Wadymiałem miedź do dopłaty 95 zł a wyszło 180 jak chciałem zerwać gumowe to frajer powiedział ile mam zapłacić prawie 2700 h** mnie trafia co za film do d***
~Życzliwy / 2020-03-16 22:51
Ocena: 1.00 / 5
Niestety,ale mam same złe informacje jeśli chodzi o Plusa. Mianowicie jest to firma,która nie posiada szacunku do pracownika, moralności, nie wspominając o odpowiedzialności. Do rzeczy. Firma unika prawo jak tylko może, znajduje luki,aby tylko wykorzystać moment sprzedaży usług telekomunikacyjnych. W tym trudnym okresie dla całego świata walki z koronawirusem Plus wydaje rozporządzenie o tym,że salony mogą być otwarte ponieważ pracownicy mają nieść pomoc światu. Jak jacyś super bohaterowie normalnie HERO. Pełnią służbę całemu światu,aby tylko podpisać jak najwięcej umów. Stawiam tu pytanie. ILE ? ILE Ci biedni ludzie maja podpisać dla Was umów,aby prezes był zadowolony? Nieważne,że Ci ludzie są narażeni na kontakt z klientem,nie ważne że zmiany mają trwać po 12h,gdy galeria obok jest pusta. Nieważne jest ich zdrowie i zdrowie ich rodzin. Za to ważne jest, że jedna umowa zostanie podpisana, albo włączony czasoumilacz to jest ważne, bez tego świąt się skończy, ludzie sobie nie poradzą, wrócą dinozaury. To jest jeden wielki dramat dla firmy. Być zamknięci więcej niż jeden dzień. Mam nadzieję,że to się odpije na Waszej sprzedaży. Jak nie szanuje się pracownika. Ja żeby było jasne nie jestem pracownikiem. Jestem osobą zupełnie nie związana z branżą telefoni komórkowej. Ale niestety gdy dotarła do mnie ta informacja stwierdziłam, że to trzeba gdzieś zgłosić. To im się należy. Dbajcie o siebie i nie dajcie się wykorzystywać.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
fikusny / 2008-09-30 15:54
Ocena: 1.00 / 5
żenada w XXI wieku ,po 7 dniach przestał działać ,nie było jakiegoś wapu czy czegoś tam ,do obsługi klijęta dodzwonić się to historia przeciętnie czekałem 20-25 min żeby porozmawiać z konsultantem ,i po 3 dniach niby naprawiony a dalej łączy się przez csd (płatne poza abonamentem) zńów do konsultanta i nr.zgłoszenia itd ,po 7 dniach zaczoł działać ciekaw jestem jak długo ,zobaczymy ? ,a dzwoniłem codziennie ,ocena poszczególnych cech produktu po 1 bo 0 niema i ujemnych też ,
Zaletybrak
Wadysame - ,jw.
mam dopiero mieśąc
kris826 / 2009-04-20 19:19
Ocena: 1.00 / 5
W styczniu kupiłem w promocji iplus-a z zepsutym modemem i od stycznia nie mam internetu a abonament muszę płacić za brak usługi,w biurze obsługi mnie olewają i każą sobie kupić telefon mobilny bo ich nie obchodzi że modem jest w serwisie od stycznia już drugi raz,umowy nie chcą zerwać mimo że się z niej nie wywiązują,zacząłem interwencje u rzecznika konsumenta potem pójdę do gazety i do sądu .dzisiaj się dowiedziałem ze w samym regionie miasta Olesno pokrzywdzonych w ten sam sposób jest kilku.
Zaletyniema plusów.
Wadyjeden wielki minus,brak już mi slów.
06 01 09.
Kruszyna / 2008-04-26 11:27
Ocena: 1.00 / 5
Całkowicie zgadzam się z opinią, że jest to porażka. Mieszkam w Lubinie na Dolnym Śląsku, posiadam łącze od grudnia 2007 roku, modem Huawei E 220 i również tylko 236,8 Kb/s. Strony wygasają, ładują się w żółwim tempie, nie mówiąc już o tym, że korzystanie z internetu po godz. 16.00 wymaga anielskiej cierpliwości i mocnych nerwów. Jednego jestem pewna, nigdy w życiu nie przedłużę umowy z Polkomtelem, ponieważ 60 zł miesięcznie za taką jakość usług jest ceną stanowczo zbyt wysoką.
kuter / 2010-02-19 15:19
Ocena: 1.00 / 5
witam mam iplusa już 6 miesięcy i powiem tak jawnie naciągają ludzi na zakup tego badziewia kiedy go kupowalem obiecywano mi że nawet jak zmniejszą transfer to i tak do 25 sekund otworzy mi się strona a ja czekam 3 minuty i dopiero mam polowę strony otwartej jeżeli mogę doradzić komuś to nie polecam go nikomu bo on jest tylko dobry do tych ludzi którzy sprawdzają tylko pocztę i nic więcej pozdrawiam
Zaletywygląd
Wadybardzo szybko zmniejszany transfer
6miesięcy kupiony za 1zl z abonamentem za 60zl miesięcznie
mymy2 / 2008-08-03 21:41
Ocena: 1.00 / 5
za taką cenę 7MB (znaczy się transfer sięgający góra 200kb/s i up 100/kb/s) to stanowczo za mało!!! ODRADZAM WSZYSTKIM! TO NAJWOLNIEJSZY I NAJDROŻSZY NET NA RYNKU!!!!
ZaletyWYDAJE CI SIĘ ŻE MASZ INTERNET
WadySAME
6 miesięcy
Tii22 / 2010-04-06 12:34
Ocena: 1.00 / 5
Według mnie, jeden z najgorszych internetów. Mam od niecałych 2 lat. Przez pierwszy rok chodził w miarę. Po mniej więcej tym czasie zaczęły się problemy. Nie dało się połączyć z internetem. Byłam 5 razy w sklepie firmowym "Plusa" ( P-ń, ul. Dąbrowskiego ). Pierwsze dwie próby porozumienia się z niezorientowaną w usługach obsługą zakończyły się niepowodzeniem- internetu nie ma! Za 3 razem włączyli internet, który łączył się tylko wtedy, kiedy sam miał na to ochotę. Po pewnym czasie już w ogóle nie dało się go uruchomić. Poszłam ponownie do sklepu, gdzie puściły mi nerwy i chciałam wypowiedzieć umowę (zawartą na czas nieokreślony). Ku mojemu niemiłemu zaskoczeniu, niesympatyczna pani powiedziała, że moja umowa została zawarta na 24 miesiące. Po powrocie do domu studiowałam tą nieszczęsną kartkę od linijki do linijki i nic takiego nie znalazłam. Wróciłam tam, usłyszałam, że jest to zawarte w ich umowie WEWNĘTRZNEJ! Początkowo nie chcieli mi jej pokazać. W końcu ujrzałam REGULAMIN PROMOCJI w komputerze. Wskazano mi na mojej umowie : ,,Zapoznałam się z warunkami regulaminu promocji". Wyzwałam ich od oszustów, bo w życiu tego regulaminu na oczy nie widziałam. Nie mogłam nawet oddać modemu do naprawy, gdyż zapłaciłabym karę, z powodu braku jakiejś tam karty, której nawet od nich nie dostałam. Zostałam bez internetu, zdenerwowana, oszukana. Żałuję pieniędzy wydanych na tą firmę. A koszty są bardzo duże. Zdecydowane NIE!!! Nie kupujcie, to tylko niepotrzebnie wydane pieniądze!
Zaletynie ma
Wadydrogo, niemiła obsługa, wieczne problemy z modemem
prawie 2 lata, 60 zł miesięcznie
timera / 2009-08-11 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem ten internet na próbe do 7 dni okazało się, że modem jest zepsuty zadzwonilem biura obsługi a tam powiedziano mi, że z tym modemem mam się zgłosić do najbliższej placówki plusa tam mi go wymienią. Sprzedawca potraktował mnie jak psa i powiedział żebym sobie modem odesłał tam skąd go nabyłem i tak zrobiłem tylko że wysyłając pocztą polską. Po paru dniach przesyłka wróciła bo stwierdzili że musi być wysłana firmą kurierską i wysłałem ponownie. Naprawa modemu trwała miesiąc czasu. Jak dostałem modem po naprawie wypróbowałem go i jego niesamowita szybkość mnie zaskoczyła bo było aż 1 kbs a miejscami wogóle go nie było zadzwoniłem do plusa i chciałem zwrócic modem okazało się że termin 7 dni na próbe juz dawno minął mało tego zostałem obciążony abonamentem za ponad miesiąc gdzie z internetu nie korzystałem bo modem był w naprawie. Tak więc zostałem z prawie bez użytecznym internetem i z abonamentem do płacenia.
Wady100
rok
~~benio / 2013-04-14 21:17
~benio naucz się ortografii i gramatyki a potem bierz się za testowanie itnernetu.
~3,5 mb / 2017-01-31 18:44
własnie się dowiedziałem, że nie gwarantują żadnej prędkości - mam 3.5 mb max - żenada
Zaletymobilnosc
Wadyszybkosc, stabilnosc, straszny ping,
rok, salon plusa
~a1wielki / 2009-11-07 18:31
Pomyliłem MB z GB. PRZEPRASZAM!
~aaaaaa / 2017-03-12 23:04
Beznadziejna firma, najgorsza z jaką miałam do czynienia na rynku internetowym. Doliczają do faktur kwoty, które nie wiadomo skąd się wzięły. Po telefonie na infolinie podobno wyłączają tą i blokują tą usługę, za którą została naliczona dopłata. Po czym za miesiąc na fakturze doliczona znów ta sama kwota. Na odebranie na infolinii czeka się minimum 40 minut. Właśnie czekam..... i czekam................i czeka..............W T-mobile odbierają góra do 5 , 10 minut. NIGDY WIĘCEJ PLUSA !!!!!!!!!!!!!!!!UNIKAJCIE JAK OGNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~aaaaaa / 2017-07-26 11:25
Sieć Plus to masakra, naciągacze i oszuści, nie dotrzymują warunków umowy, zasięgu prawie nie ma, rabat nie przyznany. Przestrzegam wszystkich przed tą siecią, omijajcie z daleka i przekażcie innym
Zaletybrak
Wadypięknie w reklamie a później Cię olewają
~aaaaaaaaa / 2008-09-15 18:35
nie ma chyba gorszego internetu niz iplus , mam niby 4gb limitu . ledwo zejdzie mi 1 i juz mi obnizaja transmisje tak ze nie moge z niego w ogole korzystac ;/ badziew
Zaletynie ma
Wadysa same
1rok
~Abrakadaber / 2007-10-21 00:01
Ping 1000ms zawsze.... za takie cos w mojej sieci by mnie zatłukli :) 0 gier, 0 poczty, o sciagnieciu zdiecia nawet juz sie nie bede rozpisywal......
Zaletygg w lesie
Wadycala reszta
2 dni
~adam / 2014-12-09 22:59
Plus kompletnie lekceważy klienta. Na konkretne pytania reklamacyjne nie odpowiada . Ewidentnie kradną impulsy z przyznanego limitu i nie odpowiadają na wezwania wykazania kiedy i kto dokonał transmisji. Od 3 miesięcy jestem ewidentnie okradany z impulsów nawet, gdy wyjmę kartę z telefonu i leży na stole to PLUS zlicza impulsy nawet ponad 1GB. To po prostu bezczelni i bezkarni złodzieje.Nie wolno zawierać umów na czas oznaczony ze złodziejami.
~Aga / 2009-11-28 15:17
mam iplusa już prawie rok.Szczerze mówieąc to myślałam że będzie miał lepszy zasięg chociaz w Poznaniu, tak jak reklamują:(.Nikonu nie polecam iplusa a pozatym bardzo wolno chodzi i się rozłącza.
WadyRozłacza się, wolno chodz, kiepski zasięg, za długi okres umowy
prawie rok, abonament 60 zł modem za 1zł
~Agnieszka / 2017-05-21 21:36
Jeśli chodzi o internet to połączenie jest non stop ograniczone. Ale chcę napisać o rachunkach. Moja babcia 80 lat ( wiadomo w tym wieku już dobrze nie słyszy i nie widzi i nie zns się na tych wszystkich nowinkach)posiada telefon w plusie. Niedawno skończyła sie umowa i przedłużała ja a mój mąż wziął telefon. Wtedy obsługa była miła. Ale od dłuższego czasu oprócz smsa z fakturą zaczęły przychodzic wiadomości że dodatkowo jest do zapłaty 30 złotych. No i ze wzgledu na to że babcia nie doslyszy to mąż zadzwonil w celu uzyskania informacji na temat dodatkowych kosztow. Za puerwszym razem pol godz czekania i problemy z weryfikacja danych ponieważ nie wierza ze maz jest wnukiem wlascicielki numeru( oczywiscie babcia byla przy rozmowie i przez telefon wszystko potwierdzala i co najlepsze podala swoj pesel a pan z obslugi klienta stwierdzil ze nie wierzy i nie moze udzielac informacji.) za drugim razem nie umieli wytzlumaczyc dlaczego oprocz faktury jest drugi rachunek. Mąż poprosil zeby pan z obslugi sie przedstawil albo podal swoj jakis numer identyfikacyjny a pan odmowil i co najlepsze rozlaczyl sie w polowie zdania. A ze trzecim razem sie udalo. Okazalo sie ze ten dodatkowy rachunek jest z dzialu windykacji i to jest zalegly rachunek nie zaplacony z zeszlego roku ( przypominam ze ten dodatkowy rachunek zaczal przychodzic dopiero od jakis 5 miesiecy.). Wczesniej nie bylo zadnych przypomnien. Wiec jeslu nawet rzeczywiscie dawniej nie zaplacono rachunku to dopiero po tak dluzszym czasie maja prawo sie dopominac( i jeszcze jedno. Oni co miesiac nie naliczaja odsetek tylko dopominaja sie o kwote ktora trzeba bylo wtedy zaplacic).
~aircraft / 2017-10-13 09:21
Jeszcze 3 miechy i zabieram z plusa 2 numery do innej sieci. Nigdy więcej nawet za darmo. Najgorsza sieć pod słońcem w Europie.