Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1925 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kita / 2015-01-09 19:32
    20 min czekałem na połączenie z konsultantem totalne DNO I ZŁODZIEJE
  • ~n / 2015-01-09 19:52
    to jest wielkie guwno polaczeniew z konsultantem predzej hitler do moskwy dotarl
    odradzam wszystkim nie dajcie się w to wrobić
  • ~Danuta / 2015-01-09 18:54
    Jestem abonentką plusa od chwili powstania sieci, to co dzieje się obecnie to obłęd.
    Zadzwoniła do mnie konsultantka i namówiła na internet. Kilka razy pytałam czy jest nielimitowany na co uzyskałam potwierdzenie. Obecnie mam tylko same problemy. Pani, która odpowiedziała na moją reklamację /prosiłam o odsłuchanie taśm/ błysnęła paragrafami i łaskawie udzieliła mi na okres umowy /2 lata/ internet nielimitowany ze zmniejszoną szybkością, który nawet nie zaskoczy po 30 minutach. Nawet nie potrafią zrozumieć reklamacji bo i po co. Premię za złapanie kogoś i oszukanie koleżanka dostała. Co do połączenia się z Biurem Obsługi to koszmar, a nawet jest tam jeden dowcipniś, który podnosi słuchawkę i mówi " proszę ponownie połączyć się z biurem" nawet zarabiają nieuczciwie na naszych połączeniach. Teraz myślę, że tylko Sąd zmusi ich do przesłuchania taśm. Ja co jakiś czas dopłacam prawie 15,00 zł żeby zrobić przelew lub odczytać pocztę
    Zaletyżadnych
    Wadyfatalna obługa
    od 06.2014 r.
  • ~hahahdo / 2015-01-09 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam plus potrafi nieźle oszukac
    Zaletynie ma zalet
    Wadyduzo
    1 rok za 2000 zte blade III
  • ~lucy / 2015-01-08 20:01
    dlaczego w sieci Plus płaci się za usługę z której się zrezygnowało? mój znajomy zamówił internet bezprzewodowy z ruterem ale nie miał w domu zainstalowanej sieci WI/FI i oddał ruter przed upływem terminu jaki mu wyznaczono i musi zapłacić za niego.pytam się dlaczego?gdzie jego prawa
  • ~krzysiek / 2015-01-08 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    DAłem sie nabrac na LTE, owszem działa i to niezle ale problem tkwi w tym iż, mam załączone jakies gówniane usługi za które płacę, chcę je wyłączyć to nie moge zwracam sie do kolesia z plusa a on twierdzi zę przez bok telefonicznie to moge zrobić a dodzwonić sie nie ma jak, kilka moich oczekiwaqń po ok 30 min na połaczenie z konsultantem bylo fiaskiem....masakra..kiedys z poczatkiem lat 2001 i pozniej nie bylo z niczym problemu i konsultanci byli jacys rozgarnięci a teraz....gamonie...
    ZaletyBRAK
    Wadywłącznie z plagami egipskimi
  • ~Kochana polkomtelko :) / 2015-01-06 14:54
    zgadzam się z panią bo jesteście tylko częścią tego niewydolnego systemu który nie jest wstanie obsłużyć takiej ilości klientów. Co najwyżej między słówkami możecie zrobić łyka kawy bo na ugryzienie pączka brakuje już czasu. Swojego czasu dzwoniłem do BOK i średnio 20 minut czekałem na połączenie z konsultantem a ponoć teraz jest jeszcze gorzej. To nie wasza wina a tych krawaciarzy waszych szefów na samej górze co biorą duże pieniądze a z chęci zysku nie zatrudniają większej ilości konsultantów żeby ten czas oczekiwania skrócić. A poza tym gdyby wszystko lepiej działało nie trzeba by dzwonić do konsultanta. Konsultant też człowiek i potrzebuje wyjść choćby do toalety. A co do samego internetu to przez pierwsze miesiące śmigał nawet w godzinach szczytu te 6-8 mb a teraz to zaledwie 0,5-1.5 mb. Mając dwa komputery w domu i jeszcze do tego niech dzieciak wyjmie tablet to co najwyżej można poprzeglądać strony i to bez obrazków. Zabieram internet do miejsca pracy gdzie jest zasięg LTE, rok temu działał z szybkością nawet 45 mb a teraz 10 mb to sukces. Z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej, zdaje sobie sprawę że dzieje się tak poprzez napływ nowych klientów na których ta prędkość musi być rozdysponowana gdyż anteny mają swoją przepustowość tak jak trasa szybkiego ruchu (tyle przejedzie aut na godz. i nie więcej) np: niech jedna antena ma przepustowość 100 mb/sek to przy 10 klientach na jednego przypada 10 mb/sek tej prędkości ale gdy na jedną antenę przypadnie już 100 klientów to będzie wypadało po 1 mbsek. Po prostu-fizyka. Należy tylko mieć nadzieje że ci tam na górze coś z tym zaczną robić, może przez większą liczbę anten albo przez sumienne informowanie klienta przy podpisywaniu umowy o możliwych niedogodnościach. A porada dla klientów jest taka żeby przed podpisaniem umowy wzięli ją do domu i uważnie przeanalizowali pod każdym kątem i dopiero z tymi uwagami udać się do punktu plusa i ewentualnie tę umowę zawrzeć. Jeśli dostawca internetu oferuje nam prędkość UWAGA!!! do 100 mb to jest to jak z tymi bateryjkami co producent zapewnia że działają do 8 razy dłużej a w rzeczywistości działają do 2,5-3 razy dłużej. Jeśli dostawca zaoferował by nam prędkość UWAGA!!! np: od 15 mb w górę to jest szansa że poniżej tej prędkości nie zlecimy. Czyli reklama mówi do 150 mb a w rzeczywistości na kompie mamy prędkość 1 mb i jest to z godne z prawem bo w umowie jest do a nie od - czytajmy umowy i pytajmy przed podpisaniem.
    ZaletyMam nie limitowane strony youtube i będąc na tym portalu często przychodziły mi wiadomości o przekroczeniu limitu, po wielu żmudnych interwencjach technicy obsługujący ten niewydolny system poddali się i coś tak podkręcili że zauważyłem że teraz wszystko mam nelimitowane :-)
    WadyCoraz wolniejszy internet i cena
    18 miesięcy 120 zł
  • ~kkkkkkkkkkkkkk / 2015-01-05 11:12
    złodziejstwo na połczenie z konsultantemczeka sie 20minut i oczywiscie sie zato płaci złodziejsto nic innego
    4 lata
  • ~marcin ,,,, / 2015-01-03 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam smartdom w plusie 20 gb ,,,,internet muł,straszny,,,,o youtube zapomnijnijcie i ściągnieciu czegokolwiek to lte to oszustwo- ja tylko ostrzegam,,,,,czekam końca umowy
    Wadywolny jak żółw..........najlepsza neostrada po kablu....
    mam miesiąc 20gb za 60 zł,,,mc,,,,
  • ~Gargamel / 2015-01-03 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich użytkowników plusa czyli (bandy złodzieij )kosultanci nie douczone betony sprzedając niewiedzo co na umowie jest co innego a żeczywiście inacaej tak mnie okradli na 250 zł. pa napisaniu kilkunastu reklamacji zrobili mi łaskę że od dali pięniądze nigdy więcej tych złodzieji internet padł ,brak połączenia jak się uda to rwie transfer to jest banda oszustów, zażuciłem internert pleya na karte na module z 7 letnim i hula a lte padł i nigdy wiecej już pomału zrywam wszystkie umowy jestem klijentem od 15 lat Przestrzegam przed tym operatorem
    Zaletyżadne tylko problemy
    Wadybrak połoczenia internetowego warszawie jak i poza nią
    posiadam po nad rok za 150zł
  • ~Artur / 2015-01-02 13:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Kupilem starter Plusha (m.in. 2GB internet) Aby otrzymac te 2 GB nalerzy doplacic min. 15 zl oraz wpisac odpowiedni kod. Doplacilem i wpisalem. Otrzymalem potwierdzenie. Konto jedank nie zostalo zasilone. Probowalem dzwonic na infolinie, niestety bezskutecznie (w sumie ponad 30 dziwnego menu + reklamy i inne pierdoly - koszt ponad 25 zl. Poszedlem do Salonu Plusa - nie potrafili mi pomodz (a nawet byli nieuprzejmi). Probowalem ONLINE CHAT - nie dziala! Problem z zertyfikatem strony oraz skryptem jawa. Pisalem reklamacje do reklamacje.zasilenia(at)liberty.eu i do Plusa - bez odpowiedzi. W sumie stracilem ponad 50 zl i nic w zamian. Jestem niezle wnerwiony i na pewno nigdy wiecej nie skorzystam z uslug tej firmy. Jedna wielka tragedzia. Artur D.
    ZaletyBRAK
    Wadyfatalny servis + droga infolinia, nieprofesjonalna obsluga, brak mozliwosci kontaktu
    Kilka dni, 20zl. /dodatkowo bardzo droga infolinia
  • ~qwerty / 2014-12-30 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj wszedłem na stronę tego OSZUSTA i zobaczyłem ciekawą ofertę. Jest to firma CUDÓW, która czyni rzeczy niemożliwe ponieważ jako jedyna na świecie w swojej ofercie posiada : TELEWIZOR SAMSUNG GALAXY S 4 LTE. Wchodziłem na stronę producenta i nie mają jeszcze takiego modelu telewizora a Plus ma. Czy to nie jest CUD ???
    ZaletyBRAK !!!
    WadyIstnienie tej "Firmy"
    Nie mam, bo producent jeszcze go nie wyprodukował.
  • ~Figo / 2014-12-30 18:01
    Zauważyłem że od pewnego czasu firma plus działa jak bandyta. Zapytałem w punkcie obsługi czy były ostatnio jakieś zmiany i dowiedziałem się że była to firma państwowa, a od 2012/2013 została przejęta przez Solorza, tego od polsatu. Jeśli to prawda, to przecież trzeba się zorganizować i "podziękować" szmacie i paru innym pracownikom zarządzającym. Nie sądzicie ? Komunie daliśmy radę, a takiemu ... nie damy i pozwolimy żeby nas okradał i traktował jak gnoi ?
    Zaletyżadnych
    Wadywadą jest że takie gówno jak Plus istnieje
    4 / 60
  • ~miki / 2014-12-25 08:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Plus internet już pada a jescze rok temu działał jak bezprzewodowy.Wygląda na to że system komputerowy jest niewydolny i nie radzi sobie z masą nowych klientów wykrywa błędy i robi restart przerywając połaczenia stwierdzam to po objawach (przez krutki czas nie można sie połączyć)i wizytach w plus online katastrofalne błędy w naliczaniu transferu do 50% co stego że często na moją korzyść jak połączenia były przerwane to dane i tak zostały stracone to taki syndrom Orange który sprzedał tyle usług że ich internet był praktycznie bezwartościowy.Kontakt z BOK oczywiście nic nie daje.
    Zaletyteraz już brak
    Wadyprzerywanie połączeń
    1.5 roku
  • ~Mimi / 2014-12-23 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam wystawić opinię obsłudze klienta. Firma plus jest najbardziej chamską firmą jaką znam właśnie otrzymałam smsa " Drogi kliencie spokojne święta to święta bez zobowiązań więc dokonaj wpłaty" Mam czas na wpłatę do końca stycznia więc pocałujcie się w dupę !!! Największe chamstwo! Nie pozbieracie się po mojej zemście!!!
    ZaletyBRAK
    Wadychamstwo
  • ~syryca123.interia.pl / 2014-12-20 14:16
    Ocena: 5.00 / 5
    chcem ostrzedz wszystkich internałtów przed LTE z plus oferowali i zapewniali mi 32BG szybkości a okazało się że czasami najwyżej 1GB miałem tak słaby zasięg, oczywiście można oddać po 7 dniach niestety oni nie przyjmuja reklamacji a zakup LTE spóźnia się niemal do ostatniego dnia by niedać klientowi czasu na reklamację, teraz muszę wejść na drogę sądową by mi nie naliczali płatności za to co nie mam . LTD u mnie nie działa a zapewniali doskonałą jakość niedajcie się nabrać
    Zaletypłacę zato co niemam
    Wadybadziewie bez dobrego zasięgu
    3 miesiace z 50zł miesiecznie
  • ~staruszek / 2014-12-19 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus- jeśli nie masz problemów kup sobie abonament w plusie.masakra,obsługa na infolinii niekompetentna i nie potrafią pomóc .Masakra to mało powiedziane.nie kupujcie abonamentu w plusie.
    Zaletyzadbych
    Wadysame
    1,5 miesiaca
  • ~szynszyl2014 / 2014-12-14 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno.Internet bardzo słaby - sygnał cały czas zanika (odległość moja od BTS Plusa ok.200m, bez jakichkolwiek przeszkód). Obsługa klienta - punkt w CH Dąbrówka w Zielonej Górze to jakaś kpina. Jedna maniura siedzi za stolikiem z miną obrażoną na cały świat, drugi typ - wesolutki kolo, taki uśmiechnięty, z poziomem inteligencji prawdopodobnie dziecka z przedszkola. Na każde pytanie odsyłają do telefonicznego BOK, gdzie dodzwonić się to prawie cud. Aktualnie czekam na rozpatrzenie reklamacji dot. usługi SMART_DOM. Oczywiście zamiast 50% rachunku za drugą usługę w Plus (telefon), Polkomtel nalicza mi 100% kwoty i nikt (ta parka z Dąbrówki gdzie kupowałem i internet i telefon) nic nie wie dlaczego zostało to tak wyliczone.
    Zaletynie ma - jak dla mnie
    Wadyjakość sygnału internetowego, obsługa klienta
  • ~Mirek / 2014-12-12 20:44
    BOK to istna pomyłka, chciałem wyłączyć usługę jedną nie ma kodów żadnych aby tego dokonać. Straciłem ponad 10 zł na połączenia z biurem a goście lecą w hu** małpy bez matury bo nikomu się nie chciało odebrać tel. ponad 30 min siedziałem nie polecam, aby było mało zabrali mi 4 zł za 7 dni darmowych rozmów, następnie po kilku godzinach dostałem smsa że usługa wyłączona, po kilku minutach otrzymuje kolejnego smsa że mają problemy techniczne i że zwrócą mi wszystkie pieniądze i znowu mi zarąbali 4 zł i nic nie oddali. Istne dno Nikomu nie polecam!!!!
    Zaletybrak zalet
  • ~ula / 2014-12-12 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo!!! odradzam!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4832
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4040
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3128
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2674
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319