Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1915 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Cezar / 2015-02-23 22:11
    Plus ma beznadziejny internet.
    Zachęcaja wstępnie , ze działa bez limitow jeśli masz LTE.
    Nie dajcie sie nabrać , po podpisaniu umowy zakładają
    tzw. lejek i prędkość spada do 32kb/s przy których
    nie otwierają sie nawet www nie wspominając juz
    o ściąganiu. Oczywiście umowy nie mozna rozwiązać
    i trzeba płacić frajerskie do końca.
    Katastrofa i żenada.
    Zaletybrak
    Wadysame
    para miesięcy 75zl/m-c
  • ~Anton71 / 2015-02-21 17:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa beznadziejna. Czekam aż miną 2 lata. Od 3 miesiecy nie są w stanie poprawnie naliczyć rabatu za smartdom (TV, internet, telefon). Pomimo, że płatności dokonuję terminowo zgodnie z umową wyłączali dwukrotnie usługę telefon i raz internet. Liczą odsetki od źle naliczonych przez nich opłat. złożyłem 5 reklamacji. Termin rozpatrzenia reklamacji 1 miesiąc a uwzględnienie nadpłaty to drugi. Więc kliencie nadpłacaj. Weź też większy abonament żeby zmarnować go na infolini reklamacyjnej 200 minut zmarnujesz na 2 reklamacje. Zdecydowanie nie polecam. Lepszy T-mobile i Orange lub karta prepaid w czymkolwiek
    ZaletyBrak, zasięg gorszy od T-mobile i orange, Promocje co najwyżej zbliżają się do konkurencji
    WadySłaby zasięg, Mają klienta w du..e
    3 miesiące i po 2 latach przechodzę gdziekolwiek
  • ~anonim / 2015-02-19 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka może tylko istnieć.. Internet jest po prostu BEZNADZIEJNY. Działa kiedy chce, a prędkość jest po prostu masakryczna. Zasięg w telefonie łapie w windzie, ale w centrum miasta trudno do kogokolwiek się dodzwonić.. Przy najbliższej okazji przenoszę numer do innej sieci, a z internetu zrezygnuję po rozwiązaniu umowy. NIE POLECAM!
    Zaletyw ogóle
    Wadypełno
    rok
  • ~a.s. / 2015-02-19 10:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Korzystam z tej sieci już ponad 10 lat i mam jej serdecznie dosyć. Żdzierają kasę nie wiadomo z jakiego powodu, nie dbają o swoich stałych klientów, tylko wiecznie te reklamy: "przejdź na abonament, zasil dodatkowo konto...". Koniec tych gierek, przechodzę z mężem do innej sieci.
    Wadymnóstwo
    10 lat
  • ~karahat / 2015-02-13 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich przed ta firma,jestem 12 lat i to juz będzie koniec ,oszukują na każdym kroku ,umowy są tak skonstruowane żeby nic z nich nie zrozumieć a konsultanci tak wkreca ze się później człowiek zdziwi .Naprawdę odradzam starych klientów traktują jak śmieci
    Zaletybrak
    Wadyogrom
    12 lat
  • ~Dżołana / 2015-02-13 22:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia, korzystam z usług tej sieci od lat, podobnie prawie cała moja rodzina. Dzwonię na infolinię sieci, której jestem stałą klientką, zżerają mi doładowanie, puszczają muzyczkę i każą czekać na zgłoszenie konsultanta. Kiedy chcę posłuchać muzyki, puszczam płytę albo wchodzę na YouTube, dzwoniąc na infolinię swojej sieci wolałabym usłyszeć głos konsultanta. Na plus- to, że konsultanci są mili, podobnie jak ci w punktach Plusa. Szanuję pracę tych ludzi, natomiast sieć to tragedia.
    ZaletyMili konsultanci
    WadyZbyt długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem, mało atrakcyjne oferty dla stałych klientów
    Prawie 9 lat
  • ~bears / 2015-02-12 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    mistrzostwo swiata .simplus bez umowy czasowej tanszy niz abonament .dodatkowo stali klienci maja gorsze warunki niz nowi .
    Zaletyzadnych
    Wadydrogo
    10 lat
  • ~asd / 2015-02-12 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć...
    ZaletyBRAK
    Wady0 promocji dla stałych klientów. Traktowanie klienta jak imbecyla
    2 numery 10 lat stażu
  • ~Ja / 2015-02-12 10:19
    Nie dbają o klienta,mają go głęboko w du..e.A ich serwis,to już całkiem lipa.Czekam na naprawę gwarancyjną telefonu już 2 miesiące,a oni nawet nie potrafią tego załatwić mówiąc że nie mają wpływu na to.
    Zaletybrak
  • ~Nicko / 2015-02-12 09:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Nic sobie nie robią ze stałych klientów (8 letni i 12 letni staż).
    Lepsza oferta jest dla osób które przenoszą numer od konkurencji do nich aniżeli stałego klienta. Pakiety internetowe są bardzo małe ale za to strasznie drogie. Plus chwali się dobrym zasięgiem. Co z tego skoro taki Play korzystając z roamingu otrzymuje ten sam (a może nawet lepszy zasięg) Do tego kiepska obsługa w Plus Onlne (mało opcji, oraz brak informacji o promocjach z których klient może skorzystać)
    Nie polecam!

    Nie polecam!
    WadyWysokie ceny, długie okresy umów, kiepskie promocje
    Abo
  • ~celina / 2015-02-07 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam w grudniu wziełam smart dom .miałam zapłacić pierwszy rachunek wyższy a pozostałe miały być już niższe. Okazało się że pani konsultantka mówiła zupełnie co innego. Rachunki mam większe i internet wiecznie przerywajacy. Nie polecam
  • ~Stanisław / 2015-01-30 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz bez mojej ingerencji uległa awarii karta sim.Nie była wyjmowana w ogóle z nowego telefonu,tel nie był zalany ani nie uległ żadnej awarii.Po udaniu się do punktu sieci Plus zaproponowano mi wyrobienie darmowego duplikatu karty sim.Na pytanie kiedy zacznie działać, usłyszałem odpowiedź iż nastąpi to po wydaniu opini konsultanta w ciągu 24 godz.Mieszkając 15 km od najbliższego miasta zostałem pozbawiony jakiegokolwiek kontaktu ze światem.Po upływie 48 godz karta nadal była nieaktywna.Więc chcąc nie chcąc nie patrząc na zakaz szefa i utrate pracy kolejny raz musiałem się udać do salonu Plus.Dopiero na miejscu zostałem łaskawie poinformowany, że karta darmowa mi nie przysługuje i nie mieli zamiaru mnie powiadomić o zaistniałej sytuacji.Zaproponowano mi kartę płątną z natychmiastowym uruchomieniem i opłatą przy rachunku(abonament).Jakby nie można było tak od razu.Poprzednim razem przy takiej reklamacji karta została od razu aktywowana i zostałem poinformowany o nie uznaniu darmowej karty smsem.Zaoszczędzone paliwo i nerwy.Czy to moja wina,że Plus sprzedaje wątpliwej jakości osprzęt za który klient musi płacić tracąc ważne kontakty i nerwy.FUJ
  • ~SG5 / 2015-01-30 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Telefon po około 2 tyg przestał działać. Został wysłany z Plusa do serwisu po czym wrócił niby naprawiony.. po tygodniu znowu to samo, ponowne wysłanie do serwisu i jaka odpowiedz? Ze telefon był naprawiany na własną rękę i nie uwzględniają gwarancji. Tyle było z nowego telefonu
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Shenira / 2015-01-30 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny okazało się, że firma Plus to najzwyklejsi oszuści. Po rozmowie telefonicznej z konsultantką (z niewiadomych powodów dzwoniła na numer z Orange) udało się namówić jej na wzięcie internetu z całym sprzętem "na okres próbny". Jak się okazało "wielce cudowny" internet w ogóle nie działa w moim rejonie, więc wszystko co znajdowało się w przesyłce zostało odesłane z powrotem wraz z wypełnionym dokumentem o odstąpieniu od umowy. Jak się jednak okazało abonament za internet wciąż był naliczany. Po kolejnej z rzędu wiadomości o zaległych należnościach, postanowiłam wyjaśnić sytuację. W punkcie obsługi klienta nie udzielono żadnej odpowiedzi z "braku odpowiednich uprawnień", zaś rozmowy telefoniczne kończyły się godzinnym czekaniem oraz przełączaniem od jednego pracownika do drugiego. W końcu okazało się, że po otworzeniu przesyłki (i podpisaniu umowy, o czym "uprzejma" konsultantka "zapomniała" poinformować) prawo do odstąpienia od umowy wygasa. Samo w sobie jest absurdem, bo wszystkie dokumenty znajdowały się właśnie we wnętrzu przesyłki. Całość zostało odesłane z powrotem a wkrótce później przyszedł list z pewnymi aluzjami, które równie dobrze mogłyby zostać potraktowane jako groźby.
    Przestroga dla innych. Unikajcie tej firmy, jak możecie. Ja już więcej z usług tej firmy nie skorzystam.
  • ~Agnieszka / 2015-01-30 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo zawiodłam się na nich , niemoge doczekać się kiedy wygaśnie umowa, a będę moła ja rozwiazać za dwa miesiące. zadzwoniła jakas dziwna pani konsultantka i bez mojej zgody zmieniła mi usługi , pomimo moich interwencji nic nie dało sie zrobić , bo sami sobie zadecydowali ile mam płacic za internet i z jakiej usługi korzystać, wiem , ze to nie do wiary , ale taki jest fakt, juz nie chcę miec z nimi nic wspólnego, to sa oszuści, zmieniaja sami warunki umowy i co gorsza to nie widza w tym problemu, nie odbierajcie od nich telefonu, ja juz naukę dostałam.
    Zaletybrak !
    Wadydużo wad !
    z plusem jestem związana 15 lat , ale to juz koniec, nie chcę miec z nimi nic wspólego.
  • ~krysia / 2015-01-28 20:06
    z trudem powstrzymuje sie od wulgaryzmow,piszac to,zlodziejska firma,ten smartdom to oszustwo,2 faktura na telefon miala byc za 1 zl,a oni obciazyli mnie calym abonam.gdy reklamow.to uznali i obciazyli nowa kwota/mniejsza/+ za polaczenia i smsy/mialo byc 3 mies.za 0 zl.poszlam do uke,po ich pismie do nich uznali tylko sms i polacz.abonament juz nie,reklamowalam sama,wiele razy,bez skutku.teraz zaczeli mi naliczac odsetki 1 grosz za zaplate faktur,mimo,ze place przelewem pare dni wczesniej,odpisali mi ze u nich data zaksiegowania sie liczy /nieprawda/,ostatnio zaczeli mi moje przelewy dodawac do tego zobowiazania/tej faktury z abonamentem nieprawidlowym nie zaplacilam/,tzn.mam coraz wieksze zobowiazanie,ja do nich pisze,opisuje problem, a oni odpisuja mi,zeby doprecyzowac,bo z tresci nie wynika o co mi chodzi,rece opadaja,takich tlumokow jeszcze nie spotkalam,wredni,zlodzieje,skad oni nabrali tych niedouczkow podlych,szlag moze trafic,ale w g...wdepnelam-szkoda gadac
    Zaletyzadnych
    Wadysame
    03.08.2014 niestety
  • ~bogusia / 2015-01-28 18:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet w Plusie to porażka mam 20 Gb a nie można nawet więcej zdjęć oglądać nie mówiąc o filmikach czy słuchaniu online muzyki. Nie wiem za co płacę bo bardzo mało używam internetu, a zawsze pod koniec brakuje mnie transferu . Porażka. To już więcej internetu używam w tel a mam w play i to 1Gb i jakoś zawsze starcza.
    ZaletySzybkość
    WadyOszukują w transferach
    1 rok, abonament 119
  • ~michal / 2015-01-28 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    czekam tylko aż mi się skończy umowa w mixie i mówie plusowi p...cie sie! Po pierwsze koleś który do mnie wydzwaniał żebym przedłużył umowę zwyczjnie mnie oszukał, w rezultacie mam gorzej niż miał. Na dodatek codziennie dostaje po 3 smsy spam, reklamy, smart dom itd. Pie..cie się złodzieje i oszuści. Aby do końca umowy i więcej kasy ode mnie nie zobaczycie.
    Zaletybrak
    Wadyoszukiwanie klientów z premedytacją
    za długo
  • ~Maciej / 2015-01-28 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jestem bardzo zniesmaczony obsługą w sieci Plus. Zrezygnowanie z umowy graniczy tutaj z cudem. Najpierw idę do salonu i nie mogę zrezygnować bo jest kilka złotych zaległości a oni nie mogą mi osobiście udzielić informacji ile ta zaległość wynosi żeby ją od razu zapłacić i z tej umowy zrezygnować. Później idę do innego salonu, jak zaległości były uregulowane i okazuje się, że bez znania swojego numeru (na którym jest internet) nie mogę rozwiązać umowy, mimo, że to jedyna umowa jaką mam na siebie podpisaną w Plusie. A ja numeru nie znam, bo po wyprowadzce nie mam ani umowy ani internetu z którego nie korzystam, bo się gdzieś zapodziały.

    Jednak żenujący jest fakt, że mimo osobistego pojawienia się kilku placówkach w różnych miastach nikt mi tej umowy jeszcze nie rozwiązał - bo oni mi nie mogą udzielić informacji odnośnie mojej własnej umowy i numeru? Śmiech na sali. I tylko przekierowanie z jednego salonu do drugiego i czekanie w kolejkach, żeby dostać się do konsultanta i odejść z kwitkiem.

    Wysłanie podpisanej rezygnacji z umowy na Państwa maila też nic nie dało - a na odpowiedź (łaskawie po 3 dniach) konsultanta o treści: "Szanowny Panie,
    dziękuję za przesłaną wiadomość.
    Niestety nie ma możliwości złożenia rezygnacji z usług telekomunikacyjnych za pośrednictwem e-mail.
    Czy chciałby Pan uzyskać informacje na temat procedury rezygnacji za pośrednictwem telefonicznego kontaktu? "

    Po kolejnych 3 dniach dzwonię do Plusa i dowiaduję się, że telefonicznie umowy się rozwiązać nie da. No to takiego bałaganu w dużej firmie to ja dawno nie widziałem... I już enty miesiąc płacę za coś, z czego nie korzystam bo nie da się normalnie umowy rozwiązać. Już nie wiem czy się śmiać czy płakać? W innej sieci nigdy takich problemów nie miałem i idąc osobiście z dowodem mogę się dowiedzieć dokładnie o swoich zobowiązaniach względem danej firmy. Jedno jest pewne, Plusa będę wszystkim odradzał.
    Wadyzerwanie umowy graniczy z cudem
  • ~Maron / 2015-01-28 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć z jaką się spotkałem. Dziadostwo Złodziejstwo do kwadratu. BOK ma cię w nosie jak podpiszesz umowę to zaczną robić to na czym się najlepiej znają czyli mieć cię w dupie, podpisałeś umowę to się martw ...takie podejście firmy Zygmunta S z WSI
    Zaletybrak
    Wadyintenet, modemy, obsluga klienta, itd itd same wady
    niestety 6 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266