Obsługa beznadziejna. Czekam aż miną 2 lata. Od 3 miesiecy nie są w stanie poprawnie naliczyć rabatu za smartdom (TV, internet, telefon). Pomimo, że płatności dokonuję terminowo zgodnie z umową wyłączali dwukrotnie usługę telefon i raz internet. Liczą odsetki od źle naliczonych przez nich opłat. złożyłem 5 reklamacji. Termin rozpatrzenia reklamacji 1 miesiąc a uwzględnienie nadpłaty to drugi. Więc kliencie nadpłacaj. Weź też większy abonament żeby zmarnować go na infolini reklamacyjnej 200 minut zmarnujesz na 2 reklamacje. Zdecydowanie nie polecam. Lepszy T-mobile i Orange lub karta prepaid w czymkolwiekZaletyBrak, zasięg gorszy od T-mobile i orange, Promocje co najwyżej zbliżają się do konkurencji
WadySłaby zasięg, Mają klienta w du..e
3 miesiące i po 2 latach przechodzę gdziekolwiek