Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1915 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~michal / 2015-01-28 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    czekam tylko aż mi się skończy umowa w mixie i mówie plusowi p...cie sie! Po pierwsze koleś który do mnie wydzwaniał żebym przedłużył umowę zwyczjnie mnie oszukał, w rezultacie mam gorzej niż miał. Na dodatek codziennie dostaje po 3 smsy spam, reklamy, smart dom itd. Pie..cie się złodzieje i oszuści. Aby do końca umowy i więcej kasy ode mnie nie zobaczycie.
    Zaletybrak
    Wadyoszukiwanie klientów z premedytacją
    za długo
  • ~Michal / 2017-12-22 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Do bani dostalem sms ze 6gb i po wykupieniu dostalem 3 promocja ja pier po dziekuje
    MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki
  • ~Michal / 2018-05-14 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to bwielka porażka. Oszukana umowa. Miało być bez limitu a przykrecaja kurek. I mam 5 mb zamiast 150 lub 300. Szczerze nie polecam
    ZaletyBtak
    WadyOszukana umowa
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Michał / 2016-04-15 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka . Internet lte wygląda u mnie tak że klikasz stronę i możesz iść na kolację.Jak przyjdziesz to akurat się włączy.Klient od kilkunastu lat a traktowany gorzej jak nowy .Szkoda słów i pieniędzy.
    Zaletybrak
    Wadyza dużo
    nie warto
  • ~michał / 2016-06-10 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    wypowiedziałem im umowę i niestety musiałem czekać prawie 1,5 miesiąca i nadal płacić, ale to rozumiem, bo taka była umowa, ale co mnie zaskoczyło na koniec przesłali mi dodatkową fakturę na 1,81 zł zupełnie nie wiadomo za co. Kwota śmieszna, ale widać jak naciągają odchodzących klientów, jeszcze na koniec wyciągają 1,81 zł pewnie na waciki dla Solarza. Zapłaciłem im nawet 2,5 zł , żeby mieć z nimi święty spokój i nigdy więcej takich złodziei i nigdy więcej takich biznesmanów jako Solorz. To własnie pokazuje jak polscy biznesmani zarabiają, na okradaniu klientów .....jak każdego odchodzącego natnie na parę złoty to w sakli roku nazbiera mu się pewnie z milion. Gratuluję p. Solorz takiej strategii, klapki na oczy i zamknąć biznes za kilka lat..
  • ~Mika / 2018-07-12 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów i złodziei! Miesiąc nie minął, a już żałuję, że przeszłam od innego operatora do PLUS-a. Dostałam dzisiaj pierwszą fakturę za numer przejściowy i widzę, że doliczono mi 0,62 zł za SMS do Wielkiej Brytanii, którego nie mogłam wykonać, bo karta do tej pory nie została przeze mnie użyta. PLUS ma prawie 3 mln abonentów, wystarczy, że ściągną te 0,62 zł z każdej faktury i mają prawie 2 mln zysku każdego miesiąca. Już wiem, że za 2 lata będę przenosić numer.
    Zaletyżadnych
    Wadydo faktur doliczane są wirtualne połączenia
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Miki / 2013-04-25 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    witam mam plusa drugi dzien na próbę i szczerze mówiąc zwróce go nie dosc ze czekam nie wiadomo ile az mi sie otworzy strona to jeszcze mi sie co godz wył sam i nie da sie polaczyc. szybciej mi chodzi internet przez wifi który sciagam z telefonu tez z plusa. siec co do telefonów dla mnie bez zarzutu ale internet niestety nie nadaje sie do uzytku...
    Wadysłaba predkosc
  • ~Mikolaj / 2022-08-19 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie tą firmę szerokim łukiem, jak nie chcecie się denerwować...
    Jakość obsługi klienta poniżej zera, salon czy infolinia, żenada.
    "Jakość" produktów, DNO!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~mikra / 2015-02-26 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałem z ich usług przez kilka lat, obecnie zmieniłem sieć i była to jedyna słuszna decyzja. Polkomtel to najwięksi złodzieje jakich spotkałem. Ostatecznie zawsze zedrą z człowieka kasę, tu nawet głupia reklamacja kończy się dość wysokimi kosztami połączeń. Mają totalnie gdzieś klienta, konsultanci nieżyczliwi i nieprofesjonalni, szczerze nie polecam
    Zaletybrak
    Wadykrętactwo i naciąganie
    5 lat, ostatnie 2 lata mix4 - 50 zł/msc
  • ~miła / 2012-12-11 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    TO najgorszy internet na świecie!!! strona ładuje się tyle, że ja zdążyłabym urodzić dziecko. Nie zawsze tak było, od kilku miesięcy zauważyłam, że bardzo długo się ładuje, rozłącza, a obejrzenie filmiku na youtube graniczy z cudem, no chyba że ktoś ma tyle czasu żeby czekać. Filmik 3-minutowy ładuje się 3h. Koszmar
    Infolinia śpi, można godzinami czekać - nikt nie odbierze, a w oddziale odsyłają na infolinię. To przykre bo z tą siecią związana byłam bardzo długo, teraz odliczam czas do końca umowy.
  • ~Mimi / 2014-12-23 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam wystawić opinię obsłudze klienta. Firma plus jest najbardziej chamską firmą jaką znam właśnie otrzymałam smsa " Drogi kliencie spokojne święta to święta bez zobowiązań więc dokonaj wpłaty" Mam czas na wpłatę do końca stycznia więc pocałujcie się w dupę !!! Największe chamstwo! Nie pozbieracie się po mojej zemście!!!
    ZaletyBRAK
    Wadychamstwo
  • ~mimi123456789 / 2011-12-13 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    często rozłącza, przynajmniej 3 razy dziennie, do tego w trakcie uzywania nagle wyskakuje komunikat, ze w modemie nie ma karty sim i trzeba resetowac komputer, aby ja ponownie załapał, w okresie próby chodził niezawodnie, a nagle po 10 dniach zaczał sie wyłaczac, wolno chodzic itd., i tak jest do teraz, a mija juz 3 miesiac i jak sie żąda wyjaśnień w salonie Plusa to Panie są oburzone, że co ja myślałam, biorąc internet mobilny, że będzie chodził jak np. z Dialogu? do tego stopnia są bezczelne!
  • ~minus gsm / 2020-03-15 00:44
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam . email na poczekaniu wymyslilem. po prostu wstyd.
    Zaletybrak.
    Wadywszystko.
  • ~Mirek / 2014-10-24 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    ZŁODZIEJE jednym słowem! Przestrzegam zebyscie pozniej nie zalowali jak ja juz żaluje po 3 tygodniach bycia nowym klientem. Zglosilem mnostwo ciaglych problemow technicznyc i nie nigdy nie dostalem odpowiedzi ani nie naprawiano usterek. W zamian odcieto mi internet na jeden dzien a jak wrocilem to z predkoscia 0.5 mb/s czyli po prostu jakby go dalej nie bylo. No i w koncu udalo mi sie uzyskac jedyna jak do tej pory odpowiedz na reklamacje ze "zeby udostepnic wszystkim uzytkownikom uzytkowanie internetu została nałozona blokada ograniczenia predkosci z powodu duzej transmisji danych". Co jest najlepsze w tym wszystkim ze ja mam plan 25GB z maksymalna predkoscia a po przekroczeniu miało byc NIELIMITOWANE DANE W LTE z predkoscia ograniczoną do 20 mb/s. A tyle razy pytalem przy zakupie przez telefon czy tak bedzie i nigdy nikt nie powiedzial ze ta predkosc bedzie tylko dotąd az administrator stwierdzi ze juz dosc danych wyczerpalem i mi odetną internet (no bo ta predkosc jest tak niska jak bys w ogole nie mial internetu). Jak to inaczej nazwac? ZLODZIEJE W BIALY DZIEŃ! Czemu nie mowia od razu ze tak naprawde to nielimitowane dane sa do czasu az administrator uzna ze za dużo czerpiesz danych!! Jak tak mozna traktowac klienta i nagle bez powiadomienia mu zalozyc blokade bez przyczyny? Podsumowujac,obiecano mi nie limitowane dane a wzamian mam blokade juz po 3 tygodniach i uwiazany na dwa lata z umowa. I zapomnij ze ktos cie wyslucha lub odpowie na twa reklamacje. A kierownika mowia (kłamią) ze nie ma zebys tylko mu dupy nie zawracał jak sobie pije kawkę. A czy dodałem ze za kazdym razem placisz za polaczenie do Obsługi Klienta nawet jak juz jestes klientem i czekasz zawsze srednio ok. 30 min na dzial internet i zagadnienia techniczne. Ja szczerze mowiac nie spotkalem sie z tak złym traktowaniem klienta i po prostu go lekcewazenie. Mam nadzieje ze pomoglem i przestrzeglem przed ta zenujacĄ firmĄ PLUS. aha i nic sie nie dowiesz od razu bo z obsługi nic nie wiedza i nic nie widzą tak ze pozostaje ci zlozyc reklamacje i czekac bez dzialajacego internetu 30 dni na odpowiedz. Np. dobre, dzis dostalem list z Plus wyslany 15 pazdziernika ze reklamacja z 5-tego bedzie rozpatrzona w mozliwie najszybszym czasie hehe a dzis jest 24 pazdziernik. No nic czuje sie jak bysmy byli dalej w 1990 roku :(
    Zaletynie ma
    Wadykłamia ze nielimitowane dane LTE, ignoruja twe problemy/ usterki techniczne, mnostwo wiele opisanych wyzej
    1 miesiac, 69zl / miesiac
  • ~Mirek / 2016-02-09 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma PLUS to oszuści i złodzieje. Sprzedają po 2 lub więcej kart doładowania o tym samym kodzie doładowującym. Kupiłem doładowanie o godz. 13:06 a o godz. 13:07 moje doładowanie wykorzystał ktoś inny. Jak Jesteś naiwny i bogaty zapraszam do ich biura.
    Zaletybrak
    WadyFirma ma klientów serdecznie i głęboko w ........
    ok. 12 lat
  • ~miro / 2015-04-06 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza opcja jaka może być to lte plus lejak dostajecie po przekroczeniu podstawowego pakietu czyli cieszysz się internetem z dwa dni później zapomnij o otwieraniu strony internet chodzi jak ...
    gów...o jakich mało
    Zaletybrak
    Wadysame
    8 miesiecy 100
  • ~Mirosław mosiewicz / 2015-06-14 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się na infolinię to zabójstwo w biały dzień a wyłączyć usługę MIX to szok tylko wbijasz 11111 itd. nic więcej się nie dzieje mam dosyć MIX plusa szajs Włączyli mi pakiet internetowy teraz nie mogę go wyłączyć
    Zaletytanie rozmowy za minutę do wszystkich sieci
    Wadyżadnych zalet
    nie tanio?
  • ~Misiek / 2016-09-24 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w tej sieci to pomyłka, najgorszy w całej Polsce . Nie polecam! Dla mnie najgorsza sieć w Polsce. Obecnie jestem w play i już się nie wkur..
    ZaletyBrak
  • ~mkaz / 2010-02-14 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    parametry ciągłe zmniejszanie transferu celem utrzymania łącz jednym słowem do bani ale ... poprzez wyłudzenie zwiększenia transferu możesz serfować spokojnie i tak na jakieś 80 zł mogą ciebie człeku naciąć
    obsługa klienta do bani zgłaszając problem ogólnie zawsze ty jesteś winien natomiast świetnie działa w momencie opóźnień w płatnościach. dodatkowo sprytnie zabezpieczają się przed rezygnacją z abonamentu pod groźbą kary pieniężnej w wysokości 1000 zł czy aby operator nie obawia się masowych rezygnacji z umowy
    niezawodność jak już wcześniej pisałem nie ma takowej choć masz przecież prędkość na liczniku ciągle 7,2 kb na sekundę w testach niezależnych max dochodzi do ledwo 3 czyżby jakieś wyłudzenie?
    cena tragiczna bo 60 zł za którą na kablówce nie masz limitów transferu, nic nie urywa i bardziej stabilnie jest więc pytanie o co chodzi czyżby operator swój kapitał wyrobił dzięki wykończonym już klientom i w akcie desperacji zrezygnowali posyłając swe 1000 zł do klopa?
    Zaletyjedyny plus jaki można zauważyć to na aplikacji w formie gifu
    Wadyogólnie kompletna porażka z każdej strony gdzie nie spojrzeć minus może trzeba by zmienić logo panie operatorze hm?
    na szczęście kończy się już dwu letnia umowa i będę od mówiąc z przekąsem plusa wolny
  • ~Młody / 2018-08-09 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Od samego początku są problemy z plusem nie idzie wysyłać SMS jak już się wyśle to SMS się przekręca nie idzie się dodzwonić ani nie działa internet ... Płacę dużo pieniędzy i nic z tego nie mam ... Pomijając fakt że giną mi pieniądze z konta ...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4440
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4553
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266