Dzwonie na infoline mówiąc że mimo włączonego roamingu nie mogę wykonywać połączeń i nie można się do mnie dodzwonić będąc za granicą,transfer danych i smy działają.Na co głupia baba na infolini mówi mi że mam dzwonić na infolinię gdy jestm za granicą to wtedy może mi pomoże. Ale jak mam to zrobić skoro nie mogę wykonać żadnego połączenia??? Plus to dno coraz większe. Zasieg dramat nawet w Polsce. Notorycznie gubi zasiek tnie i rozłącza rozmowy.
ZaletyBrak
WadyRoaming dramat, zasięgi coraz gorsze, biuro obsługi dno
~Mmoonnii / 2018-06-01 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!Obsługa w Dabrowie Górniczej tragiczna, mało uprzejma, opryskliwa.Wprowadzają w błąd : przeniesienie numeru wiąże się z placeniem prze 3 okresy rozliczeniowe rachunków w Plusie i w Orange. Brak informacji na ten temat przy podpisaniu umowy wręcz odwrotnie : ,, wszystko potrwa kilka dni'' .ODRADZAM !!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Monia / 2022-11-26 00:39
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej wqrwiające biuro obslugi. Gada sie jak z bezmyslnymi botami.
To moja ostatnia umowa w tej sieci.
Zaplacone dwa dni po terminie, rachunek 25 zl, a oni blokują wychodzace rozmowy.
Narzad im w narzad.
Szczerze nie polecam!!!
Zaletybrak
Wadytylko i wylacznie
MiejscowośćPoznań
~moniczka / 2016-01-21 22:41
Ocena: 1.00 / 5
odradzam całkowicie branie jakiegokolwiek telefonu w Plusie. Jest to totalna porażka. Mój telefon został wsłaśnie odebrany po raz 6! z naprawy i nic sie nie zmieniło, dalej dzieje sie to samo. dotyk nie działa. czas oczekiwania z naprwy jest tak długi, ze wiecej telefon był w naprawie niż sama go używałam. Nie polecam brania telefonu w plusie. jeśli bym mogła dawno bym zrezygnowała z tej umowy, niestety przerażają mnie koszty zerwania umowy.
Zaletybrak
Wadydługa naprawa, brak działania, brak napraw, brak profesjonalnej obsługi
1.5 roku 100zł
~monika / 2010-05-26 21:09
Ocena: 1.00 / 5
jeszcze raz ja. Podczas połączenia z konsultantem (na 2 numerach, zarówno na technicznym od internetu, jak i ogólnym) powiedziano mi ze limit 1 G to stare warunki, ze w związku z tym podwyższają stałym klientom (ja jestem u nich ponad 2 lata) limit do 4 G za free. Wystarczy ze konsultantka coś tam wprowadzi do systemu, a ja wyśle smsa na 2602 na TAK. Takoż zrobiłam. Za kilka dni zaczął mi sie nowy okres rozliczeniowy i uradowana korzystałam na fulla z netu ze świadomością ze przecież mam 4 Giga. I cholera jasna, dzis, po 10 dniach od tamtej mojej rozmowy okazuje się ze prędkość ponownie mi siadła. Internet praktycznie nie do korzystania. Dzwonię do BOK i co sie okazuje? ze tamta konsultantka wprowadziła mnie w błąd, limitu mi nie zwiększono, b o w tym celu musiałabym zawrzeć z nimi nową umowę, z ponownym wekslem na rok czy dwa lata. Oni maja w d...pie Klienta. Ja owszem, zawrę nową umowę, ale z innym operatorem, nie z nimi, po tym jak zostałam (po raz n-ty) potraktowana.Przed 30-tym wypowiadam umowę, przetrzymam jeszcze ten mc, tylko muszę dopłacać za normalną (tzn mierną) prędkość transferu! Nic, jakoś przeżyję, ale od 1 lipca nie chce mieć z nimi nic wspólnego. Dla pocieszenia dodam, ze w Erze jest jeszcze gorzej (zaiste zabawne doświadczenia z telefonem na abonament, z niechcianą włączoną od początku usługą granie na czekanie, za którą płaciłam nie widząc ani ze jest włączona, ani ze płacę za nią). Bye.
Wadyniekompetentna obługa w biurze obsługi klienta
~Monika / 2014-11-25 16:54
Ocena: 1.00 / 5
Uciekam od tych krętaczy! Byłam z nimi ponad 10 lat i mam już dosyć! W banku nie mam takich zabezpieczeń jak do Plus Online. e- hasło, hasło sesji to jakaś masakra! A dodzwonić się do Plusa graniczy z cudem! Uciekam od nich jak najdalej!
Zaletybrak
Wadymnóstwo
dotyczy umowy na abonament!
~monika / 2016-03-08 15:00
Ocena: 1.00 / 5
Połączenie z infolinia graniczy z cudem. Jakośc usług fatalna, ciągle problemy ze zwykłym wykonywaniem połączeń co w dzisiejszych czasach wydawałoby się niemożliwe tym bardziej ze mieszkam w dużym mieście, już nie wspomnę o internecie mobilnym. Poziom wiedzy konsultantów zerowa, do tego są beszczelni i aroganccy. Nikomu nie polecam tych oszustów.
Zaletybrak
Wadyjakość uslug, infolinia
rok
~monika / 2016-07-27 22:12
Ocena: 1.00 / 5
uwazajcie na nich, stosuja kruczki banda naciagaczy! !moj maz wzial telefon na doladowania po 40 zlotych miesiecznie i po roku kazali mu placic po 80 niby ze jakiegos kodu tam nie wprowadzil po 63 dniach od zawarcia umowy na rozbicie doladowan,dobrze ze moj maz zostal jakos poinfirmowany chyba smsem bo inaczej bylaby kara umowna!
ja tez wzielam telefon maja kiepskie telefony upadl mi i caly ekran rozbity ogolnie telefon porazka nawet zdjec nue moge robic bo jest problem z karta sd
nastepny minus za brak mozliwosci dodzwonienia sie do nich
~Monika / 2016-11-23 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry,
Należy się Państwu wyjątkowo niepozytywana opinia. Jakość obsługi klienta jest koszmarna. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem to ponad godzina!!! Dodatkowo klient, któremu kończy się umowa i powinien być potraktowany z należytą uwaga aby nie uciec do konkurencji jest totalnie mówiąc kolokwoalnie "olany".
Umowa się przedłużyła AUTOMATYCZNIE a Państwo nawet nie raczli zaproponować nowej oferty! I uwaga MOZE PANI ZŁOŻYĆ WNIOSEK O ROZWIĄZANIE UMOWY, KTÓRY ZOSTANIE ROZPATRZONY W TERMINIE 30DNI!!!
No chyba zartujecie.
Dwa miesiące po zakończonej umowie i cisza!
Nie polecam.
WadyZerowa obsługa klienta
~Monika / 2017-09-12 20:51
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem plusa od 2006r i mam wrażenie że stałych klientów traktuje się jak zło konieczne.Za 2 firmowe nr i Internet płacę 200zl miesięcznie.I to jest oferta specjalnie dla mnie.Do tej pory trzymałam się ich ze względu na zasięg i ten niestety się popsuł.Kontakt z biurem obsługi jest płatny a rozmowa z żywym człowiekiem a nie automatem graniczy z cudem.I uwaga na startery Plusha.Kupiłam córce.Miała wykupywać pakiet za 25 zł miesięcznie i mieć 10gb rozmowy i smsy bez limitu.Starter miał włączoną usługę BS co jak wytłumaczył mi pan na infolinii powoduje że zanim córka wpisze kod na pakiet karta zżera całe 30zl.Jak chce mieć pakiet musi najpierw wyłączyć dane komórkowe,doładować telefon,wprowadzić kod pakietu, sprawdzić czy działa i dopiero odblokować dane komórkowe.Zanim się o tym dowiedziałam straciła 60 zł.W salonie nikt nam tego nie powiedział.Czuję się oszukana.Gorąco nie polecam.
~monnallisa / 2012-10-01 20:50
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZY internet, mam go od prawie 4 lat, czekam tylko na skończenie umowy i nigdy więcej! Po roku popsuł mi się modem okazało się że jedynie mogę przedłużyć umowę albo płacić rok za internet którego nie będę miała przez rok usługi, masakra. Do tego ciągle się rozłącza albo nie można się połączyć dla osób które muszą zrobić coś w krótkim czasie nie nadaje się!!!!
Zaletyrzadne
Wadyrozłącza się, po posuciu modemu nie dają innego
4 lata, 110
~Motylek / 2023-10-19 19:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam .Ponad rok temu przeniosłam numer do niej siedzi a teraz zaczęły przychodzić rachunki za jakiś sprzęt choć gdy zmieniałam 10 razy pytałam czy wszystko mam spłacone .Kłamią jak z nut niczego konkretnie nie powiedzą .Nigdy więcej nie przejdę do plusa i szczerze odradzam .
ZaletyNie ma
WadyZero plusow
MiejscowośćTarnowskie Góry
~Ms / 2015-12-06 14:14
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno.Właśnie wypowiedziałem im umówe na internet mobilny. Mają za dużo użytkowników i sieć nie wyrabia ,zmniejszają celowo przesył ja dużo używasz mimo iż miałem internet bez limitu. Nie polecam.Kiedy napisałem reklamacje ze nie mogę otworzyć nawet maila odpisali mi ze nie gwarantowali mi stałego dostępu przez cały okres umowy. Przegięcie.Obecnie wziąłem orange. Na razie jest lux ale to dopiero początek zobaczymy za kilka miesięcy.
ZaletyBrak
WadyWysoka cena, dno , dno ,
2 lata
~mt / 2008-09-19 12:02
Ocena: 1.00 / 5
Jakosc iplus w Zielonej Gorze.
Jestem niezadowolony z tej uslugi. Przed zakupem testowalem usluge i dzialala w miare ok. Jednak w trakcie umowy zmienily sie parametry sieci na gorsze i jakosc spadla. Iplus ma "gdzies" reklamacje, bok jest niekompetenty i klamie, udziela zlych rad.
Ostatnio usluga wogole nie dzialala a bok stwierdzil ze to wina mojego komputera, po zmiane karty na ere okazlalo sie ze era dziala pieknie, a wina lezy po stronie iplus, bo siec lezy, pomimo ze wskazuje pelen zasieg. Przerwa w dzialaniu uslugi trwala 4 dni.
Nie podpisujecie zadnych umow z plusem to jedno wielkie g.
Zaletynie ma zadnych
Wadycaly plus i iplus
4 miesiace
~munias310 / 2009-03-05 14:50
Ocena: 1.00 / 5
mam go 2 miesiąc i nie jestem zadowolony nic szczególnego w komórce mi lepiej chodzi nie polecam . nawet w warszawie nie miałem pełnego zasięgu HSDPA
Zaletynie widze plusów
Wadydrogi słaby zasięg mały limit
2 miesiace 60 zł
~muti / 2014-06-13 16:20
Ocena: 1.00 / 5
po wykupieniu ich przez Polsat czyli pana Solorza stali się największymi oszustami na rynku a obsługa w isklepie to totale dno i dwa metry mułu
Zaletyzadnych
Wadywszystko
~Mycha / 2018-01-02 15:49
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejnie w Środzie wlkp czas zmienić operatora załadowanie strony załadowanie strony graniczy z cudem
ZaletyBrak
WadyBrak informacji o naprawach
MiejscowośćŚroda wielkopolska
~n. / 2017-07-15 21:03
Ocena: 1.00 / 5
"Nielimitowany" internet LTE w rzeczywistości jest limitowany. Faktyczna prędkość internetu to max 0,2 mb/s po 2 tyg użytkowania internetu. Plus robi z ludzi debili, mówiąc wprost.
Zaletybrak
Kutno
~Naciągacze oszusci plus / 2016-02-07 19:33
Ocena: 1.00 / 5
Internet LTE w Plusie co to ma być co za oszuści nie wywiązują się z swoich usług a umowy niemożna zerwać bo trzeba zapłacić kare co za kpina złodzieje !!!!
Zaletynie ma zalet BRAK
WadyWszystkie możliwe opłaty usługi itp
~Nati / 2017-08-26 15:14
Ocena: 1.00 / 5
Na infolinii pracują super niekompetantni ludzie. Każdy sprzedaje te same oferty w różnych cenach twierdząc, że np ta oferta nigdy nie była w cenie 19zł ale zawsze w kwocie 39zł. Chociaż 5 min wcześniej zanim nie przetrwało mi połączenia zawierałam umowę na kwotę 19zł. Absolutna kompromitacja firmy. Do tego z klienta w trakcie rozmowy robią bałwana, imputując, że na pewno się pomylił albo niedosłyszał.