Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2020-12-16 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia niekompetentni ludzie zarówno w salonie jak i a może zwłaszcza w infolinii. Odradzam na 100 procent. Najgorszy operator sieci komórkowej
    ZaletyZero
    WadySzkoda na nich słów
    MiejscowośćPoznań
  • ~Klient / 2022-04-19 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kolejne żenującej podwyżce na kartę - 0.39pln/min, 0,25sms - i tak np. po rozmowie sprawdzam a tam ze 2 gr za dużo policzone. Ost. i 0,25 zaginęło a sms i wszystko wyliczam, nawet jak podwójny, potrójny itp. Najgorsze, że to nie pierwszy raz. Kwoty szału nie robią, ale w skali mln abonentów...
    ZaletyPolski operator?
    Wadysystem...
  • ~Klient od 15 lat. / 2015-06-02 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem PLUSA od 15 lat, dwa telefony na abonament, płatności zawsze w terminie. Żonie kończy się umowa, zadzwonili z promocją... Okazało się że teraz mamy jeszcze trzecią umowę na kolejny abonament .... Dzwonią z promocjami, podając nr kontaktowe, nawet w korespondencji, które nie istnieją (pani Sylwia P. 224176000). Reklamacja nie uwzględniona :) Odstąpienie wysłane, oczywiście brak reakcji, żegnaj PLUSIE. ZDECYDOWANIE ODRADZAM.
    ZaletyBRAK
    WadyNierzetelność, nieuczciwość, działanie podstępem, traktowanie klienta jak przygłupa.
    15 lat
  • ~klientka / 2016-02-24 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni potencjalni klienci PLUSA przestrzegam przed tą firma telekomunikacyjną. Bardzo oszukują i naciągają klientów. Śmierć abonenta nie jest dla nich istotna i rodzina ma dalej opłacać abonament. Próbuję tę sprawę od 8 miesięcy uregulować i nic.... straszą mnie windykacją i komornikiem.... Proszę uważajcie zanim podpiszecie Umowę.
    Wadynaciąganie, brak informacji, lekceważnie klienta
  • ~Klientka Plusa / 2017-01-07 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, też chciałabym opowiedzieć, jak w moim wypadku wygląda usługa LTE "bez limitu" kupiona w Plus / Polkomtelu. Umowę podpisałam na początku grudnia 2016. Mieszkam w centrum Warszawy, więc nie powinno być zastrzeżeń co do bycia w zasięgu. Przez 2-tygodniowy okres testowy prędkość była bardzo dobra, średnio 20+ w dzień - do nawet 60 Mb/s w nocy. Po zakończeniu okresu, gdy mogłam wypowiedzieć umowę, prędkość została obcięta do max 10 Mb/s (lub mniej), niezależnie od pory dnia lub nocy. Złożyłam reklamację, trwa wymiana korespondencji, a od wczoraj prędkość spadła do 1 Mb/s, a Polkomtel nadal odpisuje że nie widzą żadnych problemów, bo gdy jest więcej osób korzystających, to oni dzielą szybkość na wszystkich.
    ZaletyDobra szybkość, ale tylko i wyłącznie w 2-tygodniowym pierwszym okresie testowym, gdy jeszcze możecie wypowiedzieć umowę, potem szybkość gwałtownie spada
    WadyPolkomtel kłamie obiecując LTE bez limitu. W rzeczywistości dostajecie 1 Mb/s . Polkomtel fatalnie obsługuje reklamacje, wszystkim mówi, że jest wszystko w porządku i nie ma podstaw do reklamacji.
  • ~klijent / 2009-05-01 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Oklamali mnie w obsludze klijenta jezeli chodzi o transfer. Czesto sie rozlacza, za kazdym razem co sie rozlaczy trzeba kompa restartowac , strony laduja sie z taka predkoscia ze czlowiek zdazy sie wyspac.Przezylem 2 lata koszmaru z tym netem i odradzam go kazdemu kto chce go zalozyc !!!!!!!!!!!
    ZaletyNie ma
    Wadynieskonczonosc
    2 lata
  • ~Koczis / 2014-10-16 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie brać nigdy internetu mobilnego. Przez tydzień(wersja próbna) testowaliśmy internet LTE, pobieraliśmy specjalnie wszystko co się dało, po to żeby przekroczyć wszelkie limity. Przed upływem tygodnia prędkość spadała o połowę i wynosiła 20/5.Zdecydowaliśmy podpisać umowę na 2 lata. Po około 2 tygodniach od podpisania umowy prędkość internetu spadła do 10/2 po następnych kliku dniach na 1/0,5, jeszcze kilka dni i mieliśmy neta 0,5/0,1. Zadzwoniliśmy żeby dowiedzieć się o co chodzi.poinformowano nas, że ze wzgledu na to, że dużo pobieramy zmieniono nam status klienta i ograniczono transfer. Gościu wytłumaczył nam że oni mają pule internetu przypisaną na pewną grupę ludzi i jak ktoś za dużo pobiera, to mu obcinają prędkość, żeby inni mogli normalnie korzystać. przy podpisywaniu umowy nie było o tym mowy, w czasie okresu testowego też nie było problemu. Zostaliśmy oszukani i naciągnięci, teraz musimy się z tym gównem bujać 2 lata.












    Zaletybrak
    WadyUkrywają istotne sprawy, naciągają i oszukują klienta. Limity
  • ~kodi / 2016-12-22 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu klęska.
    Umowa kończy mi się w lutym a ja może 10 filmów w ciągu dwóch lat obejrzałem....w nocy
    abonament 59,9 dodatkowo 10zł LTE bez limitu....według umowy najwolniejszy powinien być 10Mb/s!
    co z tego jak 0,89Mb/s, nadmieniam iż mieszkam we Wrocławiu.
    reklamacje nic nie dają...powołują się na Fair-Usage-Policy , o którym nie mam mowy w umowie.

    Zaletybrak
    Wadyparametry ,niezawodność,obsługa klienta.
    w lutym koniec
  • ~kolejny oszukany / 2015-07-02 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    jak wszyscy wypowiadający się tutaj zostałem oszukany jak małe dziecko. Przy podpisywaniu umowy dopytywałem "wszech wiedzącą" Panią zza lady czy nie ma przypadkiem żadnych haczyków, bo miesięcznie potrzebuję ok 1000gb transferu przy ludzkich prędkościach. Przez okres próbny wszystko było cudnie. Problem zaczął się, kiedy owy okres minął i nie miałem już możliwości zwrócenia całego "sprzetu". Cóż dałem się uwalić przez najbliższe 2 lata. ODRADZAM
    Zaletybrak
    Wadyograniczenie prędkości - czyniące owy "internet" bezużyteczny
    3'ci miesiąc. Pakiet prawie najwyższy za ok 100zł/msc
  • ~komedia2 / 2008-05-08 01:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka kpina mam prędkość łącza max! 30 kb/sec zawsze a mieszkam gdzie jest EDGE czy jak ten syf sie nazywa faktem jest że transfer danych między plusem a moim komputerem jest ponad 200 kb na sec a dostaje jakieś nieporozumienie coś między 5 kb a 20 kb za 60 zł ( JA PI.E.RDOLE ! ) bardzo ale to bardzo ostrzegam ludzi przed tym sy.fem zrozumcie moje i innych położenie płać a dosłownie za nic bo przy takiej cenie szybkość łącza w tym chorym kraju monopolisty jest komiczna przypomina mi to kazahstan :( I PLUS = PLAC ZA SYF ) ODRADZAM SLUCHANIA LUDZI Z PLUS GSM KTORZY OBIECUJA ZLOTE GORY TO JEST SCIEMA!!!!!!
    Zalety? <--- Plusy ( ładna reklama)
    WadyJakość łącza TRAGEDIA max 30 kb (średnio 15 kb non stop nawet kiedy nie masz wyczerpanego limitu 1 GB który i tak jest śmieszny) cena,cała umowa która nie jest przejrzysta i nie ma w niej nic o prędkości łącza którą można być pewien do tego ten cały SYF za który płacisz aktywacje i inne h.u.jostewo odradzam
    prawie 2 miechy
  • ~kora / 2016-02-06 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus to obrzydliwy NACIAGACZ i ZŁODZIEJ, okradający swoich wieloletnich klientów. Np. sms-y krajowe traktuje jako zagraniczne w opłacie. I spróbuj mu udowodnić, że są to sms-y krajowe. Bez powiadamiania klienta zarządza jego kontem zabierając bezprawnie pieniądze. Nigdy więcej tego GÓWNA, każdego będę ostrzegać przed tym ZŁODZIEJEM
  • ~kora / 2016-02-10 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie negatywne opinie o plusie, bezczelny naciągacz i oszust. Przykład; dwa doładowania po 30 zł na przestrzeni 4 dni, w tym czasie 3 krajowe, krótkie rozmowy i wysłane 2 sms-y krajowe. Na koncie kilkanaście groszy. A umowa tak skonstruowana, że się jest niewolnikiem tego oszusta. Tak na krzywdzie klientów p. S. pomnaża swój majątek
    Zaletyżadnych
    WadyUmowa- to jawny wyzysk klientów.Kradziez pieniędzy z konta. Bazczelni i aroganccy operatorzy, większośc niekompetentna.
  • ~KORGET / 2011-07-16 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Mi BOK Plusa wciskał bajkę że wszystko jest w porządku a sugerowali że to raczej z moimi telefonami jest coś nie tak, musiałem wypełnić ankietę z bzdurnymi pytaniami jakiego tel. używam, czy przechodziły w najbliższym czasie trąby powietrzne itp a widziałem jak grzebia na maszcie i demontują nadajnik, DZIADY I TYLE
    ZaletyŻADNYCH
    WadyWIELE
    5 LAT
  • ~korpornik36 / 2015-01-21 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Robią co chcą. Nie ważne ile wcześniej wyślesz pieniądze, czy przelewem zwykłym czy expresoowy, sorbnetem. Księgują jak chcą. Dopisują odsetki według życzenia. Tydzień przed terminem to mało. Potrafią twierdzi, że dalej pieniędzy brak!
    Zaletyżadnych
    Wadyoszuści
    2 miesiące
  • ~kot / 2012-09-14 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    wyłączają połączenia wychodzące i przychodzące już dwa dni po terminie płatności. Totalne dziadostwo. Szczególnie masakryczna jest obsługa w punkcie w Oleśnicy
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
    5 lat
  • ~Kris / 2020-03-18 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina z klientów internet lte bez limitu ograniczyli mi do 64KB/s zaraz po przekroczeniu limitu podstawowego.
    Nie można włączyć youtube a strony www ledwo się wczytują kpina kpina kpina.....
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćBędzin
  • ~Kris / 2020-03-20 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet LTE 120 KB/s to jakaś kpina z klienta powinni się tą firmą zainteresować za co człowiek płaci jak problem z otwarciem strony www.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    Miejscowośćbędzin
  • ~kris / 2022-08-19 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Przenosiłem swój numer telefonu do sieci Plus. Z tego powodu że w poprzedniej sieci posiadam abonament, muszę zachować jedno miesięczny okres wypowiedzenia. Otrzymałem kartę sim i potwierdzenie że karta zacznie działać 19 września 2022. Jednak już 17 sierpnia otrzymałem fakturę do zapłacenia w terminie do 24 sierpnia 2022.
    Kontaktowałem się z biurem obsługi z zapytaniem jak to możliwe, bo skoro usługa jest jeszcze nie aktywna to na jakiej podstawie otrzymałem fakturę.
    Konsultantka przyznała że to błąd, ale nie była z tym faktem nic zrobić.
    SIEĆ OSZUSTÓW
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja, naciąganie klientów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kris / 2023-06-11 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niepolecam, złodziejskie metody naliczania na dosłownie kazdym kroku.
    ZaletyNie ma
    WadyNaciaganie ma wszystko, nieuprawnione pobieranie srodkow, slaby i internet.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kris / 2025-05-23 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem Plusa od dwuch tygodni i juz mam ich dość. Internet w domu od chwili zainstalowania nie dzała. Ciężko wymusic ich do jakiego kolwiek działania. Rachunek już zostal wystawiony na kwoet o 100 pln wiekszą niż jest w umowie. Obsługa klienta tragiczna. Szczerze odradzam. Sprawa zostanie skierowana do UOKiK.
    Zaletybrak
    Wadybrak komunikacji z biurem obslugi. Brak chęci do naprawy awarii.
    MiejscowośćRumia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4759
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3086
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2043
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307