Mam poza miastem iPlusa. Zanim w niego wszedłem - umowa na 2 lata - sprawdzałem iPlusa na prepaid, wyglądało, że będzie działał. Nie mam tu żadnej innej możliwości więc cieszyłem teoretycznie z EDGE / działało pomiędzy GPRS i EDGE /. W listopadzie nie było nic przez ponad 3 tygodnie. Wróciło na dwa by zniknąć znów na 5 tygodni. Na moje reklamacje Plus odpisuje gotową formułką z pseudonaukowym bełkotem o "wahaniach sygnału, budynkach, wzniesieniach" itp a tu u mnie głucha równinna wieś. I straszą od razu wysokimi karami za próbę zerwania umowy. Trzeba umieć czytać reklamy... Dla Plusa to: 'Internet jest nigdzie, a klienta mamy gdzieś!" Wszystkiego dobrego dla kolejnych fanów mobilnego internetu!!! Zaletyjak nie masz żadnej innej możliwości to to czasami zadziała
Wadyzawodne pod każdym względem, obsługa klienta chamska i beszczelna, za każdym razem będa robić z ciebie idiotę i straszyć 1000zł kary, parametry nie do przewidzenia, tygodniami / przez 2 lata! / płacisz 60 zł na miesiąc za nic
od 10 miesięcy 60 zł na miesiąc