Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1925 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kris / 2014-10-14 12:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Za nic mają stałych abonentów.Przedłużałem umowę za pośrednictwem Konsultanta co dawało mi możliwość odstąpienia od umowy w przeciągu 10 dni i całe szczęście! Telefon przesłali Firmą K-EX i dostarczyli USZKODZONY!!! Niestety aby GO zwrócić musiałem założyć konto w tej Firmie,opłacić przesyłkę i wydrukować list przewozowy,całe szczęście,że mam na czym. Odesłałem uszkodzony sprzęt wraz z umową,pieniążki za sprzęt zaliczyli mi do konta bo było trudno mi je zwrócić (dziwne?). Wyraziłem chęć przedłużenia umowy w Punkcie Plusa, ale od dwóch już miesięcy słyszę,że system nie generuje mi oferty,że konto mam zablokowane,prosiłem wielokrotnie o odblokowanie mi konta i za każdym razem ta sama śpiewka,że zostanie odblokowane w najbliższym czasie...,czyli chyba NIGDY!!! Umowę mam do lutego 2015 roku i chyba ją zakończę zgodnie z zawartą umową. Plus chyba myślał,że przyjmę uszkodzony telefon,będę płacił za coś czego nie mam,a tu pech,Klient oddaje telefon,więc trzeba ukarać Klienta za zwrot,co "On" sobie myśli?...
    Jestem potwornie zawiedziony i rozczarowany postępowaniem Sieci Plus. Mam u Nich kilka umów i zamierzam zakończyć wszystkie. To nie dopuszczalne by długoletni i rzetelny w płaceniu abonamentu Klient był traktowany jak śmieć.
    ZaletyBRAK
    WadyZłe traktowanie stałego Klienta
  • ~neon / 2014-10-14 11:15
    oszukują przy smart dom, ten ich tel. za 1 zł i abobament za 0 zł to jedem wielki kant i oszustwo, uwaga na konsultantów dwie skargi u nich założyłem i wygrałem nie dajcie się naciągać oszustą
    Zaletyzadnych
  • ~magda / 2014-10-12 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużyłam umowę w Plusie i otrzymałam nowy telefon.Nie poinformowano mnie , że stara karta sim do niego nie pasuje.Musiałam pojechać do salonu by mi ją wymieniono na mini.Ale to drobiazg.Kartę starą wyłączono a nową zalogowano do systemu.Rzekomo,bo gdy ją włożyłam do telefonu okazało się, że nie loguje się do sieci.I tak od 12 dni.Dzwonię do obsługi - cały czas naprawiają...Masakra.Nie mam telefonu, ale rachunek dostanę.Mogę go reklamować...
    Zaletyza bardzo mnie wkurzyli bym je dostrzegała
    Wadysame
    mam z nimi umowę ok.10 lat ,ale ta jest ostatnia
  • ~nickk / 2014-10-10 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejska firma zarabiająca na wszystkim co jest związane z niewiedzą użytkownika, np.
    - włączają automatycznie pocztę głosową przy zmianie taryfy,
    - w trakcie trwania umowy wprowadzają nowe inne umowy (dla innych klientów), teoretycznie nie związane z daną umową, tylko teoretycznie, ponieważ przeważnie w umowie są aneksy/załączniki, które dają otwartą furtkę do oszukiwania i zwyczajnego okradania klienta
    - wprowadzanie klienta w błąd na podstawie czasu trwania umowy, a jej przedłużania bez zgody klienta po wygaśnięciu danej umowy (mixplus), dopiero jak się klient zorientuje i ZAPŁACI dodatkową kasę, lub kasę na dojazd do salonu plusa to ew. jest możliwość z odstąpienia od umowy
    - jedna z najdroższych sieci w Polsce (biorąc pod uwagę ogólny koszt utrzymania danego nr tel)
    ZaletyBRAK
    Wadyw treści opinii
    ponad 5 lat - nie pamiętam - tak długo
  • ~krzysiek / 2014-10-10 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    po prostu żenada, kontakt z obsługą fatalny, naciągnęli mnie na promocję SMART DOM do której się nie stosują, i naliczają abonament jak im się podoba, sprawa u rzecznika. Ogółem jedno wielkie g......
    Stanowczo odradzam. Nie ma tam z kim porozmawiać po poprzednim abonamentach to wpakowałem się na szczęście tylko na 2 lata. Porównując do Play, to Play to bajka każda reklamacja była załatwiona jak coś spieprzyli dawali rabat, a tutaj bez porównania, miało być taniej a jest 2 razy drożej. NIE POLECAM I ODRADZAM
    Zaletyniestety bark
    2 telefony 3 miesiące, internet 6 miesięcy, telewizja 3 lata
  • ~ula / 2014-10-09 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupilam pakiet cyfra w plusie. Nie poinformowano mnie o module do hbo go i ipla ktory kosztowal 10 zl a teraz mam zaplacic 49 zl. Sprzedawcy w plusie w Galerii RUmia sa niekompetentni, nie doinformowani i nie informuja klienta o wszystkim w ofercie. Nie przedluze z nimi umowy
    tydzien
  • ~kryzop / 2014-10-09 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    dalam sie skusic na paszport korzysci dobralam do cyfroweho polsatu telefon/karta sim/i internet,z telefonem cyrki,po 1 mies.placenia calego abonamentu,dalej obciazaja abonamentem,za rozmowy i smsy t,gdy reklamowalam w salonie plusa,to uznali,czesc abonamentu,rozmowy i smsy nie,gdy pisze do nich,to odpowiadaja ze nie wiedza o co mi chodzi.plus to organizacja przestepcza nastawiona na okradanie klientow,chamstwo obslugi w salonach,nie da sie opisac
    Zaletyzadnych
    Wadytylko te
    3.08.2014
  • ~Leslaw. / 2014-10-08 20:36
    Po 14 latach mam dość tej chorej instytucji.Kiedyś były łatwe połączenia z konsultantem a teraz to istny HORROR,trzeba czekać po kilkadziesiąt minut na połączenie i wybierać po kilka numerów.to chore.Ostatnio aby się połączyć z konsultantem straciłem prawie pół dnia.Za to utrudnienie powinni trafić do księgi rekordów w utrudnianiu połączeń z klientami.A gdzie ułatwienia dla starszych Ludzi czy prezes z chorą głową o tym pomyślał.
    ZaletyLatwe ściąganie kasy dla firmy.
    WadyJak wyżej , prędzej list dojdzie niż się człowiek dodzwoni/
  • ~tom / 2014-10-08 10:45
    Przez pięć lat byłem w Orange,dwa lata w Erze i teraz dwa lat w Plusie jakość obsługi i podejście do klienta wszędzie jest taka sama,jakość połączeń w plusie jest najlepsza ( dużo jeżdżę po kraju),rada dla tych co na wszystko ina wszystkich narzekają : CZYTAJCIE UMOWĘ I REGULAMIN PRZED PODPISANIEM a problemów nie będzie.
  • ~zbyszek / 2014-10-07 08:45
    Byłem klientem plusa przez piętnaście lat,rozwiązując ostatnią już umowę (miałem kilka telefonów i internet )spotkałem się w salonie firmowym w gdańsku z tak chamską obsługą że nie jest to nawet do opisania.Młody człowiek o imieniu Wojciech był wręcz wulgarny.Nie dziwię się ze plus pada.Mają klientow za nic.Dziwię się że nic z tym nie robią.Przestregam wszystkich przed tym operatorm i nie polecam.
  • ~luki / 2014-10-06 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zastanawiam się dlaczego plus to teraz takie dziadostwo na tle play i orange wypada naprawdę słabo. Oferty najgorsze telefony najdroższe dział utrzymania klienta powinien się nazywać dział zniechęcenia klienta. Niedługo kończy mi się umowa średnio rachunek miesięcznie powyżej 200zł, 10 lat w plusie i nawet gdy dzwoni osoba z działu utrzymania klienta przedstawić mi ofertę gdy mówię, że konkurencja mi oferuje takie i takie warunki to po prostu mówią wprost że oni lepszych albo chociaż takich samych nie dadzą i koniec rozmowy nawet nie próbują dalej ciągnąć rozmowy bo wiedzą że nie są wstanie zaproponować mi czegoś lepszego.
    Zaletyobecnie żadnych
    Wadyoferta.
    10 lat średnio powyżej 200zł miesięcznie oferta indywidualna
  • ~Sprawiedliwy / 2014-10-04 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje nad złodziejami..! Manipulują ludzmi by podpisali umowy na przenosny interne t za 1 zł,potem z kosmosu biorą kwoty do zapłaty jakies 460 zł za miesiąc tłumaczac sie że za duzo korzystalem gdzie wszedlem faktycznie tylko 2 razy na 10 min. To jakis absurd.. ! Mam dowody rzeczowe! 2x musialem zaplcic 460 zl bo w zaden inny sposob nie mozna bylo sie z Nimi dogadac,nigdy nie uwierze tej firmie..! podobnie bylo na samym poczatku wejscia firmy na rynek gdzie z mojego nr. ktos pracujacy w firmie dzwonil sobie do woli przez 1,5 az do momentu przyjscia do mnie bilingu.. mialem wtedy na abonament.. Zalosne ale prawdziwe..!Dopiero klopoty sie zakonczyly gdy zacząlem doladowywac karte :)
    Zalety0000 jak oszusci mogą miec którą kolwiek z zalet :)
    WadyZbyt wiele..!
  • ~Marek / 2014-10-02 19:19
    Ocena: 4.25 / 5
    Doczepić się jedynie mogę że słaba jest oferta Iphone w Plusie ogólnie były problemy z LTE dla tej Marki ale zostało to rozwiązane.Nie mam zastrzeżeń do tej sieci. Ofertę jaką otrzymałem jest porównywalna z innymi operatorami, nie opłaca mi się przechodzić gdzie indziej.
    ponad 5 lat
  • ~Kamil / 2014-10-01 19:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam
    Posiadam w plusie telefon komórkowy oraz internet domowy LTE. Wybrałem abonament na internet domowy za 99,90 zł co z informacji na stronie PLUSa daje na pierwszy rzut oka do zrozumienia, że mam BEZ LIMITU szybki internet LTE w domu. Jednak tak nie jest....ponieważ oglądałem zbyt dużo filmów na telewizorze z wypożyczalni przez internet w jakości HD. Plus za to że generowałem duży transfer danych obciął mi szybkość internetu do SZYBKIEJ PRĘDKOŚCI LTE 0,5 Mbps. Dzwoniąc na infolinię plusa dowiedziałem się, że jest zapis w umowie, który mówi że mają prawo tak zrobić i Pan kazał mi czytać pod czym się podpisuje. Na stronie internetowej i przy podpisywaniu umowy nikt mi nie udzielił takiej informacji. NIE POLECAM tej sieci nikomu.
    ZaletyRobią tylko ładne reklamy...
    WadyUkrywają prawdę wprowadzając klienta w błąd
    6 miesięcy
  • ~Robert1002 / 2014-09-29 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Poczuwam się do obowiązku ostrzeżenia klientów i chętnych do zostania klientami Plusa, zwłaszcza klientów biznesowych. Dawne dobre opinie o Plusie można obecnie włożyć między bajki.
    Moje opinie są wiarygodne - jestem klientem plusa od samego początku ery GSM. Posiadam trzy abonamenty (internet już nie) i kilka telefonów na kartę (dla pracowników). Od pewnego czasu (rok?) Plus obniżył poziom usług, w całym obszarze. Obniżył drastycznie! Po pierwsze internet mobilny w miejscu gdzie przez kilka lat działał - przestał działać. Przeniosłem do t-M - i działa. Zasięg w miejscach mojej pracy (trzy różne lokalizacje) nagle kilka miesięcy temu po
    prostu zniknął. Tak, zniknął. Samo centrum Krakowa! Telefon w Plusie to tylko zbędny gadżet. Trzykrotnie zgłaszałem reklamację. Zero reakcji (poza podziękowaniem za zgłoszenie - automat sms). Plus ma mnie w d.... Numery na kartę aktualnie przenoszę do t-M - i nie ma problemów z zasięgiem. Numery abonamentowe muszą zaczekać na koniec umowy i oczywiście też będą przeniesione. Szkoda. Naprawdę jestem zawiedziony. Nie warto być lojalnym klientem tej sieci. Ja szacuję swoją stratę na 1,5-2 tys.zł plus strata cennego czasu na "łapanie zasięgu" czy choćby pisanie tych słów. Nie ma sprawy, poradzę sobie. Plus traci we mnie klienta na zawsze. Liczę że wśród czytających te słowa też znajdą się osoby które nie zechcą podejmować ryzyka współpracy z Plusem. Ostateczna opinia: oszuści i złodzieje! Reasumując Plus zbliża się do poziomu Orange - a więc do dna absolutnego.
    ZaletyJuż żadnych zalet
    WadyDramatyczny zasięg - nawet w ścisłym centrum miasta. Brak reakcji na reklamacje. Totalne olewanie klienta.
    Numery w Plusie, prywatne i firmowe, mam od "początku" GSM w PL.
  • ~Marko / 2014-09-27 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus zszedł na psy,nie wiem czy to zasługa przejścia do polsatu czy to już zbliża się koniec tej sieci. Kiedyś najlepsza dzisiaj co raz gorzej internet padaczka niby LTE ale jakoś słabo chodzi,smsy raz dochodzą raz nie na pytanie w dziale obsługi pojęcia nie mają w odpowiedzi natychmiast jest proszę pisać reklamację i taka odpowiedź jest przy każdym problemie. Za każdym razem są doliczane kwoty z kosmosu mimo posiadania pakietów w abonamencie,pakiet internetowy leci blyskawicznie mimo małego kozystania. Czas chyba zmienić operatora bo wychodzi że Plus jest teraz najdroszy i najwięcej kroi klientów
    ZaletyBrak
    WadyInternet,zasięg,biuro obsługi.
    5 Lat
  • ~ala ala / 2014-09-26 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    doładowałam konto za 50zł przez internet, ponieważ było +40% do doładowania, więc miałam 70zł, dali mi dodatkowo 25mb internetu. Wszystko niby ladnie, pieknie, weszłam w internet na 5 minut,a na koncie pozostalo 25zł!!! Zadzwoniłam do nich, "miła" pani powiedziala mi ze skonczyl sie pakiet i pożerało z konta,ale jakim cudem kurna w tak krótkim czasie mogłabym wykorzystać taki pakiet?!! Miał ktos podobną sytuację?
    Zaletybrak
    Wadynaciągacze, oszuści, mało ciekawych ofert
    6 lat
  • ~oszustwo przez telefon taryfa LTE 49,99 / 2014-09-26 00:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Zawarłem przedłużenie umowy przez telefon i nie poinformowano mnie że 2,8g internetu jest wymienne na minuty isms tz.5,12 mb to 1 minuta lub sms,mało tego brak ograniczenia internetu po wykorzystanu limitu za 5,12mb placi sie dale 0,29 gr (koszt jednej minuty . jest to oszustwo na dużą skale,zostaje tylko sąd.
    Zaletyobecnie przy tych taryfach brak
    WadyKonsultaci w rozmowie telefoniczej zatajaja prawde (celoew działanie poparte przez szefostwo)
    15 lat w plusie nowe przedłurzenie umowy
  • ~Wiki / 2014-09-25 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje kradną pieniądze z kąta, przy każdym doładowaniu znikają pieniądze w ciągu paru godzin a nawet minut! Ta sieć to pomyłka nie powinna wogóle istnieć
    rok
  • ~kamil40 / 2014-09-25 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    brak kompetencji,dzwoni sie godzine,czas oczekiwania podany przez lektora celowo zmanipulowny-podaje kilka minut a czeka sie godzine,niekompetencja pracownikow
    Zaletynie ma zalet
    Wadynic nie dziala
    klika lat
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2711
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347