Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1925 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zawiedziony / 2013-09-25 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    mam abonament 25 GB plus, płacę 120 zł miesięcznie mimo że strony ypla oraz youtube są nielimitowane przez całą dobe w tym oto abonamencie to i tak często obniżają prędkość trasnsmisji przez te oto strony. poprostu to jedno wielkie oszustwo. obsługa klijenta jest bardzo zła i powolna, chodzi im tylko oto żeby donich dzwonić i nabijać im kase. jawnie nabijają klijenta w butelke. to złodzieje i jedna wielka mafia. omijajcie ich szerokim łukiem.
    Zalety1 MB transweru na sek.
    Wadyniedotrzymują umowy co obiecywali
    3 miesiące abonament 120 zł
  • ~kamil0qwe / 2013-09-24 01:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Wykupiłem pakiet na internet w telefonie 125mb, ceny nie pamiętam ale to było nie więcej niż 10zł, dzięki temu pakietowi miały być nie naliczane dodatkowe koszta. Po wyczerpaniu limitu miało nastąpić zwolnienie transferu ale bez naliczania dodatkowych opłat. Gdy wyczerpałem limit przyszedł sms z informacją że pakiet został wyczerpany i żeby ponownie skorzystać z pakietu należy go wyłączyć za pomocą kodu i włączyć ponownie. Nie było by w tym nic dziwnego lecz sms przyszedł dopiero jak pochłonęło mi ponad 150zł, a powinien przyjść gdy transfer pakietu (125mb) został wyczerpany i zaczęło się pobieranie opłat z kąta. Złodziejstwo w biały dzień, nie polecam ego operatora, zrasztą tak jak orange.
  • ~korallgoll / 2013-09-23 12:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Z przyjemnością pożegnałem się z iPlusem po 7 latach. Na początku byłem zadowolony ale ostatni rok po próbach załatwienia czegokolwiek ze spraw formalnych mam dość.
    Wadyzła obsługa klienta
    7 lat
  • ~gothyc / 2013-09-20 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno powstrzymać się przed bluzgami... chcąc wyrazić opinie o sieci plus.... z roku na rok jest coraz gorzej... Wiem że najłatwiej jest wyzywać na ludzi z biur obsługi (zarówno w placówkach jak i na infolinii), zdaję sobie sprawę ze niekompetencja, niedouczenie, głupkowate odzywki i zachowanie większość z nich wynika z oszczędności na szkoleniach. Ale przecież oni stanowią (a raczej powinni stanowić) filar i wizytówkę firmy. Ale nie mamy bandę trybików którzy muszą tylko i wyłącznie realizować plany sprzedażowe.
    Oferta - w porównaniu z konkurencją żałosna, kontakt w celu reklamacji - poniżej dna... różne dziwne opłaty i zapisy w umowie... DNO DNO i jeszcze raz DNO
    Zaletyjakie zalety
  • ~dave / 2013-09-14 06:56
    miałem iplusa, praktycznie przez ostatnie 6 miesięcy wiecznie nie działał, nawet dzwoniłem żeby przedłużyć umowę, ale po 6 krotnym przełączania pomiędzy konsultantami dowiedziałem się że umowę na iplusa można sobie przedłużyć ale w salonie, ręce mi opadły. wypowiedziałem umowę po okresie promocyjnym. numer wyłączyli i otrzymałem tydzień później pismo, że mam 450 kary za rozwiązanie umowy przed upływem okresu promocyjnego. dzwonie na infolinie o co chodzi, pan odpowiada że umowa rozwiązana po upływie okresu promocyjnego i wszystko ok, to się pytam po jakiego diabła przysłali pismo że mam im 450 zapłacić chyba że przedłużę umowę...., pan mówi że to takie standardowe pismo i że jak nie otrzymałem faktury to nie muszę płacić 450, to się go pytam dlaczego wysyłają takie idiotyczne pisma i proszę o sprostowanie....

    aha, jak rozwiązałem umowę nikt nawet nie zadzwonił...

    teraz testuję innego operatora i działa o niebo lepiej - przepaść, a i obsługa klienta "normalna"

    generalnie nie polecam
  • ~sphx / 2013-09-07 01:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Do tej pory internet działał dobrze (nie patrząc oczywiście na to że operator ogranicza transfer jak tylko może) od tygodnia po godzinie 00:00 transfer spada mi do 512kb/s wiec mając "nielimitowany" transfer nocny za który płace ściągnąć mogę sobie jedynie kilka mp3... PLUS schodzi na psy.
    Zaletyod jakiegoś czasu brak
    Wadycoraz więcej
    5 lat ~100 zł miesiecznie
  • ~Katarzyna F / 2013-09-06 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Poza umową są dodatkowe kwestie pieniężne o których nie wiemy! Płacę więcej niż zwarte mam to w umowie zamiast 49.90- 100 zł W punkcie nnie są za to odpowiedzialni.... Reklamacje rozpatrują negatywnie Odradzam!
    Zaletybrak
    Wadybrak zasięgu w mieście, brak możliwości pozytywnego rozpatrzenia reklamacji z winy PLUSA i tak znajdą wyjście
    22 lata
  • ~Marcin / 2013-09-05 18:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Czekam do końca umowy i zmieniam operatora. Od ponad roku jak wprowadzili 0,39 zł za całą rozmowę w Plusie to strasznie rwie połączenia i nie jest to wina mojego telefonu bo kilkunastu moich znajomych ma ten sam problem....
    10 lat
  • ~Robert / 2013-09-04 08:18
    Dziadostwo ... od 3 miesięcy zaniki sygnału - z działu technicznego ta sama odpowiedź na każdą reklamacje - konserwujemy nadajnik ...a klienci mogą zapomnieć o necie i o normalnych połączeniach...a teraz najlepsze - nikt w Plusie nie potrafi odpowiedzieć ile jeszcze ta konserwacja potrwa - a 130 abonamentu miesięcznie płacę - plus dla firm...zna ktoś jakieś podstawy do zerwania umowy ?
    Wadydziadostwo i olewanie klienta
  • ~iw / 2013-08-19 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    banda oszustów...internet hulał 2 lata...przedłużyłem umowę na następne 2...teraz go nie ma....mówią,że modernizacje..ale płacić muszę
  • ~anonim707 / 2013-08-17 14:17
    Ja w sumie jestem zadowolony, nie wiem skąd się bierze tyle negatywnych opinii, tu, czy tu http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,46 wszyscy narzekają. Ja mam kasę na czas i na piwko starcza.
  • ~Ryniu3001 / 2013-08-13 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam osobom które wymagają czegoś więcej niż przeglądnie stron od czasu do czasu. Bardzo często ping wzrasta do 10 tysięcy i prędkość wtedy diametralnie spada mimo, że zasięg jest cały czas ten sam.
    1 rok
  • ~kasia / 2013-08-12 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    cały czas jest przerywany dostep do internetu. na czas próby działał dobrze a po podpisaniu umowy tragedia. odradzam
    Zaletybrak
    Wadybrak dostepu do internetu. powolny
    ok 3 m-ce
  • ~Klient / 2013-08-08 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich widzę, że plus bardzo ładnie podszedł nie tylko do mnie wiec podzielę się również swoim doświadczeniem z tym usługodawcą.
    Kilka tygodni temu zgłaszałem u nich w salonie, ze brak jest zasięgu w miejscu mojego zamieszkania mimo, ze wcześniej był. Powiedziałem, że pewnie awarii uległ nadajnik. Oni niby przyjęli reklamacje, ale do tej pory nic się nie zmieniło. Czekałem jakiś miesiąc. Wczoraj poszedłem dowiedzieć się na jakim etapie jest rozwiązywanie problemu i naprawdę byłem zaskoczony jak pan w Plusie powiedział mi, że teraz ten nadajnik został zabrany nad morze bo tam jest większe zapotrzebowanie i zostanie zwrócony po okresie urlopowym. Aż mnie zatkało. Nie wiedziałem co powiedzieć. I mówię, że przecież podpisaliśmy umowę i ja się zobowiązałem do płacenia abonamentu w zamian za sygnał, a pan mi na to, że gdzie jest napisane w umowie, że sygnał ma pan mieć w miejscu zamieszkania?
    Nie mam więcej pytań, wiem już jakie mają podejście do klienta i gwarantuje, że taki numer ze mną przejdzie tylko raz.
    Z całego serca odradzam CWANIAKÓW.
    rok
  • ~FIKEJ30 / 2013-08-07 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Siemka.Stanowczo odradzam!Juz trzy lata i nigdy wiecej. Koniec umowy i nikt juz nigdy nie wcisnie mi tego guwna. Pchaja sie w LTE a wszystkich poprzednich technologi nie zrobili jak nalezy.co z tego ze wskazuje Hsdpa czy hsupa jak predkosc jest porownywalna do edge.
    Zaletybrak
    Wadyobsluga klienta, predkosc ,limity, zasieg, itd
    ponad 3 lata
  • ~Daniel Nowak / 2013-08-04 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie tego badziewia ja się dałem naciąć i nie mogę tego oddać musze płacić przez dwa lata nie używam bo nie mam zasięgu a stało się tak dałem córce do testowania bo na 10 dni dają za darmo u córki dwa bloki dalej około 100m działa dobrz ale jak córka mi oddała to u mnie nie działa i nie ma tłumaczenia tylko płacić i co? po co mi takie badziewie?
    Zalety??????????
    Wady???????????
    1 rok i jeszce jeden i wynocha
  • ~Ani / 2013-08-02 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam! Czytajac wasze opinie postanowilam opizac wlasna sytuacje.mam iplusa od ponad roku i od 3miesiecy nie jestem zadowolona mam 3G i od dnia nowego okresu rozliczeniowego max 8dnia dostaje wiad ze moj pakiet dzienny zostal wykorzystany a na 10dzien ze naliczanie tez mi sie skonczylo o co chodzi? Zlozylam reklamacje ale co? Dostalam wiad ze oni nie mama sobie nic do zarzucenia wszystko jest ok a ja jestem bez internetu i bez mozliwosci pracy na nim. Chcialam zerwac umowe ale kara umowna mnie blokuje.
    ZaletyBrak
    WadyNie mozna liczyc na biuro obslugo odsylali mnie 3razy do innego konsultanta
    13miesiecy
  • ~oszukany / 2013-08-01 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy operator!! chwalacy sie najszybszym internetem w Polsce,a nie umie usunac usterki i musze korzystac z szybkosci przedpotopowej nieomalze.. nie podpisujecie z nimi umowy!! na infolinii niekompetentni pracownicy, ktorzy nie umieja pomoc. Mimo obietnic i uslugi oddzwaniania na stro nie nie oddzwaniaja!! maja klientow w d.!!!!
    NIE MA ZALET!!!!!!!! najnizsza ocena jaka moze byc..
    ZaletyZADNYCH
    WadyMNOSTWO
    rok, abonament na internet mobilny 29,90
  • ~prezes87 / 2013-07-31 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus to złodzieje i kanciarze. Mam u nich iplusa od 20 miesięcy, już drugi miesiąc z rzędu okantowali mnie na transferze danych. Mam pakiet iplusa 7GB + 5GB wraz iplusopobieraczem (czyli nie limitowany transfer w godzinach 24.00 - 9.00). W godzinach szczytu wykorzystałem tylko 4,69 GB a ci złodzieje obniżyli mi transfer do szalonego 32 kb/s bo niby wykorzystałem cały pakiet 12GB w godzinach szczytu.

    Do zliczania transferu używam programu NetWorx, który wykazał mi że od początku nowego okresu rozliczeniowego (od 5 lipca do 30 lipca) wykorzystał w godzinach szczytu (9.00-24.00) zaledwie 4,69 GB, a w godzinach nocnych(24.00-9.00) 149 GB.

    Co się tyczy zasięgu to mieszkam w Świnoujściu (40 tyś mieszkańców) w centrum, niejednokrotnie występuje problem z połączeniem się z siecią i samoczynnym wylogowaniem się z sieci. Szybkość łączą to góra 4Mb/s, że propagandę o LTE do 150 Mb/s można sobie w bajki wsadzić.

    Umowa kończy mi się 30 września, nie przedłużam jej bo to są kanciarze, złodzieje, oszuści.

    Już przeniosłem dwa numery telefonów na kartę do konkurencji (Play).
    Co się tyczy neta to przechodzę do kablówki, gdyż jedynie dobre łącze internetowe może być tylko z kabla(bez limitu transferu danych i po przystępnej cenie).

    Reasumując nie polecam tych kanciarzy.
    Zaletybrak zalet u kanciarzy
    Wadykiepskie łącze, słaby sygnał, niska jakość obługi, wysoka cena
    od 30 września 2011r, abonament 75 zł/m-c
  • ~remik / 2013-07-28 21:30
    Ocena: 1.75 / 5
    iplus to niestety syf używam od około 3-4 lat i.... niby jest zasięg hsdpa/huspa a z reguły ściąga z prędkością 0,3-0,4 Mb/s! Jeszcze ok rok temu było zawsze ponad 1,0. Teraz nie da się używać! Ja głupi przedłużyłem umowę - nigdy więcej
    Wadywolo, coraz wolniej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4586
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4833
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4043
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2674
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319