Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1915 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~luki / 2008-10-13 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiele osób na niego narzeka i ja też. W ogóle mi nie działa. Teraz zastanawiam się nad tooway.
    WadyNie mam zasięgu.
    Wystarczająco długo. Za 60 PLN!!! Żaaaaaaal!!!
  • ~luki / 2014-10-06 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zastanawiam się dlaczego plus to teraz takie dziadostwo na tle play i orange wypada naprawdę słabo. Oferty najgorsze telefony najdroższe dział utrzymania klienta powinien się nazywać dział zniechęcenia klienta. Niedługo kończy mi się umowa średnio rachunek miesięcznie powyżej 200zł, 10 lat w plusie i nawet gdy dzwoni osoba z działu utrzymania klienta przedstawić mi ofertę gdy mówię, że konkurencja mi oferuje takie i takie warunki to po prostu mówią wprost że oni lepszych albo chociaż takich samych nie dadzą i koniec rozmowy nawet nie próbują dalej ciągnąć rozmowy bo wiedzą że nie są wstanie zaproponować mi czegoś lepszego.
    Zaletyobecnie żadnych
    Wadyoferta.
    10 lat średnio powyżej 200zł miesięcznie oferta indywidualna
  • ~Luminel / 2012-08-23 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Cała ta sieć to kpina!! Polaczenie z konsultantem trwa srednio 20 min!! Zasięg też wcale nie jest super - nawet w duzych miastach. są strasznie drodzy.Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
    o 10 lat za długo
  • ~Luna / 2021-10-17 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorzej sieci nie widziem
    Brak zasięgu na trasie A8
    ZaletyDno
    Wady,,brak internetu na trasie s8
    MiejscowośćPawłów
  • ~Lusi / 2018-03-21 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam płacić 60 zl abonamentu za tel..no i oszusci doliczili mi 290 zł ...nie wiem za co tyle przyszło mi płacić...jak do umowy to byli mili a teraz kretacze i złodzieje...mam to zgłoszone ..naciagacze
  • ~lux2 / 2009-02-05 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY BUBEL NA RYNKU PŁACE 6 DYCH A PREDKOSC MAM 5kb/s TO NIE JAJA A PRZY PEŁNYM TRANSFEZE 25kb/s koszmar odradzam iplusa
    Zaletyzadnych
    Wadyniemal wszystko
    9 miesiecy 129zł
  • ~Łukasz / 2017-12-03 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy najwolniejszy internet z jakim miałem doczynienia,zasięg to porażka w całym miescie
    MiejscowośćŁódź
  • ~Łukasz / 2023-11-24 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus jest do kitu i i nie ma internetu i nic nie da się zrobić . Moja mama do nich pójdzie i zrobi wojnę
    ZaletyZłe
    WadyZłe
    MiejscowośćWrocław
  • ~m / 2012-05-06 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus ma słaby zasięg, i nie dosc ze za pakiety SMS musze placic to się nie chcą włączyć ! Tylko można sobie z nim nerwy poszarpac ;) aa i jest drogi w innycch sieciach jest lepiej, jak się nie poprawia to rezygnuje z nich;) No, żeby nie można było włączyć pakietu ! To jest skandal
    pol roku, 30 zl
  • ~M / 2021-07-12 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kuźwa za co... Kraków Nowa Huta a ja w pracy zasięgu nie mam. Nigdy więcej, oby wytrwać do końca umowy, chociaż według mnie to powinno być karalne. Jak można się reklamować jako sieć z najlepszym zasięgiem nie mając zasięgu w jednym z głównych miast?????? Ktoś się powinien ostro za to wziąć. Zwykłe oszustwo.
    MiejscowośćKraków
  • ~m / 2021-09-08 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet wrogowi bym nie polecił plusa. U mnie już nic nie poprawicie,
    co miesiąc to samo tym razem przesadziliście
    mam u was 100Gb internetu dziady
    a już 5 września przychodzi
    od was sms wykorzystałeś 100 % limitu dziennego
    i tak co miesiąc o różnych porach dnia,
    wychodzi na to że korzystam z tego internetu
    do połowy miesiąca, jesteście firmą nawet
    niewiem jak was określić, dla sprawdzenia
    czy mój komputer nie szwankuje, podpinam
    modem innego operatora u kórego mam 30 Gb
    to u niego śmiga cały miesiąc bez
    jakichkolwiek przekrętów.
    ZaletyStarją się, ale jak przez przypadek robią wała nie znając kto jest kim, to się przeliczyli.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Maciej / 2014-10-24 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet LTE,najwyższy dostępny abonament.Przez pierwsze trzy miesiące ok. Po tym okresie przedstawili nadajnik żeby zwiększyć powierzchnię nadawania ale zrobili to kosztem jakości sygnału.Siła i jakość jak w latach 80 tych.
    Po złożeniu reklamacji odpisali mi ze nie gwarantowana mi LTE przez cały okres umowy:) Nie polecam Plusa mam jeszcze z nimi rok umowy.Po tym okresie pożegnam się z plusem i Polsatem. Sąsiedzi mają inne sieci i nie narzekają. Choć to kilka różnych firm. Pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadywiele
    6 miesięcy
  • ~Maciej / 2015-01-28 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jestem bardzo zniesmaczony obsługą w sieci Plus. Zrezygnowanie z umowy graniczy tutaj z cudem. Najpierw idę do salonu i nie mogę zrezygnować bo jest kilka złotych zaległości a oni nie mogą mi osobiście udzielić informacji ile ta zaległość wynosi żeby ją od razu zapłacić i z tej umowy zrezygnować. Później idę do innego salonu, jak zaległości były uregulowane i okazuje się, że bez znania swojego numeru (na którym jest internet) nie mogę rozwiązać umowy, mimo, że to jedyna umowa jaką mam na siebie podpisaną w Plusie. A ja numeru nie znam, bo po wyprowadzce nie mam ani umowy ani internetu z którego nie korzystam, bo się gdzieś zapodziały.

    Jednak żenujący jest fakt, że mimo osobistego pojawienia się kilku placówkach w różnych miastach nikt mi tej umowy jeszcze nie rozwiązał - bo oni mi nie mogą udzielić informacji odnośnie mojej własnej umowy i numeru? Śmiech na sali. I tylko przekierowanie z jednego salonu do drugiego i czekanie w kolejkach, żeby dostać się do konsultanta i odejść z kwitkiem.

    Wysłanie podpisanej rezygnacji z umowy na Państwa maila też nic nie dało - a na odpowiedź (łaskawie po 3 dniach) konsultanta o treści: "Szanowny Panie,
    dziękuję za przesłaną wiadomość.
    Niestety nie ma możliwości złożenia rezygnacji z usług telekomunikacyjnych za pośrednictwem e-mail.
    Czy chciałby Pan uzyskać informacje na temat procedury rezygnacji za pośrednictwem telefonicznego kontaktu? "

    Po kolejnych 3 dniach dzwonię do Plusa i dowiaduję się, że telefonicznie umowy się rozwiązać nie da. No to takiego bałaganu w dużej firmie to ja dawno nie widziałem... I już enty miesiąc płacę za coś, z czego nie korzystam bo nie da się normalnie umowy rozwiązać. Już nie wiem czy się śmiać czy płakać? W innej sieci nigdy takich problemów nie miałem i idąc osobiście z dowodem mogę się dowiedzieć dokładnie o swoich zobowiązaniach względem danej firmy. Jedno jest pewne, Plusa będę wszystkim odradzał.
    Wadyzerwanie umowy graniczy z cudem
  • ~Maciej / 2015-03-27 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet po rozwiązaniu umowy nie dają człowiekowi spokoju. Płaciłem ostatnią fakturę specjalnie z nawiązką, żeby już mieć od nich spokój, a tu znów niespodzianka i w skrzynce znajduję fakturę z plusa. Mimo zapewnień pracownika z którym rozwiązywałem umowę, że zostanie ona rozwiązana 20 marca (rezygnację składałem osobiście 16 lutego), nagle dowiaduję się, że umowa została rozwiązana dopiero 23 marca, bo luty ma mniej dni niż inne miesiące. I oczywiście musieli mi doliczyć fakturę za te 3 dni gdzie z usług plusa nie korzystam od min. roku ( a od pół roku walczyłem o rozwiązanie umowy). Nigdy nikomu nie polecę już plusa, a wręcz będę odradzać. Bo robią same problemy, które sztucznie stwarzają jeszcze kłamiąc w żywe oczy, byle wydoić jak najwięcej kasy na odchodne. Wstyd.
  • ~Maciej / 2017-03-13 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy - po długich latach korzystania z ich usług w ramach mixa przeszedłem na abonament - konsultanci celowo wprowadzili mnie w błąd odnośnie rabatów jakie miałem otrzymać - a o których w umowie nie było oczywiście mowy, pierwszy i ostatni raz dałem się naciągnąć tym OSZUSTOM ! Nie polecam !!!!
  • ~MaciX / 2020-12-23 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Limity prędkości w 2020 roku to jakiś żart. Najgorszy dostawca z jakim miałem do czynienia. JP
    ZaletyZALET NIE MA
    WadySAME WADY
  • ~magda / 2014-10-12 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużyłam umowę w Plusie i otrzymałam nowy telefon.Nie poinformowano mnie , że stara karta sim do niego nie pasuje.Musiałam pojechać do salonu by mi ją wymieniono na mini.Ale to drobiazg.Kartę starą wyłączono a nową zalogowano do systemu.Rzekomo,bo gdy ją włożyłam do telefonu okazało się, że nie loguje się do sieci.I tak od 12 dni.Dzwonię do obsługi - cały czas naprawiają...Masakra.Nie mam telefonu, ale rachunek dostanę.Mogę go reklamować...
    Zaletyza bardzo mnie wkurzyli bym je dostrzegała
    Wadysame
    mam z nimi umowę ok.10 lat ,ale ta jest ostatnia
  • ~Magda / 2015-09-10 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś masakra, Przedłużaliśmy miesiąc temu umowę na internet LTE bez limitu,okazało się że nie włączyli nam wybranej oferty, rozmowa z konsumentem wyglądała na przełączaniu do innej osoby także swój problem przedstawialiśmy kilka razy po czym i tak nikt nie udzielił nam odpowiedzi,teraz przyszła faktura na 300zł i gość twierdzi że były wykonywane połączenia i wysyłane sms z karty która znajduję się w routerze,jakieś jaja, jak to możliwe?gdyż ta karta sim służy tylko do internetu. Zwykłe robienie ludzi w chu... Nigdy więcej PLUS, namawiamy całą rodzinę do przejścia do innej sieci
    Wadyoszustwa, naciąganie ludzi
  • ~Magda zg / 2008-01-09 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Z tym badziewiem muszę się męczyć jeszcze rok, bo niestety wzięłam z mężem umowę na 24 m-ce. Czekam października 2008 jak zbawienia, kiedy będę mogła się tego "cudu" pozbyć... iPlus to największa tragedia na rynku, jedną stronę potrafi otwierać 20min!!! a bardzo często jest tak że w rezultacie w ogóle nie jest w stanie jej otworzyć, i nie jest to z pewnością wina serwera bądź złego wpisu strony www. Poza tym zasięg iPlus daleki jest od prawdy jaką podaje w reklamie Plus "internet jest wszędzie"... wystarczy wyjechać za miasto i ten wspaniały wynalazek gubi zasięg,ba... w samym mieście ma problemy z wyłapaniem sieci... Jednym słowem ŻENUJĄCE i przestrzegam przed tym "wspaniałym cudem techniki"...
    Zaletytylko tyle że można sobie laptop przenieść do drugiego pokoju, bez plątaniny kabli od modemu.
    Wadywszystkie jakie mogą być przy kiepskim internecie
    przesło rok, zapłacone za modem 100zl reszty kosztów nie pamietam
  • ~Magdalena / 2022-07-17 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet mobilny i w telefonie w czerwcu z dnia na dzień przestał działać prawidłowo jest wolny jak żółw. Po wielu latach współpracy chcę zmienić sieć.

    Sprawdziłam inny router ale nic się nie zmieniło.
    MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266