Mówiąc krótko: do rzyci. Problemy od samego momentu podpisania umowy. Na mój rzekomo "nowy" numer telefonu na początu nieustannie wydzwaniali jacyś konsultanci w telewizji N czy innej biedafirmy w celu uregulowania zaległych należności w związku z wykupionym abonamentem pytając o niejakiego Pana Grzecha. Nie dość, że sam nim nie jestem i nikogo takiego nie znam to nawet nie posiada własnego telewizora. Później były telefony od jakiejś firmy kredytowej - to samo.
Telefon, który otrzymałem w ramach umowy - również rzekomo "nowy" nieustannie się wiesza, ma wadliwe oprogramowanie. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy był w serwisie dwa razy. Nie minął miesiąc - znowu się spier...
Do tego, drogo, beznadziejny pakiet, beznadziejna obsługa klienta i zawodność. Dodam też, że telefon, który otrzymałem wcale nie jest z najwyższej półki a muszę za niego bulić jak za zboże.
Od tej firmy proszę się bronić rękami i nogami.
ZaletyJedyną zaletą mojej umowy jest to, że w końcu się skończy.
WadyNieustanna awaryjność telefonu.
Na rzekomo nowy numer telefonu wydzwaniają ludzie w sprawie uregulowania kredytów których nie mam.
Obsługa punktu plusa ma te problemy w nosie.
Drogo i zawodnie.
~szynszyl2014 / 2014-12-14 11:05
Ocena: 1.00 / 5
Dno.Internet bardzo słaby - sygnał cały czas zanika (odległość moja od BTS Plusa ok.200m, bez jakichkolwiek przeszkód). Obsługa klienta - punkt w CH Dąbrówka w Zielonej Górze to jakaś kpina. Jedna maniura siedzi za stolikiem z miną obrażoną na cały świat, drugi typ - wesolutki kolo, taki uśmiechnięty, z poziomem inteligencji prawdopodobnie dziecka z przedszkola. Na każde pytanie odsyłają do telefonicznego BOK, gdzie dodzwonić się to prawie cud. Aktualnie czekam na rozpatrzenie reklamacji dot. usługi SMART_DOM. Oczywiście zamiast 50% rachunku za drugą usługę w Plus (telefon), Polkomtel nalicza mi 100% kwoty i nikt (ta parka z Dąbrówki gdzie kupowałem i internet i telefon) nic nie wie dlaczego zostało to tak wyliczone.
Zaletynie ma - jak dla mnie
Wadyjakość sygnału internetowego, obsługa klienta
~ślawol / 2010-01-23 01:30
Ocena: 1.00 / 5
Generalnie nie polecam tego dziadostwa. Częste wahania transferu. Przez 80% dnia transfer nie pozwala nawet na rozmowę przez komunikator. Nie chodzi tutaj o przekroczenie limitu, gdyż tego mam 10GB. Sytuacja kiedy Internet działa z prędkością mniejszą niż 1kb jest dość często, jednak są momenty kiedy Internet działa na tyle dobrze że mogę w miarę normalnie surfować w Internecie. Często jest problem z modemem. Gwarancja na rok powoduje że mimo trwania umowy po roku w razie awarii musimy sami zaopatrzyć się w modem. Bardzo nie polecam !!! Tylko czekam do końca umowy. Niestety jeszcze rok muszę się pomęczyć. Zastanawiam się czy nie zerwać umowy i zapłacić kary 600 zł. Co także jest kradzieżą w biały dzień.
Zaletybrak
Wady- wolny internet - wahania transferu (często mam mniejszy niż 1 kb/s) - problem z pomocą techniczną (albo nie ma możliwości jej uzyskać, albo na pomoc czekamy miesiącami) - ciągłe rozłączanie modemu - w razie braku internetu nie ma możliwości zerwania umowy (mimo wszystko musimy płacić do końca umowy)
ponad rok
~T / 2017-10-30 12:59
Ocena: 1.00 / 5
LTE działa z prędkościż 115k b/s...
reklamacji nie uwzgledniaja
jedyne co dziala sprawnie to blokowanie internetu w przypadku opoznien w platnosciach, ktore zreszta powstaja po ich stronie bo ksiegowanie wplaty zajmyje im 5 dni
Zaletyabsolutnie zadnych
Wadynie dziala
3 lata i odliczam kazdy dzian do konca umowy
~TADEO / 2018-10-29 10:07
Ocena: 1.00 / 5
Przeniesienie numeru do innego operatora to horror. W salonie podpisałem umowę na przeniesienie,miało się dokonać do 14 dni. Po chyba miesiącu od innego operatora dowiedziałem się że umowa nie doszła do skutku. Wróciłem do salonu gdzie powiedzieli że oni nic nie wiedzą i ich to nie interesuje, umowa nie zadziałała?!. Poszedłem do innego salonu gdzie mieli zupełnie inne wymogi w tym sprawdzanie moich rachunków z innymi podmiotami ???. Nie wydali mi żadnego dokumentu pokwitowania dokonania zmiany operatora. Po ok. 2 miesiącach i wielu perturbacjach dokonałem w końcu zmiany płacąc za to dodatkowo PLUS'owi. Sprawę powinienem skierować do sądu ale wiadomo jak działają sądy dla "wygrania" kilkudziesięciu złotych to nie ma sensu sprawa może trwać latami, a na odszkodowania jak w cywilizowanych krajach nie ma co liczyć. Niestety wie o tym dobrze PLUS dlatego tak traktuje klientów. JEDNOZNACZNIE TO NAJGORSZA FIRMA Z JAKĄ MIAŁEM DO CZYNIENIA.
Zaletybrak
Wadyj.w.
MiejscowośćKraków
~Tadeusz / 2021-06-04 12:35
Ocena: 1.00 / 5
Szmaty kurewskie. Pedały i oszuści. Na stronie w Mapach Google nie mają zakładki OPINE. Nie dziwi mnie to. Rezygnuję z usług tej podłej korporacji !!!
ZaletyZero
WadySame
MiejscowośćOpole
~Tank75 / 2009-04-10 11:02
Ocena: 1.00 / 5
Mieszkam na najwyższym piętrze w bloku. Na najwyższym wzniesieniu w okolicy. Nadajnik jakieś 500 metrów odemnie I co chwile zrywa połączenia, musze co chwile go rozłanczać i załanczać by za chwile robić to ponownie.
Ja go dostałem za darmo z firmy. Ale jeśli miałbym płacić za niego osobiście wywalił bym to do klozetu i spuścił.
Tak więc nie dajcie sie namówić na to :-]
Tyle jest warty Iplus :-D
ZaletyBezwartościowy bajer dla lubiących gadżety
WadyCałość
Tydzień
~tasama / 2016-01-30 22:32
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Zero kompetencji Podają smsy na blokadę sms premium,które w ogóle nie działają To zwykli ludzie to wiedzą ,a oni nie Jaki jest poziom ich usług i wiedza. Wystarczy zdać sobie sprawę ,że bez klientów będą musieli ogłosić upadłość
Zaletybrak
Wadyignorowanie klientów
10 lat
~tatoo / 2009-03-15 10:44
Ocena: 1.00 / 5
BADZIEW
ZaletyNIE MA
WadyDUZE
ZA DLUGO
~TestertegoInternetu / 2019-02-20 20:29
Ocena: 1.00 / 5
Według mnie ten internet to jakieś kpiny. Internet fatalny, gigantyczne rachunki za internet. Po przyjściu do ich salonu i złożenie "skargi" internet działa jak powinien.
ZaletyBrak
WadyWszytkie możliwe
~To ja / 2019-02-14 01:09
Ocena: 1.00 / 5
Całą tą bande złodziei z plusa powinno się skazać. Dlaczego UOKIK nie robi nic z tą mafią? CHwalą się że "lider technologii LTE". Skoro lider technologii szczyci się limitem 30 gb i prędkością 0.005 Mb/s to ja się boję pytać co jest u konkurencji. Taką prędkość osiągam będąc 300 metrów od nadajnika. W nocy prędkość nie wzrasta (gdyby jakiś naiwniak się łudził że chociaż w nocy internet działa). Na Fanpage oraz infolinii palą głupa i kłamią w żywe oczy że nie ma problemów, byle tylko podpisać umowę, a po podpisaniu mają już w tylnej części to że usługa nie działa.
WadyZerowa prędkość.
Brak modernizacji sieci.
Na Fanpage oraz infolinii palą głupa i kłamią w żywe oczy.
W reklamach nie ma ani słowa prawdy.
MiejscowośćWłocławek
~TOFIK / 2008-11-23 17:22
Ocena: 1.00 / 5
JEDNYM SŁOWEM DO BANI MAM INTERNET 3 MIESIACE Z CZEGO PONAD 2 JEST W REKLAMACJI WCIAZ PROBLEMY Z MODEMEM A OBSŁUGA W PUNKCIE PLUS WCIAZ NIC NIE WIE I NIC NIE MOZE NA TO PORADZIC WSZYSTKO NA SWÓJ KOSZT. NIE POLECAM!!!!
ZaletyNIE MA ŻADNYCH PLUSÓW
WadySA SAME MINUSY WOLNO CHODZI MAŁY ZASIEG
MAM 3 MIESIACE ABONAMENT PONAD 60 ZŁ
~Tom / 2021-10-15 09:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!
Brak internetu za granicą.
Całą winę zrzucają na mój telefon.
Nikogo tam nie obchodzi, że moja firma nie działa - nie mogę na czas odczytywać maili.
Dział techniczny biura obsługi nie kontaktuje się od 7 dni.
Zje bali ście mi całe wczasy!
WadyBrak sieci, Brak internetu. Brak kontaktu ze strony biura obsługi.
MiejscowośćTorrewieja , Hiszpania
~Tom / 2022-02-06 17:47
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem beznadzieja. Gdzie nie gdzie ledwie H+ a oni 5G wprowadzają a biuro obsługi problemu nie widzi. Kłamstwo i obłuda. Czas zmienić operatora.
ZaletyBrak
WadySame wady zasieg, obsługa
MiejscowośćRadom okolice, trasa E7
~tom was / 2016-03-19 13:27
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dział obsługi klienta. nie można załatwić prostej sprawy. gdy chcesz przenieść numer to najpierw wystawiają fakturę 20 razy wyższą niż normalna (przy takim samym zużyciu) później pseudo handlowcy starają się Cię zatrzymać gdy jednak odmawiasz to blokują przeniesienie numeru. Takiego dziadostwa i niekompetencji dawno nie widziałem. Mało tego nie potrafią utrzymać jednej wersji dłużej niż 3 dni. (walka od 3 miesięcy)
Zaletybrak
WadyWady to powinna być nazwa tych ćwoków
~tom. / 2008-08-31 18:24
Ocena: 1.00 / 5
Same minusy:zrywanie połączeń.obsługa w ogóle sie nie oriętuje w temacie.iaplikacja jest do niczego-za każdym razem jak go uruchomie to kasuje licznik.itp.
Zaletyto że jest.
Wadyza dużo
o pół roku za długo.
~Tomasz / 2016-03-21 08:17
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma oszukuje i wprowadza w błąd na każdym kroku, za 4 dni w okresie wyrównawczym musiałem zapłacić 90% wartości abonamentu do tego zawyżoną opłatę aktywacyjną (50zł)!!! Dodatkowo program smart dom to również oszustwo, bo obniżenie ceny dopiero po paru miesiącach! NIE POLECAM
ZaletyBrak
WadyZa wysokie ceny, stare telefony, słaby zasięg LTE nie pokrywający się z tym udostępnionym na stronie.
~Tomasz / 2021-12-29 13:01
Ocena: 1.00 / 5
Plus spada na psy, będzie to moja ostatnia umowa z tym operatorem, zasięg co raz gorszy, czy to w trasie , czy w górach... Nawet w mieszkaniu w mieście Zabrze, okolice stadionu Górnika Zabrze zasięg fatalny, na Podkarpaciu okolice Łańcuta, Przeworska, Kańczugi czy Sieteszy również dramat i co gorsza jest coraz gorzej a nie lepiej...
Nie polecam tego operatora...
ZaletyNic czego nie mają inni
WadyJak wyżej...
MiejscowośćZabrze, Sietesz
~Tomasz Krzemianowski / 2013-06-29 21:47
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja !!!! Rwie połączenie co 2 minuty, prędkość beznadziejna, muli. Problemy techniczne przez infolinię, a tam nie ma szans na połączenie z kosultantem, dramat, pół godziny czekałem na połaczenie i nic. Boże dziękuję, że za miesiąc kończy mi się umowa !!!!!!
ZaletyBrak
WadyWszytskie możliwe
2 lata
~Tomek / 2017-11-28 16:50
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia zero zasięgu w budynkach 1 kreska z łaski na dworze do tego mieszkam zaledwie 300 metrów od nadajnika.