Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1918 opinii

1.64 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • fikusny / 2008-09-30 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    żenada w XXI wieku ,po 7 dniach przestał działać ,nie było jakiegoś wapu czy czegoś tam ,do obsługi klijęta dodzwonić się to historia przeciętnie czekałem 20-25 min żeby porozmawiać z konsultantem ,i po 3 dniach niby naprawiony a dalej łączy się przez csd (płatne poza abonamentem) zńów do konsultanta
    i nr.zgłoszenia itd ,po 7 dniach zaczoł działać ciekaw jestem jak długo ,zobaczymy ? ,a dzwoniłem codziennie ,ocena poszczególnych cech produktu po 1 bo 0 niema i ujemnych też ,
    Zaletybrak
    Wadysame - ,jw.
    mam dopiero mieśąc
  • kris826 / 2009-04-20 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu kupiłem w promocji iplus-a z zepsutym modemem i od stycznia nie mam internetu a abonament muszę płacić za brak usługi,w biurze obsługi mnie olewają i każą sobie kupić telefon mobilny bo ich nie obchodzi że modem jest w serwisie od stycznia już drugi raz,umowy nie chcą zerwać mimo że się z niej nie wywiązują,zacząłem interwencje u rzecznika konsumenta potem pójdę do gazety i do sądu .dzisiaj się dowiedziałem ze w samym regionie miasta Olesno pokrzywdzonych w ten sam sposób jest kilku.
    Zaletyniema plusów.
    Wadyjeden wielki minus,brak już mi slów.
    06 01 09.
  • Kruszyna / 2008-04-26 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowicie zgadzam się z opinią, że jest to porażka. Mieszkam w Lubinie na Dolnym Śląsku, posiadam łącze od grudnia 2007 roku, modem Huawei E 220 i również tylko 236,8 Kb/s. Strony wygasają, ładują się w żółwim tempie, nie mówiąc już o tym, że korzystanie z internetu po godz. 16.00 wymaga anielskiej cierpliwości i mocnych nerwów. Jednego jestem pewna, nigdy w życiu nie przedłużę umowy z Polkomtelem, ponieważ 60 zł miesięcznie za taką jakość usług jest ceną stanowczo zbyt wysoką.
  • kuter / 2010-02-19 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    witam mam iplusa już 6 miesięcy i powiem tak jawnie naciągają ludzi na zakup tego badziewia kiedy go kupowalem obiecywano mi że nawet jak zmniejszą transfer to i tak do 25 sekund otworzy mi się strona a ja czekam 3 minuty i dopiero mam polowę strony otwartej jeżeli mogę doradzić komuś to nie polecam go nikomu bo on jest tylko dobry do tych ludzi którzy sprawdzają tylko pocztę i nic więcej pozdrawiam
    Zaletywygląd
    Wadybardzo szybko zmniejszany transfer
    6miesięcy kupiony za 1zl z abonamentem za 60zl miesięcznie
  • mymy2 / 2008-08-03 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    za taką cenę 7MB (znaczy się transfer sięgający góra 200kb/s i up 100/kb/s) to stanowczo za mało!!!
    ODRADZAM WSZYSTKIM! TO NAJWOLNIEJSZY I NAJDROŻSZY NET NA RYNKU!!!!
    ZaletyWYDAJE CI SIĘ ŻE MASZ INTERNET
    WadySAME
    6 miesięcy
  • Tii22 / 2010-04-06 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Według mnie, jeden z najgorszych internetów. Mam od niecałych 2 lat. Przez pierwszy rok chodził w miarę. Po mniej więcej tym czasie zaczęły się problemy. Nie dało się połączyć z internetem. Byłam 5 razy w sklepie firmowym "Plusa" ( P-ń, ul. Dąbrowskiego ). Pierwsze dwie próby porozumienia się z niezorientowaną w usługach obsługą zakończyły się niepowodzeniem- internetu nie ma! Za 3 razem włączyli internet, który łączył się tylko wtedy, kiedy sam miał na to ochotę. Po pewnym czasie już w ogóle nie dało się go uruchomić. Poszłam ponownie do sklepu, gdzie puściły mi nerwy i chciałam wypowiedzieć umowę (zawartą na czas nieokreślony). Ku mojemu niemiłemu zaskoczeniu, niesympatyczna pani powiedziała, że moja umowa została zawarta na 24 miesiące. Po powrocie do domu studiowałam tą nieszczęsną kartkę od linijki do linijki i nic takiego nie znalazłam. Wróciłam tam, usłyszałam, że jest to zawarte w ich umowie WEWNĘTRZNEJ! Początkowo nie chcieli mi jej pokazać. W końcu ujrzałam REGULAMIN PROMOCJI w komputerze. Wskazano mi na mojej umowie : ,,Zapoznałam się z warunkami regulaminu promocji". Wyzwałam ich od oszustów, bo w życiu tego regulaminu na oczy nie widziałam. Nie mogłam nawet oddać modemu do naprawy, gdyż zapłaciłabym karę, z powodu braku jakiejś tam karty, której nawet od nich nie dostałam. Zostałam bez internetu, zdenerwowana, oszukana. Żałuję pieniędzy wydanych na tą firmę. A koszty są bardzo duże. Zdecydowane NIE!!! Nie kupujcie, to tylko niepotrzebnie wydane pieniądze!
    Zaletynie ma
    Wadydrogo, niemiła obsługa, wieczne problemy z modemem
    prawie 2 lata, 60 zł miesięcznie
  • timera / 2009-08-11 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem ten internet na próbe do 7 dni okazało się, że modem jest zepsuty zadzwonilem biura obsługi a tam powiedziano mi, że z tym modemem mam się zgłosić do najbliższej placówki plusa tam mi go wymienią. Sprzedawca potraktował mnie jak psa i powiedział żebym sobie modem odesłał tam skąd go nabyłem i tak zrobiłem tylko że wysyłając pocztą polską. Po paru dniach przesyłka wróciła bo stwierdzili że musi być wysłana firmą kurierską i wysłałem ponownie. Naprawa modemu trwała miesiąc czasu. Jak dostałem modem po naprawie wypróbowałem go i jego niesamowita szybkość mnie zaskoczyła bo było aż 1 kbs a miejscami wogóle go nie było zadzwoniłem do plusa i chciałem zwrócic modem okazało się że termin 7 dni na próbe juz dawno minął mało tego zostałem obciążony abonamentem za ponad miesiąc gdzie z internetu nie korzystałem bo modem był w naprawie.
    Tak więc zostałem z prawie bez użytecznym internetem i z abonamentem do płacenia.
    Wady100
    rok
  • ~~benio / 2013-04-14 21:17
    ~benio naucz się ortografii i gramatyki a potem bierz się za testowanie itnernetu.
  • ~3,5 mb / 2017-01-31 18:44
    własnie się dowiedziałem, że nie gwarantują żadnej prędkości - mam 3.5 mb max - żenada
    Zaletymobilnosc
    Wadyszybkosc, stabilnosc, straszny ping,
    rok, salon plusa
  • ~a1wielki / 2009-11-07 18:31
    Pomyliłem MB z GB. PRZEPRASZAM!
  • ~aaaaaa / 2017-03-12 23:04
    Beznadziejna firma, najgorsza z jaką miałam do czynienia na rynku internetowym. Doliczają do faktur kwoty, które nie wiadomo skąd się wzięły. Po telefonie na infolinie podobno wyłączają tą i blokują tą usługę, za którą została naliczona dopłata. Po czym za miesiąc na fakturze doliczona znów ta sama kwota. Na odebranie na infolinii czeka się minimum 40 minut. Właśnie czekam..... i czekam................i czeka..............W T-mobile odbierają góra do 5 , 10 minut. NIGDY WIĘCEJ PLUSA !!!!!!!!!!!!!!!!UNIKAJCIE JAK OGNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~aaaaaa / 2017-07-26 11:25
    Sieć Plus to masakra, naciągacze i oszuści, nie dotrzymują warunków umowy, zasięgu prawie nie ma, rabat nie przyznany. Przestrzegam wszystkich przed tą siecią, omijajcie z daleka i przekażcie innym
    Zaletybrak
    Wadypięknie w reklamie a później Cię olewają
  • ~aaaaaaaaa / 2008-09-15 18:35
    nie ma chyba gorszego internetu niz iplus , mam niby 4gb limitu . ledwo zejdzie mi 1 i juz mi obnizaja transmisje tak ze nie moge z niego w ogole korzystac ;/ badziew
    Zaletynie ma
    Wadysa same
    1rok
  • ~Abrakadaber / 2007-10-21 00:01
    Ping 1000ms zawsze.... za takie cos w mojej sieci by mnie zatłukli :) 0 gier, 0 poczty, o sciagnieciu zdiecia nawet juz sie nie bede rozpisywal......
    Zaletygg w lesie
    Wadycala reszta
    2 dni
  • ~adam / 2014-12-09 22:59
    Plus kompletnie lekceważy klienta. Na konkretne pytania reklamacyjne nie odpowiada . Ewidentnie kradną impulsy z przyznanego limitu i nie odpowiadają na wezwania wykazania kiedy i kto dokonał transmisji.
    Od 3 miesięcy jestem ewidentnie okradany z impulsów nawet, gdy wyjmę kartę z telefonu i leży na stole to PLUS zlicza impulsy nawet ponad 1GB.
    To po prostu bezczelni i bezkarni złodzieje.Nie wolno zawierać umów na czas oznaczony ze złodziejami.
  • ~Aga / 2009-11-28 15:17
    mam iplusa już prawie rok.Szczerze mówieąc to myślałam że będzie miał lepszy zasięg chociaz w Poznaniu, tak jak reklamują:(.Nikonu nie polecam iplusa a pozatym bardzo wolno chodzi i się rozłącza.
    WadyRozłacza się, wolno chodz, kiepski zasięg, za długi okres umowy
    prawie rok, abonament 60 zł modem za 1zł
  • ~Agnieszka / 2017-05-21 21:36
    Jeśli chodzi o internet to połączenie jest non stop ograniczone. Ale chcę napisać o rachunkach. Moja babcia 80 lat ( wiadomo w tym wieku już dobrze nie słyszy i nie widzi i nie zns się na tych wszystkich nowinkach)posiada telefon w plusie. Niedawno skończyła sie umowa i przedłużała ja a mój mąż wziął telefon. Wtedy obsługa była miła. Ale od dłuższego czasu oprócz smsa z fakturą zaczęły przychodzic wiadomości że dodatkowo jest do zapłaty 30 złotych. No i ze wzgledu na to że babcia nie doslyszy to mąż zadzwonil w celu uzyskania informacji na temat dodatkowych kosztow. Za puerwszym razem pol godz czekania i problemy z weryfikacja danych ponieważ nie wierza ze maz jest wnukiem wlascicielki numeru( oczywiscie babcia byla przy rozmowie i przez telefon wszystko potwierdzala i co najlepsze podala swoj pesel a pan z obslugi klienta stwierdzil ze nie wierzy i nie moze udzielac informacji.) za drugim razem nie umieli wytzlumaczyc dlaczego oprocz faktury jest drugi rachunek. Mąż poprosil zeby pan z obslugi sie przedstawil albo podal swoj jakis numer identyfikacyjny a pan odmowil i co najlepsze rozlaczyl sie w polowie zdania. A ze trzecim razem sie udalo. Okazalo sie ze ten dodatkowy rachunek jest z dzialu windykacji i to jest zalegly rachunek nie zaplacony z zeszlego roku ( przypominam ze ten dodatkowy rachunek zaczal przychodzic dopiero od jakis 5 miesiecy.). Wczesniej nie bylo zadnych przypomnien. Wiec jeslu nawet rzeczywiscie dawniej nie zaplacono rachunku to dopiero po tak dluzszym czasie maja prawo sie dopominac( i jeszcze jedno. Oni co miesiac nie naliczaja odsetek tylko dopominaja sie o kwote ktora trzeba bylo wtedy zaplacic).
  • ~aircraft / 2017-10-13 09:21
    Jeszcze 3 miechy i zabieram z plusa 2 numery do innej sieci. Nigdy więcej nawet za darmo. Najgorsza sieć pod słońcem w Europie.
  • ~aka / 2009-03-12 17:04
    mam też internet stacjonarny w Netii 1MB i ciągle są problemy.Po kilka, kilkanaście minut nieraz nie mam połączenia. Za to iplus jest zawsze i to szybszy od Netii i niezawodny, oto jego pomiary:
    Serwer: http://www.speedtest.pl
    Twój adres IP:
    Download: 3629 kbps (453.6 KB/s)
    Upload: 430 kbps (53.8 KB/s)
    Zaletyniezawodność
    Wadyszkoda, że tak duża szybkość jest tylko w dużych miastach.
  • ~Ala / 2014-07-05 19:03
    Przy podpisywaniu umowy doradca klienta gwarantowała mi darmowy pakiet mms-ów. Jednak go nie dostałam i złożyłam reklamację która przyszła odmowna z powodu że przy abonamencie 79,90zł pakiet ten nie przysługuje. Poszłam do pani, która sprzedała mi usługę aby zgłosić jeszcze raz reklamację, gdyż to ona gwarantowała mi usługę darmowych mms-ów i tym samym wprowadzła mnie w błąd przy podpisywaniu umowy. Jednak to co usłyszałam przekonało mnie abym zgłosiła tę sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Otóż ta pani z bezczelnością powiedziała mi że się pomyliła co się zdarza każdemu a poza tym nie pracuje w szpitalu i może popełniać błędy. Mówiła też że ma dużo klientów a mało zarabia to czasami pomyłki się zdarzają. Oczywiście ja za jej pomyłkę będę płacić 24 miesiące. Zdarzenie to miało miejsce w Giżycku.
    Zaletybrak
    Wadywprowadzenie w błąd klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3947
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2599
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021