Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1915 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artur / 2015-01-02 13:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Kupilem starter Plusha (m.in. 2GB internet) Aby otrzymac te 2 GB nalerzy doplacic min. 15 zl oraz wpisac odpowiedni kod. Doplacilem i wpisalem. Otrzymalem potwierdzenie. Konto jedank nie zostalo zasilone. Probowalem dzwonic na infolinie, niestety bezskutecznie (w sumie ponad 30 dziwnego menu + reklamy i inne pierdoly - koszt ponad 25 zl. Poszedlem do Salonu Plusa - nie potrafili mi pomodz (a nawet byli nieuprzejmi). Probowalem ONLINE CHAT - nie dziala! Problem z zertyfikatem strony oraz skryptem jawa. Pisalem reklamacje do reklamacje.zasilenia(at)liberty.eu i do Plusa - bez odpowiedzi. W sumie stracilem ponad 50 zl i nic w zamian. Jestem niezle wnerwiony i na pewno nigdy wiecej nie skorzystam z uslug tej firmy. Jedna wielka tragedzia. Artur D.
    ZaletyBRAK
    Wadyfatalny servis + droga infolinia, nieprofesjonalna obsluga, brak mozliwosci kontaktu
    Kilka dni, 20zl. /dodatkowo bardzo droga infolinia
  • ~qwerty / 2014-12-30 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj wszedłem na stronę tego OSZUSTA i zobaczyłem ciekawą ofertę. Jest to firma CUDÓW, która czyni rzeczy niemożliwe ponieważ jako jedyna na świecie w swojej ofercie posiada : TELEWIZOR SAMSUNG GALAXY S 4 LTE. Wchodziłem na stronę producenta i nie mają jeszcze takiego modelu telewizora a Plus ma. Czy to nie jest CUD ???
    ZaletyBRAK !!!
    WadyIstnienie tej "Firmy"
    Nie mam, bo producent jeszcze go nie wyprodukował.
  • ~Figo / 2014-12-30 18:01
    Zauważyłem że od pewnego czasu firma plus działa jak bandyta. Zapytałem w punkcie obsługi czy były ostatnio jakieś zmiany i dowiedziałem się że była to firma państwowa, a od 2012/2013 została przejęta przez Solorza, tego od polsatu. Jeśli to prawda, to przecież trzeba się zorganizować i "podziękować" szmacie i paru innym pracownikom zarządzającym. Nie sądzicie ? Komunie daliśmy radę, a takiemu ... nie damy i pozwolimy żeby nas okradał i traktował jak gnoi ?
    Zaletyżadnych
    Wadywadą jest że takie gówno jak Plus istnieje
    4 / 60
  • ~miki / 2014-12-25 08:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Plus internet już pada a jescze rok temu działał jak bezprzewodowy.Wygląda na to że system komputerowy jest niewydolny i nie radzi sobie z masą nowych klientów wykrywa błędy i robi restart przerywając połaczenia stwierdzam to po objawach (przez krutki czas nie można sie połączyć)i wizytach w plus online katastrofalne błędy w naliczaniu transferu do 50% co stego że często na moją korzyść jak połączenia były przerwane to dane i tak zostały stracone to taki syndrom Orange który sprzedał tyle usług że ich internet był praktycznie bezwartościowy.Kontakt z BOK oczywiście nic nie daje.
    Zaletyteraz już brak
    Wadyprzerywanie połączeń
    1.5 roku
  • ~Mimi / 2014-12-23 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam wystawić opinię obsłudze klienta. Firma plus jest najbardziej chamską firmą jaką znam właśnie otrzymałam smsa " Drogi kliencie spokojne święta to święta bez zobowiązań więc dokonaj wpłaty" Mam czas na wpłatę do końca stycznia więc pocałujcie się w dupę !!! Największe chamstwo! Nie pozbieracie się po mojej zemście!!!
    ZaletyBRAK
    Wadychamstwo
  • ~syryca123.interia.pl / 2014-12-20 14:16
    Ocena: 5.00 / 5
    chcem ostrzedz wszystkich internałtów przed LTE z plus oferowali i zapewniali mi 32BG szybkości a okazało się że czasami najwyżej 1GB miałem tak słaby zasięg, oczywiście można oddać po 7 dniach niestety oni nie przyjmuja reklamacji a zakup LTE spóźnia się niemal do ostatniego dnia by niedać klientowi czasu na reklamację, teraz muszę wejść na drogę sądową by mi nie naliczali płatności za to co nie mam . LTD u mnie nie działa a zapewniali doskonałą jakość niedajcie się nabrać
    Zaletypłacę zato co niemam
    Wadybadziewie bez dobrego zasięgu
    3 miesiace z 50zł miesiecznie
  • ~staruszek / 2014-12-19 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus- jeśli nie masz problemów kup sobie abonament w plusie.masakra,obsługa na infolinii niekompetentna i nie potrafią pomóc .Masakra to mało powiedziane.nie kupujcie abonamentu w plusie.
    Zaletyzadbych
    Wadysame
    1,5 miesiaca
  • ~szynszyl2014 / 2014-12-14 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno.Internet bardzo słaby - sygnał cały czas zanika (odległość moja od BTS Plusa ok.200m, bez jakichkolwiek przeszkód). Obsługa klienta - punkt w CH Dąbrówka w Zielonej Górze to jakaś kpina. Jedna maniura siedzi za stolikiem z miną obrażoną na cały świat, drugi typ - wesolutki kolo, taki uśmiechnięty, z poziomem inteligencji prawdopodobnie dziecka z przedszkola. Na każde pytanie odsyłają do telefonicznego BOK, gdzie dodzwonić się to prawie cud. Aktualnie czekam na rozpatrzenie reklamacji dot. usługi SMART_DOM. Oczywiście zamiast 50% rachunku za drugą usługę w Plus (telefon), Polkomtel nalicza mi 100% kwoty i nikt (ta parka z Dąbrówki gdzie kupowałem i internet i telefon) nic nie wie dlaczego zostało to tak wyliczone.
    Zaletynie ma - jak dla mnie
    Wadyjakość sygnału internetowego, obsługa klienta
  • ~Mirek / 2014-12-12 20:44
    BOK to istna pomyłka, chciałem wyłączyć usługę jedną nie ma kodów żadnych aby tego dokonać. Straciłem ponad 10 zł na połączenia z biurem a goście lecą w hu** małpy bez matury bo nikomu się nie chciało odebrać tel. ponad 30 min siedziałem nie polecam, aby było mało zabrali mi 4 zł za 7 dni darmowych rozmów, następnie po kilku godzinach dostałem smsa że usługa wyłączona, po kilku minutach otrzymuje kolejnego smsa że mają problemy techniczne i że zwrócą mi wszystkie pieniądze i znowu mi zarąbali 4 zł i nic nie oddali. Istne dno Nikomu nie polecam!!!!
    Zaletybrak zalet
  • ~ula / 2014-12-12 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo!!! odradzam!!!
  • ~kirkol / 2014-12-10 19:59
    Obsługa klienta jest abstrakcja. Po 30 minutach dalej automat. Kpina z ludzi.
  • ~adam / 2014-12-09 22:59
    Plus kompletnie lekceważy klienta. Na konkretne pytania reklamacyjne nie odpowiada . Ewidentnie kradną impulsy z przyznanego limitu i nie odpowiadają na wezwania wykazania kiedy i kto dokonał transmisji.
    Od 3 miesięcy jestem ewidentnie okradany z impulsów nawet, gdy wyjmę kartę z telefonu i leży na stole to PLUS zlicza impulsy nawet ponad 1GB.
    To po prostu bezczelni i bezkarni złodzieje.Nie wolno zawierać umów na czas oznaczony ze złodziejami.
  • ~Zaagar / 2014-12-07 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam umowę na POWER LTE od maja 2014 25Gb bez limitu szybkości transferu, po przekroczeniu 25Gb miał być lejek do 10Mb/s bez limitu transferu danych. Działało tak przez 2 pierwsze miesiące. Aktualnie od kilku miesięcy mam drugiego lejka po przekroczeniu 45Gb do poniżej 1Mb/s.
    Banda złodziei
    6 m-cy
  • ~Lila / 2014-12-04 01:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim brania internetu w plusie! Internet bez limitu ktory po tygodniu uzywania, nie laduje w ogole stron, a nic nie jest sciagane. Wysoki abonament, bo 100 zl. Ponadto od 3 miesiecy nie dziala w ogole, a nikt z plusa nie potrafi tego wyjasnic i naprawic. Oprocz tego koszmarne potraktowanie mnie w punkcie plusa, gdyz kierownik punktu powiedzial ze internet jest bardzo dobry, aleja nie umiem z niego korzystac. Poprostu jedna wielka masakra. Nigdy wiecej plusa i wszystkim odradzam. Koszmar!
    Zaletyzadnych
    Wadyza duzo by wypisywac
    Rok i 3 miesiace, co miesiac oplata110 zl
  • ~Szosciu / 2014-12-01 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus Gsm normalnie masakra... Odradzam wszystkim wziąść u nich Internet... Jedyne co mają dobre to ładne zakłamane reklamy... Wiadomo że ta Firma jest ponad dekade na rynku ale oszukuja i nabierają ludzi... A dodzwonić sie na ich niby czynną 24h Infolinie to wygranna w totka właśnie dzwonie do nich 3 godzine....
    Odrazu jak skączy mi sie umowa z nimi spierdzielam gdzieś indziej....
    ZaletyKłamiące Reklamy
    Wady1Kłamstwo, 2 Oszustwo 3 (0 Profesjonalizmu) Patologia
    229 miesięcznie
  • ~Patryk / 2014-11-30 00:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wykorzystaniu limitu 20GB prędkość spadła do praktycznie nie używalnej 0.50/0.11
    zgłaszam ten problem juz od dłuższego czasu ale jak widać mają na mnie wyj...tak sie traktuje klientów w pulsie
    Zaletybrak
    Wadyoferowanie usług
  • ~adamjaku / 2014-11-29 19:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Po wyczerpaniu limitu prędkość spada do 100kb. Na pytanie, że miało być 10x więcej miły pan na infolinie odpowiada z uśmiechem.. czyż to niezgodne z umową - przecież 1MB to nie więcej niż 10MB - czyli wszystko zgodnie z umową. Na szczęście nie przeniosłem się do nich z telefonem. Pięknie jest przed podpisaniem umowy - później już nie istniejesz..
    Zaletypięknie na papierze
    Wadypo przekroczeniu limitu mniej niż 10% oferowanej prędkosći
    prawie rok, po zerwaniu umowy 25zł
  • ~gacek / 2014-11-29 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo!!!Internet działał tylko przez 1 m-c (tydzień okresu próbnego).Po miesiącu prawie nie mam internetu.Mam daleko do nadajnika ale jakimś cudem w okresie próbnym działało ok.Zgłaszałem problem-czekam na odp. juz 3 m-c.Brat ma taką samą sytuacje tylko,ze mieszka bliżej nadajnika i jakis tam zasięg ma ale lipa.Złodzieje!!!!
    ZaletySwietna zabawa przy szukaniu zasięgu
    Wadyszkoda gadać
    24m/59zł
  • ~oszukany74 / 2014-11-27 00:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam od ponad roku z Internetu Lte 15Gg.Dopóki nie korzystałem.z witryn z możliwością oglądania filmów online było tak sobie. Czasami Internet zwalnia. Ale w tym miesiącu po dwóch dniach użytkowania i obejrzeniu 5 filmów otrzymałem komunikat o przekroczeniu dziennego limitu Internetu. Po dodzwonieniu się do biura obslugi ( czas oczekiwania prawie pół godziny) usłyszałem że wykorzystałem całe 15GB. Niestety nie miałem założonego szczegółowego wykorzystania netu pani stwierdziła że niestety nie można tego otrzymać. I tak oto zostałem nabity w butelkę.teraz muszę czekać cały miesiąc by móc ponownie korzystać. Jeden plus w tym że jeszcze 6 miesięcy i skończy się ten abonament i uwolnienia się od tych złodzieji.
    Zaletyżadnych
    Wadyoszustwo, krętactwo, złodziejstwo!!!!!
    18miesięcy/49,90
  • ~depe1 / 2014-11-26 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Miarą jakości firmy jest jej stosunek do klienta, niestety dla Plusa zabrakło skali i słów żeby go wyrazić... 5 razy!!!!!!!!!!! wysyłałem telefon do naprawy NOKIA 515 gubi zasięg, blokuje się zawiesza, nie można wysyłać i odbierac sms, a serwis odsyła go z opinią usterki nie stwierdzono. Tą usterkę dobrze opisano już rok temu i do do tej pory Nokia nie poradziła sobie z problemem. Kiedyś Nokia i Plus były znanymi i szanowanymi markami ale teraz to ....przepraszam BADZIEWIE!!! Trzymać się od jednych drugich z daleka!!!
    Zaletynie stwierdzono
    Wadyistnienie firmy!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266