Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1915 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~GrzeCord / 2023-04-28 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo!
    Przeniosłem się z Play, skuszony oferta plush i to był największy błąd.
    Warszawa - wystarczy wejść do jakiegos budynku i zasięg znika do jednej kreski lub całkowicie. W Play nigdy mnie taka sytuacja nie spotkała. Masacra.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~grzegorz / 2017-05-04 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalna firma, dwa dni temu kupiłem startówkę , zarejestrowałem i upływa trzeci dzień jak nie mogę korzystać z telefonu , po kontakcie z obsługą klienta dowiedziałem się że jest to błąd techniczny karta jest zarejestrowana a ja próbując dzwonić ciągle słyszę że numer jest nie zarejestrowany ,totalne dno
    Zaletybrak zalet
    Wadyjak wyżej
  • ~Grzegorz / 2018-05-12 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Czym dalej od plusa tym lepiej oszuści kretacze w każdym tego słowa znaczeniu
    ZaletyŻadnych
    WadyWiele
    MiejscowośćsKOŁYSZYN
  • ~Grzegorz / 2018-06-21 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści w każdym tego słowa znaczeniu 3grosze za neta w roamingu???!!! A za 700 mb naliczone 375 zł super!!!!
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwo
    MiejscowośćSkołyszyn
  • ~grzybek / 2008-07-21 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Niejaki pseudo użytkownik iPlusa o nicku kicin to zwykły, zdesperowany spamer Plusa gsm po tym jak w wyszukiwarce po wpisaniu iPlus wyskakuje (jako trzeci) link do strony opiniuj.pl. Nie dajcie się nabrać na te ich oszustwa! Ja dałem się nabrać już kiedyś na ich abonament w sieci komórkowej, gdzie po 18-tej miało być taniej, a jak dzwoniłem specjalnie 10 min po 18-tej to na wydruku była godzina 17:55,58,59... Po rozmowie z konsultantem na ten temat, otrzymałem zamiast przeprosin za jawne OSZUSTWO - informację, żeby złożyć wniosek reklamacyjny, bo "może" był źle ustawiony zegar (?...) To było jakieś 10 lat temu.
    Co do iPlusa to jestem mimo woli jego posiadaczem od przeszło pół roku, z uwagi na pochopność mojej żony, która dała się omotać naciągaczowi (ups) przepraszam - pracownikowi punktu Plus GSM w moim mieście. Niestety do dziś nic się nie zmieniło. Firma ta jak i wiele innych z branży, gdzie popyt jest wysoki - po prostu robi ludzi w bambuko jak się tylko da dojąc od nich kasę za nic.
    ZaletyŻADNYCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    WadyPRAWIE ZEROWY TRANSFER! LIPA PO PROSTU, ŻENADA I NABIJANIE LUDZI W BUTELKĘ!!!
    PÓŁ ROKU
  • ~grzybek / 2008-07-21 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    W mojej poprzedniej recenzji wkradł się błąd. Otóż pomyliłem nicki i zamiast użytkownika "kicin" powinno być "arkor". Serdecznie przepraszam.
    Zaletyplusów żadnych jak wcześniej
    Wadysame minusy
    wpakowałem się z tym
  • ~Gszegosz / 2023-09-11 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako obywatel Rzeczpospolitej Polski, jako klient polskiej sieci, zostałem wykorzystany. Więcej klientem ich nie będę. Żeby na terenie Polski, ukraińska sieć była mocniejsza od naszej. Wstyd. Ukraińcy potrafią zadbać o swoich klientów a nasi mają ich gdzieś. Polaku - płacz i płać
    ZaletyPo dwóch latach żadnych
    WadySłaby zasięg, słaby internet. Kiepska apka.
    MiejscowośćPrzyłęk
  • ~guwno do jedzenia / 2022-03-26 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    nie moge lupac z kolega w fortnitw bo ma rozjebanego neta zdechniecie
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćGuwnolandia
  • ~hahahdo / 2015-01-09 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam plus potrafi nieźle oszukac
    Zaletynie ma zalet
    Wadyduzo
    1 rok za 2000 zte blade III
  • ~harry / 2015-01-16 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem w Plusie 4 lata! Ze względu na atrakcyjniejszą ofertę przeniosłem dwa numery do innej sieci. W Plusie miałem wszystkie faktury opłacane na czas. Żadnych zaległości. Wręcz przeciwnie! To Plus mi zalega kwotę 12,79,- z tytułu nadpłaty. Zgłosiłem ten fakt do działu windykacji i należności. Powiedziano mi że otrzymam zwrot moich pieniędzy tylko muszę podać nr konta w banku. Zrobiłem to. Miało to miejsce w listopadzie lub na początku grudnia 2014. Do dziś nie otrzymałem zwrotu! Szkoda tylko że Plus ma możliwość naliczania karnych odsetek, a ich byli klienci takiej możliwości już nie posiadają. Najlepsze jest w tym wszystkim jeszcze to że dziś tj 16.01.2015 otrzymałem dwie faktury od Plusa (posiadałem dwa numery w Ich sieci) na wysokość 0.00 każda!!!! Za koszt przesłania mi tych dwóch papierowych faktur mieli by już środki by dokonać przelania mi kwoty którą mi zalegają! W życiu już z nimi nie podpiszę jakiejkolwiek umowy. Nie są po prostu dla mnie partnerami do rozmów.
  • ~helena / 2014-10-20 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    przestrzegam klientów przed siecią plus dramat jeśli chodzi o usługi i obsługę klienta, w sytuacji kiedy miałam problem zapłacić rachunek i zablokowali telefon to dzwoniąc do mnie można było usłyszeć "nie ma takiego numeru" SKANDAL a teraz czekam już piąty dzień na odblokowanie telefonu po zapłaceniu rachunku ... nie mówiąc o tym, że dodzwonić się do obsługi klienta to trzeba zarezerwować przynajmniej 30 min.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady ...
    4 lata
  • ~hemp / 2011-04-17 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    totalna olewka klienta ....jest umowa mamy cie w d..... place za net ktorego niemam max transfer to 70kb dnl i 30 upl
    Wadyto poprostu nie dziala ...spadanie zasiegu z 3 kresek w 3g na zero lub na 1 ...
    od 1.5 roku cekam za umowa sie skonczy
  • ~Heniek / 2017-06-21 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy chłam jaki miałem. Umowa na nielimitowany internet zwalniający po 25GB. Do 25GB jest dobrze, wyciąga nawet 50-60mbps. Po 25GB jest masakra, maksymalnie 1mbps. Gdy zadzwoniłem do obsługi klienta z pytaniem, czemu internet jest taki wolne, oni odpowiedzieli mi, że umowa mówiła po wyczerpaniu 25GB o internecie DO 20mbps. Często gubi zasięg. Jego jedyną zaletą jest niski ping (ok.40ms). Nie polecam.
    Zalety-niski ping
    Wady-prędkość po wyczerpaniu limitu
    -mały limit
    -słaba stabilność
    -słaba obsługa klienta
    -za wysoka cena jak na tak słaby internet
  • ~Himalaje obłudy sieci Plus! / 2014-01-29 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga! Z czterema największymi operatorami miałem do czynienia i ... wg mnie, bez zająknięcia (!) Plus to najgorszy operator w Polsce!!!!! Bezkonkurencyjnie najgorszy!!!

    Pracownicy działu BOK robią z siebie niewiarygodne wręcz pośmiewisko (!!!), niemal na każdej linii!!! Ja otwieram oczy ze zdumienia i coraz trudniej mi jest uwierzyć w to co widzę, że tak niewiarygodnie jak w sieci Plus można się kompromitować!!! Dla mnie Polkomtel S.A. to w ogóle najgorsza firma na świecie spośród tych jakie w życiu spotkałem!!!

    W sieci Plus skargi na BOK rozpatruje ... BOK!!! Mało tego, odnoszę wrażenie, że w dziale bok sieci Plus im ktoś więcej kłamie, im bardziej jest bezczelny, chamski i niekompetentny tym ... dla szefostwa tejże sieci ... lepiej!

    Wzór czy jak kto woli wspólna cecha odpowiedzi pracowników bok sieci Plus (w zasadzie jakichś bezczelnych kpin, bo z odpowiedziami te pisma nie mają wiele wspólnego, to jakieś „pierdzieluchy” a nie odpowiedzi) sprowadza się do kilku zasad (takie wrażenie odniosłem ja i identyczne wrażenie odnieśli moi znajomi!):

    Jak klient dochodzi swoich praw i rokuje pozostanie w firmie to daj mu jakieś darmowe minuty, które nas kosztują grosze (ale tylko wtedy przydziel te minuty jak się klient bardzo mocno uprze, musi Ci to z gardła wyszarpać i taki gest zrób dla klienta najlepiej tylko raz!!!).

    Jak klient zapowiedział, że odejdzie z sieci Plus to: w odpowiedziach na jego reklamacje udawaj, że nie wiesz o co chodzi lub odpowiadaj nie na temat lub odpowiedz na swoje pytanie pozostawiając pytanie/pytania klienta bez odpowiedzi i skłam, że proces reklamacyjny został zakończony. Dodatkowo dopisz ewidentne kłamstwo, że uwagi klientów są dla nas cenne i robimy wszystko żeby poprawić relacje we współpracy z klientami. Teksty takie to bezczelne i ewidentne kłamstwa i „Himalaje obłudy”! Dział bok sieci Plus z roku na rok robi się coraz bardziej chamski i bezczelny wobec klientów którzy dochodzą swoich praw! Czyli pracownicy tejże sieci robią dokładnie odwrotnie to co deklarują!!! Poza tym ich kolejna zasada: na bezczela przy każdej okazji dziękuj klientom za kontakt z działem bok.

    Na fakturach co jakiś czas doliczane są drobne kwoty pieniędzy. Przy próbie reklamacji sieć Plus oferuje ... billing za ok. 6 PLN!!!! Czyli żeby udowodnić, że niesłusznie naliczono, np. 4 PLN trzeba kupić billing za 6 PLN. Czyli żeby odzyskać 4 PLN trzeba wydać 6 PLN!!!!!

    Dział BOK sieci Plus bez zgody klienta, przekazuje adres e-mail klienta do ... innych działów swojej firmy. Bo reklamacje wysyłam na adres bok@plus.pl a zacząłem otrzymywać ankiety z adresu ankiety@polkomtel.com.pl !!! Po moich protestach, raz nawet mnie przeproszono (żadnej rekompensaty ani odszkodowania nie dostałem) i zapewniono, że już nigdy w życiu nie dostanę od sieci Plus żadnej ankiety. A co znaczy zapewnienie pracownika bok sieci Plus?! Otóż po tym zapewnieniu wysłano na mój adres e-mail z adresu ankiety@polkomtel.com.pl jeszcze „tylko” ... kilkanaście ankiet!!!!!!! Dodam, że po każdej ankiecie stanowczo protestowałem!!! Porozmawiam z prawnikiem czy to się kwalifikuje pod złamanie ustawy o ochronie danych osobowych i pod stalking! Wysłałem maile na adres ankiety@polkomtel.com.pl z prośbą o podaniem personalnie osoby odpowiedzialnej za te wysyłanie do mnie ankiet bez mojej zgody i ... po ok. dwóch miesiącach nie otrzymałem żadnej odpowiedzi (a żaden mail od tej skrzynki się „nie odbił”!!!)!!! Niezłe „twardziele” są tam w tym dziale ankiet i mają „niezłą” (!) cywilną odwagę! Strategia nie odpisywania na maile, jest to strategia chyba na poziomie przedszkolaka!!! To się chyba nazywa działanie honorowe w wydaniu ... sieci Plus!!!

    Nie wspomnę o innych „przekrętach” sieci Plus, (m.in. dotyczących wyjątkowo chamskiego i bezczelnego łamania zakazu na przesyłanie sms-ów o treści handlowej, reklam, zaproszeń do konkursów, itp. Podkreślę tylko bez rozwijania tematu, że ten „przekręt” w sieci Plus okazał się jeszcze bardziej bezczelny i chamski niż kompromitacja w wydaniu działu ankiet tejże sieci!!!) bo musiał bym książkę napisać!!!

    Jeżeli ktoś się zastanawia z jaką siecią podpisać umowę to proponuję rozpatrzyć trzy sieci:

    Play, Orange, T-Mobile. Nigdy w życiu nie podpisujcie umów z Plkomtel S.A. (siecią Plus)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Przypomnę, że wszyscy ci czterej wyżej opisani operatorzy są mi bardzo dobrze znani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak!!!
    WadyBiuro Obsługi Klienta sieci Plus to największa kompromitacja zespołu ludzi z jaką się w życiu spotkałem! I to bezkonkurencyjnie! Wg mnie Ci ludzie stanowią klasę (a w zasadzie „antyklasę”) samą w sobie. Brak zasięgu (nie słaby, tylko brak!) w niektórych miejscach w Polsce oddalonych od większych aglomeracji ludzkich! Niezliczone próby „sięgania do kieszeni klientów” po nadprogramowe pieniądze! Nie trudno oprzeć się wrażeniu, że w sieci Plus nie klient tylko ... pazerność na kasę klienta jest najważniejsza!!!
  • ~hot 181 / 2020-01-26 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus wali na kase 7 dni czekania na internet z powodu rozliczenia
    Zaletybrak
    Wadysłaby
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Hubert / 2017-04-26 07:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet na początku chodził normalnie od miesiąca nie idzie nic robić prędkość spadła do 0,2 mb (a bylo 30) zgłosiłem reklamację kazali czekać temat zamknęli i nic. Nie polecam na początku byłem zadowolony na szczęście zostały mi 4 miesiące umowy i spadam od nich.
    Zaletybyło dobrze ale już nie jest
    Wadyobsł. klie. olewanie totalne
  • ~hugo / 2015-03-06 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus Lte to jedna wielka porazka dobrze ze jeszcze 2 miesiace i koniec umowy. nigdy wiecej nie podpisze z nimi nowej, predkosc wysylania w porywach 200 kb. dzial techniczny na infolini nie idbiera telefonow nigdy a reklamacje meilowe olewaja
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~HWATEK / 2014-08-27 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    trzy dni temu otrzymałem kurierem pakiet internetu LTE. Nie wiedząc że trzeba czekać na aktywację walczyłem codziennie wieczorem, jednak bezskutecznie. Wczoraj o 20.41 postanowiłem zadzwonić na infolinię. Przez 79 minut słuchałem muzyki. O godzinie 22.00 połączenie zostało zerwane. Dodam że telefon mam w innej sieci, i nie mam tylu bezpłatnych minut.W tej chwili piszę czekając na linii 39 minut i nic. Jutro odsyłam modem. SZOK !!!!
    Ciekawe czy gwiazdy reklam Plusa wiedzą jakiej jakości usługi reklamują. Dodam że w PLAY oczekiwanie na połączenie trwa 5-10 sekund. Standardy pracy plusa to PRL.....
    ODRADZAM.....ODRADZAM....
    ZaletyBRAK
    WadyPODZIWIAM LUDZI KTÓRZY SIĘ Z NIMI WIĄŻĄ - TYLKO WADY
  • ~Ice / 2014-09-09 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie bierzcie żadnej oferty z Plusa.

    Plus to oszuści i złodzieje. Wszyscy powinni dostać 25 lat odsiadki i robót ciężkich.

    Oto powód na moim przykładzie. Podpisałem umowę na internet - miałem dostać 4 miesiące za darmo ale przychodziły faktury na nie całą kwotę ale jakies dziwne i dziwne uzasadnienia. Banda głupków co tam robi nawet nie umie liczyć - nie wiedzą nawet ile miesiąc ma dni. Miałem te 4 miesiące a jako uzasadnienie napisali mi tak - że faktycznie za rozliczenie jest 0zł ale koszty transferu z przyczyn od nas niezależnych zostały naliczone. I potem jeszcze dużo pierdół a na koniec że mogę sądownie to odwołać i wyskoczyli z paragrafami. Co prawda to tylko 20zł ale jednak.

    Tak się złożyło iż spotkałem później przed plusem masę ludzi którzy wyjaśniało faktury.

    Ci co piszą że plus jest ok to są tylko ludzie z PLUSA.

    Nie bierzcie Plusa mam nadzieje że firma bardzo szybko padnie
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko
  • ~iga / 2016-04-27 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważam że ta sieć oprócz rzeczywiście dobrego zasięgu jest fatalna. Najbardziej irytujące są osoby pracujące w obsłudze... Żeby załatwić coś w tej sieci trzeba mieć stalową cierpliwość,obsługa nie miła i to już w nie jednym punkcie obsługi się z tym spotkałam oraz nie profesjonalna bo 1 pan na cały punkt który rezczywiscie zna się na telefonach i ich naprawie to trochę za mało. Starych klientów nie szanują i nic od siebie nie wnoszą dopiero pod groźbą nie przedłużenia umowy raptem zaczynają być mili i oferują jakkies w miarę przyzwoite oferty. Jestem na nie i żałuję że przedłużyła m tam umowę.
    korzystam ok 10 lat z rodzina
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266