ZŁODZIEJE jednym słowem! Przestrzegam zebyscie pozniej nie zalowali jak ja juz żaluje po 3 tygodniach bycia nowym klientem. Zglosilem mnostwo ciaglych problemow technicznyc i nie nigdy nie dostalem odpowiedzi ani nie naprawiano usterek. W zamian odcieto mi internet na jeden dzien a jak wrocilem to z predkoscia 0.5 mb/s czyli po prostu jakby go dalej nie bylo. No i w koncu udalo mi sie uzyskac jedyna jak do tej pory odpowiedz na reklamacje ze "zeby udostepnic wszystkim uzytkownikom uzytkowanie internetu została nałozona blokada ograniczenia predkosci z powodu duzej transmisji danych". Co jest najlepsze w tym wszystkim ze ja mam plan 25GB z maksymalna predkoscia a po przekroczeniu miało byc NIELIMITOWANE DANE W LTE z predkoscia ograniczoną do 20 mb/s. A tyle razy pytalem przy zakupie przez telefon czy tak bedzie i nigdy nikt nie powiedzial ze ta predkosc bedzie tylko dotąd az administrator stwierdzi ze juz dosc danych wyczerpalem i mi odetną internet (no bo ta predkosc jest tak niska jak bys w ogole nie mial internetu). Jak to inaczej nazwac? ZLODZIEJE W BIALY DZIEŃ! Czemu nie mowia od razu ze tak naprawde to nielimitowane dane sa do czasu az administrator uzna ze za dużo czerpiesz danych!! Jak tak mozna traktowac klienta i nagle bez powiadomienia mu zalozyc blokade bez przyczyny? Podsumowujac,obiecano mi nie limitowane dane a wzamian mam blokade juz po 3 tygodniach i uwiazany na dwa lata z umowa. I zapomnij ze ktos cie wyslucha lub odpowie na twa reklamacje. A kierownika mowia (kłamią) ze nie ma zebys tylko mu dupy nie zawracał jak sobie pije kawkę. A czy dodałem ze za kazdym razem placisz za polaczenie do Obsługi Klienta nawet jak juz jestes klientem i czekasz zawsze srednio ok. 30 min na dzial internet i zagadnienia techniczne. Ja szczerze mowiac nie spotkalem sie z tak złym traktowaniem klienta i po prostu go lekcewazenie. Mam nadzieje ze pomoglem i przestrzeglem przed ta zenujacĄ firmĄ PLUS. aha i nic sie nie dowiesz od razu bo z obsługi nic nie wiedza i nic nie widzą tak ze pozostaje ci zlozyc reklamacje i czekac bez dzialajacego internetu 30 dni na odpowiedz. Np. dobre, dzis dostalem list z Plus wyslany 15 pazdziernika ze reklamacja z 5-tego bedzie rozpatrzona w mozliwie najszybszym czasie hehe a dzis jest 24 pazdziernik. No nic czuje sie jak bysmy byli dalej w 1990 roku :(Zaletynie ma
Wadykłamia ze nielimitowane dane LTE, ignoruja twe problemy/ usterki techniczne, mnostwo wiele opisanych wyzej
1 miesiac, 69zl / miesiac