pomimo środków na koncie już trzeci raz w czasie ostatniego półrocza zostały mi zablokowane połączenia wychodzące. Po dwóch dniach od mailowego zgłoszenia tej sytuacji konsultantka pyta mailowo, czy problem jeszcze występuje. Ponieważ połączenia odblokowali dzień wcześniej i problem już nie występował kobieta odpisała, że skoro problemu już nie ma to nie mogą go przeanalizować. Żenada.
-
~Mir / 2016-04-05 14:10
Masz rację w tym że plus schodzi na psy świadczy to o tym że przed chwilką jakiś palant z plusa zadzwonił z numeru 601102607 z plusa działu windykacji mówiąc że potrzebują mojej wpłaty, inaczej mi telefon zablokują, najpierw przekręt zrobili z naliczaniem wszystkim po kraju GPRS tysiące jednostek po 0.01 gr i każdy dostał olbrzymi rachunek, miedzy innymi i mnie się dostał taki na kwotę niezłą, jednym słowem stali się oszustami i po przeprowadzce ostaniej jaką mieli wszystkie ustawienia się posypały im na serwerch które miały chronić przed nadmiernym i nieatoryzowanymi połączeniami, wszystkie liminty blokady poszły jednego dnia.ZaletyZalet brak
WadyMasz rację w tym że plus schodzi na psy świadczy to o tym że przed chwilką jakiś palant z plusa zadzwonił z numeru 601102607 z plusa działu windykacji mówiąc że potrzebują mojej wpłaty, inaczej mi telefon zablokują, najpierw przekręt zrobili z naliczaniem wszystkim po kraju GPRS tysiące jednostek po 0.01 gr i każdy dostał olbrzymi rachunek, miedzy innymi i mnie się dostał taki na kwotę niezłą, jednym słowem stali się oszustami i po przeprowadzce ostaniej jaką mieli wszystkie ustawienia się posypały im na serwerch które miały chronić przed nadmiernym i nieatoryzowanymi połączeniami, wszystkie liminty blokady poszły jednego dnia.
-
-
~Mirek / 2014-12-12 20:44
BOK to istna pomyłka, chciałem wyłączyć usługę jedną nie ma kodów żadnych aby tego dokonać. Straciłem ponad 10 zł na połączenia z biurem a goście lecą w hu** małpy bez matury bo nikomu się nie chciało odebrać tel. ponad 30 min siedziałem nie polecam, aby było mało zabrali mi 4 zł za 7 dni darmowych rozmów, następnie po kilku godzinach dostałem smsa że usługa wyłączona, po kilku minutach otrzymuje kolejnego smsa że mają problemy techniczne i że zwrócą mi wszystkie pieniądze i znowu mi zarąbali 4 zł i nic nie oddali. Istne dno Nikomu nie polecam!!!!Zaletybrak zalet
-
~Monika / 2016-02-04 09:44
Jestem w trakcie przenoszenia 2 nr firmowych do plusa. Już żałuję...a historia jest następująca i chyba bez precedensu. Pewnego dnia przyjechał do mnie kurier z przesyłką, 2 umowy, 2 aparaty telefoniczne.
Podpisałam umowy i zaczęłam oglądać telefony. Jeden zaplombowane pudełko, drugi opakowanie niezabezpieczone w żaden sposób, z czarnymi odciskami paluchów, telefon z porysowanym wyświetlaczem. Złożona reklamacja. Po 21 dniach odpowiedź negatywna, bo magazynier mówi, że pakował nowy. Proszę zatem o dowód...bo na razie słowo przeciwko słowu...jakiś monitoring, zdjęcie, cokolwiek z procesu pakowania. A plus na to, że mogę sprawę skierować do sądu. Zaczynam podejrzewać, że taka jest plusa polityka na pozbywanie się telefonów powystawowych. Bo przecież klient firmowy nie ma mozliwości odstąpienia od umowy zawieranej na odległość.
Historia z plusem trwa ale wiem już kiedy nastąpi koniec. 2 lata i ani dnia dłużej!Wadyprzesłali do nowej umowy używany telefon, same wady, obsługa klienta jest żenująca
31 dni, abonament 69,90
-
~motylkana / 2008-08-07 19:24
bez odpowiedzialności,robią jak chca uzytkowników spowalniaja internet na takie technologie jak im sie podoba.Oszustwo polega na tym ,że płacicie tyle samo za rózne technologie nadawania co wynika że jesteście dyskryminowali a zatem sa złamane podstawowe zasady traktowania klijenta.Stanowczo odradzam to najgorsze co może was spotkać również dotyczy osrange.To jedno dno na tle wyłudzania.Zaletyjakie plusy? Brak plusów
WadyA minusy sa i to same minusy
za długo aby sie cieszyć
-
~n / 2015-01-09 19:52
to jest wielkie guwno polaczeniew z konsultantem predzej hitler do moskwy dotarl
odradzam wszystkim nie dajcie się w to wrobić