Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1917 opinii

1.64 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasia / 2015-05-17 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    od 4 miesięcy mam od razu po pakiecie 35 GB power lte "bez limitu" prędkość rodem z modemu, moge zapomnieć o youtube, o netflix ktore mam na xbox one, o twich tv itp, przynajmniej od nich, musiałam kupić lte z t-mobile i dopiero wtedy zobaczylam ze plus to oszuści, to samo w play bo kolezanka ma nic nie tnie wszystko dziala nawet po 100 GB a u tych złodzieju z plusa odrazu po 35 GB prędkość bliska 0 i pomimo zglaszania problemu plus nie widzi nic w tym zlego. Pamiętajmy że oni to nam sprzedają jako internet stacjonarny w tej najwyzszej opcji, a netia oglosiła że średnie zużycie w ich sieci stacjonarnej na 2014 r wyniosło 100 GB a w tym roku mam być większe, uwaga plus to OSZUŚCI
    Zaletybrak
    Wadysame wady, to nie jest internet stacjonarny pomimo że tak go sprzedają.
  • ~Kasia / 2015-05-22 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Robią z człowieka głupka. Ciesze się, że w dniu dzisiejszym po 2 latach męczarni w końcu koniec umowy. Zdecydowanie NIE polecam
  • ~kasia / 2015-11-20 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    zupełny brak profesjonalizmu, zarówno w punkcie obsługi jak na infolinii, co "konsultant" to inna opinia załatwienie najprostszej sprawy graniczy z cudem
    Zaletybrak
    Wadypoziom obługi i świadczonych usług
    pięć lat
  • ~Kasia / 2015-11-21 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafie zrozumieć dlaczego mając internet za 60 zł w plusie do tego dwie karty w miksie po 50 zł nie mogę zaminic miksa na abonament.Nie mam zadnego zadłużenia,opłaty i karty są płacone co miesiąc więc o co chodzi???? Jestem pewna że jak tylko skończą mi się doładowania to rezygnuję z plusa z którym jestem od kilku ładnych lat a tak ludzi traktują!!!!!!!!!!!!!!!MASAKRA
    ZaletyŻADNYCH
    Karty ok 5 lat internet 4 rok
  • ~Kasia / 2016-01-29 00:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj zmieniałam numer Dostałam inny ,oczywiście za odpłatnością 60 zł Po pólnocy miał wskoczyć nowy Niestety nic takiego się nie stało Czekałam cierpliwie Wieczorem następnego dnia zadzwoniłam na nowy numer i okazał się aktywny Za jakiś czas jeszcze raz zadzwoniłam i odebrała pani,która powiedziała,że też zmieniała numer i dostała właśnie ten Pojechałam do punktu Po wykonaniu telefonu do W-wy stwierdził ,że to wina systemu i nadał mi nowy numer Powiedziałam ,że chyba jako długoletniego klienta powinni przeprosić ,dać upus ,choćby breloczyk Zero reakcji Czekam następną dobę nie mogąc używać numeru Mam nadzieję ,że system zadziała
    Moje podsumowanie ZERO SZACUNKU DLA KLIENTA
    Zaletybrak
    Wadybrak szacunku dla kilentów ,nie odpowiadanie za swoje pomyłki
    10 lat
  • ~Katarzyna / 2022-07-25 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza siec z jaką miałam do czynienia. Biorą się za 5g a nie potrafią zwykłej ogarnąć. Przy podpisywaniu umowy przez biuro obsługi zdecydowanie NIE POLECAM. Pracownicy niekompetentni. Nie mają pojęcia co robią i jak. Musiałam pracownicy tłumaczyć co w jakiej kolejności ma robić a i tak zrobiła wszystko nie tak. Jak się okazało nie Mialam punktu odwołania od tego, rozmowy jakimś cudem nie było nagranej i bach płata kary bez szans na wygraną. Notoryczny brak zasięgu u innych operatorów jakoś jest. Totalna POMYŁKA
    MiejscowośćCzaplinek
  • ~Katarzyna F / 2013-09-06 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Poza umową są dodatkowe kwestie pieniężne o których nie wiemy! Płacę więcej niż zwarte mam to w umowie zamiast 49.90- 100 zł W punkcie nnie są za to odpowiedzialni.... Reklamacje rozpatrują negatywnie Odradzam!
    Zaletybrak
    Wadybrak zasięgu w mieście, brak możliwości pozytywnego rozpatrzenia reklamacji z winy PLUSA i tak znajdą wyjście
    22 lata
  • ~Katrina / 2022-10-03 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,mają problemy z szybkim zaksięgowanie opłaconego rachunku,blokują rozmowy,to jest jakaś paranoja,przechodzę do orange
    ZaletyBrak
    WadyWszystko na nie
  • ~Kay / 2014-03-29 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka dni temu pisałam opinię o ich "ofercie", teraz dorzucę inną rzecz - nachalność konsultantów. Kiedy człowiek chce się dowiedzieć sam czegoś konkretnego, to nabierają wody w usta, ale nie wiem, co oni za ludzi zatrudniają! Pamiętam, jak miałam telefon kilka miesięcy i nagle dzwoni do mnie konsultant, że może zechcę przedłużyć umowę, mają lepszy telefon, itd. Nie dało się faceta przekonać, że przecież niedawno przedłużałam umowę, dlaczego mam znowu coś zmieniać, pieprzył tak kilka minut, usiłując nachalnie wcisnąć mi coś, czego nie potrzebowałam, aż sama się rozłączyłam. Do moich rodziców to samo - wydzwaniają i próbują wciskać coś, czego nie potrzebujemy. Tylko to potrafią. Zero kompetencji, czy to naprawdę ciężko sprawdzić, czy klient niedawno przedłużał umowę?
    Zaletybrak aktualnie
    Wadynachalność konsultantów!
  • ~Kazik / 2024-05-04 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zasięgu w telefonie internet to mażenie. Podczas rozmowy rozłącza Świdnica i okolice tragedia
    MiejscowośćWitoszów Dolny
  • ~Kemot / 2024-07-21 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    5G-5razy gu..o tylko czekam na koniec umowy. Jak telefon tak i światłowód do niczego.
    ZaletyBrak
    Wady5G - 5 razy gu..o
  • ~kenny / 2012-09-19 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam, wiecznie się rozłącza potrafi co 2 minuty i częściej, albo transfer jest tak słaby że i tak nie da się korzystać, o filmach online zapomnijcie, słynny mega zasięg jest przereklamowany i jest i zwykłym kłamstwem operatora, nawet w stolicy są z nim problemy. Więc jeśli chcesz internet i koniecznie mobilny to unikaj tego operatora szerokim łukiem.
    Beznadzieja, żenada, ciągła frustracja, to emocje jakie będą Ci towarzyszyć z tym internetem.
    Zaletyżadnych zalet nie posiada
    Wadytransfer beznadziejny, rozłacza się non stop, wysoka cena, słaby modem.
    mam go rok, płacę 75,99 za 3 GB ograniczeń i stresu.
  • ~kid / 2010-01-16 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu tego dziadostwa nie polecam nawet największemu wrogowi bym go nie polecił,jest wolniejszy od ślimaka , aplikacja non stop się zacina i rozłącza z internetem,niema szans oglądać filmów w internecie na przykład na YouTube ,przekroczysz limit to obniżą ci prędkość a wtedy pozostaje ci już tylko wyłączyć komputer, czemu strony nie chcą się wgrywać nie mówiąc o zdjęciach, jednym słowem najlepiej działa tylko w reklamie.
    ZaletyBrak plusów
    Wadyza wolny,aplikacja się wiesza,słaby zasięg,po przekroczeni prędkości obniżają prędkość jeszcze bardziej .
    mam go 2 lata płaciłem po 60zł na mieśiąc
  • ~KID / 2012-01-23 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie dzwonił do mnie pan ( nr znany użytkownikom plusa: 22 4262699)spytać , czemu rezygnuję z Plusa. Gdy mu opowiadałam, że nie mają konkurencyjnych cen, że nie dbają o klienta i, że nie ma w plusie czegoś takiego jak indywidualne podejście, dlatego przenoszę się do konkurencji... pan rzucił słuchawką! Po cholerę oni dzwonią, jeśli nie interesuje ich opinia klienta????
    Jestem zbulwersowana obsługą klienta.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, ceny, i cała reszta!
    2 lata - wiązała mnie umowa.
  • ~kielbik / 2014-10-16 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam, operator dokonuje zmiany warunków umowy wedle uznania, w salonie podczas podpisywania umowy na tel. zostałem oszukany i nikt mnie nie poinformował ( a w regulaminie który dostałem od operatora również nie było wzmianki)o dodatkowej opłacie 20zł miesięcznie za pakiet internetu, oczywiście pakiet przez 3 miesiące był za darmo wiec gdy się zorientowałem co jest grane już nie moglem zrezygnować z usługi a operator podczas prób odzyskania co swoje po prostu mnie olał.

    Teraz internet LTE popełniłem 2 raz błąd wiążąc się z tą siecią komórkowa. Ze względu na ograniczone możliwości wyboru dostawcy internetowego zdecydowałem się na plusa w opcji bez limitu do 20Mb/s przez pierwsze 1,5 miesiąca internet działał jak marzenie. Później prędkość spadła najpierw do 1Mb/s później do 0,4Mb/s na infolinia mówią mi, ze to pewnie przeciążenie jak dzwonie innym razem mówią, ze to przez limit w internecie bez limitu!! A gdy pakiet się resetuje 25 każdego miesiąca naglą internet działa z prędkością 30Mb/s i szybciej !!

    Obsługa klienta w porównaniu z innymi operatorami (nie wiem jak tam w T-mobile) po prostu porażka, długie czasy oczekiwania, często połączenie jest zrywane co naraża mnie na kolejne koszty... konsultanci na 2 babka wróżyła albo faktycznie ktoś miły i normalny albo ktoś kto pracuje tam tylko po to aby moc się śmiać z osób korzystających z tej sieci.

    Niby polska firma a oszukują klientów bardziej niż rząd...
    Zaletyjedyna zaletą jest obecnosc innych operatorów na rynku!
    Wadyobsługa, jakość świadczonych usług, cena, nierzetelność
    2 lata miało być 60zł a jest 80!!! oraz 3 miesiąc internetu bez limitu ktory jak sie okazało ma limity!!
  • ~Kinga / 2018-07-06 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci powinni mowic prawdę A nie zachowywać najważniejsze informacje dla siebie ...
    MiejscowośćWodzisław Ślaski
  • ~Klaudia / 2015-08-21 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wymianie karty sim czekałam na jej aktywacje 3 dni, pisałam meile (nie maja takiego zgłoszenia na mój numer - mam czekac), facebook (nie znaja szczególów - przestawilam je - nie mogą pomóc - mam sie kontaktowac z BOK) kontakt z BOK Pan nie wie o co chodzi do mojego numeru nie ma takiego zgloszenia jak wymiana sim, na meile odpowiadaja tylko 10-18, potem sobie dzwon człowieku, słuchaj melodyjek na infolini, a jak ktos odbierze to tez nie moze pomóc, w kocnu zaczełam pytac jak mam sobie aktywowac ta karte i ze chce kontakt do osoby ktora to robi skoro NIKT nie jest w stanie mi pomóc. Mam dzownic do salonu w ktorym otrzymalam felerną karte, gdyby nie moja interewencja telefoniczna i ŻĄDANIE NATYCHMIASTOWEGO ROZWIAZANIA SPRAWY to będąc miłym i godząc sie na czekanie, które slyszałam ciągle - prosze czekac, wyslalam zgłoszenie do działu technicznego, prosze czekac, nic nie moge zrobic to czekałabym chyba miesiac. Zostałam w sytuacji w której z działu online nikt nie wie o co chodzi i nie moze mi pomóc, a pani z punktu 'wyslala zgloszenie' i rozkłada rece!! Pojechałam trzeci raz do punktu i karta została aktywowana - łał, jestem pod wrazeniem ze jedynie trwalo to trzy dni. Niebawem zmieniam siec na jakakolwiek bo mam tego serdecznie dosc, od dwoch dni powinnam byc na wakacjach.
    Zaletybrak
    Wadyporażka sieci po całej linii, zespół online nie wie o co chodzi i nie moze pomóc, a pani w punkcie wyslala meila i czeka nie dajac zadnych informacji
    12lat
  • ~Klient / 2013-08-08 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich widzę, że plus bardzo ładnie podszedł nie tylko do mnie wiec podzielę się również swoim doświadczeniem z tym usługodawcą.
    Kilka tygodni temu zgłaszałem u nich w salonie, ze brak jest zasięgu w miejscu mojego zamieszkania mimo, ze wcześniej był. Powiedziałem, że pewnie awarii uległ nadajnik. Oni niby przyjęli reklamacje, ale do tej pory nic się nie zmieniło. Czekałem jakiś miesiąc. Wczoraj poszedłem dowiedzieć się na jakim etapie jest rozwiązywanie problemu i naprawdę byłem zaskoczony jak pan w Plusie powiedział mi, że teraz ten nadajnik został zabrany nad morze bo tam jest większe zapotrzebowanie i zostanie zwrócony po okresie urlopowym. Aż mnie zatkało. Nie wiedziałem co powiedzieć. I mówię, że przecież podpisaliśmy umowę i ja się zobowiązałem do płacenia abonamentu w zamian za sygnał, a pan mi na to, że gdzie jest napisane w umowie, że sygnał ma pan mieć w miejscu zamieszkania?
    Nie mam więcej pytań, wiem już jakie mają podejście do klienta i gwarantuje, że taki numer ze mną przejdzie tylko raz.
    Z całego serca odradzam CWANIAKÓW.
    rok
  • ~Klient / 2020-12-16 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia niekompetentni ludzie zarówno w salonie jak i a może zwłaszcza w infolinii. Odradzam na 100 procent. Najgorszy operator sieci komórkowej
    ZaletyZero
    WadySzkoda na nich słów
    MiejscowośćPoznań
  • ~Klient / 2022-04-19 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kolejne żenującej podwyżce na kartę - 0.39pln/min, 0,25sms - i tak np. po rozmowie sprawdzam a tam ze 2 gr za dużo policzone. Ost. i 0,25 zaginęło a sms i wszystko wyliczam, nawet jak podwójny, potrójny itp. Najgorsze, że to nie pierwszy raz. Kwoty szału nie robią, ale w skali mln abonentów...
    ZaletyPolski operator?
    Wadysystem...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4459
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4612
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019