Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1925 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~darek / 2012-04-04 10:07
    Mam iplusa ponad 3 lata i drugi modem h353. no i co z tego, że ma przepustowość 21 jak plus przesyła z maksymalną 7,2 ha ha. Dostałem go po cięzkim bojach z konsultantem. Płacę 59 pln i mam 12GB limitu, który wyczerpuje mio się po 2-3 tygodniach, no i oczywiście proponują dodatkowe GB itd.. za cięzką kasę. Dawniej łączyłem się za pomocą EDGE lub GPRS, a teraz mam niedaleko przekaźnik i jest 3G lub HSPA+, ale "połyka" niesamowicie szybko te bajty. Mało tego zdarzyło się już tak, że dokupiłem te dodatkowe i nie uaktywniły się w ogóle, ale widoczne były na fakturze! Nonsens i złodziejstwo. Niestety muszę się męczyć do listopada i definitywnie koniec z nimi. testowałem Cyfrowy Polsat i śmiga idealnie, ale nie ma pewności, że tak będzie po okresie promocyjnym.
  • ~DtHs / 2012-03-31 19:47
    Ocena: 1.25 / 5
    kilka lat temu plus jako całość był naprawdę świetny, świetne promocje, możliwość doboru usług pod własne potrzeby i gusta. Dzisiaj Plus to kpina z klienta. Posiadam sześć numerów abonament /mix i trzy iPlusy, i co dostaje w zamian na przedłużenie umowy na internet 12 mc i aż 6GB (obecnie tak mam na tym numerze). To rozumiem taki żarcik na pierwszego kwietnia z ich strony. Poważnie to od grudnia 2011 roku walczę o przywrócenie zasięgu / prędkości jak na XXI wiek przystało niestety po interwencjach telefonicznych coś tam poprawią ale niestety nie na długo. Obsługa niekompetentna a niekiedy nawet arogancka jeżeli w ogóle ktoś raczy się zgłosić. Bardzo zaciekawił mnie sposób rozliczenia danych zawsze mnie ucinało bo niby przekroczyłem limit (z EDGE na dużo poniżej GPRS) i chcesz żeby śmigało wykup dodatkowy transfer... Kupowałem (bo niby skype dużo pochłania) do czasu aż gdy pewnego miesiąca iPlus mojej żony nie był ani razu podłączony do lapka (wakacje) tz kilka dni przed nowym okresem rozliczeniowym podłączam i widzę magiczny sms że zmniejszyli prędkość bo przekroczyłem. Cóż najwidoczniej okna mam nie szczelne bo modem przez ten czas na parapecie leżał i 3GB się utleniły. Efekt jest taki że już mam gdzieś się z nimi drapać bo jestem na przegranej pozycji z racji bycia wiecznie w drodze i jedyne co już teraz uważam za słuszne sukcesywne przenoszenie numerów do konkurencji która już na starcie daje dużo lepsze warunki. Pozdrawiam były abonent tej sieci...
    Zaletyzmiana sieci na inną
    Wadyzbyt długo bo z przyzwyczajenia.
    4 lata 60 pln
  • ~marlennka / 2012-03-28 13:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Użytkuje iplusa od 3 lat - super, wcześniej testowałam Internet mobilny z innych sieci - kompletna porażka. Nie mam problemów z zasięgiem, mieszkam nad wodą, koło lasu i ciągle odbieram 3G.
  • ~maniek / 2012-03-10 13:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Zapewniali mnie ze bede miał internet do 21mb/s a okazalo sie ze niemam zasiegu,reklamacji nieuwzglednili piszac ze moge go uzywac w innych miejscah zamieszkania gdzie jest zasieg.Wiec bede zglaszal sprawe do sadu .Z takimi oszustami niechce miec nic wspulnego i niepolecam.W Biurze obslugi przyznaja mi racje ale reklamacje polkomtel nieuwzglednil ale ja itak niebede zacs placił czego niemam dlatego zglaszam sprawe do sadu
    Wadysame minusy
  • ~greno / 2012-03-04 01:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam iplusa od 6 lat.I nie zamienię go na żaden inny.Ludzie to jest łącze radiowe!!! A wy siedzicie na kanapie i płaczecie-bo dawali np.7mg a mam 2mg.Tak będzie jeśli ktoś szuka neta tańszego niż kabel.Ja płacę 110zł abonament i za tą cenę w polsce nie ma lepszego neta MOBILNEGO.Teraz pokażcie sieć która daje za tą cenę 20mg transferu!!! w abonamecie.Bardzo dużo przemieszczam się po kraju,fakt czasem lepiej czasem gorzej ale przeważnie mam 3g.Więc jeśli net z sieci to tylko PLUS
    ZaletyDuży transfer w abonamencie
    Wadywywalcie acera z oferty bo psuje wam markę
    6 lat pierwszy na stacjonarny a potem samsung a teraz acer
  • ~bouli / 2012-02-28 13:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Aby mieć jaki taki zasięg modem musi wisieć za oknem.W porównaniu z konkurencją bardzo drogo.Mam ten internet od 2 lat i nic się pod tym względem nie zmieniło.No i najważniejsze -obsługa klienta.Mam tu na myśli salony jak i IBOK -niekompetencja, brak znajomości swoich(!)regulaminów oraz mówiąc oględnie złe traktowanie klienta.Weżmy na przykład rozwiązanie umowy: pani w salonie chciała mi wmówić ,że wniosek o nieprzedłużenie należy złożyć w terminie krótszym niż 30 dni przed terminem zakończenia umowy.Chodziło zapewne o to żebym płacił plusowi jeszcze o 1 miesiąc dłużej...A tak w ogóle to próbował ktoś dociec ile naprawdę wynosi limit GB - ten cały "wykaz bieżącego użycia" to jedna wielka kpina.
    Zaletydobry zasięg jeśli ktoś nie mieszka na prowincji
    WadyCena, oszukiwanie na transferze,faaaatalna obsługa klienta
    2 lata 110 PLN
  • ~eweina / 2012-02-18 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    internet Plusa to dno
    absolutnie nie polecam!
    Wadysame minusy
    3 lata
  • ~Masiuk / 2012-02-14 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdy przychodzi do mnie rachunek za iPlusa np. do 10 listopada ma być wyslany rachunek . Ja zawsze dotrzymuje terminu ale gdy już wysle i jest po 10 listopada to przychodzi mi sms że "Prędkość zostala obniżona. Zamów dodatkowe MB." i do konca miesiąca dziala fatalnie. i to od pół roku mi się tak dzieje...
    CO MAM ZROBIĆ?
    Prosze pisać na gg.
    moje gg: 36329456
    ZaletyTroch szybki ...
    WadyZa drogi , zała obsluga klienta
    2 albo 3 lata
  • ~rozaxx1 / 2012-02-03 11:31
    Ocena: 1.25 / 5
    obsługa poniżej normy, wprowadzają w błąd klienta, brak kompetencji przez pracowników - chodzi mi o sprzedawców w PANORAMIE-galeria handlowa przy ulicy Góreckiej w Poznaniu
    mam prawie 2,5lroku telefon, jestem użytkownikiem Mix Plus
  • ~KID / 2012-01-23 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie dzwonił do mnie pan ( nr znany użytkownikom plusa: 22 4262699)spytać , czemu rezygnuję z Plusa. Gdy mu opowiadałam, że nie mają konkurencyjnych cen, że nie dbają o klienta i, że nie ma w plusie czegoś takiego jak indywidualne podejście, dlatego przenoszę się do konkurencji... pan rzucił słuchawką! Po cholerę oni dzwonią, jeśli nie interesuje ich opinia klienta????
    Jestem zbulwersowana obsługą klienta.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, ceny, i cała reszta!
    2 lata - wiązała mnie umowa.
  • ~golump / 2012-01-21 01:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam ipilusa juz 2 lata.Zadwonili do mnie z plusa i przedstawili oferte facet mowil ze laptop za 119zl na miesiac i i internet bezprzewodowy 7mbs 70zł. Wziolem na poczatku bylo dobrze ale za miesiac okazalo sie ze to szajs.OKAZOLO SIE ZE MAM LIMIT 1GB!!!!!.Facet przez tel nic nie wspomnial ze 1gb a za ta cene byly dostepne chyba 5 czy 7 gb . Po zaplaceniu rahunku internet chodzil normalnie 2dni pozniej dzialal jak traktor strony ladowlay sie 2min a filmik np youtube 1godzine!!!Agdy sicagam jakies potrzebne pliki zajmujace np 3 czy4mb gdy jest obnizony wtedy w polowie sciagania pokazuje mi ze plik sie sciagnal caly a jest tylko polowa pliku.Ale na reklamacje modemu nie moge narzekac gdy zepsul mi sie modem oddalem go do punktu operatora a po 5ciu dniach dostalem naprawiony.
    NIE POLECAM NAPRAWDE TO WYCIAGANIE KASY OD LUDZI
    Zaletyjesli jakies sa to reklamacja modemu
    WadyOSZUKANY LIMIT,WYGOROWANA CENA I SZYBKOSC ZAMIAST7MBS JEST 2 NO NAJWYZEJ3
    2LATA 70ZL
  • ~ALEKSIJ / 2012-01-19 10:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Czy jest jeszcze ktoś kto dał się namówić na pseudo fakturę online? Po pierwszym telefonie miałem dostać kod dostępu do e-faktury lecz nie dostałem ,po jakimś czasie dostałem smsa ,że faktura jest do wglądu.Więc zadzwoniłem z prośbą o kod-nie dostałem,zadzwoniła inna osoba z mojej rodziny-wynik nie dostałem kodu dostępu, czwarty telefon(każda rozmowa kosztuje) w końcu ktoś się zlitował.Otrzymany kod okazał się jednak błędny,więc telefon z prośbą o przysłanie faktury pocztą-niestety nie doczekałem się.Faktura została wysłana dopiero gdy zadzwoniłem jeszcze raz,lecz w między czasie ZABLOKOWANO MI NUMER.Podsumowując wykonano 6 telefonów ,tylko po to ,żeby pozwolono mi zapłacić fakturę. Nie wiem jak często się coś takiego zdarza ale ostrzegam !
  • ~nikkor / 2012-01-13 18:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Mieszkam w małej wiosce, do nadajnika plusa mam ok 1,5 km uzyskuje tylko zasięg EDGE, który ledwo działa.Często gram w gry MMO i przy tym internecie niezależnie od pogody nie da się grać, mam takie lagi, że ... (nie będę używał nie cenzuralnych słów). Tak, że nie polecam dla osób mieszkających w małych wioskach.
  • ~niuniek / 2011-12-31 17:19
    nie ma nic bardziej irytujacego niz ten fakt ze na poczatku ok 1 tygodnia to super dziala nic sie nie rozlacza wczytuje. i to by bylo na tyle mam juz go rok i szlak mnie trafia jak mam cos znalezc na necie .zasieg to owszem jest ale co z tego jak ja 30 min. czekam zeby ogladnac filmik 2 min . a dzwonilem do bok'u kilkanascie razy to nawet chcieli mi wcisnac kit ze mam komputer nie wlasciwy .tak ze tylko czekam az ktos zadzwoni z przedluzeniem oferty to ja juz im powiem co o nich mysle. bo zeby naobiecywac cudow to jak najbardziej ich chyba tresuja pod tym katem jak omotac klijenta.a zeby puzniej pomóc ogarnac caly tenchlam to nie ma kto..... tak ze stanowczo wszystim odradzam
  • ~Krzysiek_ / 2011-12-18 20:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Używam internetu w sieci "Plus" od 6 lat. Pierwszą umowę miałem w promocji "GPRS IV". Nigdy nie był nadzwyczajnie szybki i stabilny. Wszystko zależy od miejsca gdzie znajduje się nasz komputer. Przez pewien czas następował stały rozwój sieci, lecz od 2-3 lat jest stagnacja, użytkowników przybywa a operator nie inwestuje w infrastrukturę techniczną. W wyniku tego stale spada jakość połączeń. Moim zdaniem w takiej sytuacji nie ma sensu kupować "iPlus'a" w abonamencie i traktować go jago łącza podstawowego. No chyba, że ktoś nie ma innego wyjścia. Ten sposób dostępu do internetu należy traktować jako okazjonalny, a do tego wystarczy internet na kartę.
    Zaletymobilność.
    Wadynie najlepsza jakość połączeń.
    sześć lat
  • ~mimi123456789 / 2011-12-13 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    często rozłącza, przynajmniej 3 razy dziennie, do tego w trakcie uzywania nagle wyskakuje komunikat, ze w modemie nie ma karty sim i trzeba resetowac komputer, aby ja ponownie załapał, w okresie próby chodził niezawodnie, a nagle po 10 dniach zaczał sie wyłaczac, wolno chodzic itd., i tak jest do teraz, a mija juz 3 miesiac i jak sie żąda wyjaśnień w salonie Plusa to Panie są oburzone, że co ja myślałam, biorąc internet mobilny, że będzie chodził jak np. z Dialogu? do tego stopnia są bezczelne!
  • ~suja / 2011-12-03 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałam umowe na internet 6dni test testowanie liczy sie od dnia podpisania umowy a nie o dnia weryfikacji 4 dni juz czekam na aktualizacje tej jeszcze nie ma a okres testowania konczy sie za dwa dni siec PLUS to zwykli naciagacze
  • ~kuba / 2011-12-02 12:43
    Ocena: 2.75 / 5
    Oferta na średnim poziomie, natomiast jakość obsługi fatalna. Mam iPlusa trzeci rok i chciałem przedłużyć umowę. Plus nie wykazał pod tym względem żadnej inicjatywy, natomiast moje próby wykazały kompletną ignorancję BOK-u Plusa. Prośba o kontakt złożona na ich stronie została bez odpowiedzi. Na e-maila odpisali żeby na ich stronie złożyć prośbę o kontakt albo samemu zadzwonić. Jak zadzwoniłem to po kilkunastu minutach okazało się, że nic nie mogę załatwić bo przeładowują system. Konsultant powiedział żebym zadzwonił w innym dniu. Na moją sugestię żeby Plus zadzwonił do mnie najpierw odpowiedział że nie ma możliwości przekazania takiej prośby, ale w końcu udało mu się przekazać sprawę do Działu Utrzymania Klienta, czy jakoś tak. Na drugi dzień faktycznie, zadzwoniła jakaś pani z tego działu, wszystko uzgodniliśmy i miała przysłać SMS z nowymi warunkami, żeby mógł odpowiadając na niego zaakceptować umowę. Ale SMS nie przyszedł przez kolejne dwa dni. Spróbowałem jeszcze przez live chat z konsultantem, ale ci nie mają wglądu w konta klientów, więc nie mógł mi pomóc. Skoro Plus tak olewa klienta to złożyłem pisemne wypowiedzenie i koniec.
    Zaletyparametry - dobry zasięg i szybkość w porównaniu z innymi sieciami
    Wadyobsługa klienta - totalna porażka
    3 lata 60zł
  • ~czarna1281 / 2011-11-28 19:33
    Ocena: 2.75 / 5
    mam iPlusa i sprawa wygląda tak
    Jak brałam na umowę próbna czyli 7 dni internet działał bez zarzutu w domu . po podpisaniu umowy przestał , działa tylko w określonych miejscach i na zewnątrz. I nie da sie z tym nic zrobić. Płacę nie wiele bo nie całe 40 zł i internet też mam mały bo nie potzrebuję większego jedynie na wyjazdy. Ale mogłoby być lepiej . Po zasięgnięciu opinii w plusie otrzymałam odpowiedź
    "Usługa świadczona jest w ramach bieżących warunków sieciowych. Niestety nie jest możliwe zagwarantowanie jej poprawnego działania w niektórych lokalizacjach z uwagi na warunki sieciowe i infrastrukturalne w tym rejonie (budynki, ich struktura, naturalne przeszkody, źródła zakłóceń fal radiowych).
    W przypadku problemów z zasięgiem, możliwym rozwiązaniem, jeżeli modem posiada taką funkcjonalność, jest instalacja, najlepiej kierunkowej, anteny zewnętrznej, która może poprawić poziom sygnału sieciowego."
    ale z tego co czytam w każdej sieci sa problemy z mobilnym interentem pewnie z tych samych powodów i w każdej ktoś narzeka , ja na iPlusa inni na orange, blueconnect jeszcze inni na play no to chyba znak żesieci coś z tym powinny zrobić zeby każdemu dogodzić
    Zaletyłatwy w instalacji modem, na zewnątrz działa bez zarzutów
    Wadyceny, zasięg
    ok. 10 miesięcy modem za 1 zł cena abonamentu 36 zł
  • ~ADAM / 2011-11-25 17:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Przestrzegam przed najwiekszą głupotą jaką można zrobić- "moblinym" internetem- chociaż sama nazwa to KPINA z klienta. Mieszkam w samym centrum Polski, 150 tys. mieście, w zwykłym bloku nie jakaś pancerna kamienica czy suterena), warunki optymalne i .... zero satysfakcji. Ciągle zrywane połączenia, trudność w ogóle z połączeniem się z netem, jeśli już jest to kolejny sukces odpalenie wyszukiwarki, bo serwera znaleźć nie może to cudo... Szlag człowieka trafia, kiedy chce jakiś program zarejestrować (pobrać klucz) bo jest to niemożliwe. Po prostu masz pewność, że za trzecim, czwartym, góra piątym razem klikania w kolejne hiperłącza iplus w końcu przerwie połączenie. Zapomnijcie o ściągnięciu sobie z sieci np. sterownika, bądź jakieś aktualizacji.Wyrzucone pieniądze w błoto. Najgorsze jest to, że gdybym mieszkał gdzieś pod lasem czy w szczerym polu na |Podlasiu (nie chcę nikogo obrazić!) to jeszcze bym sobie to jakoś wytłumaczył. Skoro jednak nie działa to w centrum kraju na Mazowszu, to gdzie do cholery??? Jak mają sobie poradzić ludzie, którzy faktycznie potrzebują z racji pracy i zamieszkania MOBILNEGO internetu???
    Zaletychyba żartujecie...
    WadyALL
    4 miesiące
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4586
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4833
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4043
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2674
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319