Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~krysia / 2015-01-28 20:06
    z trudem powstrzymuje sie od wulgaryzmow,piszac to,zlodziejska firma,ten smartdom to oszustwo,2 faktura na telefon miala byc za 1 zl,a oni obciazyli mnie calym abonam.gdy reklamow.to uznali i obciazyli nowa kwota/mniejsza/+ za polaczenia i smsy/mialo byc 3 mies.za 0 zl.poszlam do uke,po ich pismie do nich uznali tylko sms i polacz.abonament juz nie,reklamowalam sama,wiele razy,bez skutku.teraz zaczeli mi naliczac odsetki 1 grosz za zaplate faktur,mimo,ze place przelewem pare dni wczesniej,odpisali mi ze u nich data zaksiegowania sie liczy /nieprawda/,ostatnio zaczeli mi moje przelewy dodawac do tego zobowiazania/tej faktury z abonamentem nieprawidlowym nie zaplacilam/,tzn.mam coraz wieksze zobowiazanie,ja do nich pisze,opisuje problem, a oni odpisuja mi,zeby doprecyzowac,bo z tresci nie wynika o co mi chodzi,rece opadaja,takich tlumokow jeszcze nie spotkalam,wredni,zlodzieje,skad oni nabrali tych niedouczkow podlych,szlag moze trafic,ale w g...wdepnelam-szkoda gadac
    Zaletyzadnych
    Wadysame
    03.08.2014 niestety
  • ~bogusia / 2015-01-28 18:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet w Plusie to porażka mam 20 Gb a nie można nawet więcej zdjęć oglądać nie mówiąc o filmikach czy słuchaniu online muzyki. Nie wiem za co płacę bo bardzo mało używam internetu, a zawsze pod koniec brakuje mnie transferu . Porażka. To już więcej internetu używam w tel a mam w play i to 1Gb i jakoś zawsze starcza.
    ZaletySzybkość
    WadyOszukują w transferach
    1 rok, abonament 119
  • ~michal / 2015-01-28 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    czekam tylko aż mi się skończy umowa w mixie i mówie plusowi p...cie sie! Po pierwsze koleś który do mnie wydzwaniał żebym przedłużył umowę zwyczjnie mnie oszukał, w rezultacie mam gorzej niż miał. Na dodatek codziennie dostaje po 3 smsy spam, reklamy, smart dom itd. Pie..cie się złodzieje i oszuści. Aby do końca umowy i więcej kasy ode mnie nie zobaczycie.
    Zaletybrak
    Wadyoszukiwanie klientów z premedytacją
    za długo
  • ~Maciej / 2015-01-28 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jestem bardzo zniesmaczony obsługą w sieci Plus. Zrezygnowanie z umowy graniczy tutaj z cudem. Najpierw idę do salonu i nie mogę zrezygnować bo jest kilka złotych zaległości a oni nie mogą mi osobiście udzielić informacji ile ta zaległość wynosi żeby ją od razu zapłacić i z tej umowy zrezygnować. Później idę do innego salonu, jak zaległości były uregulowane i okazuje się, że bez znania swojego numeru (na którym jest internet) nie mogę rozwiązać umowy, mimo, że to jedyna umowa jaką mam na siebie podpisaną w Plusie. A ja numeru nie znam, bo po wyprowadzce nie mam ani umowy ani internetu z którego nie korzystam, bo się gdzieś zapodziały.

    Jednak żenujący jest fakt, że mimo osobistego pojawienia się kilku placówkach w różnych miastach nikt mi tej umowy jeszcze nie rozwiązał - bo oni mi nie mogą udzielić informacji odnośnie mojej własnej umowy i numeru? Śmiech na sali. I tylko przekierowanie z jednego salonu do drugiego i czekanie w kolejkach, żeby dostać się do konsultanta i odejść z kwitkiem.

    Wysłanie podpisanej rezygnacji z umowy na Państwa maila też nic nie dało - a na odpowiedź (łaskawie po 3 dniach) konsultanta o treści: "Szanowny Panie,
    dziękuję za przesłaną wiadomość.
    Niestety nie ma możliwości złożenia rezygnacji z usług telekomunikacyjnych za pośrednictwem e-mail.
    Czy chciałby Pan uzyskać informacje na temat procedury rezygnacji za pośrednictwem telefonicznego kontaktu? "

    Po kolejnych 3 dniach dzwonię do Plusa i dowiaduję się, że telefonicznie umowy się rozwiązać nie da. No to takiego bałaganu w dużej firmie to ja dawno nie widziałem... I już enty miesiąc płacę za coś, z czego nie korzystam bo nie da się normalnie umowy rozwiązać. Już nie wiem czy się śmiać czy płakać? W innej sieci nigdy takich problemów nie miałem i idąc osobiście z dowodem mogę się dowiedzieć dokładnie o swoich zobowiązaniach względem danej firmy. Jedno jest pewne, Plusa będę wszystkim odradzał.
    Wadyzerwanie umowy graniczy z cudem
  • ~Maron / 2015-01-28 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć z jaką się spotkałem. Dziadostwo Złodziejstwo do kwadratu. BOK ma cię w nosie jak podpiszesz umowę to zaczną robić to na czym się najlepiej znają czyli mieć cię w dupie, podpisałeś umowę to się martw ...takie podejście firmy Zygmunta S z WSI
    Zaletybrak
    Wadyintenet, modemy, obsluga klienta, itd itd same wady
    niestety 6 miesięcy
  • ~anonimus / 2015-01-27 10:28
    po prostu kpina... od 3 dni probuje dodzwonic sie do BOK i nic...zero odzewu juz nie wiem ile kasy z innych kont stracilam na kontakt z nimi zeby posluchac tylko jakiejs zrytej muzyczki...MASAKRA...brak słow
    Zaletybrak zalet
    Wadyduzo by wymieniac
  • ~mały / 2015-01-27 06:05
    Ocena: 3.25 / 5
    Poprostu Plus się już kończczy, Kiedyś świetnie działający internet {chyba jedyny przyzwoity internet mobilny w naszym kraju}jest przeciążony sprzedali tyle usług że się zaczyna wszystko sypać do tego darmowe Aero i klapa gotowa. Pamiętam jak sypał się Orange kiedy zabrakło im IP i tworzyli wirtualne podsieci ale i tak to niewiele dało ciągła katastrofa i to też czeka Plusa i jest już wyraźnie widoczne tak od wiosny zeszłego roku kiedy spadła niezawodność i zaczeli rwać połączenia.
    Zaletyszybszy od konkurencji
    Wadyzdecydowany spadek niezawodności od 9mieś
    3 lata
  • ~Arro / 2015-01-22 21:06
    Plus to najgorsza siec telefoniczna jaka tylko jest,zamiast płacić abonament 90 zł place 270zl do 340 zl., a wszystkie rozmowy i smsy mam darmoce.Na pytanie dlaczego mam tak duże rachunki sprzedawca odpowiada ze on tego nie wie.. A kiedy chce przenieść nr do innej sieci plus odmawia wydania pozwolenia i każe z gory zapłacić kare umowna. Plus to badziew i odradzam każdemu przechodzenia do tej sieci..Niech traci klientów może wtedy przestaną oszukiwać i dostowuja sie do informacji podanych w umowie!!!!!!!!
  • ~korpornik36 / 2015-01-21 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Robią co chcą. Nie ważne ile wcześniej wyślesz pieniądze, czy przelewem zwykłym czy expresoowy, sorbnetem. Księgują jak chcą. Dopisują odsetki według życzenia. Tydzień przed terminem to mało. Potrafią twierdzi, że dalej pieniędzy brak!
    Zaletyżadnych
    Wadyoszuści
    2 miesiące
  • ~braciak / 2015-01-21 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Byliśmy stałymi klientami 8 lat i niestety jako przedsiębiorstwo rezygnujemy. Każdy przedsiębiorca wie, że płynność w małej firmie bywa różna. Kiedyś nie było problemu z opóźnieniem nawet do 2 miesięcy. Przypominali nawet SMS. Teraz jest problem 20 dni po terminie, nie ostrzegają o wyłączeniu. Potwierdzenie przelewu nie pomaga! Nie unzają. Nie dociera że to narzędzie pracy. Po obsłudze w punkcie z niewiadomych powodów od paru miesięcy faktury nie przychodziły (a wymagają płatności ) i na infolinii nikt nie potrafi pomóc. Pismo o zmianie nazwy nie pomaga. Maja problem wystawić prawidłowo fakturę. Pomimo osobistej wizyty nawet noty nie przyjmują. Niestety drogie usługi. Przenieśliśmy numery. Plus bardzo się zepsół przez ten czas. :(
    Zaletyzasięg
    Wadyniedostosowanie do przedsiębiorst, spadek jakości usług
    8 lat
  • ~stały klijent / 2015-01-18 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    zastrzeżenia mam do internetu===chodzi w miare tylko rano potem to tragedia muli ,wolny,potrafi sie na strone logować 10 minut,,,i zapomnijcie żeby coś pobrać,,,zasięg dobry tylko te ich złącza =przesilenie....mam smardom powinienem placić 130 zł,,a place przynajmniej 160,,i nikt nie wie czemu tak jest....marna obsluga ,wszystko trzeba reklamować..lepszy net od nich to aero2 i za darmo...
    router sie grzeje i szybko rozładowywuje huawei 27 ,,,do dupy...
    Wadywolny net
    3 miesiace
  • ~harry / 2015-01-16 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem w Plusie 4 lata! Ze względu na atrakcyjniejszą ofertę przeniosłem dwa numery do innej sieci. W Plusie miałem wszystkie faktury opłacane na czas. Żadnych zaległości. Wręcz przeciwnie! To Plus mi zalega kwotę 12,79,- z tytułu nadpłaty. Zgłosiłem ten fakt do działu windykacji i należności. Powiedziano mi że otrzymam zwrot moich pieniędzy tylko muszę podać nr konta w banku. Zrobiłem to. Miało to miejsce w listopadzie lub na początku grudnia 2014. Do dziś nie otrzymałem zwrotu! Szkoda tylko że Plus ma możliwość naliczania karnych odsetek, a ich byli klienci takiej możliwości już nie posiadają. Najlepsze jest w tym wszystkim jeszcze to że dziś tj 16.01.2015 otrzymałem dwie faktury od Plusa (posiadałem dwa numery w Ich sieci) na wysokość 0.00 każda!!!! Za koszt przesłania mi tych dwóch papierowych faktur mieli by już środki by dokonać przelania mi kwoty którą mi zalegają! W życiu już z nimi nie podpiszę jakiejkolwiek umowy. Nie są po prostu dla mnie partnerami do rozmów.
  • ~"szczęśliwa" / 2015-01-14 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus to totalna porażka.Do Polsatu należę od początku.Promocja w Plusie dla klientów Polsatu druga usługa za 50% i trzecia za złotówkę to kłamstwo. Płacę w Polsacie najwyższy abonament i Plus męczył mnie z promocją parę tygodni,tylko szkoda że wtedy nie przeczytałam forum.Co miesiąc dzwonię z reklamacją miało być bez limitu na rozmowy isms w kraju rachunek otworzył mi oczy.Koleżanka ma w innej sieci i dzwoniąc do niej okazało się że rachunek szczegółowy pokazał co innego.Dodzwonić się do sieci to koszmar a osoby udzielające informacji brak profesjonalizmu.Kiedy zawarłam umowę to za dwa tygodnie infolinia zadzwoniła czy jestem zadowolona z usług,odpowiedziałam że trudno stwierdzić jak one działają to tak krótkim czasie,więcej już nie zdzwonili.Powiedziałabym co o Nich myślę.Błagam umowa tylko nie PLUS
  • ~komar torun / 2015-01-12 22:39
    czekalem 2 godziny na polaczenie z konsultantem. kiedy sie polaczylem to twierdzila ze nie potrafie czytac umowy. ha ha. umowe przeczytalem i jasno wynika z niej ze mam 36 doladowan po 40 zl po wbiciu kodu.ale gdy twierdzilem ze pani z serwisu piszac wlasnym pismem na umowie potwierdzila moja racje ,to konsultantka powiedziala ze nie mam sugerowac sie wyjasnieniami.wieloma slowami.GOWNO GOWNO GOWNO
  • ~mariuszleg / 2015-01-12 10:44
    1.o1.2015 r skradziono corce telefon.Karte zablokowalem odrazu,a z blokadą imei to jedna wielka szopka.Dzisiaj mamy już 12 stycznia i telefonu dalej nie moge zablokować.Dostarczyłem wszystkie potrzebne dokumenty jakie były potrzebne i na dzien dzisiejszy otrzymałem odpowiedź ,że telefon nie może być zablokowany bo jest nieczytelna pieczątka.A telefon nadal gdzieś na rynku krąży.wychodzi na to ,że można kraść telefony bo i tak nie można ich blokować.Mogę powiedzieć z czystym sumieniem ,.ze sieć PLUS to jedno wielkie GÓWNO!!!
  • ~kita / 2015-01-09 19:32
    20 min czekałem na połączenie z konsultantem totalne DNO I ZŁODZIEJE
  • ~n / 2015-01-09 19:52
    to jest wielkie guwno polaczeniew z konsultantem predzej hitler do moskwy dotarl
    odradzam wszystkim nie dajcie się w to wrobić
  • ~Danuta / 2015-01-09 18:54
    Jestem abonentką plusa od chwili powstania sieci, to co dzieje się obecnie to obłęd.
    Zadzwoniła do mnie konsultantka i namówiła na internet. Kilka razy pytałam czy jest nielimitowany na co uzyskałam potwierdzenie. Obecnie mam tylko same problemy. Pani, która odpowiedziała na moją reklamację /prosiłam o odsłuchanie taśm/ błysnęła paragrafami i łaskawie udzieliła mi na okres umowy /2 lata/ internet nielimitowany ze zmniejszoną szybkością, który nawet nie zaskoczy po 30 minutach. Nawet nie potrafią zrozumieć reklamacji bo i po co. Premię za złapanie kogoś i oszukanie koleżanka dostała. Co do połączenia się z Biurem Obsługi to koszmar, a nawet jest tam jeden dowcipniś, który podnosi słuchawkę i mówi " proszę ponownie połączyć się z biurem" nawet zarabiają nieuczciwie na naszych połączeniach. Teraz myślę, że tylko Sąd zmusi ich do przesłuchania taśm. Ja co jakiś czas dopłacam prawie 15,00 zł żeby zrobić przelew lub odczytać pocztę
    Zaletyżadnych
    Wadyfatalna obługa
    od 06.2014 r.
  • ~hahahdo / 2015-01-09 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam plus potrafi nieźle oszukac
    Zaletynie ma zalet
    Wadyduzo
    1 rok za 2000 zte blade III
  • ~lucy / 2015-01-08 20:01
    dlaczego w sieci Plus płaci się za usługę z której się zrezygnowało? mój znajomy zamówił internet bezprzewodowy z ruterem ale nie miał w domu zainstalowanej sieci WI/FI i oddał ruter przed upływem terminu jaki mu wyznaczono i musi zapłacić za niego.pytam się dlaczego?gdzie jego prawa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306