Wadymyślą , że klienci są tak głupi jak im się zdaje, że są mądrzy.
strona 59 z 97
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »
-
~Stefan / 2014-06-02 12:30
To co sieć Plus wyprawia nosi znamiona oszustwa. Podpisałem umowę na abonament, zaraz zaczęły przychodzć SMSy wyciągające- odpowiesz- płacisz 23zł.Założyłem blokadę to zaczęli wysyłać SMSy- jak tylko otworzyłem to kosztuje to 3 zł.Teraz to zrobią, że jak przyjdzie to będzie kosztować.ZDECYDOWANIE ODMAWIAM PODPISYWAĆ UMOWĘ z Plusem. -
-
~staach / 2014-05-31 03:48
Banda szubrawców i oszustów.Złakomiłem sie na"tanią"ofertę.Zawarcie umowy było możliwe tylko w telemarkietingu.Ble,ble,ble oni to odmawiają
przed pójściem spać zamiast Ojcze Nasz.Odpowiedziałem na wszystkie pytania i jednocześnie powiedziałem że nie ma powodu do pośpiechu bo umowa z dotychczasowym operatorem kończy mi się za 4 miesiące.
Następnego!!!!! dnia w drzwiach się pojawił kurier z potężną ksiegą
z żądaniem abym te kilkadziesią stron podpisał.Powiedziałem że muszę je przeczytać no i zaczęła się piekielna awantura.Wyrzuciłem chama za drzwi.Ta hiena która ten pasztet przygotowała zadzwoniła do mnie dlaczego nie podpisałem tych papierów.Powiedziałem jeszcze raz że"nie ma powodów do pośpiechu".Tak,ale jak powiedziała procedura przeniesienia numeru jest długotrwała(ja to załatwiam w jeden dzień)i dlatego potrzebują znacznego wyprzedzenia w czasie.
Następnego dnia inny kurier który pozwolił mi już czytać i napisać na wszystkich dokumentach że wyrażam zgodę na przejście do Plusa pod koniec umowy z innym operatorem.W odpowiedzi otrzymałem kartę SIM na dodatkowy tymczasowy numer.Ten tymczasowy numer pożarł mi trzymiesięczny bezpłatny abonament obiecywany w ofercie.Zapłaciłem za aktywację tej karty nie włożyłem nawet do telefonu.Po 3 miesiącach
zalegania tej karty w szufladzie zacząłem płacić horendalne rachunki za przydzielony mi numer.Do mojego numeru z którego korzystałem podpiętą mi jakieś usługi o których wogóle nie myślałem,no i zaczęło się.Przez trzy miesiące zapłaciłem tyle że wystarczyłoby tych pieniedzy na dwa lata u starego operatora.Włos mi się jeży na głowie co będzie dalej.To przecież dopiero początek pożal się Boże współpracy.Złożyłem wszędzie gdzie mogłem protest przeciw wkuplowaniu mnie w usługi których nie zamawiałem ale z niepokojem myślę o następnym rachunku.Trzymajcie sie z daleka od złodziei,uważajcie na to co mówicie i co podpisujecie bo żadna instytucja Wam nie pomoże.Oni zeby wrobić klienta przy sporządzaniu warunków umowy prawdopodobnie zatrudnili wszystkie kancelarie adwokackie jakie są w Warszawie.Tak że zaden adwokat Wam nie pomoże.A w razie oporów przy płacenia firma windykacyjna Was zniszczy.ZaletyżadnychWadywyłącznie2 miesiące 390 zł. -
~kojot / 2014-05-25 22:20
uważajcie na podpisywanie umów zwłaszcza przez telefon nikt nie powie wam ze dostajecie 125 mb na internet ale pierwszy raz za darmo a potem trzeba6 zl płacić za każde doładowanie muszę powiedzieć plus wielka porażka oszustwo ostatnia moja umowa z ta firma a konsultant tylko powie trzeba czytać umowę ile im płaca za naciąganie ludzi? ZaletyzaneWadywszytkie -
~boom / 2014-05-25 01:08
od paru lat korzystam z mobilnego neta w plusie i mogę powiedzieć że cały czas poprawiają prędkości - na początku miałem około 1Mb/s teraz leci 5Mb/s , pingi pomiędzy 60 a 70ms . Generalnie nie narzekam . Zaletystabilne łącze , coraz szybciejWadyczekam na LTEkilka lat -
~piomaj / 2014-05-24 22:28
W plusie miałem abonament od 15 lat.W czerwcu kończy mi się kolejna dwuletnia umowa.W trakcie ustalania warunków jej przedłużenia wynikł problem-niewielki,wręcz banalny.Po 2 tygodniach,około 30 telefonach do infolinii sprawa stoi w miejscu.Kompletnie zrezygnowany i zmęczony przeniosłem dzisiaj numer do T-Mobile.Dział obsługi klienta-chamstwo,arogancja,niekompetencja,lekceważenie klienta na trudną do wyobrażenia skalę.NIE POLECAM I PRZESTRZEGAM PRZED PLUSEM!!! -
~bab / 2014-05-23 12:09
nie polecam.. mam to i nie jestem zadowolony ładują ni 213 sms o tej samej treści od operatora.. i końca nie widać .. ZaletybrakWadyzawalanie skorzynki sms o tej samej terści mam już dziś ich 213 -
~pati / 2014-05-16 22:12
Jestem od 10 lat w plusie . Jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta teraz wzięłam na abonament bo pierw mialam w mix również. Zadowolona nie mam żadnych. Zastrzeżeń. Moze jedno w Toruniu na rubinkowie powinna byc punkt gdzie byłaby mozliwosc dostępu do kasy Wadykasyza 1 -
~robo / 2014-05-15 19:57
Zdecydowanie najgorsza sieć z jaką miałem do czynienia, a byłem już abonentem Orange i Play. Beznadziejna obsługa klienta, która nie potrafi udzielić odpowiedzi na żadne pytanie. Poprzez kontakt mailowy nie udzielają odpowiedzi na podstawowe pytania, np. jaka jest kwota do zapłaty za fakturę, i każą dzwonić na telefoniczne biuro obsługi, gdzie trzeba wysłuchać 10 minut denerwującej muzyczki (za które oczywiście się płaci) żeby połączyć się z konsultantem. Jakość usług też zostawia bardzo wiele do życzenia. Zasięg jest co prawda nie wiele gorszy jak w Playu, ale prędkość internetu to porażka np, podczas oglądania youtube w średniej jakości film co chwilę się buforuje. Tylko czekam jak mi się skończy u nich umowa i przenoszę numer z powrotem do Play. Zaletynie zauważyłemWadybeznadziejna obsługa, bardzo wolny internet,6 miesięcy -
-
~dedektyw / 2014-05-13 23:01
W Plusie jestem ponad 10 lat.jak wszedł we współpracę z Polsatem to kaszanka.Szukają pieniędzy Naciągają na płatne SMS.Piszę w skrócie,bo sprawę oddaje do Federacji Konsumenta.Nie dbają o klienta.Telefony maja marnej jakości.Umowa mi się kończy za parę miesięcy.Co do sygnału to nigdy nie było problemu nawet za granica w Chorwacji,czy Izraelu.
Co do Biura Obsługi to też kaszana.Dodzwonić się to równe jest cudu,a trzeba za to płacić.Nie tak dawno połączenie było za darmo.
Nie polecam .Ostatni telefon 3 razy w ciągu miesiąca był u naprawy i tak nie działa dobrze.Zaletysilny sygnałWadyniedbanie o stałego klienta,szukanie pieniędzy oszukańczym kosztem1,5 roku na abonament -
~Marian / 2014-05-10 10:02
Wyjątkowo arogancka i niefachowa obsługa w BOK (biuro obsługi klienta). Od ponad 30 dni nie można się doprosić przesłania duplikatu faktury. PLUS zaprzestaje wysyłania faktur papierowych i próbuje w ten sposób zmusić do poszukiwania faktur w internecie. Nie polecam tej aroganckiej firmy. Zaletytrudno się doszukaćWadyarogancja, brak profesjonalizmuponad 30 dni -
~naciągacze / 2014-05-05 23:44
UWAGA pracują tam świetnie wyszkoleni Manipulatorzy którzy naciągają na nowe umowy (myślisz ze to przedłużenie starej umowy) a reklamacja to fikcja chcesz mieć tanie rozmowy i sms to nie w plusie w tej pseudośieci płaciłem abonament 79zł a teraz mam na kartę(orange) i na miesiąc wydaje nie całe 20zł Naciągacze Naciągacze Naciągacze!!!!!!!!!!!!!!! ZaletybrakWadydużo -
~DAWCA68 / 2014-04-28 23:49
KORZYSTAM PONAD 10 LAT BEZ PRZERWY Z PLUSA, POD WZGLĘDEM USŁUG TELEFONICZNYCH JEST DOBRZE,ALE INTERNET TO KLAPA. BARDZO DUŻO PRACUJĘ NA INTERNECIE A OSTATNIO ZAOFEROWANO MI TYLKO W TEORII LTE BO TERAZ WIEM ŻE POTENTATEM TO PLUS JEST W REKLAMIE. PODEJŚCIE DO WIELOLETNICH KLIENTÓW JEST TAKA SAMA JAK DO STAREJ ZDARTEJ KOSZULI.POZNAŁEM WIELE PROCEDUR W PLUSIE, A NAJBARDZIEJ REKLAMACJĘ. A TAK PRECYZYJNIE TO JEJ OPIESZAŁE ZAŁATWIANIE I ZBYWANIE KLIENTA BIORĄC ZA MOTTO ZASADĘ "JAK PODPISAŁEŚ TO DOSTAŁEŚ, A JAK NAWET NIE TO MUSISZ TO NAM UDOWODNIĆ ". PODSUMOWUJĄC NIE DAJCIE SIĘ ZWIEŚĆ REKLAMOM I CO NAJWAŻNIEJSZE 2 LATA I ZMIANA OPERATORA NUMER ZOSTAWIAMY TEN SAM I SZUKAJCIE LEPSZYCH OFERT BO CZYM DŁUŻEJ W PLUSIE TYM GORZEJ GWARANTUJĘ ZaletyUSŁUGI TELEFONICZNE NA PRZYSWAJALNYM POZIOMIEWadyPODEJŚCIE DO DŁUGOLETNICH KLIĘTÓW TRAGEDJA, ROZPATRZENIE REKLAMACJI I ZADOŚC UCZYNIENIE PONIESIONYCH STRAT TRAGEDJAZA DŁUGO I ZA DROGO W PORUWNANIU Z KONKURĘCJĄ -
~Grażyna Muszyńska / 2014-04-24 12:10
Moje doświadczenia z PLUSEM są zarówno pozytywne jak i negatywne. Wyjątkowo negatywne doświadczenia związane są z punktem sprzedaży PLUS Żywiec ul. Wesoła 1. W 2013r złożyłam rezygnację z dalszego korzystania z internetu ponieważ oferowano mi dużo gorsze warunki. W tym samym roku podpisałam umowę na usługi telefoniczne, aparat telefoniczny który otrzymałam był zawilgocony z winy złego przechowywania przez salon gdy zgłosiłam reklamację nie uwzględniono jej zmuszając mnie do kupna nowego aparatu. Wobec tych faktów związanych z umową na usługi internetowe i telefoniczne złożyłam reklamacje w obu sprawach do dyrekcji generalnej w Warszawie.
Zmieniłam również salon obsługi na punkt PLUS w TESCO Żywiec. Od tego momentu moja opinia zmieniła się diametralnie ... jakbym przeszła do innej rzeczywistości.NIE PRZESADZAM.
Przedłużyłam umowę na usługi internetowe telefonicznie, otrzymałam dużo korzystniejsze warunki.
Sprawę telefonu załatwiono również pozytywnie. Pani Agata Borowska do spraw współpracy z Instytucjami Konsumenckimi wykazała się wyjątkową empatią i uczciwością, wyrównują mi szkody materialne i moralne. Panie z punktu sprzedaży w TESCO okazały się przykładem profesjonalizmu, kultury i bezinteresownej pomocy. W dzisiejszym świecie bezwzględności i nieuczciwości znalazłam właśnie w PLUSIE wartości moralne za które szczególnie jestem wdzięczna. Aby uczulić i zachęcić innych do wytrwałości w szukaniu sprawiedliwości i bezwzględnego tępienia nieuczciwości. Dyrekcji PLUSA zależy na pozyskiwaniu klientów a nie na ich utracie. Potrzebne są jej informacje rzetelne i uczciwe.
Pamiętajmy że wszędzie są różni ludzie ci z "cienia" i ci ze "światła".Zaletymożna się dogadaćWadyniekompetentni pracownicy w punktach obsługi klienta -
~LTE / 2014-04-14 15:07
Firma 3 miesiące nie zwraca kaucji (400 zł) za router lte na próbe.
W pismach stwierdza że wysle w możliwie najkrótszym terminie.
W umowie ma na to termin do 30 dni.
Każą pisac reklamacje,po czym przysyłaja pismo iz tego typu sprawy nie załatwia sie w trybie reklamacyjnym.
dzisiaj piszę do UOKIKu .Będe domagał się rekompensaty.ZaletybrakWadysystem stworzony na oszukanie klienta. -
~Justyna / 2014-04-14 15:00
Neostradę pomimo jej wad doceniłam dopiero po tym jak wzięłam internet w plusie, bo to jakaś kpina a nie internet. Klientem plusa jestem od wielu lat, nigdy jakoś specjalnie nie narzekałam, do czasu... Od ponad roku mam internet w plusie, raz działał szybciej, raz wolniej, ale ok, jakoś dało się przecierpieć, choć teoretycznie powinien hulać jak należy, ponieważ mam maksymalny zasięg w HSPA+ (zaraz po lte najszybsza technologia), a miejsca korzystania, choć to technologia mobilna nie zmieniam-korzystam w domu. Ale do rzeczy. Od pewnego czasu internet wieczorami, na weekendach, etc zaczął działać jak krew z nosa. Nie można było z niego praktycznie korzystać, strony wchodziły po kilka minut, albo w ogóle. Gdy zadzwoniłam do BOK, powiedziano mi, że faktycznie na tą chwilę mają jakąś awarię nadajnika, zapisali zgłoszenie i że w momencie, gdy ją naprawią przyślą mi sms-a. No tak, mieli wtedy, awarię, ale tak naprawdę mi internet w kratkę działał już ładny kawał czasu. Tak, czy siak sms przysłali, po 3 dniach, w ciągu których internet nie działał prawie w ogóle. Po tym dalej działał jak chciał, raz lepiej, raz gorzej, wiec stwierdziłam, że zgłaszam reklamację. Zadzwoniłam do BOK (reklamację składałam ok 60min, bo cały czas przełączano mnie od konsultanta do konsultanta), łopatologicznie tłumaczyłam co i jak, chociaż próbowano mi na siłę wcisnąć, że internet nie działa z mojej winy, a to, że zasięgu nie mam (a naprawdę mam prawie lub maksymalny), a to, że zmieniam miejsca korzystania (kiedy korzystam w domu i nie zmienia on raczej miejsca położenia). W końcu przyjęto zgłoszenie reklamacji, na które rozpatrzenie mieli 30 dni, a po tych 30 dniach dostałam odpowiedź z której wynikało, że niestety, ale nie mają wpływu na to, że nie mam zasięgu (więc całkowicie zignorowano to co mówiłam na temat tego, że jest on wręcz idealny) i też nie mają wpływu na pogodę. No tak, bo przecież ja mam... Tylko, że oni kasę za faktury dostają za każdym razem, a ja z internetu raz mogę korzystać, a raz nie. Pocieszyli mnie jednak, że stale stawiają nowe nadajniki, więc może i w końcu i mi zacznie działać internet. Ale uwaga! Jest jakiś plus w tym plusie:) a mianowicie, dziwnym trafem po tym jak zgłosiłam reklamację internet przestał się zawieszać i działa w miarę poprawnie. Nie wierzę w to, że w ciągu dnia postawili mi nowy nadajnik, a raczej, że po prostu jak w końcu się przyczepiłam to łaskawie dali mi to co powinni od początku umowy. Coś jeszcze na temat internetu w plusie, w porównaniu do neostrady, bo tylko takie mam porównanie: limity... place ok 70zl miesiecznie, limit prawie zawsze przekroczony, nie moge ogladac filmow, itd. totalna porazka, co do szybkosci, tak naprawde szybkosc w moim przypadku liczyla sie przy sciaganiu, itd. co z tego, ze w plusie jest szybsza, skoro sciagajac wykorzystuje limit i pozniej nie daje sie z internetu korzystac. Podsumowujac: Czekam na koniec umowy z plusem i juz nigdy wiecej jej z nimi nie podpisze. ZaletybrakWadybok jest fatalne, obsluga konsumenta leży, nie uznają reklamacji, nie wywiązują się z umowy, zawsze klient jest na przegranej pozycjiod ponad roku -
~margo / 2014-04-14 14:21
Po raz kolejny dostałam info mailowe od BOK o jakiś logowaniach, które chyba musiałyby mi pól dnia zająć, żeby jeszcze raz napisac do nich żądanie o dosłanie faktur za internet. Zadzwoniłam do konsultanta, a w odpowiedzi wisiałam na telefonie 30 minut. To chyba ich normalna taktyka.Kolejny raz dostałam zapewnienie o tym, że wszytsko gra, a faktury zostały do mnie wysłane. Taka firma, a miga się od ustawowej odpowiedzialności. Nie polecam, jesli ktoś pyta. Wadyściemnianie i bajzel3 miesiące -
-
~a. / 2014-04-12 13:14
Firma nie przyjmuje reklamacji. Rozpatrywanie reklamacji trwa minimum 30 dni. Nie można w ogóle skontaktować się z działem rozpatrującym reklamacje. Konsultanci nie przyjmują reklamacji. Odsyłają do BOK (biuro obsługi klienta), a stamtąd wysyłają lakoniczna informacje, że reklamacja jest przekazywana do odpowiedniego działu i zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni. To pełne lekceważenie klienta i arogancja.
Nie możemy od ponad miesiąca doprosić się przesłania faktury dla firmy.
Odradzam PLUSA stanowczo.ZaletyBrakWadyArogancja konsultantów i pełne lekceważenie1 rok internetu -
~margo / 2014-04-12 11:44
Mam internet mobilny z Plusa od stycznia. Moim zdaniem szału nie ma.Nie mogę zalogować się do konta internetowego już drugi miesiąc, bo 5 haseł podanych przez pracowników Plusa za kazdym razem jest błędne. Wysłałam e-maila na BOK z żądaniem dosłania zaległych faktur,a oni przysłali mi kolejne hasło do logowania Bóg wie gdzie.Te ich badziewne zabezpieczenia to jakaś paranoja, chyba zabazpieczają klienta przed nim samym.Za każdym monitem coś zmieniają i wszystko u nich gra, a z czlowieka robią wariata. Do tej pory nie dostałam dwóch poczatkowych faktur, bo wysłali na zły adres, zapłacić musiałam, ale doprosic się o faktury już nie mogę.Internet mobilny zanika tak samo jak i internet z TPSy,o której już nie warto pisać nawet, w tych samych momentach, wiec widać, że to wszystko to jedna wielka ściema, działają na tych samych nadajnikach. Zaletyinternet działaWadyobsługa klienta, zbyt wiele zachodu za hasłami, bajzel w papierach3 miesiące -
~truck / 2014-04-12 00:31
mam mobilnego plusa od kilku lat , narzekać nie mogę - pobieranie około 4.5Mb/s , wysyłanie 2Mb/s , miesięcznie do wykorzystania 60GB za 50zł. Nie zrywa połączeń , stabilny w przeciwieństwie choćby do Orange. Generalnie polecam.(woj.opolskie) Zaletystabilny , wystarczająco szybki a będzie wkrótce u mnie dostępny LTE :)Wadymogłoby być trochę taniejokoło 8 lat - 49.90 m-c. -
~Jakub / 2014-04-10 14:12
nie polecam zablokowali mi bez przyczyny kartę sim! Wadydużo
strona 59 z 97
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »