wykorzystałem 10% transferu z umowy, rozmowy poniżej limitu i dostałem sms o treści: "Bieżące użycie dla usług z tego konta 200 kilka zł netto. Zgodnie z regulaminem Polkomtel może prosić o zaliczkę lub zablokować". Może ktoś wyjaśni w co oni pogrywają? Widzę po waszych wypowiedziach, że sezon na jelenie trwa w najlepsze!
Zaletytelefon za "złotówkę"... hahahaha wliczony z nawiązką w abonament
Wadyzacytuję klasyka: "zawiodła mnie pamięć"
dłużej niż rok
~Anna / 2014-11-12 19:14
Próbuje od ponad godziny dodzwonić się do konsultanta! żenada! nikt nie odbiera... żart jakiś! "JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI 7 DNI 24 GODZINY NA DOBĘ" Wstyd mi że korzystam z ich usług już od 14 lat! Lider technologii LTE ma gigantyczny problem z usługami internetowymi. Znalezienie czegoś na ich stronie wymaga chyba doktoratu, ale to i tak jak sobie przypomnisz sto kodów haseł i loginów do stu kont bo przecież to nielogiczne aby klient miał jedno konto do wszystkich usług! Skąd ja mam do cholery wiedzieć co załatwię na plus online a co na plus.pl. Żenada, wstyd i średniowiecze!
Wadybrak obsługi klienta!
14 lat
~Karolina / 2014-11-12 18:43
Ocena: 1.00 / 5
Dodzwonić się do nich to jest tragedia. Naciągacze !
Zaletyżadnych
Wadysame
~nowy w plusie / 2014-11-09 21:58
Ocena: 1.75 / 5
Skusili mnie tym dom coś tam. telewizja z cyfry już kiedyś miałem, myślałem, że po czasie będzie lepiej? Po kilku latach nieobecności na platformie cyfrowego polsatu żadnych zmian, HD można sobie wsadzić w d..., jak poprzednio zawiesza się. Internet w wersji LTE to dopiero kicha, narzekałem na zwykły w Netii, dałem wypowiedzenie (miałem ok. 10 mbt przy płatności do 20 mbt) teraz przy LTE w Plusie mam 2 - 8 mbt. To jest interes. Nie kupujcie tego badziewia.
Zaletyżadnych
Wadywszystkie jakie możliwe
kogo to interesuje, płacę 69,90 i czekam końca umowy
~wściekła / 2014-11-09 13:45
Złodzieje i krętacze! Jaki szybki? W ogóle nie działa, jest beznadziejny! Szybkie łącze i limit 35 giga to ściema i kłamstwo, które kosztuje mnie 80,- PLN miesięcznie! Nie dajcie się nabrać!
WadySAME WADY
1 rok
~Jaruś / 2014-11-06 20:51
Ocena: 1.00 / 5
Internet działa słabiutko, często się rozłącza i zawiesza, LTE a ledwo 2-3 MBbity, zasięg niby jest ale przepustowość łączy żadna. Może internet mobilny to przyszłość ale w Polsce jeszcze bardzo odległa. Przetestowałem internet mobilny od praktycznie wszystkich operatorów komórkowych i w zasadzie każdy jest kiepski, stałe łącze to nadal podstawa. Żeby nie było, mieszkam w dużej aglomeracji i niedaleko mam nadajniki, mimo to kicha. Według zaś dostawcy wszystko jest ok.
Zaletymobilność, uzuepłnienie stałego łącza
Wadywolny, rozłącza się, gubi sygnał, limity, okresowo wogóle nie działa,
2 lata
~marpol / 2014-11-06 16:31
Jestem klientem Plusa od wielu lat ale takiego burdelu jeszcze nie było!!!! Na konsultanta się nie doczekasz , regulaminy i cenniki tylko a naglowku , n ie otwierają się w pdf. Co za syf !!!!!!!!!!!!!
~maro100 / 2014-10-28 11:26
Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam, że Plus to złodzieje i krętacze. Co innego mówią konsultanci, jak wciskają jakąś promocję, a zupełnie coś innego jest w umowie. Dostałem pierwsze faktury i od razu okazało się, że są tam kwoty, o jakich ja na razie nic nie wiem i nigdy nie słyszałem, że będę je płacił. JESZCZE RAZ ZŁODZIEJE I NACIĄGACZE. Jak czytać 103 strony umowy, które dostarcza kurier??? Połączenie z konsultantem, to jedna wielka klęska (20-30 minut słuchania muzyczki). Teraz mogę tylko ostrzegać przed tą firmą, gdyż poziom jest bliski dna. Wytrzymam te dwa lata, a w tym czasie będę robił Plusowi odpowiednią opinię. Może ktoś zna sposób, aby w miarę bezboleśnie zakończyć przed czasem umowę (jestem "świeżym frajerem" od 14.10.2014)
Zaletyżadne
Wadyjak puszka Pandory - jak otworzysz to widzisz
od 14.10.2014 r. miało być za 35,99,- zł/ m-c (Internet i telefon - bez limitu), a okazało się, że dostałem faktury na 151,33,- zł !!!
~MAteuszz / 2014-10-27 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści: bez limitu jest z limitem !!!!!!!!!!!
Zaletybrak
Wadystraszne wahania i nałożony limit
99,90 zł /miesiąc, jakieś 2 miesiące
~ktosik / 2014-10-26 14:21
Ocena: 4.25 / 5
Tak czytam te wszystkie opinie i z przerażeniem stwierdzam że "sporo" ludzi w tym kraju albo nie czyta umów albo ich nie rozumie albo zwyczajnie NICZEGO przed podpisaniem umowy nie sprawdza (zasięg,transfer) a potem lament i gorzkie żale - takich frajerów jakoś mi nie szkoda. Skoro i iplusie jest tak źle to dlaczego przez prawie 10 lat jakoś się z Nimi "dogaduje" i nie narzekam , jestem jakiś "inny"? Płacę po 50zł/m-c, limit 12GB (50GB noc) , prędkość pobierania około 7Mb/s a za miesiąc przeskakuje na LTE.
Zaletystabilność łącza
Wadymogłoby być taniej
w iplusie prawie 10lat
~klientzly / 2014-10-25 18:40
Jest to najgorszy mozliwy internet za jaki ostatni raz place. Plus to oszusci i zlodzieje. jezeli juz laskawie modem sie wlaczy to nternet albo sie zacina albo w ogole nie dziala. nawet jezeli powienien byc jedynie spowolniony, nie ma zasiegu. jedno wielkie g@(*#)(@U#wno
~Mirek / 2014-10-24 23:44
Ocena: 1.00 / 5
ZŁODZIEJE jednym słowem! Przestrzegam zebyscie pozniej nie zalowali jak ja juz żaluje po 3 tygodniach bycia nowym klientem. Zglosilem mnostwo ciaglych problemow technicznyc i nie nigdy nie dostalem odpowiedzi ani nie naprawiano usterek. W zamian odcieto mi internet na jeden dzien a jak wrocilem to z predkoscia 0.5 mb/s czyli po prostu jakby go dalej nie bylo. No i w koncu udalo mi sie uzyskac jedyna jak do tej pory odpowiedz na reklamacje ze "zeby udostepnic wszystkim uzytkownikom uzytkowanie internetu została nałozona blokada ograniczenia predkosci z powodu duzej transmisji danych". Co jest najlepsze w tym wszystkim ze ja mam plan 25GB z maksymalna predkoscia a po przekroczeniu miało byc NIELIMITOWANE DANE W LTE z predkoscia ograniczoną do 20 mb/s. A tyle razy pytalem przy zakupie przez telefon czy tak bedzie i nigdy nikt nie powiedzial ze ta predkosc bedzie tylko dotąd az administrator stwierdzi ze juz dosc danych wyczerpalem i mi odetną internet (no bo ta predkosc jest tak niska jak bys w ogole nie mial internetu). Jak to inaczej nazwac? ZLODZIEJE W BIALY DZIEŃ! Czemu nie mowia od razu ze tak naprawde to nielimitowane dane sa do czasu az administrator uzna ze za dużo czerpiesz danych!! Jak tak mozna traktowac klienta i nagle bez powiadomienia mu zalozyc blokade bez przyczyny? Podsumowujac,obiecano mi nie limitowane dane a wzamian mam blokade juz po 3 tygodniach i uwiazany na dwa lata z umowa. I zapomnij ze ktos cie wyslucha lub odpowie na twa reklamacje. A kierownika mowia (kłamią) ze nie ma zebys tylko mu dupy nie zawracał jak sobie pije kawkę. A czy dodałem ze za kazdym razem placisz za polaczenie do Obsługi Klienta nawet jak juz jestes klientem i czekasz zawsze srednio ok. 30 min na dzial internet i zagadnienia techniczne. Ja szczerze mowiac nie spotkalem sie z tak złym traktowaniem klienta i po prostu go lekcewazenie. Mam nadzieje ze pomoglem i przestrzeglem przed ta zenujacĄ firmĄ PLUS. aha i nic sie nie dowiesz od razu bo z obsługi nic nie wiedza i nic nie widzą tak ze pozostaje ci zlozyc reklamacje i czekac bez dzialajacego internetu 30 dni na odpowiedz. Np. dobre, dzis dostalem list z Plus wyslany 15 pazdziernika ze reklamacja z 5-tego bedzie rozpatrzona w mozliwie najszybszym czasie hehe a dzis jest 24 pazdziernik. No nic czuje sie jak bysmy byli dalej w 1990 roku :(
Zaletynie ma
Wadykłamia ze nielimitowane dane LTE, ignoruja twe problemy/ usterki techniczne, mnostwo wiele opisanych wyzej
1 miesiac, 69zl / miesiac
~Maciej / 2014-10-24 18:10
Ocena: 1.00 / 5
Internet LTE,najwyższy dostępny abonament.Przez pierwsze trzy miesiące ok. Po tym okresie przedstawili nadajnik żeby zwiększyć powierzchnię nadawania ale zrobili to kosztem jakości sygnału.Siła i jakość jak w latach 80 tych. Po złożeniu reklamacji odpisali mi ze nie gwarantowana mi LTE przez cały okres umowy:) Nie polecam Plusa mam jeszcze z nimi rok umowy.Po tym okresie pożegnam się z plusem i Polsatem. Sąsiedzi mają inne sieci i nie narzekają. Choć to kilka różnych firm. Pozdrawiam
Zaletybrak
Wadywiele
6 miesięcy
~Jacko / 2014-10-22 00:57
Ocena: 4.75 / 5
Na tym jak i na większości forów wpisy robią głównie osoby "po przejściach z operatorem". Ja również miałem przejścia, ale akurat nie w Plusie, stąd napiszę coś pozytywnego. Moja historia z Plusem zaczęła się jeszcze przed 1999, od tego czasu miałem wszystkie możliwe opcje abonamentowe (indywidualne i na firmę), wraz z internetem. Aktualnie mam w rodzinie 6 abonamentów. Był moment zwątpienia i gotowość do przejścia do innego operatora, gdy spadła jakość obsługi (po wykupieniu przez Polsat), ale zostałem i obecnie nie narzekam. W między czasie miałem okazję mieć telefon korporacyjny i na firmę w pozostałych sieciach (Era/ T-Mobile; Idea/TP/Orange). Jeśli chodzi o jakość zasięgu (Polska Północna) zawsze najkorzystniej wypadał Plus (szczególnie Era nie dawała rady poza miastami). Jeśli chodzi o obsługę klienta - do 2011 była najlepsza ze wszystkich (szczególnie gdy telefony były na firmę - już wtedy TP/Orange gdzie miałem Internet i stacjonarny był na drugim biegunie jeśli chodzi o obsługę). Niestety i w Plusie zaliczyłem kiepskie umowy, gdy niektóre dotychczasowe usługi np. SMSy, czy roaming znalazły się nagle poza pakietem - więc po 2 latach zacząłem się rozglądać ;-) Był początek 2013 - byłem prawie gotowy przejść do Play (oferta była bardzo sympatyczna, a na temat jakości zasięgu i połączeń były sprzeczne informacje), ale rozmowa z Biurem Utrzymania Klienta Plusa załatwiła sprawę korzystnego pozostania na warunkach lepszych niż w Playu (wystarczyła determinacja i DA SIĘ!) Obecnie mam jeszcze korzystniejszą (naj w mojej historii), jeśli chodzi o zniżki umowę na całe pakiety dzięki SmartDOM (z Power LTE za 50% i CP za 1zł - to ostatnie doceniłem podczas MŚ Siatkowki). Najważniejsze by czytać umowy, bo o mało nie wszedłem na minę z internetem LTE z limitem. Teraz cieszę się że się uwolniłem od drogiej archaicznej umowy z Neostradą (gdzie gwoździem do trumny było nie uznanie reklamacji niedziałającej usługi TV - 7 zgłoszeń usterek przez pół roku). I jeszcze ogólna uwaga co do obsługi przez punkty sprzedaży - szczególnie te małe w Centrach handlowych. Niestety ich kompetencje są niskie - i informacje dot. oferty były rozbieżne. Dlatego warto przed podpisaniem czegokolwiek samemu zdobyć trochę wiedzy. W każdym razie wszelkie wątpliwości dot. umowy (np. ewentualne koszty dodatkowe po 4 miesiącu za pakiety filmowe w CP), które mi nie pasowały dyskutowałem telefonicznie najpierw z opiekunem potem z BUKiem - polecam!
"Zadowolony z Plusa"
ZaletyZASIĘG; mimo wszystko wciąż OBSŁUGA; CENA za SmartDOM (Tel z Power LTE i CP); ...JEDYNY jeszcze POLSKI
WadyWszechobecne punkty sprzedaży wciskające "naditerpretacje" możliwości dot. umów.
Z Plusem powyżej 15lat, a Smart Dom (z Power LTE) 4ty miesiąc. Abonament/y po 49zł (-x% zniżka za wysługę), a za Internet 50% i CPolsat 1zł -> około35zł
~Michal / 2014-10-21 14:51
Ocena: 1.00 / 5
Smart dom oszustwo. Mam 2 tel + polsat + internet. Pierwszy miesiąc placicie na maxa za wszystko a tego nie mówią przy zawieraniu umowy . Internet LTE nie dziala na wioskach jak należy a wciskaja go na sile na testy. Zwrot tylko przez firmę kurierską k-ex, wiedzą że na testy jest 7 dni wiec specjalnie opuźniają odbiory paczek żeby przekroczyć termin twojego testowania. I tak place wieksze rachunki niz wcześniej i mam niedzilający modem LTE i tez za niego place. OJ niech tylko termin się skończy !!!! Wtedy koniec z PLUS GSM. Firma zlodzieji.
Zaletybrak
Wadycena, jakość, kontakt i kompetencje z oszustami
20 dni - 250 zl. na miesiąc
~Rysiek / 2014-10-21 09:38
Ocena: 1.00 / 5
Internet Plus na kartę, a zwłaszcza Nocny Transfer Danych 50 GB to fikcja. Sieć Plus regularnie podkrada moje konto, a ostatnio po doładowaniu 50 zł, środki na koncie znikły po kilku minutach. Czy ktoś wreszcie zamknie tych złodziei!!!!!?????
Zaletyżadnre
Wadyzlodziej
niedawno
~helena / 2014-10-20 13:32
Ocena: 1.00 / 5
przestrzegam klientów przed siecią plus dramat jeśli chodzi o usługi i obsługę klienta, w sytuacji kiedy miałam problem zapłacić rachunek i zablokowali telefon to dzwoniąc do mnie można było usłyszeć "nie ma takiego numeru" SKANDAL a teraz czekam już piąty dzień na odblokowanie telefonu po zapłaceniu rachunku ... nie mówiąc o tym, że dodzwonić się do obsługi klienta to trzeba zarezerwować przynajmniej 30 min.
Zaletyżadnych
Wadysame wady ...
4 lata
~lopin / 2014-10-18 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Reklamacja odpowiedź nigdy nie jest zrozumiała, a problem usunięty. przynajmniej od początku roku nie mogę pobrać e faktury więc nie wiadomo za co im płacę. Dział obsługi klienta nie można się do nich dodzwonić nigdy, czas oczekiwania 20 minut i więcej, oczywiście naliczają opłatę choć nie rozwiązują problemu.
~Koczis / 2014-10-16 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Nie brać nigdy internetu mobilnego. Przez tydzień(wersja próbna) testowaliśmy internet LTE, pobieraliśmy specjalnie wszystko co się dało, po to żeby przekroczyć wszelkie limity. Przed upływem tygodnia prędkość spadała o połowę i wynosiła 20/5.Zdecydowaliśmy podpisać umowę na 2 lata. Po około 2 tygodniach od podpisania umowy prędkość internetu spadła do 10/2 po następnych kliku dniach na 1/0,5, jeszcze kilka dni i mieliśmy neta 0,5/0,1. Zadzwoniliśmy żeby dowiedzieć się o co chodzi.poinformowano nas, że ze wzgledu na to, że dużo pobieramy zmieniono nam status klienta i ograniczono transfer. Gościu wytłumaczył nam że oni mają pule internetu przypisaną na pewną grupę ludzi i jak ktoś za dużo pobiera, to mu obcinają prędkość, żeby inni mogli normalnie korzystać. przy podpisywaniu umowy nie było o tym mowy, w czasie okresu testowego też nie było problemu. Zostaliśmy oszukani i naciągnięci, teraz musimy się z tym gównem bujać 2 lata.
Zaletybrak
WadyUkrywają istotne sprawy, naciągają i oszukują klienta. Limity
~kielbik / 2014-10-16 09:17
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam, operator dokonuje zmiany warunków umowy wedle uznania, w salonie podczas podpisywania umowy na tel. zostałem oszukany i nikt mnie nie poinformował ( a w regulaminie który dostałem od operatora również nie było wzmianki)o dodatkowej opłacie 20zł miesięcznie za pakiet internetu, oczywiście pakiet przez 3 miesiące był za darmo wiec gdy się zorientowałem co jest grane już nie moglem zrezygnować z usługi a operator podczas prób odzyskania co swoje po prostu mnie olał.
Teraz internet LTE popełniłem 2 raz błąd wiążąc się z tą siecią komórkowa. Ze względu na ograniczone możliwości wyboru dostawcy internetowego zdecydowałem się na plusa w opcji bez limitu do 20Mb/s przez pierwsze 1,5 miesiąca internet działał jak marzenie. Później prędkość spadła najpierw do 1Mb/s później do 0,4Mb/s na infolinia mówią mi, ze to pewnie przeciążenie jak dzwonie innym razem mówią, ze to przez limit w internecie bez limitu!! A gdy pakiet się resetuje 25 każdego miesiąca naglą internet działa z prędkością 30Mb/s i szybciej !!
Obsługa klienta w porównaniu z innymi operatorami (nie wiem jak tam w T-mobile) po prostu porażka, długie czasy oczekiwania, często połączenie jest zrywane co naraża mnie na kolejne koszty... konsultanci na 2 babka wróżyła albo faktycznie ktoś miły i normalny albo ktoś kto pracuje tam tylko po to aby moc się śmiać z osób korzystających z tej sieci.
Niby polska firma a oszukują klientów bardziej niż rząd...
Zaletyjedyna zaletą jest obecnosc innych operatorów na rynku!