Obsługa klienta bardzo dobra, jeśli chodzi o przesyłanie rachunków. Żadna wobec zgłaszanych problemów z prędkościami i menadżerem, który robi co chce z licznikiem, tak że po paru dniach od rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego nie wiadomo ile zużyto a ile pozostało z limitu. Również e-bok zupełnie bezużyteczny dla mnie bo to co można tam znaleźć nie pomaga w racjonalnym wykorzystaniu limitu, a ilość sms-ów czy minut rozmów dla kogoś kto korzysta tylko z internetu, iPlus może wsadzić sobie w buty będzie czuł się ważniejszy no i większy.
To co opisałem powyżej sprawia, że uważam internet iPlus-a za bardzo zawodny, zwłaszcza dla mnie biorącego udział w aukcjach na Allegro cz E-bay.
Cena przy takich warunkach wcale nie jest atrakcyjna ani niska, bo dodatkowo koszty znacząco zwiększa zużycie energii elektrycznej jeśli trzeba znacznie dłużej czekać na otwarcie strony.
Jeszcze tak źle działającego internetu i operatora nie miałem.
ZaletyZdecydowanie brak.
WadyBardzo mała prędkość, praktycznie uniemożliwiająca otwarcie więcej niż dwóch stron naraz.
Obsługa zupełnie nie przejmuje się emailami na temat działania internetu.
Internet działa szybciej po obniżeniu prędkości przez operatora, co jest zupełną anomalią.
Obsługa zupełnie nie przejmuje się emailami na temat działania internetu.
Internet działa szybciej po obniżeniu prędkości przez operatora, co jest zupełną anomalią.
3 miesiące