Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1915 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~klientzly / 2014-10-25 18:40
    Jest to najgorszy mozliwy internet za jaki ostatni raz place. Plus to oszusci i zlodzieje. jezeli juz laskawie modem sie wlaczy to nternet albo sie zacina albo w ogole nie dziala. nawet jezeli powienien byc jedynie spowolniony, nie ma zasiegu. jedno wielkie g@(*#)(@U#wno
  • ~Mirek / 2014-10-24 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    ZŁODZIEJE jednym słowem! Przestrzegam zebyscie pozniej nie zalowali jak ja juz żaluje po 3 tygodniach bycia nowym klientem. Zglosilem mnostwo ciaglych problemow technicznyc i nie nigdy nie dostalem odpowiedzi ani nie naprawiano usterek. W zamian odcieto mi internet na jeden dzien a jak wrocilem to z predkoscia 0.5 mb/s czyli po prostu jakby go dalej nie bylo. No i w koncu udalo mi sie uzyskac jedyna jak do tej pory odpowiedz na reklamacje ze "zeby udostepnic wszystkim uzytkownikom uzytkowanie internetu została nałozona blokada ograniczenia predkosci z powodu duzej transmisji danych". Co jest najlepsze w tym wszystkim ze ja mam plan 25GB z maksymalna predkoscia a po przekroczeniu miało byc NIELIMITOWANE DANE W LTE z predkoscia ograniczoną do 20 mb/s. A tyle razy pytalem przy zakupie przez telefon czy tak bedzie i nigdy nikt nie powiedzial ze ta predkosc bedzie tylko dotąd az administrator stwierdzi ze juz dosc danych wyczerpalem i mi odetną internet (no bo ta predkosc jest tak niska jak bys w ogole nie mial internetu). Jak to inaczej nazwac? ZLODZIEJE W BIALY DZIEŃ! Czemu nie mowia od razu ze tak naprawde to nielimitowane dane sa do czasu az administrator uzna ze za dużo czerpiesz danych!! Jak tak mozna traktowac klienta i nagle bez powiadomienia mu zalozyc blokade bez przyczyny? Podsumowujac,obiecano mi nie limitowane dane a wzamian mam blokade juz po 3 tygodniach i uwiazany na dwa lata z umowa. I zapomnij ze ktos cie wyslucha lub odpowie na twa reklamacje. A kierownika mowia (kłamią) ze nie ma zebys tylko mu dupy nie zawracał jak sobie pije kawkę. A czy dodałem ze za kazdym razem placisz za polaczenie do Obsługi Klienta nawet jak juz jestes klientem i czekasz zawsze srednio ok. 30 min na dzial internet i zagadnienia techniczne. Ja szczerze mowiac nie spotkalem sie z tak złym traktowaniem klienta i po prostu go lekcewazenie. Mam nadzieje ze pomoglem i przestrzeglem przed ta zenujacĄ firmĄ PLUS. aha i nic sie nie dowiesz od razu bo z obsługi nic nie wiedza i nic nie widzą tak ze pozostaje ci zlozyc reklamacje i czekac bez dzialajacego internetu 30 dni na odpowiedz. Np. dobre, dzis dostalem list z Plus wyslany 15 pazdziernika ze reklamacja z 5-tego bedzie rozpatrzona w mozliwie najszybszym czasie hehe a dzis jest 24 pazdziernik. No nic czuje sie jak bysmy byli dalej w 1990 roku :(
    Zaletynie ma
    Wadykłamia ze nielimitowane dane LTE, ignoruja twe problemy/ usterki techniczne, mnostwo wiele opisanych wyzej
    1 miesiac, 69zl / miesiac
  • ~Maciej / 2014-10-24 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet LTE,najwyższy dostępny abonament.Przez pierwsze trzy miesiące ok. Po tym okresie przedstawili nadajnik żeby zwiększyć powierzchnię nadawania ale zrobili to kosztem jakości sygnału.Siła i jakość jak w latach 80 tych.
    Po złożeniu reklamacji odpisali mi ze nie gwarantowana mi LTE przez cały okres umowy:) Nie polecam Plusa mam jeszcze z nimi rok umowy.Po tym okresie pożegnam się z plusem i Polsatem. Sąsiedzi mają inne sieci i nie narzekają. Choć to kilka różnych firm. Pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadywiele
    6 miesięcy
  • ~Jacko / 2014-10-22 00:57
    Ocena: 4.75 / 5
    Na tym jak i na większości forów wpisy robią głównie osoby "po przejściach z operatorem". Ja również miałem przejścia, ale akurat nie w Plusie, stąd napiszę coś pozytywnego.
    Moja historia z Plusem zaczęła się jeszcze przed 1999, od tego czasu miałem wszystkie możliwe opcje abonamentowe (indywidualne i na firmę), wraz z internetem. Aktualnie mam w rodzinie 6 abonamentów. Był moment zwątpienia i gotowość do przejścia do innego operatora, gdy spadła jakość obsługi (po wykupieniu przez Polsat), ale zostałem i obecnie nie narzekam. W między czasie miałem okazję mieć telefon korporacyjny i na firmę w pozostałych sieciach (Era/ T-Mobile; Idea/TP/Orange). Jeśli chodzi o jakość zasięgu (Polska Północna) zawsze najkorzystniej wypadał Plus (szczególnie Era nie dawała rady poza miastami). Jeśli chodzi o obsługę klienta - do 2011 była najlepsza ze wszystkich (szczególnie gdy telefony były na firmę - już wtedy TP/Orange gdzie miałem Internet i stacjonarny był na drugim biegunie jeśli chodzi o obsługę). Niestety i w Plusie zaliczyłem kiepskie umowy, gdy niektóre dotychczasowe usługi np. SMSy, czy roaming znalazły się nagle poza pakietem - więc po 2 latach zacząłem się rozglądać ;-) Był początek 2013 - byłem prawie gotowy przejść do Play (oferta była bardzo sympatyczna, a na temat jakości zasięgu i połączeń były sprzeczne informacje), ale rozmowa z Biurem Utrzymania Klienta Plusa załatwiła sprawę korzystnego pozostania na warunkach lepszych niż w Playu (wystarczyła determinacja i DA SIĘ!) Obecnie mam jeszcze korzystniejszą (naj w mojej historii), jeśli chodzi o zniżki umowę na całe pakiety dzięki SmartDOM (z Power LTE za 50% i CP za 1zł - to ostatnie doceniłem podczas MŚ Siatkowki).
    Najważniejsze by czytać umowy, bo o mało nie wszedłem na minę z internetem LTE z limitem. Teraz cieszę się że się uwolniłem od drogiej archaicznej umowy z Neostradą (gdzie gwoździem do trumny było nie uznanie reklamacji niedziałającej usługi TV - 7 zgłoszeń usterek przez pół roku).
    I jeszcze ogólna uwaga co do obsługi przez punkty sprzedaży - szczególnie te małe w Centrach handlowych. Niestety ich kompetencje są niskie - i informacje dot. oferty były rozbieżne. Dlatego warto przed podpisaniem czegokolwiek samemu zdobyć trochę wiedzy. W każdym razie wszelkie wątpliwości dot. umowy (np. ewentualne koszty dodatkowe po 4 miesiącu za pakiety filmowe w CP), które mi nie pasowały dyskutowałem telefonicznie najpierw z opiekunem potem z BUKiem - polecam!

    "Zadowolony z Plusa"
    ZaletyZASIĘG; mimo wszystko wciąż OBSŁUGA; CENA za SmartDOM (Tel z Power LTE i CP); ...JEDYNY jeszcze POLSKI
    WadyWszechobecne punkty sprzedaży wciskające "naditerpretacje" możliwości dot. umów.
    Z Plusem powyżej 15lat, a Smart Dom (z Power LTE) 4ty miesiąc. Abonament/y po 49zł (-x% zniżka za wysługę), a za Internet 50% i CPolsat 1zł -> około35zł
  • ~Michal / 2014-10-21 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Smart dom oszustwo. Mam 2 tel + polsat + internet. Pierwszy miesiąc placicie na maxa za wszystko a tego nie mówią przy zawieraniu umowy . Internet LTE nie dziala na wioskach jak należy a wciskaja go na sile na testy. Zwrot tylko przez firmę kurierską k-ex, wiedzą że na testy jest 7 dni wiec specjalnie opuźniają odbiory paczek żeby przekroczyć termin twojego testowania. I tak place wieksze rachunki niz wcześniej i mam niedzilający modem LTE i tez za niego place. OJ niech tylko termin się skończy !!!! Wtedy koniec z PLUS GSM. Firma zlodzieji.
    Zaletybrak
    Wadycena, jakość, kontakt i kompetencje z oszustami
    20 dni - 250 zl. na miesiąc
  • ~Rysiek / 2014-10-21 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet Plus na kartę, a zwłaszcza Nocny Transfer Danych 50 GB to fikcja. Sieć Plus regularnie podkrada moje konto, a ostatnio po doładowaniu 50 zł, środki na koncie znikły po kilku minutach.
    Czy ktoś wreszcie zamknie tych złodziei!!!!!?????
    Zaletyżadnre
    Wadyzlodziej
    niedawno
  • ~helena / 2014-10-20 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    przestrzegam klientów przed siecią plus dramat jeśli chodzi o usługi i obsługę klienta, w sytuacji kiedy miałam problem zapłacić rachunek i zablokowali telefon to dzwoniąc do mnie można było usłyszeć "nie ma takiego numeru" SKANDAL a teraz czekam już piąty dzień na odblokowanie telefonu po zapłaceniu rachunku ... nie mówiąc o tym, że dodzwonić się do obsługi klienta to trzeba zarezerwować przynajmniej 30 min.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady ...
    4 lata
  • ~lopin / 2014-10-18 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacja
    odpowiedź nigdy nie jest zrozumiała, a problem usunięty.
    przynajmniej od początku roku nie mogę pobrać e faktury więc nie wiadomo za co im płacę. Dział obsługi klienta nie można się do nich dodzwonić nigdy, czas oczekiwania 20 minut i więcej, oczywiście naliczają opłatę choć nie rozwiązują problemu.
  • ~Koczis / 2014-10-16 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie brać nigdy internetu mobilnego. Przez tydzień(wersja próbna) testowaliśmy internet LTE, pobieraliśmy specjalnie wszystko co się dało, po to żeby przekroczyć wszelkie limity. Przed upływem tygodnia prędkość spadała o połowę i wynosiła 20/5.Zdecydowaliśmy podpisać umowę na 2 lata. Po około 2 tygodniach od podpisania umowy prędkość internetu spadła do 10/2 po następnych kliku dniach na 1/0,5, jeszcze kilka dni i mieliśmy neta 0,5/0,1. Zadzwoniliśmy żeby dowiedzieć się o co chodzi.poinformowano nas, że ze wzgledu na to, że dużo pobieramy zmieniono nam status klienta i ograniczono transfer. Gościu wytłumaczył nam że oni mają pule internetu przypisaną na pewną grupę ludzi i jak ktoś za dużo pobiera, to mu obcinają prędkość, żeby inni mogli normalnie korzystać. przy podpisywaniu umowy nie było o tym mowy, w czasie okresu testowego też nie było problemu. Zostaliśmy oszukani i naciągnięci, teraz musimy się z tym gównem bujać 2 lata.












    Zaletybrak
    WadyUkrywają istotne sprawy, naciągają i oszukują klienta. Limity
  • ~kielbik / 2014-10-16 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam, operator dokonuje zmiany warunków umowy wedle uznania, w salonie podczas podpisywania umowy na tel. zostałem oszukany i nikt mnie nie poinformował ( a w regulaminie który dostałem od operatora również nie było wzmianki)o dodatkowej opłacie 20zł miesięcznie za pakiet internetu, oczywiście pakiet przez 3 miesiące był za darmo wiec gdy się zorientowałem co jest grane już nie moglem zrezygnować z usługi a operator podczas prób odzyskania co swoje po prostu mnie olał.

    Teraz internet LTE popełniłem 2 raz błąd wiążąc się z tą siecią komórkowa. Ze względu na ograniczone możliwości wyboru dostawcy internetowego zdecydowałem się na plusa w opcji bez limitu do 20Mb/s przez pierwsze 1,5 miesiąca internet działał jak marzenie. Później prędkość spadła najpierw do 1Mb/s później do 0,4Mb/s na infolinia mówią mi, ze to pewnie przeciążenie jak dzwonie innym razem mówią, ze to przez limit w internecie bez limitu!! A gdy pakiet się resetuje 25 każdego miesiąca naglą internet działa z prędkością 30Mb/s i szybciej !!

    Obsługa klienta w porównaniu z innymi operatorami (nie wiem jak tam w T-mobile) po prostu porażka, długie czasy oczekiwania, często połączenie jest zrywane co naraża mnie na kolejne koszty... konsultanci na 2 babka wróżyła albo faktycznie ktoś miły i normalny albo ktoś kto pracuje tam tylko po to aby moc się śmiać z osób korzystających z tej sieci.

    Niby polska firma a oszukują klientów bardziej niż rząd...
    Zaletyjedyna zaletą jest obecnosc innych operatorów na rynku!
    Wadyobsługa, jakość świadczonych usług, cena, nierzetelność
    2 lata miało być 60zł a jest 80!!! oraz 3 miesiąc internetu bez limitu ktory jak sie okazało ma limity!!
  • ~Kris / 2014-10-14 12:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Za nic mają stałych abonentów.Przedłużałem umowę za pośrednictwem Konsultanta co dawało mi możliwość odstąpienia od umowy w przeciągu 10 dni i całe szczęście! Telefon przesłali Firmą K-EX i dostarczyli USZKODZONY!!! Niestety aby GO zwrócić musiałem założyć konto w tej Firmie,opłacić przesyłkę i wydrukować list przewozowy,całe szczęście,że mam na czym. Odesłałem uszkodzony sprzęt wraz z umową,pieniążki za sprzęt zaliczyli mi do konta bo było trudno mi je zwrócić (dziwne?). Wyraziłem chęć przedłużenia umowy w Punkcie Plusa, ale od dwóch już miesięcy słyszę,że system nie generuje mi oferty,że konto mam zablokowane,prosiłem wielokrotnie o odblokowanie mi konta i za każdym razem ta sama śpiewka,że zostanie odblokowane w najbliższym czasie...,czyli chyba NIGDY!!! Umowę mam do lutego 2015 roku i chyba ją zakończę zgodnie z zawartą umową. Plus chyba myślał,że przyjmę uszkodzony telefon,będę płacił za coś czego nie mam,a tu pech,Klient oddaje telefon,więc trzeba ukarać Klienta za zwrot,co "On" sobie myśli?...
    Jestem potwornie zawiedziony i rozczarowany postępowaniem Sieci Plus. Mam u Nich kilka umów i zamierzam zakończyć wszystkie. To nie dopuszczalne by długoletni i rzetelny w płaceniu abonamentu Klient był traktowany jak śmieć.
    ZaletyBRAK
    WadyZłe traktowanie stałego Klienta
  • ~neon / 2014-10-14 11:15
    oszukują przy smart dom, ten ich tel. za 1 zł i abobament za 0 zł to jedem wielki kant i oszustwo, uwaga na konsultantów dwie skargi u nich założyłem i wygrałem nie dajcie się naciągać oszustą
    Zaletyzadnych
  • ~magda / 2014-10-12 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużyłam umowę w Plusie i otrzymałam nowy telefon.Nie poinformowano mnie , że stara karta sim do niego nie pasuje.Musiałam pojechać do salonu by mi ją wymieniono na mini.Ale to drobiazg.Kartę starą wyłączono a nową zalogowano do systemu.Rzekomo,bo gdy ją włożyłam do telefonu okazało się, że nie loguje się do sieci.I tak od 12 dni.Dzwonię do obsługi - cały czas naprawiają...Masakra.Nie mam telefonu, ale rachunek dostanę.Mogę go reklamować...
    Zaletyza bardzo mnie wkurzyli bym je dostrzegała
    Wadysame
    mam z nimi umowę ok.10 lat ,ale ta jest ostatnia
  • ~nickk / 2014-10-10 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejska firma zarabiająca na wszystkim co jest związane z niewiedzą użytkownika, np.
    - włączają automatycznie pocztę głosową przy zmianie taryfy,
    - w trakcie trwania umowy wprowadzają nowe inne umowy (dla innych klientów), teoretycznie nie związane z daną umową, tylko teoretycznie, ponieważ przeważnie w umowie są aneksy/załączniki, które dają otwartą furtkę do oszukiwania i zwyczajnego okradania klienta
    - wprowadzanie klienta w błąd na podstawie czasu trwania umowy, a jej przedłużania bez zgody klienta po wygaśnięciu danej umowy (mixplus), dopiero jak się klient zorientuje i ZAPŁACI dodatkową kasę, lub kasę na dojazd do salonu plusa to ew. jest możliwość z odstąpienia od umowy
    - jedna z najdroższych sieci w Polsce (biorąc pod uwagę ogólny koszt utrzymania danego nr tel)
    ZaletyBRAK
    Wadyw treści opinii
    ponad 5 lat - nie pamiętam - tak długo
  • ~krzysiek / 2014-10-10 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    po prostu żenada, kontakt z obsługą fatalny, naciągnęli mnie na promocję SMART DOM do której się nie stosują, i naliczają abonament jak im się podoba, sprawa u rzecznika. Ogółem jedno wielkie g......
    Stanowczo odradzam. Nie ma tam z kim porozmawiać po poprzednim abonamentach to wpakowałem się na szczęście tylko na 2 lata. Porównując do Play, to Play to bajka każda reklamacja była załatwiona jak coś spieprzyli dawali rabat, a tutaj bez porównania, miało być taniej a jest 2 razy drożej. NIE POLECAM I ODRADZAM
    Zaletyniestety bark
    2 telefony 3 miesiące, internet 6 miesięcy, telewizja 3 lata
  • ~ula / 2014-10-09 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupilam pakiet cyfra w plusie. Nie poinformowano mnie o module do hbo go i ipla ktory kosztowal 10 zl a teraz mam zaplacic 49 zl. Sprzedawcy w plusie w Galerii RUmia sa niekompetentni, nie doinformowani i nie informuja klienta o wszystkim w ofercie. Nie przedluze z nimi umowy
    tydzien
  • ~kryzop / 2014-10-09 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    dalam sie skusic na paszport korzysci dobralam do cyfroweho polsatu telefon/karta sim/i internet,z telefonem cyrki,po 1 mies.placenia calego abonamentu,dalej obciazaja abonamentem,za rozmowy i smsy t,gdy reklamowalam w salonie plusa,to uznali,czesc abonamentu,rozmowy i smsy nie,gdy pisze do nich,to odpowiadaja ze nie wiedza o co mi chodzi.plus to organizacja przestepcza nastawiona na okradanie klientow,chamstwo obslugi w salonach,nie da sie opisac
    Zaletyzadnych
    Wadytylko te
    3.08.2014
  • ~Leslaw. / 2014-10-08 20:36
    Po 14 latach mam dość tej chorej instytucji.Kiedyś były łatwe połączenia z konsultantem a teraz to istny HORROR,trzeba czekać po kilkadziesiąt minut na połączenie i wybierać po kilka numerów.to chore.Ostatnio aby się połączyć z konsultantem straciłem prawie pół dnia.Za to utrudnienie powinni trafić do księgi rekordów w utrudnianiu połączeń z klientami.A gdzie ułatwienia dla starszych Ludzi czy prezes z chorą głową o tym pomyślał.
    ZaletyLatwe ściąganie kasy dla firmy.
    WadyJak wyżej , prędzej list dojdzie niż się człowiek dodzwoni/
  • ~tom / 2014-10-08 10:45
    Przez pięć lat byłem w Orange,dwa lata w Erze i teraz dwa lat w Plusie jakość obsługi i podejście do klienta wszędzie jest taka sama,jakość połączeń w plusie jest najlepsza ( dużo jeżdżę po kraju),rada dla tych co na wszystko ina wszystkich narzekają : CZYTAJCIE UMOWĘ I REGULAMIN PRZED PODPISANIEM a problemów nie będzie.
  • ~zbyszek / 2014-10-07 08:45
    Byłem klientem plusa przez piętnaście lat,rozwiązując ostatnią już umowę (miałem kilka telefonów i internet )spotkałem się w salonie firmowym w gdańsku z tak chamską obsługą że nie jest to nawet do opisania.Młody człowiek o imieniu Wojciech był wręcz wulgarny.Nie dziwię się ze plus pada.Mają klientow za nic.Dziwię się że nic z tym nie robią.Przestregam wszystkich przed tym operatorm i nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266