Według mnie, jeden z najgorszych internetów. Mam od niecałych 2 lat. Przez pierwszy rok chodził w miarę. Po mniej więcej tym czasie zaczęły się problemy. Nie dało się połączyć z internetem. Byłam 5 razy w sklepie firmowym "Plusa" ( P-ń, ul. Dąbrowskiego ). Pierwsze dwie próby porozumienia się z niezorientowaną w usługach obsługą zakończyły się niepowodzeniem- internetu nie ma! Za 3 razem włączyli internet, który łączył się tylko wtedy, kiedy sam miał na to ochotę. Po pewnym czasie już w ogóle nie dało się go uruchomić. Poszłam ponownie do sklepu, gdzie puściły mi nerwy i chciałam wypowiedzieć umowę (zawartą na czas nieokreślony). Ku mojemu niemiłemu zaskoczeniu, niesympatyczna pani powiedziała, że moja umowa została zawarta na 24 miesiące. Po powrocie do domu studiowałam tą nieszczęsną kartkę od linijki do linijki i nic takiego nie znalazłam. Wróciłam tam, usłyszałam, że jest to zawarte w ich umowie WEWNĘTRZNEJ! Początkowo nie chcieli mi jej pokazać. W końcu ujrzałam REGULAMIN PROMOCJI w komputerze. Wskazano mi na mojej umowie : ,,Zapoznałam się z warunkami regulaminu promocji". Wyzwałam ich od oszustów, bo w życiu tego regulaminu na oczy nie widziałam. Nie mogłam nawet oddać modemu do naprawy, gdyż zapłaciłabym karę, z powodu braku jakiejś tam karty, której nawet od nich nie dostałam. Zostałam bez internetu, zdenerwowana, oszukana. Żałuję pieniędzy wydanych na tą firmę. A koszty są bardzo duże. Zdecydowane NIE!!! Nie kupujcie, to tylko niepotrzebnie wydane pieniądze!Zaletynie ma
Wadydrogo, niemiła obsługa, wieczne problemy z modemem
prawie 2 lata, 60 zł miesięcznie