Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1916 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtek616 / 2010-06-22 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze co może być, badziew nie internet. Niczego nie mozna na nim zrobić ani wystać poczty, przeczytać wiadomości na jakiejkolwiek przegladarce, obejrzeć filmiku na youtube czy nawet zalogować się na gg. Po przekroczeniu transferu szybkość diametralnie spada chociaż mój miesieczny transfer to 6 GB, a na liczniku mi wskazuje że przekroczyłem zaledwie 1,5 GB. Może rąbią klientów na tranferze? Obsługa klienta denna, co chwile zgłaszałem że internet praktycznie nie chodzi to mi mówią że tak ma być i nic nie mogą zrobić i to na zasiegu 3G albo HSDPA. Nie polecam nikomu.
    ZaletyŻadnych.
    WadySame minusy.
    Od listopada 2009 roku, miesięczny abonament to ponad 70 zł!
  • ~Wojtek616 / 2010-06-22 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze co może być, badziew nie internet. Niczego nie mozna na nim zrobić ani wystać poczty, przeczytać wiadomości na jakiejkolwiek przegladarce, obejrzeć filmiku na youtube czy nawet zalogować się na gg. Po przekroczeniu transferu szybkość diametralnie spada chociaż mój miesieczny transfer to 6 GB, a na liczniku mi wskazuje że przekroczyłem zaledwie 1,5 GB. Może rąbią klientów na tranferze? Obsługa klienta denna, co chwile zgłaszałem że internet praktycznie nie chodzi to mi mówią że tak ma być i nic nie mogą zrobić i to na zasiegu 3G albo HSDPA oraz szybkości niby 7Mb/s. Od kiedy mam tego całego iPlusa to chodzi coraz gorzej, było dobrze może ze dwa miesiące. Nie polecam nikomu.
    ZaletyŻadnych.
    WadySame minusy.
    Od listopada 2009 roku, miesięczny abonament to ponad 70 zł!
  • ~Wojtek616 / 2010-07-08 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Posłuchaj facet, nie każdy jest takim specem cwaniakiem informatykiem jak ty i nie każdy ma ochote sie bawić w takie rzeczy. Wybrałem iPlusa bo dawali niby najwiekszą szybkość, dobry zasięg bo nadajnik jest bardzo blisko i co....na początku szok co to jest? Ponieważ wcześniej miałem internet na kablu, ale nie spodziewałem się że przepaść będzie tak ogromna. No po jakimś czasie zaczął internet jakoś znośnie chodzić ale bez rewelacji. Jakoś to wytrzymywałem ponieważ częściej korzystałem już z internetu w pracy niż w domu na tym szajsie. Jednak taka sytuacja była gdzieś do kwietnia, a od listopada mam umowę bo to co zaczęło się dziać w maju to był jakiś koszmar. Zero internetu poprostu zero. Nie można było ani normalnie sprawdzić poczty, przeczytać wiadomości na onecie czy wp, nie mówiąc o obejrzeniu jakichkolwiek zdjęć czy filmiku na youtube. No internet zaczął jakoś chodzić na początku lipca....i co? Trwało to tydzień dosłownie po czym obniżyli mi prędkość za niby przekroczenie transferu, chociaż nie wiem jakim cudem ponieważ wcale częściej z neta nie korzystałem, tak samo jak wcześniej. No i teraz mam internet full wypas, poczta ładuje mi się pół dnia o czytaniu wiadomości na wyszukiwarce nie ma co marzyć. I jak mi powiedziała szanowna obsługa klienta pełną prędkość przywrócą mi 25 lipca! Czyli tak tydzień normalnego internetu, trzy tygodnie nie normalnego. To ja się pytam grzecznie za co ja płacę ciężkie do cholery pieniądze. Złodziejstwo i nic więcej. Jeszcze jedno przy podpisywaniu umowy Pani w salonie mi powiedziała, że jak przekroczę limit transferu to prędkość spadnie niewiele, minimalnie, więc dodatkowo wprowadzenie klienta w błąd i wymuszenie umowy na dwa lata! Dziękuję.
    ZaletyŻadnych
    WadySame minusy
  • ~Wonsz / 2012-11-28 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Transfer tak słaby, że aż głowa boli. Każda strona otwiera się mozolnie. I do tego brak kontaktu z kimkolwiek z Tej firmy. Można wisieć na infolinii z godzinę, a i tak nikt nie odbierze. Porażka. Nie polecam.
    Zaletybrak
    pół roku
  • ~WOWO / 2018-06-25 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!
    Mamy w Plusie parę numerów firmowych, skontaktowaliśmy się z obsługą klienta by poprosić o przedłużenie umowy razem z z telefonem, oczywiście nie było problemu, Pan pobrał wszystkie informacje po czym poinformował nas, że mamy czekać na kontakt osoby która zadzwoni poinformować o umowię i o dostawie telefonu do siedziby naszej firmy. Dostaliśmy informację, że telefon będzie u nas od 12 do 14.06 maksymalnie (czas oczekiwania ok 2 tygodni). 14.06 skontaktowaliśmy z obsługą klienta ponownie, ponieważ nie dostaliśmy przesyłki. Pani poinfromowała nas, że dnia 9.06 był problem z serwerem i wszystkie umowy zostały usunięte, zostaliśmy również poinformowani, że ktoś powinien się z nami skontaktować w tej sprawie ale niestety wystąpił błąd i tej informacji nie dostaliśmy. Trzeba było ponowić wszystkie procedury. Czyli wszystko od samego początku. Ktoś miał się z nami skontaktować w ciągu kilku dni w sprawie ponownego wysłania telefonu. Kontaktu brak. Postanowiliśmy podjechać do punktu Plusa gdzie dostaliśmy informacji, że niestety nie jesteśmy w stanie przedłużyć umowy i musimy czekać jeszcze 4 miesiące. Wróciliśmy i ponownie zadzwoniliśmy do Obsługi Klienta, Pan poinformował nas, że oczywiście jest taka możliwość i że za niedługo ktoś do nas oddzwoni. Dostaliśmy telefon zwrotny, umowa będzie podpisana, telefon przyjdzie do nas kurierem maksymalnie do dnia 22.06. Kurier przywiózł przesyłkę. Odpakowaliśmy ją jeszcze przy kurierze, więc telefon już mieliśmy w ręce. Do przesyłki była dołączona umowa, na 12 miesięcy. Niestety znów pojawił się błąd. Ktoś wysyłając przesyłkę zaznaczył, że ma ona być za pobraniem. Więc kurier poprosił nas o ok. 3000 zł. Niestety Pan kurier nie chciał poczekać żebyśmy załatwili sprawę i skontaktowali się z Plusem. Gdy dodzwoniliśmy się do Obsługi Klienta Pani poinformowała nas, że to jakaś pomyłka i że kurier nie miał prawa wziąć od nas pieniędzy. Zadzwoniliśmy więc do Obsługi Klienta firmy która wysłała do nas przesyłkę. Pani poinformowała nas, że w takim razie musi dostać od Państwa informację i dopiero wtedy może wysłać kuriera z naszym telefonem. W takim razie skontaktowaliśmy się jeszcze raz z Plusem informując, że specjalnie załatwialiśmy ten telefon na początku miesiąca dlatego, że pod jego koniec wyjeżdżamy i długo nie będzie nas na miejscu. Pani powiedziała, że zrobi wszystko aby ta przesyłka trafiła do nas jeszcze raz tego samego dnia a najpóźniej do poniedziałku i oczywiście mieliśmy czekać na kontakt. Kontaktu brak. Znowu. Dlatego sami zadzwoniliśmy, Obsługa klienta poinformowała nas, że w takiej sytuacji niestety musimy tę umowę podpisać jeszcze raz więc mamy czekać, aż telefon wróci do Plusa od firmy kurierskiej i jeszcze raz będzie możliwość utworzenia dla nas umowy i dopiero zostanie ona wysłana do nas ponownie razem z telefonem. Poinformowaliśmy również, że jedyna osoba która ma upoważnienie do podpisania takiej umowy wyjeżdża w dniu 26.06 czyli już jutro, w takim razie nawet jeżeli kurier przyjdzie do nas w tym tygodniu nie będzie miał kto odebrać przesyłki. Umowa dla nas tworzona będzie już 4 raz. Ile jeszcze?
    WadyBrak profesjonalizmu
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Wróg iplusa / 2011-09-15 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedość ze internet ten sie zacina i na strone internetowa wchodzi czasem przez 15 minut (!!!!) to często zdarza się ze w ogóle iplus nie chce odpalic nie wiadomo z jakich powodów.
    Prędkość najgorsza z możliwych. Z limitem oczywiście - po jego przekroczeniu iplus prawie nie dziala.
    Iplus bardzo długo się łączy.
    Jak na tak mało komfortwy internet i tak zacofany technicznie, iplus jest bardzo drogi, stanowczo za drogi (60 zł). Przeciez internet z oranga(tez mobilny) - 3 razy lepszy a tańszy (49zł)! Ten z oranga ma w dodatku nieograniczony limit w nocy i szybko się łączy.
    Iplus jak narazie kosztował mnie duzo nerwów. Traciłam przez niego mnostwo czasu z powodu jego zerowej predkosci.
    ZaletyŻadnych plusów!
    WadyCały ipus to MINUS
    od ponad 2 lat i rezygnuje.
  • ~wrrr / 2016-01-20 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    To i ja się wygadam.. mam plus mix od wieków.. pół roku miałam przerwy i przedwczoraj ponownie postanowiłam NIESTETY do nich dołączyć.. umowa super, wszystko sprawnie itd. ale od wczoraj... nagle zablokowali mi konto, tzn nie mogłam wykonywać połączeń itd. dzwonię na infolinię, a tam mi mówią że za internet mi pobrało.. ja do nich że pakiet internetu mam.. cykliczny aktywowany przedwczoraj.. a oni że faktycznie, ale że aktywuje się dopiero gdy doładuję konto.. no to ok. kupiłam dziś kartę.. doładowałam.. a zaraz później według zaleceń pani u której podpisywałam umowę musiałam dezaktywować usługę darmowe minuty do wszystkich, za którą pobrali mi przy doładowaniu 35zł. ja tą usługę dezaktywowałam i co się stało? kasę 35 zł straciłam, a przy dezaktywowaniu pakietu zabrali mi miesiąc za który miałam zapłacone. przy doładowaniu kwotą 40zł dostałam bonus 20zł. chcąc sprawdzić czy działa mi chociaż usługa internetu (w pakiecie który po doładowaniu konta miał się uruchomić) włączyłam transmisję danych na dosłownie 3 minuty i co? pobrało mi całą kasę za bonus!!! czyli internetu jak nie miałam tak nie mam.. w ciągu minut straciłam na nich zł.. a do tego zablokowali mi konto... co za świat... byle do końca doładowań i NIGDY WIĘCEJ plusa!!!
  • ~Wściekła / 2020-02-02 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dokupiłam do komórki internet mobiny przed miesiącem i nie używająć go jeszcze przekroczyłam wszystkie limyty.Kupiłam 2GB miesięcznie.Próba wyjaśnienia w salonie-proszę dokupić więcej
    Nie wyobrażałam sobie że takie oszustwo jest wogóle możliwe
  • ~XIon / 2015-04-05 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet Lte NIE POLECAM nawet nie sprawdzajcie ich ofert o LTE internet o szybkości 50 lub 200 Kb/s to nie internet
    Zaletybrak
    Wadyawarie, strasznie wolny, ograniczenia
  • ~XpcGaming / 2020-04-17 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszna sieć, zasięg jest słaby, a nielimitowany internet LTE ma limit 100 gb. Brak zalet i serdecznie odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćSuraż
  • ~Xxx / 2020-04-21 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez wiele lat byłam klientka plusa.przeprowadzialam się i nie ma tu wogole zasięgu.najblizsza wieża plusa jest 10km z tad.pisalam dzwoniłam ale oni uważają ze to przez różne warunki.nie dopuszczają tego że tu nie było i nie ma zasięgu.sprawa oparła się o rzecznika praw konsumenta ale też nie wiele to dało.odpisali ze podpisałam umowę i zgodziłam się na ich WARUNKI.OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM TA ZLODZIEJSKA FIRMĘ.
    ZaletyNie ma ani jednej zalety
    WadyWszystkie jakie tylko są możliwe
    MiejscowośćKrzywda
  • ~Xxx / 2023-10-23 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość usług na słabym poziomie.
    Oszukują ludzi na fakturach.
    Pani Jagoda na infolini jakaś nie miła nie polecam dno
    WadyZłodzieje I oszuści
  • ~xxxx / 2023-11-13 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus sm wymusza na mnie do zapłacenia haracz w kwocie 660 zł za wchodzenie na strony, których nie znam i na które nie wchodziłem. To firma pokroju OLX, czy ORANGE. Omijajcie ją z daleka. To oszuści i naciągacze
    Zaletyżadnych
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Xyz / 2016-02-04 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Moniko klient indywidualny moze odstapic od umowy zawartej na odlegosc w ciagu 14 dni. Twoj telefon byl pewnie z takiego odstapienia ;) ktos podpisal umowe pobawil sie telefonem, moze ogladal pornosy na a pozniej na ten telefon wystrzelił i zwrócił do plusa. Ty go kupilas jako nowy i dasz dziecku które go obślini i bedzie trzymało w buzi. Brutalne ale pracowałem w innej sieci i dokladnie tak to wygladało. Telefony z odstapienia najczesciej sa sprzedawane przez infolinie ew internet dla malych firm bo takie nie maja mozliwosci odstapienia od umowy a malo kto oglada telefon przy kurierze. Jakies pytania dodatkowe? ;)
    Zalety.
    Wady.
    3
  • ~Yanek / 2022-07-11 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    LTE z 30 mb/s w lipcu spadł do 0,8 !!!
    Umowe na internet podpisałem w styczniu na 2 lata.
    Plus twierdzi że mój modem nalezy wymienić jeżeli internet ma działać.
    Spłaciłem 6 rat za sprzęt i mam kupuic nowy.
    Czuję się oszukany. Siec ewidentne przekierowuje moce nadajników na inne częstrliwości.
    ZaletyFaktury elektroniczne
    WadyDrastyczny spadek poziomu usługi w trakcie umowy.
    MiejscowośćWądzyn
  • ~yareckey / 2009-08-06 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam posiadam internet iPlusa od roku w Bydgoszczy i sa same problemy z ta siecia zasieg na jedna dwie kreski to max chamska obsługa na infolini to dwa bardzo wolny internet to trzy cena jaka place za m-c to 60zł, czekam z niecierpliwoscia na uplyniecie 24 miesiaca. pozdrawiam i odradzam tej sieci.
    Zaletybrak
    Wadycalość to jeden wielki minus. JESLI MOGE POLECIC TO POLECAM PLE
    posiadam ten produkt od roku kupiłem go za 60 zł za miesiąc
  • ~z / 2011-07-07 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z Krycho ze wszystkimi zarzutami odnośnie IPlusa. Nie ma dnia , tygodnia abym sie nie stresował " najlepszym internetem Polsce" ,ale od niesprawności i chamstwa z BOK. Nikomu go nie polecam
    Zalety-------------------
    WadyWszys
    3 lata
  • ~Zaagar / 2014-12-07 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam umowę na POWER LTE od maja 2014 25Gb bez limitu szybkości transferu, po przekroczeniu 25Gb miał być lejek do 10Mb/s bez limitu transferu danych. Działało tak przez 2 pierwsze miesiące. Aktualnie od kilku miesięcy mam drugiego lejka po przekroczeniu 45Gb do poniżej 1Mb/s.
    Banda złodziei
    6 m-cy
  • ~załamana / 2023-10-12 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator w Polsce, totalny brak zasięgu, nigdy więcej

    Zaletybrak
    WadyBrak zasięgu, niekompetentną obsługa klienta, kompletne zero
    MiejscowośćKraków
  • ~zawiedziona klientka / 2014-06-25 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, chcę wszystkich ostrzec przed tym operatorem. Chodzi o ofertę SmartDom. Posiadam w Plusie abonament na tel, pewnego pięknego dnia zadzwoniła do mnie uprzejma Pani z super ofertą, mianowicie internet -50% + tablet za 3 zł (9 zł aktywacja), podwojenie tegoż pakietu aż do 60 GB, ruter za 1 zł i TV (pakiet 99 kanałów) za 1 zł. wysłuchałam tego po czym poprosiłam o telefon w późniejszych godz ponieważ muszę się skonsultować to z mężem. Nie doczekałam się już telefonu. W końcu po tygodniu sama próbowałam się do nich dodzwonić na BOK, niestety po kilku próbach zrezygnowałam. Zostawiłam więc za pomocą str www prośbę o kontakt. Zadzwoniła tym razem inna Pani, przedstawiła okrojoną ofertę bez rutera i podwojenia pakietu danych, ale za to z dużo lepszym tabletem. Zgodziłam się na tą ofertę, przyjęła zamówienie itp, poinformowała mnie, że kuriera mogę się spodziewać w środę lub czwartek (a był poniedziałek). W środę dzwoni do mnie ta sama osoba i informuje mnie, że jednak tabletu nie ma już w ofercie i proponuje jakiś badziew, który nie obsługuje LTE. Prosiłam ją o wytłumaczenie zaistniałej sytuacji i jakiś przeprosiny ale się nie doczekałam. MASAKRA!!!!!! Jestem ich klientką od samego początku (jakieś 12-15 lat) i zostałam tak oszukana. JAJA JAKIEŚ. bardzo proszę wszystkich aby się 100 razy zastanowili zanim podejmą dalszą współpracę z tą firmą.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016