Dzień dobry, też chciałabym opowiedzieć, jak w moim wypadku wygląda usługa LTE "bez limitu" kupiona w Plus / Polkomtelu. Umowę podpisałam na początku grudnia 2016. Mieszkam w centrum Warszawy, więc nie powinno być zastrzeżeń co do bycia w zasięgu. Przez 2-tygodniowy okres testowy prędkość była bardzo dobra, średnio 20+ w dzień - do nawet 60 Mb/s w nocy. Po zakończeniu okresu, gdy mogłam wypowiedzieć umowę, prędkość została obcięta do max 10 Mb/s (lub mniej), niezależnie od pory dnia lub nocy. Złożyłam reklamację, trwa wymiana korespondencji, a od wczoraj prędkość spadła do 1 Mb/s, a Polkomtel nadal odpisuje że nie widzą żadnych problemów, bo gdy jest więcej osób korzystających, to oni dzielą szybkość na wszystkich.ZaletyDobra szybkość, ale tylko i wyłącznie w 2-tygodniowym pierwszym okresie testowym, gdy jeszcze możecie wypowiedzieć umowę, potem szybkość gwałtownie spada
WadyPolkomtel kłamie obiecując LTE bez limitu. W rzeczywistości dostajecie 1 Mb/s . Polkomtel fatalnie obsługuje reklamacje, wszystkim mówi, że jest wszystko w porządku i nie ma podstaw do reklamacji.