Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1916 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~iPlus - iPomyłka / 2008-10-07 20:50
    Bezczelne naciągactwo ze strony plusa. Może służyć jedynie do tego żebyś był lżejszy o 80 zł miesięcznie. Połączyć się z netem można z wielkim bólem i to przy dużym szczęściu, ale jedynie z gg. Sam sprawdź jeśli wolisz wierzyć w opinie pisane tu przez Jarząbków i innych udziałowców tej śmiesznej firmy PLUS.
    ZaletyPROPONUJĘ KAŻDEMU OSTRZEGAWCZY OPIS NA GG "iPlus-iPomyłka"
  • ~Ja / 2015-02-12 10:19
    Nie dbają o klienta,mają go głęboko w du..e.A ich serwis,to już całkiem lipa.Czekam na naprawę gwarancyjną telefonu już 2 miesiące,a oni nawet nie potrafią tego załatwić mówiąc że nie mają wpływu na to.
    Zaletybrak
  • ~Jacek o Plusie / 2013-03-12 14:55
    UWAGA!!! Kolejna sieć która nastawiła się w ostatnim czasie na łupieżczą taktykę wobec swoich klientów. Uwaga na reklamowane smartfony tej sieci oraz ukryte drobnym drukiem klauzury zapewniające Plusowi egzekwowania bardzo wysokich kwot powstałych w wyniku samoistnego łączenia się z transmisją danych GPRS. Po spisaniu umowy oferują w pakiecie za 7 zł. 100mb na zabezpieczenie telefonu przed takimi połączeniami po upływie trzech miesięcy wysyłają e-sms czy dalej kontynuować tą usługę jest to tak sformułowane by przez przypadek klient usunął tą usługę i wtedy się zaczyna żniwo Plusa. W ciągu ośmiu dni naliczono mi kwotę 1250 zł. i zablokowano konto bez mojej wiedzy łączono mój smartfon z transmisją danych. 4 reklamacje bez jakichkolwiek ze strony Plusa ustępstw wręcz przeciwnie obarczono mnie że ponoszę całkowitą winę za tą sytuację.Jestem klientem od dziesięciu lat niestety umowa z tą firma zobowiązuje mnie do 2014 i wtedy z największą satysfakcją podziękuję im za ich nieuczciwe i łupieżcze usługi. W między czasie nie spocznę by wystawiać wszędzie gdzie możliwe najgorszą opinię na jaką zasługują a być może uchronię innych przed tym ich procederem ponieważ koszty mogą sięgać nawet 5,000 zł.
    WadyTylko wady
  • ~jan / 2014-09-23 16:10
    3 dni temu "skorzystałem z oferty -za 25 zł do wszystkich sieci,ale tu niemiła niespodzianka-za to że kupiłem u nich usługę oni zabrali mi 500 mb pakietu internetowego,który to miałem do wykorzystania do końca tego miesiąca i zablokowano internet./1 GB za 13 zł/Po rozmowie z babą cyborgiem z sici plus,dowiedziałem się że to jest w porządku.Jeśli oni przyjmują to za normalne to świadczy,że okradają klientów w bezczelny sposób.Dodała jeszcze że to jest zgodne z regulaminem.Ale nie z logiką.Omijać sieć plus z jak najdalsza.To jest kradzież moich pieniędzy.
    Zaletybrak
    Wadywiele
    10 lat
  • ~jan nowak / 2014-09-09 16:01
    wszystkie opinie to cała prawda o plusie dałem do naprawy telefon na gwarancji
    miną miesiąc i telefonu nie naprawili ale wystawić faktury nie zapomnieli.
  • ~Janusz z Rybnika / 2015-05-26 20:15
    Banda naciągaczy . Pomimo złożenia rezygnacji oddają mnie do sądu.
    Zaletydobre naciąganie
    Wadybrak kontaktu
    6 miesięcy nerwówki
  • ~Jarek / 2017-03-05 07:38
    Ja nie wiem kto i kiedy zawierał umowę z plusem ,że opiniuje bardzo negatywnie.Ja zawierałem nie dawno i jestem ogólnie zadowolony.Osiągi prędkości pobierania,czy wysylania śą bardzo dodre w szczególności w godzinach rannych i nocnych.Na dniu też nie narzekam.Jest różnie 91,85,70,50.poniżej momentami też się zdarza ale ogólnie nie wpływa to na ogłądanie filmów.PO prostu nie trzeba buferować.Rano sciągam film 1kb w zaledwie od 3 do 7 minut,a wieczorem w 15,29 i taka jest różnica.Nie będę wnikał od czego to zależy,ale ogólnie jest dobrze
  • ~jarex / 2010-01-13 15:16
    Cena zbyt wysoka co do oferowanej usługi,Transfer beznadziejny.Co do zakupu to polecam NAPRAWDĘ W OSTATECZNOŚCI.Np. już szybciej chodzi net z Orange, już najlepsze rozwiązanie to z Tp ale to już inna sprawa.iPlus Nie!
    WadyTransfer,problem z połączeniem,sygnał na 3 kreski i to max .Do nadajnika mam około 300m, a iPlus działa jakby było 300km.Antenki i inne ulepszacze nie przyniosły żadnych popraw.
    4 miesiące,49zł+ aktywacja coś ponad 100zł i co miesiąc 49 zł
  • ~Jimmy_24 / 2013-05-02 18:51
    Przestrzegam przed salonem PLUS we Wrocławskiej Magnolii !!!
    W telegraficznym skrócie… Podpisałem umowę, dostałem telefon Samsung SGSII. Od początku był uszkodzony. Zawieszał się tak, że tracił kontakt ze światem (czarny wyświetlacz, brak dźwięków, wibracji). Jednak osoba dzwoniąca miała sygnał zgłoszenia.
    Pierwsza reklamacja, na polecenie w/w salony była przeprowadzona przez Multiservis. Nic nie pomogło. Druga już we wspomnianym salonie PLUS też nic nie zmieniła. Po trzeciej teoretycznie została wymieniona płyta główna, jednak w tym przypadku w najzwyklejszy zostałem oszukamy przez pracownika PLUS’a. Dopiero 4 reklamacja przyniosła oczekiwany skutek, wymianę płyty głównej.
    O pracownikach, totalnie niekompetentni do tego stopnia, że przez telefon Pan zaproponował mi wymianę karty SIM, jako możliwej winnej awarii. Jak przyjechałem po odbiór okazało się, że muszę zapłacić. Od trzeciej reklamacji byłe obsługiwany w większości przypadków przez kierownika p. Jacka C. Nie życzę nikomu kontaktów z tym Panem.
    Podsumowanie. Telefon mam od stycznia, w tym czasie 7 tyg. spędził w serwisie  Szanowny kierownik wziął się do pracy po kontakcie z jego przełożonym. Wnioski wyciągnijcie sami.
    P.S. PLUS powiedział, że ich ta sprawa nie interesuje, bo oni nie rozpatrują skarg dotyczących aparatów telefonicznych ;)
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
    5 miesięcy
  • ~john / 2013-12-21 00:10
    jestem już tak zmęczony plusem że najchętniej odleciał bym na księżyc. ciągle po kilka razy w miesiącu ta sama sytuacja - brak prędkości, no ta ja dzwonię do tych państwa i jestem przekierowywany od jednego konsultanta do drugiego a od trzeciego do jakiegoś technika, technik zlecenie przyjmuje, nawet potwierdza esemesem i zarzeka się że tą sprawą się zajmą, jednym kliknięciem przywraca mi prędkość i ja zerkam na kompa i faktycznie film na you tubie zasuwa jak szalony i tak przez dwa dni a tu nagle internecik STOP. A ja durny znowu wydzwaniam i kolejne 2 złotka lecą i czekam na połączenie z konsultantem pół godziny i tak przez kilka miesięcy walczę o swoje. Ludzieee... czy my żyjemy w 21 wieku czy za czasów króla ćwieczka. Czy naprawdę nie idzie coś z tym zrobić przecież płacę za największy pakiet aż 120 zł, przecież to do czegoś taką firmę zobowiązuje. Jest to najjawniejsze olewatorstwo ludzi i wyciąganie kasy za dodatkowe połączenia. mógłbym jeszcze tak pisać bez końca jakie jeszcze triki stosują, dowiecie się jak podpiszecie umowę - cyrograf z plusem.
    Zaletychodzi szybko jak nie wyłączą
    Wadyzatrudnię sekretarkę bo za dużo pisania
    6 mieś i aż 120 zł
  • ~jolek130 / 2009-03-24 19:23
    ściągnij sobie film to przekonasz się co to badziewie jest warte i nie rozśmieszaj innych
  • ~Jolka / 2015-07-19 18:59
    Odradzam Plusa! Wypowiedziałam umowę. Pomimo internetu w abonamencie, nigdy tego internetu nie miałam. Po długim okresie korzystania z usług tej sieci, regularnego płacenia rachunków, często wyższych niż abonament niedawno przysłali mia fakturę na kwotę ...JEDEN GROSZ!!!!!!!! śmiechu warte!!!!!!
  • ~justa198310 / 2008-03-23 10:57
    NIE PRZYDZIELAM ZADNEJ OCENY PONIEWAZ NIE MA CZEGO OCENIAC TO JEST TOTALNE NIEPOROZUMIENIE TEN IPLUS, ZASTANAWIA MNIE JAK MOGA LUDZIOM WCISKAC TAKI KIT??
    NA OTWARCIE STRONY CZEKAM 5 MIN LUB NAWET NIEKIEDY SIE NIE OTWORZY WOGOLE MOL JAK NIE WIEM CO, A OPLATA Z KOSMOSU 60 ZLOTY ZA CO ??PYTAM SIE ZA CO??
    JAK PRZESTAL MODEM DZIALAC TO POWIEDZIELI W SALONIE ZE TO NIE ICH WINA ZE ONI TYLKO SPRZEDAJA TAK JEST NAJLEPIEJ NASRAC I NA PSA ZGONIC!!!!!!
    I CO NAJLEPSZE PISZA WIEDOMOSCI O OBNIZENIU TRANSMISJI !!!!!
    MASAKRA NIE KUPUJCIE TEGO PASKUDZTWA OSTRZEGAM A POZA TYM WIE KTOS JAK SIE TEGO BADZIEWIA POZBYC????
    ZaletyBARK JAKICHKOLWIEK PLUSOW
    WadyWSZYSTKO
    PRODUKT POSIADAM OD PAZDZIERNIKA Z SALONU PLUSA GDZIE MYDLOM LUDZIOM OCZY
  • ~Justyna / 2014-04-14 15:00
    Neostradę pomimo jej wad doceniłam dopiero po tym jak wzięłam internet w plusie, bo to jakaś kpina a nie internet. Klientem plusa jestem od wielu lat, nigdy jakoś specjalnie nie narzekałam, do czasu... Od ponad roku mam internet w plusie, raz działał szybciej, raz wolniej, ale ok, jakoś dało się przecierpieć, choć teoretycznie powinien hulać jak należy, ponieważ mam maksymalny zasięg w HSPA+ (zaraz po lte najszybsza technologia), a miejsca korzystania, choć to technologia mobilna nie zmieniam-korzystam w domu. Ale do rzeczy. Od pewnego czasu internet wieczorami, na weekendach, etc zaczął działać jak krew z nosa. Nie można było z niego praktycznie korzystać, strony wchodziły po kilka minut, albo w ogóle. Gdy zadzwoniłam do BOK, powiedziano mi, że faktycznie na tą chwilę mają jakąś awarię nadajnika, zapisali zgłoszenie i że w momencie, gdy ją naprawią przyślą mi sms-a. No tak, mieli wtedy, awarię, ale tak naprawdę mi internet w kratkę działał już ładny kawał czasu. Tak, czy siak sms przysłali, po 3 dniach, w ciągu których internet nie działał prawie w ogóle. Po tym dalej działał jak chciał, raz lepiej, raz gorzej, wiec stwierdziłam, że zgłaszam reklamację. Zadzwoniłam do BOK (reklamację składałam ok 60min, bo cały czas przełączano mnie od konsultanta do konsultanta), łopatologicznie tłumaczyłam co i jak, chociaż próbowano mi na siłę wcisnąć, że internet nie działa z mojej winy, a to, że zasięgu nie mam (a naprawdę mam prawie lub maksymalny), a to, że zmieniam miejsca korzystania (kiedy korzystam w domu i nie zmienia on raczej miejsca położenia). W końcu przyjęto zgłoszenie reklamacji, na które rozpatrzenie mieli 30 dni, a po tych 30 dniach dostałam odpowiedź z której wynikało, że niestety, ale nie mają wpływu na to, że nie mam zasięgu (więc całkowicie zignorowano to co mówiłam na temat tego, że jest on wręcz idealny) i też nie mają wpływu na pogodę. No tak, bo przecież ja mam... Tylko, że oni kasę za faktury dostają za każdym razem, a ja z internetu raz mogę korzystać, a raz nie. Pocieszyli mnie jednak, że stale stawiają nowe nadajniki, więc może i w końcu i mi zacznie działać internet. Ale uwaga! Jest jakiś plus w tym plusie:) a mianowicie, dziwnym trafem po tym jak zgłosiłam reklamację internet przestał się zawieszać i działa w miarę poprawnie. Nie wierzę w to, że w ciągu dnia postawili mi nowy nadajnik, a raczej, że po prostu jak w końcu się przyczepiłam to łaskawie dali mi to co powinni od początku umowy. Coś jeszcze na temat internetu w plusie, w porównaniu do neostrady, bo tylko takie mam porównanie: limity... place ok 70zl miesiecznie, limit prawie zawsze przekroczony, nie moge ogladac filmow, itd. totalna porazka, co do szybkosci, tak naprawde szybkosc w moim przypadku liczyla sie przy sciaganiu, itd. co z tego, ze w plusie jest szybsza, skoro sciagajac wykorzystuje limit i pozniej nie daje sie z internetu korzystac. Podsumowujac: Czekam na koniec umowy z plusem i juz nigdy wiecej jej z nimi nie podpisze.
    Zaletybrak
    Wadybok jest fatalne, obsluga konsumenta leży, nie uznają reklamacji, nie wywiązują się z umowy, zawsze klient jest na przegranej pozycji
    od ponad roku
  • ~kasiaczek / 2010-01-05 18:19
    Posiadam IPLUSA i mogę tylko powiedzieć, że to tandeta!!! Słabo chodzi w dodatku zepsuł się, gdzie ponoć IPLUSY nie psują się( tak mi powiedziano w sieci PLUS)! Czekam na modem ponad miesiąc i nikt z tej pięknej sieci nic nie wie, a skontaktować się z nimi to wogule nie można. Rachunki nie są wcale tanie a nawet nie działa jak powinien, jak sprzedający zapewniał i cała ta sieć. Na pracowników PLUSA nie można liczyć, a szczególnie na ich pomoc i jakieś konkretne informacje od nich, bo sami na niczym nie znają się. Sieć cała poprostu jest beznadziejna i nie polecam innym naprawdę!!!
  • ~Kasiia / 2014-01-02 08:41
    Hej.. Ja mam PLUSA dokładnie MIXPLUSA już kilka lat nie narzekam myślałam o przejściu do PLAY ale zostałam w PLUSIE i raczej już zostanę,,, nie mam zastrzeżeń go do tej sieci,,, Ludzie jak chcą nie wiadomo co to zawsze narzekają a wystarczy trochę pomyśleć i ułatwić sobie życie np włączyć usługi i ma się tanio nikt nikogo nie zmusza do abonamentu!!! Tak więc ludzie zanim coś napiszecie pomyślcie!!! Pozdrawiam i Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!!!
    ZaletySame
    WadyBrak
  • ~kasiula / 2015-12-31 12:20
    masakra....połączyć się z biurem obsługi klienta to jedna wielka tragedia ...nigdy więcej PLUSA
    Zaletybrak
    Wadyjedno wielkie dziadostwo
  • ~Kaszuba / 2015-12-13 16:42
    Masakra! Limit 25Gb leci w 1-2 tygodnie z prędkością, która tylko w porywach i przy słonecznej pogodzie czołga się do 20-24 Mbs, zazwyczaj nie dochodzi nawet 10 Mbs.
    Jestem w zasięgu patrzenia 2 stacji bazowych, mam 30%-50% sygnał LTE ale w w godzinach szczytu (po 16) prędkość spada nawet do 1-2 Mbs. Ostatnio (od jakiś 2 mc) LTE w ogóle siada parę razy dziennie i modem przełączna się na HSPA+ Sygnał rwie się i wiesza.
    I to wszystko w limicie przesyłu, potem jest już TOTALNA MASAKRA = prędkości przy których nie odpala nawet googl.
    Napisałem 7 reklamacji, rozmów telefonicznych z operatorem już nawet nie liczę. Życzę Polkomtelowi zaorania, bankructwa i odwiedzin kibiców Wisły Kraków ze sprzętem. Człowieku który to czytasz, jeżeli zastanawiasz się nad kupnem usługi LTE w Plusie to lepiej lochnij się łbem w kaloryfer oszczędzisz sobie 2 lat cierpienia i półtora tys. zł. wyrzuconych w błoto. Gołębie pocztowe są szybsze i mniej zawodne niż to ... z Polkomtela.
    ZaletyŻADNYCH
    Wadyniestabilny, wolny, rwący się internet z limitem który nie starcza na nic.
    17 mc umowa na 2 lata za 1,5 ys zł netto
  • ~KAZ / 2016-09-18 08:16
    totalne porazka .Podpisałem umowę na 24 miesiace. 100 gb NIEOGRANICZONY LIMIT w zasięgu LTE z prędkością do 100 Mb/s.
    wszystko to kłamstwo. Przez pierwszy miesiąc był0 odbior ok 30 mB/s i 30 Mb/s wysyłanie. po okresie probnym jak w morge strzelił wszystko ucieli. bardzo czesto mam 1Mb / 0,1!!!!!
    Ostrzegam wszystkich nie podpisujcie z tą firmą żadnych umów.Oszuści,a konsultanci nie wiedzą co sprzedają i wprowadzaja klientów w błąd. i jeszcze mowia, ze opinie w necie sa stare a technologia PLUS nowa.
    KŁAMSTWO, KŁAMSTWO, KŁAMSTWO.
    W poniedziałek pisze list reklamacyjny, i wymawiam (niestety dopiero po zakonczeniu umów) WSZYSTKIE produkty
    INTERNET, TV, kilka telefonów
    KONIEC ROZMOW Z OSZUSTAMI
    ZaletyZERO
    WadyInternet z wolnoscia ponizej 1 Mb/s. VOD w TV... jako moze działać jak nie ma szybkości powyzej 2 Mb (TO W UMOWIE NIE JEST ZAPISANE!!!!! lub jest drobnym druczkiem), internet w telefonie MASAKRA
    od 1/2 lipca 2016 internet i TV. Komorka od poczatku ... niestety jeszcze 22 misiace. ALE TO KONIEC nielubie oszustów
  • ~kirkol / 2014-12-10 19:59
    Obsługa klienta jest abstrakcja. Po 30 minutach dalej automat. Kpina z ludzi.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016