Niestety jeszcze jestem stałym klientem sieci, a należę do niej ponad 10 lat i odliczam dni kiedy będę mogła wreszcie wypowiedzieć umowę. Być może jeszcze bym tkwiła w Plusie gdyby nie oszustwo w sprawie abonamentu na internet LTE z tabletem. Pani przez tel mówiła o kwocie 29,90 przez 21 miesięcy bo 3 wcześniejsze w gratisie, o koszcie aktywacji usługi bidulka zapomniała poinformować, a PLUS GSM przesłał umowę z kwotą 39,90 przez 21 miesięcy i nikt z konsultantów nie widział w systemie tej dziwnej kwoty 29,90, która przy kolejnych reklamacjach się jakoś znalazła. Odpowiada na reklamacje chyba jakiś przygłup, któremu się wydaje, że wszyscy klienci to więksi od niego idioci, bo żadna z odpowiedzi nie trzyma się faktów i regulaminu, kolejny raz dostałam odpowiedź listownie, a nie na e-mailem.Każdy z konsultantów zamiast pomóc to zawsze usiłuje wcisnąć tego bubla jakim jest internet LTE, nie zważając na to czego dotyczy kolejna reklamacja.ZaletyKIEDYŚ Sieć szanowała i liczyła się z klientami
WadyIVR - automatyczna zapowiedź na tel obsł kl. tjest tak długa, że sieć chyba liczy , że klient się prędzej rozłączy niż doczeka na połączenie z konsultantem, BRAK działania w interesie klienta
telefon na abonament w sieci ponad 10 lat i ani jednego dnia dłużej niż wykazuje długość umowy