strona 56 z 97
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »
-
~pio / 2014-09-25 12:56
Plus to najsłabszy zasięg totalna porażka przenoszę się do orange. -
-
~jan / 2014-09-23 16:10
3 dni temu "skorzystałem z oferty -za 25 zł do wszystkich sieci,ale tu niemiła niespodzianka-za to że kupiłem u nich usługę oni zabrali mi 500 mb pakietu internetowego,który to miałem do wykorzystania do końca tego miesiąca i zablokowano internet./1 GB za 13 zł/Po rozmowie z babą cyborgiem z sici plus,dowiedziałem się że to jest w porządku.Jeśli oni przyjmują to za normalne to świadczy,że okradają klientów w bezczelny sposób.Dodała jeszcze że to jest zgodne z regulaminem.Ale nie z logiką.Omijać sieć plus z jak najdalsza.To jest kradzież moich pieniędzy. ZaletybrakWadywiele10 lat -
~yem / 2014-09-21 11:37
beznadziejny , nie polecam , używam go 13 km od centrum Warszawy , 2 km od stacji bazowej w Sękocinie St. i Lesznowoli , co chwilę nie mam połączenia , raz jest a raz go nie ma , zasięgu LTE mimo że mieszkam nie w Biesczadach a praktycznie kilka km od granic W-wy : brak , reklamacje nie pomagają , muszę się wspomagać internetem z komórki innej sieci , bo ten z urządzenia dedykowanego do transmisji czyli z rutera dostarczony przez Plusa jest b.zawodny. ZaletybrakWadynie działa bardzo często , słaba jakość transmisji , wolny i zawodny12 miesięcy -
~Szeol / 2014-09-18 19:42
Mam internet w plusie... Mimo zasięgu LTE i tego ze jestem cały czas w tym zasięgu to jednak co chwile trace transfer. 5 sekund chodzi dobrze i przerwa... Bez sensnu. Router jest sprawny. Na kartach innych operatorów chodzi ok. A konsultanci, mimo że mili to żenada ich wiedza jest .... niewiedza. Najgorszy internet mobilny w Polsce. Internet w Plusie to brak internetu... ZaletybrakWadyopisałemrok -
~titooo / 2014-09-18 10:00
Sygnał internetu CAŁY CZAS ZANIKA !!!. Nie jest to wina urządzenia bo sprawdzałem na karcie innego operatora i było ok. Moja odległość od BTS Plusa - ok. 200 metrów, bez jakiś przeszkód typu budynki czy drzewa. Odradzam PLUS'a jako dostawcę internetu - na prawdę szkoda kasy na abonament za coś co prawie nie działa i nerwów. Zaletynie maWadysygnał internetu - jego moc i zasięgprawie rok, za 49zł - BARDZO ŻAŁUJĘ -
~Agnes / 2014-09-16 17:29
Nie polecam! Najgorszy internet jaki może być ! Konsultanci są chamscy nie wszyscy ale większość. Długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, niektórzy nie znają się i nie widzą co doradzić a jak czasem mają przełączyć to rozłączają się, zadają głupie pytania typu" i co " chyba dzwonie po to by zdobyć informacje i konsultant powinien mi pomóc a nie chamsko zapytać " i co " .. Jeszcze raz nie polecam ! ZaletyBrak zaletmam go od 4 lat -
~Justyna / 2014-09-16 09:35
Żenada. Brak kompetentnej obsługi, pracownicy sprzedają usługi których nie ma. Błędnie wypisana umowa, błędnie napisana reklamacja przez pracownika,a ja mam ponosić tego koszty. Od dwóch miesięcy nie mogą mi uwzględnić promocji w Smart Dom i przysyłają faktury z nieprawidłową kwotą. jeden wielki b...l. -
~Andrzej / 2014-09-14 09:37
Konsultanci oszukują, proponują przez telefon inne warunki umowy a przesyłają umowę na gorsze warunki.
Na naprawę telefonu na gwarancji czekam już prawie dwa miesiące i końca nie widać i nie ma się gdzie odwołać. Napisałem skargę przez internet i odsyłają mnie do punktu a ja przecież napisałem skargę na punkt obsługi na opieszałe załatwienie sprawy. Albo są debile albo robią idiotę z klienta.ZaletyzasięgWadyzła obsługa, niekompetentni konsultanci, brak możliwości odwołania(tylko teoretyczna), oszukują przy zawieraniu umowydwa lata -
-
~Solodupek / 2014-09-13 11:47
Obsługa klienta kpina dodzwonienie się graniczy CUDEM zwykłe naciąganie na kasę 1,97zl za minut ZŁODZIEJE jestem w plusie usługa powinna być darmowa. Muszę dzwonić z innego telefonu i płacić!!!!!!!!!!!!!!! Uciekajcie wszyscy z tego SYFU Złodziejskiego!!!!!!!!!!!!!! ZaletyBRAKWadySAME5 lat -
~mario / 2014-09-12 18:32
Jestem oburzony zachowaniem konsultantow bylem w punkcie z zamiarem wziecia internetu lecz nie wziolem dowodu Pani powiedzialem ze za godzine przyjade bo mam kawalek drogi i prosilem o zostawienie routera po ponownym przybyciu do punktu bardzo dlugo czekalem z 45 min az sie zwolni miejsce przy Pani (jedna Pani tylko obslugiwala) pocieszony tym faktem usiadlem z checia podpisania umowy a tu Pani informuje mnie ze routera juz nie ma bo byl pan prze de mna i wziol i mowie ze prosilem Pania ze bardzo mi zalezy wziasc dzisiaj ta usluge a Pani odpowiedziala mi trudno dzisiaj Pan nie wezmie zapraszam w poniedzialek.Dziekuje bardzo za taka obsluge.Jestem tez oburzony ze jestem klientem mam 1 abonament i nie mam zadnych rabatow bo jak mi Pani powiedziala mam za maly abonament u konkurencji sa rabaty dla wszystki klientow obecnych jestem oburzony i czekam tylko na zakonczenie umowy i przejscie do konkurencji. -
~Ola / 2014-09-12 08:50
Jejku wchodząc tutaj nie sądziłam, że jest "nas" aż tylu :)Z jednej strony bardzo mnie to cieszy, gdyż nie jestem sama :) NIGDY WIĘCEJ PLUSA!!!! Z BOK-iem skontaktować się graniczy z cudem, w ostatnim czasie łączny czas próby połączenia wyniósł ok 2 godzin oczywiście na marne. Wczoraj dostałam nową fakturę większą o jakieś 20 zł i sama nie wiem za co, bo oczywiście pobranie e-faktury czy billingu to też nie lada wyczyn w tej sieci ;/ Jak kończyła mi się umowa konsultanciki potrafili dzwonić kilka razy dziennie..a teraz na żadnym kanale nie ma nikogo..żął... ZaletyBRAKWadyZA DUŻOponad 2 lata -
~jan nowak / 2014-09-09 16:01
wszystkie opinie to cała prawda o plusie dałem do naprawy telefon na gwarancji
miną miesiąc i telefonu nie naprawili ale wystawić faktury nie zapomnieli. -
~Ice / 2014-09-09 09:52
Nigdy nie bierzcie żadnej oferty z Plusa.
Plus to oszuści i złodzieje. Wszyscy powinni dostać 25 lat odsiadki i robót ciężkich.
Oto powód na moim przykładzie. Podpisałem umowę na internet - miałem dostać 4 miesiące za darmo ale przychodziły faktury na nie całą kwotę ale jakies dziwne i dziwne uzasadnienia. Banda głupków co tam robi nawet nie umie liczyć - nie wiedzą nawet ile miesiąc ma dni. Miałem te 4 miesiące a jako uzasadnienie napisali mi tak - że faktycznie za rozliczenie jest 0zł ale koszty transferu z przyczyn od nas niezależnych zostały naliczone. I potem jeszcze dużo pierdół a na koniec że mogę sądownie to odwołać i wyskoczyli z paragrafami. Co prawda to tylko 20zł ale jednak.
Tak się złożyło iż spotkałem później przed plusem masę ludzi którzy wyjaśniało faktury.
Ci co piszą że plus jest ok to są tylko ludzie z PLUSA.
Nie bierzcie Plusa mam nadzieje że firma bardzo szybko padnieZaletyBRAKWadyWszystko -
~kozi99 / 2014-09-08 10:40
Internet w PLUS jest w zasadzie usługą nie nadającą się do niczego. Powolne ładowanie stron, ciągłe zaniki sygnału - zwłaszcza np: w czasie burzy czy opadów można jakoś przeżyć, jeśli internet i komputer służy do zabawy. Ale w przypadku obsługi bankowości on-line, czy innych podobnych rzeczy - to jest po prostu niebezpieczne i przez to że jakość internetu (ZTE,LTE) jest żenująca można sobie narobić dość sporych kłopotów w tym finansowych(gdy np: nagle zerwie neta w momencie przesyłania ważnych danych czy robienia przelewu online).
PLUS jako operator komórkowy oraz dostawca internetu jest moim zdaniem NAJGORSZY NA POLSKIM RYNKU TEGO TYPU USŁUG.
Druga sprawa do tzw. obsługa klienta oraz poziom wiedzy i kultury osobistej osób pracujących w punktach Plusa (np: Carefoure w Zielonej Górze)Zaletynie maWadyjakość i moc sygnału oraz zasięg internetu, ceny sprzętu, tzw. promocje, i jeszcze wiele innych2 lata /39 zł mies/80 zł/mies -
~rafał / 2014-09-07 22:37
Mi w PLUSIE umowa się skończyła w maju 2014 a te skur..... najpierw twierdzili ze mam do września, gdy nastał wrzesień to mówią ze miałem do maja.
Naciągnęli mnie 3 miesiące i płaciłem wyższe rachunki, a wiedzieli ze byłem zdecydowany na przejście do innej sieci. NIGDY WIĘCEJ PLUSA TO SKURW..... I ZŁODZIEJE.ZaletyŻADNYCHWadySAME12 LAT -
~spor01 / 2014-09-06 10:12
Totalny syf!!!! Nigdy więcej plus infolinia masakra ceny masakra -
-
~Maciej / 2014-09-03 16:17
Jestem w tej sieci od 10 lat ale to co wyrabiają to totalna kpina! Ceny telefonów dla przedłużających umowę są wyższe niż dla nowych klientów! Dawniej mając nawet 1 grosz na karcie i nie była ona zablokowana można było puścić "głuchego" teraz masz mniej niż 50gr to biegnij po zasilenie konta:/ Na szczęście umowa trzyma mnie tylko do połowy 2015 roku! Rezygnuję szkoda moich nerwów a i jak ostatni frajer nie mam zamiaru przepłacać za telefony i usługi! Byle do przyszłego roku! ZaletyZasięgWadyprawie cała reszta -
~mariola / 2014-09-03 08:36
JESLI CHODZI O TĘ SIEC TO KIEDYS BYLAM BARDZIEJ ZADOWOLONA A TERAZ W OSTATNIM CZASIE WKURZA MNIE JEDNA RZECZ CZESTY BRAK ZASIEGU I TO PRZEZ CALY DZIEN NIE MOZNA NIGDZIE DZWONIC CO JEST BARDZO IRYTUJACE! -
~PAO / 2014-09-01 18:58
WIELKIE GÓWNO. Router niby nowy i z górnej półki, transfer - limit mb wysoki, a strony się nie ładują, nie można korzystać z bankowości internetowej. Ogólnie nie polecam, a wręcz odradzam. ZaletybrakWadywszystko1 miesiąc -
~Nauczyciel / 2014-09-01 15:05
PlusGSM jest firmą wyraźnie ukierunkowana TYLKO i wyłącznie na zysk, nie dbając o stałego klienta. Naciagaja na rachunkach, jeżeli zrezygnuje się z papierowej faktury. Ceny rozmów zawyzone. Nie mam czasu się z nimi kłócić i udowadniać, że sa złodziejami. Przenoszę numer do T-mobile i tyle. ZaletyzasięgWadyceny, obługa klienta, internet.8
strona 56 z 97
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »