Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dawid / 2014-08-15 10:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem klientem PLUSa od kilkunastu lat. Mam 2 Abonamenty i jeden numer na karte.
    W dobie XI w PLUS ma chyba komputery na korbę. Mój okres rozliczeniowy przypada na 25 dnia miesiąca a ja jako że mam wypłatę 10go to właśnie w tym dniu dokonuję przelewów. przez co dostaję co miesiąc smsa o zadłużeniu. Strasznie mnie to irytuje i poprosiłem o zmiane okresu rozliczeniowego na np. 15go dnia miesiąca. Zaproponowałem że zapłacę nawet "z góry" za 2 miesiące. Otrzymałem informację że "nie ma takich możliwości technicznych" Co proszę?!!!! Chyba się przesłyszałem. Dla PLUSa to jest przeszkoda nie do przejścia!!!! Zaproponowali mi "Polecenie Zapłaty lub Zlecenie stałe z karty kredytowej" Na to się zgodzić nie chce. Zawsze płacę 10go. od kilkunastu lat. I mam nad tym bezpośrednią kontrole której nie chciałem się pozbywać.
    Czarę goryczy przelało jeszcze coś. Na jeden z numerów otrzymuję smsy z windykacji o zadłużeniu. podany jest nr klienta. Po telefonie do BOK otrzymałem informację że ta sprawa dotyczy innej osoby , która jako nr kontaktowy podała właśnie mój nr. I że tylko ona może wnieść o wymazanie tego nru z systemu. No ja chyba śnie!!!! Wczoraj otrzymałem kolejny monit w nie mojej sprawie i szlag mnie trafił.
    To oni nie mogą sprawdzić w systemie że ten nr należy do innego abonenta czyli do mnie?
    Ponieważ na jeden z moich numerów umowa skończyła się w lutym (pół roku temu) a ich oferta dla przedłużających umowę jest po prostu żałosna, to zleciłem przeniesienie nru do konkurencji. Teraz czekam do stycznia aż druga umowa dobiegnie końca i mam ich w głębokim poszanowaniu.
    Jak to jest że oferta dla nowych lub przenoszących nr jest o niebo lepsza niż dla stałych ,sprawdzonych abonentów którzy chcą umowę przedłużyć? Wniosek taki że nie warto siedzieć cały czas u jednego operatora tylko zmieniac jak tylko konczy się umowa. Nie polecam PLUSa . Mało tego - Każdemu odradzam.
    ZaletyZasięg ,ale mieszkam w dużym mieście i nie mam porównania jak jest gdzieś na odludziu.
    WadyKomputery na korbę. Olewanie stałych abonentów. Stagnacja ofert.
    17 lat ale już nie długo :D
  • ~Monika / 2014-08-14 20:15
    Ocena: 1.25 / 5
    "Cudowny LTE" to największa porażka jaką mogłam dostać. Wcześniej miałam TP i marudziłam... a tu każdy plik wideo ładuje się godzinami a czasami się nie ładuje... nie ma możliwości spersonalizowania rutera... a dodzwonienie się do obsługi klienta graniczy z cudem... dziś wisiałm na linii 20 minut i nie doczekałam się na połączenie. Dodatkowo zgodnie z regulaminem będę musiała za to zapłacić... zostało mi jeszcze 4 miesiące i już więcej nie będę nabijać kieszeni Solarzowi.
    ZaletyBRAK
    Wadynajwolniejszy internet świata a obsłga klienta nie dostępna
    1,5 roku
  • ~maniek / 2014-08-14 06:56
    Wziołem na umowe w plusie dwa tabletu i ruter powiedziano mi ze jest wprost idealny zasięg niestety płace drugi rachunek prawie 180 zł miało bydź 89.90 i zasieg mam tylko jaka szkoda ze musze jechać 10 km z tabletem żeby na necie sobie co kolwiek ogarnać jak rozwiazać umowe ?
    Zaletybrak
    Wadybrak zasięgu
    ponad 60 dni
  • ~synolite / 2014-08-12 21:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet nie działa bardzo często, żeby obejrzeć film to godzina ładowania jest, a później i tak zerwie się połączenie. Płacę 70zł, ale na szczęście już się kończy i nigdy więcej.
    Zaletybrak
  • ~PAO / 2014-08-11 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo lte i nowego modemu rutera, strony nie wczytują się, z bankowości internetowej mnie wylogowuje, na odpowiedź od plusa czemu tak kijowo wszystko działa, czekam już tydzień. Mimo włączonego transferu nocnego, ściągnęło mi limitu z normalnego pakietu i też czekam 4 dni na odpowiedź.
    ZaletyBrak
    WadyWolny internet, cena vs jakość, jakość/szybkość obsługi przez centralę.
    Miesiąc.
  • ~Barbara / 2014-08-11 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    zwracam uwagę na aroganckie zachowanie przedstawicieli sieci Plus w Olsztynie, w pasażu REAL , ulica Sikorskiego. Nie dość,że obsługujące tam panny były zupełnie nie zorientowane w usługach, to ich pomoc w rozwiązywaniu problemu polegała na udostępnieniu telefonu, z którego sama wykonałam połączenie z siecią Plus.Kiedy długo czekałam na połączenie, byłam narażona na drwiące uśmieszki i uwagi typu- i tak nic nie załatwię.Proszę o zwrócenie uwagi,ze to one są dla klienta , a nie odwrotnie. Takie postępowanie zraża klientów do korzystania z usług operatora
  • ~Piotr / 2014-08-08 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA Przedłużenie umowy to lipa, działają jakieś wynajęte firmy które podszywają się pod plusa i zamiast przedłużenia starej mamy nowa umowę a stara umowa nadal obowiązuję. Jeżeli ktoś do Was zadzwoni to zawsze sprawdzajcie co i jak, z plusem jestem długie lata ale to już koniec wszystkie umowy co będą się mi kończyły przenoszę do innego operatora. Plus to teraz jest totalna porażka.
  • ~przemo / 2014-08-06 16:21
    porażka... kiepskie oferty i marny zasięg...
    Zaletybrak
  • ~Kasiia / 2014-08-03 17:14
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja mam mix plusa i nie narzekam a mam już chyba z lat 7 doładowuję doładowaniem za 40 zł i wsio mi gra fakt mam włączone usługi np sms do wszystkich sieci za 3 gr koszt 5 zł(Ludzie nie ma nic za darmo!!!), za całą rozmowę w sieci 39 gr.
    Jedno co mnie wkurzyło ale to sama jestem sobie temu winna,że przy przedłużeniu ostatniej umowy dałam obie wcisnąć badziewny telefon ale to już moja wina!!!Chyba zostanę już w tej sieci bo widzę,że: t-mobile jest do bani, orange jeszcze gorsze a play to nie wiem ale ryzykować nie będę,,,
    ZaletyPóki co wszystko jest ok
    WadyNie widzę
    ok 7 lat
  • ~tomek / 2014-08-01 12:05
    plus to jakieś nieporozumienie. jestem tam wiele lat i ostatni raz dałem sie namówić na przedłuzenie umowy. warunki umowy ok ale oczywiście dodano kilka usług których kpompletnie nie potrzebuję i muszę je sam dezaktywować. i tu zaczynają sie schody. zgodnie z umową są one AUTOMATYCZNIE aktywowane więc zgodnie z zapisem w umowie wysłałem sms mający na celu ich dezaktywowanie ale otrzymałem smsa zwrotnego mówiącego że nie mam aktywnej tej usługi (sprzeczne z zapisem w umowie). A teraz najlepsze. Próbuje od kilku dni skontaktować sie z jakomkolwiek konsultantem. Próbuje i nic. numer 2699 mówi że awaria techniczna, albo że konsultanci sa zajęci i oddzwonią ale oczywiście nie oddzwaniają (kiedy konsultatnt zadzwonił do mnie żeby zaproponować mi podpisanie umowy a nie mogłem rozmawiać i poprosiłem żeby zadzwonił za 15 minut ro oczywiście oddzwonił za 15 minut), albo że już dzisiaj nie pracują i mpgę spróbować jutro w godz 8-13 albo odsyła pod nr 2601. pod tym numerm tez można sie zaczekać i nic... firma krzak... po podpisaniu umowy zniknęła. katastrofa
  • ~ada / 2014-07-30 21:41
    Ocena: 2.00 / 5
    nie polecam umowa podpisana telefon zaplacony brak aktywacji karty sim bo znikneła umowa która odebral kurier karta sim miała być za darmo pózniej okazało sie że mam zaplacić
    Zaletybrak zalet
    Wadymalo kompetentni nie polecam
    przedłużyłem umowe a to takie nispodzianki
  • ~lajkonik / 2014-07-26 21:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem w plusie 3 lata ale to sieć porażek. Pracownicy w punktach obsługi klienta to przepraszam za wyrażenie ale cymbały. Nie potrafią dać konkretnej odpowiedzi na zadawane pytania mylą się podają nieprawdziwe informacje za które nie ponoszą odpowiedzialności, internet-porażka. Mówią, że po wykorzystaniu limitu spada prędkość, chyba im w tych pustych głowach gdzie prędkość jest i tak mała. Internet po wykorzystaniu limitu nie działa w ogóle a nie wolniej.Pobierają opłaty za coś co w regulaminie widnieje jako bezpłatne a potem: jak klient się upomni to rżną głupa,że to przez pomyłkę i oddają a jak się nie upomni to płaci. Czekam na koniec umowy i nigdy więcej PLUSA
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja personelu, brak dostępu do internetu po wykorzystaniu limitu, okłamywanie klienta przy proponowaniu nowych warunków,
    3 lata
  • ~kuza45 / 2014-07-25 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    O ile chodzi o rozmowy telefoniczne - normalnie, żadna rewelka. Ale internet z Plusa to już jest totalna porażka. Bardzo słaby sygnał, nawet w centrum dużego miasta. Połączenie z internetem ma taką szybkość że strona internetowa otwiera się w kilka minut (!!!). Obsługa klienta i pomoc techniczna - na takim samym poziomie jak ten ich internet - zero kompetencji.
    Plus to najgorszy z dostawców internetu - naprawdę porażka :( . Czekam tylko aż będę mógł wypowiedzieć u nich umowę i daje sobie odbój z Plusem, ich promocjami i całą ich ofertą.
    Zaletynie ma
    Wadyinternet, obsługa klienta
    prawie już 2 lata
  • ~Halina / 2014-07-23 18:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Zgadzam się z wszystkimi negatywnymi opiniami. Ta firma to porażka. Dodzwonić się do biura obsługi graniczy z cudem. W końcu gdy uzyska się połączenie trzeba odpowiedzieć na szereg głupich pytań m.in. O wysokość ostatniego rachunku ( można pomylić się o 10 zl) . Oczywiście pomyliłam się o 12 zł i całe oczekiwanie na załatwienie sprawy diabli wzięli. Konsultantka zadawała pytania tonem, który bardziej pasowałby na przesłuchaniu w prokuraturze. Z pewnością już nigdy nie zawrę umowy z Plusem.
    ZaletyŻadnych!,
    WadyBez liku!
    100zł
  • ~driver / 2014-07-21 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    dodzwonić sie do konsultanta to wyczyn po którym powinno sie dostać medal. 5 miniut wbijania numerów w celu szybszego zweryfikowania potrzeby klienta to żenada. wejscie na konto interentowe to równiez nie mozliwe firma PLUS to porazka lepiej unikać ich jak ognia.
  • ~oo2 / 2014-07-15 17:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Dno. Najgorszy z operatów o ile chodzi o internet (zasięg). Kupiłem u nich internet ZTE + telefon też z dostępem do internetu. Ciesze się że nie dałem się namówić na LTE, bo aby cokolwiek zrobić na necie musiałem dokupić tę usługę u innego operatora - Play. Oczywiście co miesiąc muszę płacić do Plusa abonament chociaż nie używam ich internetu bo zasięg i jakość sygnału jest wręcz fatalna. Odległość od BTS Plusa ok. 200 m bez przeszkód typu wysokie budynki, drzewa etc. Oczywiście w dni deszczowe lub z opadami śniegu sygnał zanikał prawie całkowicie. Odradzam PLUS bardzo,bardzo mocno.
    Zaletyjak dla mnie nie ma
    Wadyjakość i moc sygnału, stabilność połączenia
    ok.1,5 roku, 24 zł mies/abonament za internet
  • ~Sebastian / 2014-07-07 12:32
    Ocena: 4.25 / 5
    Plus aktywował mi bez mojej wiedzy serwis MIX oraz serwis MIXREE, chociaż dalej nie wiem nawet czym są te serwisy. Dobrze, że szybko zauważyłem i wyłączyłem, jednak opłata została i tak pobrana (5 zł plus VAT za sms). Złożyłem reklamację, jednak jej nie uwzględnili, ponieważ stwierdzili tylko, że dobrze policzyli i im się zgadza.
    ZaletySzybki internet
    Wadydoliczanie opłat za usługi niezamówione
    2 miesiące, 50 złotych abonament
  • ~Ala / 2014-07-05 19:03
    Przy podpisywaniu umowy doradca klienta gwarantowała mi darmowy pakiet mms-ów. Jednak go nie dostałam i złożyłam reklamację która przyszła odmowna z powodu że przy abonamencie 79,90zł pakiet ten nie przysługuje. Poszłam do pani, która sprzedała mi usługę aby zgłosić jeszcze raz reklamację, gdyż to ona gwarantowała mi usługę darmowych mms-ów i tym samym wprowadzła mnie w błąd przy podpisywaniu umowy. Jednak to co usłyszałam przekonało mnie abym zgłosiła tę sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Otóż ta pani z bezczelnością powiedziała mi że się pomyliła co się zdarza każdemu a poza tym nie pracuje w szpitalu i może popełniać błędy. Mówiła też że ma dużo klientów a mało zarabia to czasami pomyłki się zdarzają. Oczywiście ja za jej pomyłkę będę płacić 24 miesiące. Zdarzenie to miało miejsce w Giżycku.
    Zaletybrak
    Wadywprowadzenie w błąd klienta
  • ~Aleksander / 2014-07-05 11:24
    Dotyczy doładowań internetu w sieci plus. Nie dajcie się nabrać! Doładowując za kwotę 100 złotych otrzymujecie ważność konta na 120 dni. Niżej jest uwaga,informująca, że doładowanie konta kwotą 150 złotych przedłuża konto O (!) 150 dni. I guzik prawda, bo nie przedłuża O, a generalnie do 150 dni. 8 marca zapłaciłem wspomniane 150 i dostałem informację z sieci, że konto wygasa 6 lipca 2014 roku. Po wielominutowej dyskusji z Panią z infolinii dowiedziałem się, że konto mam ważne do 8 sierpnia. Czyli opłata 150 zł wydłuża konto nie O, a DO 150 dni. Taki drobiazg, ale generalnie oszustwo! Aleksander
    Zaletyżadnych
    WadyOszustwo!
    150 zł od marca
  • ~mama / 2014-07-03 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    powiem tyle sieć zasięgu dobra reszta nawet na śmieci się nie nadaje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4759
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2043
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307