Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1925 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Miki / 2013-04-25 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    witam mam plusa drugi dzien na próbę i szczerze mówiąc zwróce go nie dosc ze czekam nie wiadomo ile az mi sie otworzy strona to jeszcze mi sie co godz wył sam i nie da sie polaczyc. szybciej mi chodzi internet przez wifi który sciagam z telefonu tez z plusa. siec co do telefonów dla mnie bez zarzutu ale internet niestety nie nadaje sie do uzytku...
    Wadysłaba predkosc
  • ~piotro776 / 2013-04-23 19:21
    Odradzam, strony wczytują się bardzo długo, albo wcale. Nic nie da się zrobić, puszczanie przelewów to męczarnia, obejrzenie filmiku masakra, nawet w najgorszej jakości.
    Zaletytyle że jest
    Wadydziałanie, a w zasadzie to jego brak
    po przedłużeniu umowy pół roku
  • ~~benio / 2013-04-14 21:17
    ~benio naucz się ortografii i gramatyki a potem bierz się za testowanie itnernetu.
  • ~benio / 2013-04-10 20:50
    Ocena: 5.00 / 5
    witam:)
    po przeczytaniu wielu waszych opinię nastawilem się bardzo negatywnie na Plus Internet. jednak ku mojemu zdziwnieniu jest to rewelacja! mam go 3 miesiące
    pan w salonie mówił że będę miał internet HSDA+ jednak podłączajac internet do komputera okazało się z znajduje się w zasięgu LTE. niska cena, miła obsługa, dobra umowa ,(mój tata jest prawnikiem dał znajomemu aby ją zbadał i okazało się że nie ma wniej tak jak niektórzy pisza"kruczkow ") jak się niedokładnie czyta albo podpisuje się coś nie wiedziac o co chodzi to po tem trzeba płacić!:) ją polecam Internet wszystkim którzy mają już tel. w plusie są duże zniszki. np: za 59,90 macie 15GB a za to że jesteś abonamentem to za 15GB płacisz tylko 44,90 nic lepszego nie znajdziecie. i zasięg jest dobry. Solarz zapowiadał że będzie walczył o częstotliwość 800. więc to może być przyszłość.
    Zaletyduży pakiet za mała cenę. dobra obsługa klienta. duży zasięg. bez awaryjny modem
    Wadyzawsze jakieś są ale ją jeszcze nie odkryłem ich
  • ~kinguska1702 / 2013-04-10 16:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam
    Chciałam zrezygnować z abonamentu plusa i przejść do playa bez ich numeru prosili żebym została oferty nowe oferowali wkońcu po przemyśleniach zostałam złożyli dobrą ofertę po świętach przyszła umowa kurierem wraz z telefonem, telefon nie był w tym kolorze co miał być nie podpisałam umow wróciło wszystko kurierem do nich do dzis nie ma żadnego kontaktu z działem utrzymania klienta a miał dzwonić po świętach i cisza!!!! TK SIE NIE TRAKTUJE KLIENTA dzwoniac od numer 2699 na który ten pan kazał dzwonić cały czas maja linie zajęte tracę tylko na nich pieniądze!! zaczynam sie denerwowac i żałuję że wogóle zostałam w tym plusie!!!!!!!! ziś dzwonil telefon właśnie z tego numeru ale to był tylko sygnał i się rozłączył;/ naprawdę nie polecam!
  • ~yacki / 2013-04-05 14:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem kilkuletnim klientem PLUSA. Chciałem przedłużyć kolejną umowę z nowym smartfonem Samsung Galasy III Mini o kolorze białym. Ponieważ nie było białego w ofercie sklepu internetowego plusa, skontaktowałęm się i po potwierdzeniu konsultanta, że biały jest w magazynie poprosiłem o przesłanie smartfonu w kolorze białym. Niestety przysłano mi w kolorze czarnym. Po interwencji telefonicznej kazano mi telefon odesłać, ale na mój koszt. Dlaczego mam płącić za nieudoloność i brak kompetencji pracowników sklepu internetowego? Widoczny jest brak dbałości o stałego klienta, który wywiązyje się ze wszyctkich zobowiązań wobec operatora.Czas przesyłki i ewentualnego odesłąnia białego smartfonu uniemożliwia też korzystanie z połącze w założonym przeze mnie terminie.
    Wadyniewłaściwy kolor
  • ~violetta / 2013-04-02 12:40
    Jestem z Plus GSM od chwili otwarcia pierwszego salonu w Poznaniu.Od paru miesięcy jest to dla mnie najgorsza firma jaka istnieje na rynku telekomunikacyjnym. Zaniki sieci na parę dni, parę razy w miesiącu, bez możliwości połączenia się nawet z numerem alarmowym. Wielokrotne reklamacje bez odzewu. Natomiast rachunek zapłacony pięć dni po terminie i możliwość wykonywania połączeń odcięta a mimo zapłaty włączony po pięciu dniach. Tragedia.
    Zaletybrak
    Wadydużo
  • ~krzysiek27 / 2013-03-31 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    gow.... lipa... dziad.... to malo powiedziane jezeli chiodzi o internet
    3l
  • ~nitro / 2013-03-24 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    do ~Pico, bzdury opowiadasz, antywirusy są po to aby chronić przed wirusami a nie wyłączać, skoro się podniecasz 28 z 150 Mb/s to jesteś idiotą. Sponsoruj Żaka. Plus za kilka lat ciebie .... . T-Mobile i Play niedługo wprowadzą LTE. Kup sobie neostradę będziesz miał jeszcze szybciej.
    Zalety-
    Wady-
    -
  • ~Pico / 2013-03-22 08:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Zakupiłem internet w plusie (3 GB w dzień i 50 GB w nocy) za 29.9 zł. Działa dwa razy szybciej jak przez kabel z Orange, a płacę o połowę mniej. W Orange miałem 12 Mb/s a w Plusie z modemem HSPA 28 Mb/s. Mieszkam w centrum Opola. Jak ktoś ma problem z oglądaniem filmów na żywo, to przecież można je sobie po prostu pobrać przez noc. Nie wiem, co innym ludziom nie działa, może trzeba sobie powyłączać dodatki i antywirusy o wątpliwej przydatności.





    Zaletynajniższa cena z innych ofert, 50 GB w nocy.
    Wadytrzeba umieć posługiwać się komputerem
  • ~etranger / 2013-03-20 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    chyba najgorsza siec z jaka mialem , od 3 lat nie dostałem odpowiedzi na reklamacje , juz dawno zmieniłem operatora na innego a Plus co zrobil , niedostarczał internetu i jeszcze zerwał umowe z mojej winy bo mi nie dostarczył usługi , no to sie nadaje na film dla Barei, nastepnym wykreconym polecam sie dobrze zastanowic
    Zaletybrak
    Wadyza mało liter zeby je wszystkie wypisac , dla mnie niedziałajacy złom
    2,5roku
  • ~Loczek / 2013-03-19 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć Plus to największe g*wno jakie może być!!! W niczym nie umieją doradzić, a co najgorsze na infolinii jak sie dzwoni to sie czeka minimum 30min!!!! Czy oni tam śpią do Choler* !?
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta i infolinia do d***!!!
  • ~Nikspider / 2013-03-15 17:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Największe siano jakie moze byc. Mecze sie juz 2 lata i na szczescie umowa mi sie za troche konczy. Internet śmigał bdb przez pierwsze kilka dni. Dałem go na gwarancje, wymienili modem, po roku znowu i bez efektów. Zawiesza sie, mimo pełnego sasięgu na otwarcie strony musze czekac jakies 20-30 sekund co jest wkurzające! Nie polecam!!!
    WadyZawiesza sie, rozłącza
    2lata abonament 115zł
  • ~Darek / 2013-03-13 18:51
    od 26 lutego 2013 jest problem z siecią Plus. Zasięg jest ale nie można wykonywać połączeń. Reklamację złożyłem i otrzymałem odpowiedź : 1. nie odpowiadają za warunki atmosferyczne ( nadajnik w odległości 2 km. a warunki takie same dla wszystkich innych sieci w których nie było podobnego problemu )
    2. jeśli nie ma nadajnika to trochę to potrwa ( nawet nie chciało się sprawdzić czy nadajnik jest )
    3. szkoda słów
    4. zmieniam operatora na jednym abonamencie a na drugim muszę poczekać jeszcze troszkę
    5. mam Plus w abonamencie już 17 lat
    6. MAM JUŻ ICH DALEKO W D...
    ZaletyŻADNYCH !!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadySAME JUŻ TERAZ
    17 LAT
  • ~Jacek o Plusie / 2013-03-12 14:55
    UWAGA!!! Kolejna sieć która nastawiła się w ostatnim czasie na łupieżczą taktykę wobec swoich klientów. Uwaga na reklamowane smartfony tej sieci oraz ukryte drobnym drukiem klauzury zapewniające Plusowi egzekwowania bardzo wysokich kwot powstałych w wyniku samoistnego łączenia się z transmisją danych GPRS. Po spisaniu umowy oferują w pakiecie za 7 zł. 100mb na zabezpieczenie telefonu przed takimi połączeniami po upływie trzech miesięcy wysyłają e-sms czy dalej kontynuować tą usługę jest to tak sformułowane by przez przypadek klient usunął tą usługę i wtedy się zaczyna żniwo Plusa. W ciągu ośmiu dni naliczono mi kwotę 1250 zł. i zablokowano konto bez mojej wiedzy łączono mój smartfon z transmisją danych. 4 reklamacje bez jakichkolwiek ze strony Plusa ustępstw wręcz przeciwnie obarczono mnie że ponoszę całkowitą winę za tą sytuację.Jestem klientem od dziesięciu lat niestety umowa z tą firma zobowiązuje mnie do 2014 i wtedy z największą satysfakcją podziękuję im za ich nieuczciwe i łupieżcze usługi. W między czasie nie spocznę by wystawiać wszędzie gdzie możliwe najgorszą opinię na jaką zasługują a być może uchronię innych przed tym ich procederem ponieważ koszty mogą sięgać nawet 5,000 zł.
    WadyTylko wady
  • ~Iza K. / 2013-03-08 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet z plusa mam od roku i to najgorszy internet jaki miałam. Byłam z reklamacją, bo zawiesza się, albo wcale nie mogę się połączyć a jak już jest połączenie to bardzo długo strony się wgrywają, ale, że w salonie plusa wszystko było ok. dobry zasięg to nie pomogli wcale. Jednym słowem; internet z Plusa to KATASTROFA!!!
    ZaletyBRAK
    Wadyproblemy z połączeniem
    1 rok, ok. 80zł
  • ~Eliot Ness / 2013-03-06 13:11
    Ocena: 1.25 / 5
    To już 5 raz, kiedy chcę przedłużyć umowę z Plusem. Niestety tym razem, konsultanci z party line robią wszystko, abym umowy nie przedłużył.
    Cena telefonu wielka jak krowa... mimo, że wybieram raczej drogi abonament. Do abonamentu na siłę każą wykupić pakiet internetowy, mimo że mam aktywację na iPlusa z LTE. Chcą dodatkowe pieniądze, za to, za co już płacę.
    LTE to totalna fikcja. Mieszkam we Wrocławiu, ale jeszcze nigdy nie udało mi się zalogować do sygnału LTE - aktywację posiadam od stycznia 2012, czyli kupiłem modem jako jeden z pierwszych. Nieźle mnie wypałowali wówczas, teraz chcą powtórzyć ten sam numer...
    ZaletyNiestety, po długim namyśle nic nie przychodzi mi do głowy. No może fajne reklamy.
    WadyCiągłe zrywanie rozmów i połączeń sieciowych, drogie aparaty w abonamencie,
    Aktywacje tel od 8 lat, aktywacja net ponad rok.
  • ~nitro / 2013-02-25 03:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Dawniej przez 3 lata byłem klientem Plus i miałem iPlus. Średnia prędkość wynosiła 56 kb/s czyli to co w dawnych czasach modem. Później przeszedłem do konkurencji gdzie poczułem prawdziwą moc ściągania. W styczniu chciałem dać szansę LTE. Pani z salonu powiedziała że w naszym rejonie będzie chodzić do 7 Mb/s. Myślę sobie... jak to możliwe że przez prawie 5 lat Plusowi nie chciało się dostawić nadajników. Wziąłem na próbę. Wynik: 1.5 Mb/s. Tego samego dnia chciałem oddać urządzenie z żądaniem wypowiedzenia. Pracownica zaskoczona, a bo klienci sobie chwalą, w miejscowości B, to chodzi. Może Pan jeszcze przez kilka dni wypróbuje. Mówię: nie jestem wszyscy klienci, mieszkam w mieście A, na ulicy C, i tam ma chodzić. Mi wystarczy 15 minut żeby przetestować, ściągając plik duży plik ISO przez manager ściągania plików. Nie będę testować, a takie bajki o Żwirku i Muchomorku to może swoim dzieciom opowiadać. Nie chciała przyjąć ponieważ... automat nie wystawił jeszcze faktury z opłatą aktywacyjną. Jak to możliwe że po aktywacji system nie wystawia od razu faktury po aktywacji z ogólnym nr rachunku operatora? Oddałem następnego dnia. Przedłużyłem umowę u obecnego operatora i dostałem więcej.

    Minusy:
    - zrywanie połączenia
    - niski transfer
    - zbyt mało GB / miesiąc (takie same pakiety są w cyfrowym polsacie) - ja mam 20 GB /mc podstawowego + nielimitowany w nocy, tam 50 GB w nocy
    - z*****y system do wystawiania faktur


    Mapka nie jest dowodem że u nas będzie HSPA+ czy LTE, trzeba to przetestować.
    Nie radzę nabierać się na to lte. 150 Mb/s to może działa u prezesa Żaka na biurku.
    Zaletynie widzę żadnych
    Wadywymienione w opinii
    2 dni, modem 1zł , aktywacja 20 zł
  • ~rozczarowana i zawiedziona / 2013-02-22 15:50
    Witam. Chciałabym podzielić się swoim doświadczeniem z siecią plus. Jestem klientem indywidualnym w sieci plus. Uważam że jest beznadziejna sieć dla stałych klientów. Dla nowych klientów owszem, są rewelacyjne promocję i ceny telefonów, natomiast dla stałych najgorsze propozycję jakie mogą być, nie da się z nimi negocjować, stawiają warunki albo ich przejmujesz albo rezygnujesz. Brak zrozumienia i chęci zatrzymania klienta. Nie wiem jak jest w innych sieciach ale zdecydowanie nie polecam plus na dłuższy czas
    Wadykiepski zasięg, brak dobrej oferty dla stałych klientów, brak możliwości negocjacji, drogie telefony,
  • NORBI_36 / 2013-02-14 17:02
    Ocena: 5.00 / 5
    INTERNET MOBILNY W PLUSIE MAM OD MIESIACA I NIE NAZEKAM CHODZI SUPER I NIE ROZUMIEM TYCH NEGATYWOW A CI CO NARZEKAJA POWINNI WCZESNIEJ SPRAWDZIC JAK DZIALA U NICH OSOBISCIE POLCAM
    ZaletySAME
    WadyZADNYCH
    1 MIESIC
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4930
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2712
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347