Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1915 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mirosław mosiewicz / 2015-06-14 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się na infolinię to zabójstwo w biały dzień a wyłączyć usługę MIX to szok tylko wbijasz 11111 itd. nic więcej się nie dzieje mam dosyć MIX plusa szajs Włączyli mi pakiet internetowy teraz nie mogę go wyłączyć
    Zaletytanie rozmowy za minutę do wszystkich sieci
    Wadyżadnych zalet
    nie tanio?
  • ~MIECZYSŁAW / 2015-06-14 07:22
    podpisalem umowe zPlusem przez telefon zaufałem firmie a w podzjence ARWATO SERVICR POLSKA KOPYTÓW 44D BŁONIE wyslali mi nowiutki USZDODZONY I ZEPSUTY TELEFON I CO DZIWNE WSZYSTKO JEST OK
  • ~kimma / 2015-06-12 23:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem w Plusie od 1995r, i nie narzekam, nigdy nie mialem problemow z polaczeniem, nawet w miejscach kiedy dawna IDEA i ERA nie mialy zasiegu. Mialem tylko problem z iloscia minut ktore przekraczalem i ponosilem wieksze koszty. Nigdy nie przeniose sie do innego operatora, dlatego ze stawki za minute polaczenia sa jednakowe a cena za pakiet jest prawie taka sama, Plus wychodzi dla mnie korzystniej, niz Play i Orange.
    ZaletyDobra jakosc polaczen
    WadyMoze i sa, ale telefon mam do polaczen a nie do zabawy
    Jestem w Plusie od 1995r. a mam telefon na trudne warunki, tzw, wzmocniona obudowa bez bajerow.
  • ~blondi32 / 2015-06-10 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    witam wszystkich użytkowników Plusa, powiem tak, że obecnie pracuję w Plusie jako telemarketer niby są jakieś promocje ale konkurenci Plusa mają dużo lepsze oferty gdyż w Plusie za 15 gb po e - fakturze cza płacić 29,99 a w Play ma się 20 gb za tą samą kwotę niby teraz dodali pakiety gb do swojej oferty ale mogą się schować ze swoimi ofertami pod ziemię bo konkurencji nie przebiją
    Zaletybrak
    Wadydrogi, konkurencja ma lepsze oferty tańsze niż w Plusie
    40 gb - 59,99 po e - fakturze 1 miesiąc
  • ~Jan / 2015-06-09 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga złodzieje, od 2 tygodni nie da się korzystac z netu od plusa bo prędkość mam poniżej 0.3 Mb/s przy łącznym zużyciu danych 41 GB w umowie za 100 złotych, plus odpowiada że to nie ich wina i mają mnie gdzieś, jak wkładam kartę play bo kupilem aby sprawdzić czy może to wina routera to działa wszystko cacy, a plus to syf, za 100 zł miesięcznie dostaje internet który moge wyżucić do kosza, Uwaga złodzieje
    Zaletybrak
    Wadyinternet poprostu nie działa, brak pomocy jakiej kolwiek , "kupiłeś to możesz nam cmoknąć"
    100zł
  • ~DP / 2015-06-07 13:19
    Ocena: 2.00 / 5
    IPLUS
    W trakcie zgłaszania reklamacji, pani popełnia "drobne błędy" we wniosku, aby później się wszystkiego wyprzeć. Obcinają transfer wieczorami na wsi. Praktyki nie godne tak dużego operatora. W trakcie 7 lat jakość usług spada zamiast rosnąć.
    Zaletymobilny
    Wadyzawodny, obcinają transfer wieczorami, w święta itp
    7 lat
  • ~Wiktoria / 2015-06-03 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wziełam internet z plusa za 99.99zł ten nowy i miałam mieć pakiet 80 GB + lte bez końca po 80 GB a tu po 32 GB danych mam prędkość 0.28 Mb/s http://www.speedtest.pl/test/109859905 tak mam od wczoraj, dziś dzwonie na bok a tam mi mówią że przekroczyłam pakiet podstawowy 30 GB, a ja w szoku, przecież mam 80 GB okazuje się że ma się tylko 30 GB a po tych 30 GB oni już nie gwarantują nic. Łącze się tylko przez lte bo tak mam ustawione na stałe 4/5 kresek. Na infolini zostałam potraktowana jak jakiś śmieć, dobrze że nie zrezygnowałam z kabla, ogólnie plus to oszuści.
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo
    100 zł od prawie początku promocji JA+
  • ~maciek / 2015-06-03 14:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Zachęca młodych ludzi, a potem odrzuca umowy :) (y) Formalności trwają zbyt długo. Jestem na NIE !
  • ~Klient od 15 lat. / 2015-06-02 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem PLUSA od 15 lat, dwa telefony na abonament, płatności zawsze w terminie. Żonie kończy się umowa, zadzwonili z promocją... Okazało się że teraz mamy jeszcze trzecią umowę na kolejny abonament .... Dzwonią z promocjami, podając nr kontaktowe, nawet w korespondencji, które nie istnieją (pani Sylwia P. 224176000). Reklamacja nie uwzględniona :) Odstąpienie wysłane, oczywiście brak reakcji, żegnaj PLUSIE. ZDECYDOWANIE ODRADZAM.
    ZaletyBRAK
    WadyNierzetelność, nieuczciwość, działanie podstępem, traktowanie klienta jak przygłupa.
    15 lat
  • ~NICKK / 2015-05-31 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej ledwo wzięłam 3 miesiące testa tak tak ale rachunki i tak są do płacenia.
    ZaletyNie ma
    nawet nie ma 3 miesięcy
  • ~pula / 2015-05-30 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja również ostrzegam przed siecią PLUS
    Mam abonament od kilku lat i na pewno nie przedłużę
    Telefonicznie skontaktował się ze mną konsultant w sprawie nowej Umowy Zamiast dwóch nowych umów przyszły cztery :dwie pocztą ,dwie kurierem Na zupełnie innych warunkach np czas umowy na 36 miesięcy mimo,że nie było o tym mowy w czasie rozmowy Reszty opisywać nie będę bo miejsca nie starczy Mimo,że odstąpiłam od umowy w ciągu 10 ustawowych dni Plus zdążył poinformować POLSAT i straciłam usługę w Smart dom Szarpiemy się już drugi miesiąc składając kolejne reklamacje do PLUSa i POLSATU zarówno telefoniczne jak i w punktach bez reakcji MImo,że nigdy nie zapłaciłam abonamentu niższego niż 59,90 wyświetlają mi się komunikaty na ekranie telewizora o windykacji bo PLUS przez dwa miesiące nie raczył wyprostować swojego błędu ,że zmiany abonamentu nie było To jest koszmar -średniowiecze NIe polecam ani PLUSA ani POLSATU -totalny bałagan i niekompetencja
    Zaletybrak
    Wadydrogo,nieuczciwi konsultanci,brak reakcji na reklamacje
    kilka lat
  • ~Stanislaw / 2015-05-27 12:45
    Ostrzegam przed korzystaniem z uslug operatora sieci Plus.
    Przy doladowaniu konta telefonu,bez wykonywania jakichkolwiek rozmow,od razu ubywa srodkow doladowania,a wiec kradna od razu.Doladowalem konto za sume 30 zlotych,wiec rozmowy wychodzace powinny byc wazne conajmniej 3 miesiace,jednak po kilku dniach konto traci wanosc.To prawdziwi zlodzieje,oszusci.Mimo,ze zadam odpowiedzi,wyjasnienia tych oszustw,nie chca odpowiadac,lekcewaza klienta.Rowniez na moje zadanie kontaktu z wlascicielem nie odpowiadaja !
    Nie korzytajcie z uslug tych oszustow,sa inni operatorzy.
  • ~Janusz z Rybnika / 2015-05-26 20:15
    Banda naciągaczy . Pomimo złożenia rezygnacji oddają mnie do sądu.
    Zaletydobre naciąganie
    Wadybrak kontaktu
    6 miesięcy nerwówki
  • ~krysia z opola / 2015-05-24 15:16
    te mendy chca mnie wykonczyc,obciazaja niezgodnie z umowa tzn,promocja smart-dom tylko w umowie,bo promocji nie bylo,reklamowalam 3 razy i co-oni maja racje,wystawiaja noty odsetkowe za przelewy przed terminem /4,6,10dni/teraz zaczeli po raz drugi obciazac mnie abonamentem za zeszly rok/dawnozaplacone/,kradli moje przelewy,chociaz dostalam od nich smsa.ze przelew wplynal,a wg nich niezaplacone,byly 3 reklamacje 1 z salonu plusa,2 z uke opole, 3 moja emailowo z podaniem oparagrafu i pkt umowy,odpowiedzieli,1-,ze reklamacje uznaja,2-,ze uznaja,3 odpisali ze oni dbaja o dobro klienta i to dla nich jest najwazniejsze,i ani slowa o faktach i to ma byc odpowiedz.a teraz strasza mnie windykacja.wczoraj napisalam do nich,podalam numery faktur dokladnie opisalam im wskazujac co nie powinno byc,moze odpowiedza ze tego nie przekaza dalej/kilka razy tak odpowiadali na moje reklamacje/mam dosc tej bandyckiej firmy,te zlodzieje nic nie rozumieja,bezczelni rzna glupa,szkoda slow,banda sk....
    Zaletynie ma
    Wadytylko te
    03.08,2014
  • ~Kasia / 2015-05-22 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Robią z człowieka głupka. Ciesze się, że w dniu dzisiejszym po 2 latach męczarni w końcu koniec umowy. Zdecydowanie NIE polecam
  • ~Kasia / 2015-05-17 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    od 4 miesięcy mam od razu po pakiecie 35 GB power lte "bez limitu" prędkość rodem z modemu, moge zapomnieć o youtube, o netflix ktore mam na xbox one, o twich tv itp, przynajmniej od nich, musiałam kupić lte z t-mobile i dopiero wtedy zobaczylam ze plus to oszuści, to samo w play bo kolezanka ma nic nie tnie wszystko dziala nawet po 100 GB a u tych złodzieju z plusa odrazu po 35 GB prędkość bliska 0 i pomimo zglaszania problemu plus nie widzi nic w tym zlego. Pamiętajmy że oni to nam sprzedają jako internet stacjonarny w tej najwyzszej opcji, a netia oglosiła że średnie zużycie w ich sieci stacjonarnej na 2014 r wyniosło 100 GB a w tym roku mam być większe, uwaga plus to OSZUŚCI
    Zaletybrak
    Wadysame wady, to nie jest internet stacjonarny pomimo że tak go sprzedają.
  • ~Oszukana / 2015-05-17 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje, zmieniają zdanie co 5 minut i za każdym razem coraz bardziej podwyższają ceny i twierdzą, że niższych nie mają. OSZUŚCI !!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWyłudzają pieniądze
  • ~Mark / 2015-05-15 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus ma beznadziejną obsługę klienta, standard obsługi znacznie poniżej i tak niskiego w Polsce. Wszystko jest w miarę ok dopóki klient kupuje usługi i płaci, gorzej jak się coś popsuje - w moim wypadku awaria modemu LTE po 1,5 roku użytkowania. Pomimo tego, że mam wykupione 2 usługi w Plusie, tj. telefon i internet bezprzewodowy z modemem na firmę oraz jestem klientem Plusa od 2000 roku nie otrzymałem sprzętu zastępczego. Od samej kierownik salonu otrzymałem odpowiedź, że nie jestem jedynym ich klientem (naprawdę? - nie wiedziałem... żenada) i że są klienci, którzy mają więcej usług wykupionych (wow! tak właśnie się obsługuje klientów?). Oczywiście do tego problem z odnalezieniem modemu przypisanego do takiej usługi w systemie i danej transakcji, tłumacząc, że salon miał zmianę systemu - czy mnie to powinno interesować jako klienta? Nie minęły nawet 2 lata od zakupu! Wcześniej z innego salonu Plus odesłali mnie z kwitkiem, mówiąc "z awarią to proszę tam gdzie Pan kupował". W jakich czasach my żyjemy?... Pozostaje tylko rezygnacja z tego operatora. Na reklamy atakujące ze wszystkich stron to mają pieniądze ale żeby zagwarantować sprzęt zastępczy aby klient mógł korzystać z niezbędnej dla jego działalności wykupionej usługi to już nie.
    Zaletybrak
    Wadyobsług kliena
  • ~wojtek / 2015-05-14 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje http://www.speedtest.pl/test/108872070 nawet nie 0.2 Mbps i tak od grudnia 2014 i nic z tym nie robią, idu-odu
    Zaletybrak
    Wadysame nerwy, oszuści i złodzieje
    listopad 2014 najwyższa opcja
  • ~Jarek / 2015-05-13 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga plus to złodzieje, mam najwyższą prędkość za prawie 100 złotych i jak tylko przekroczę pakiet podstawowy prędkość w godzinach popołudniowych spada praktycznie do 0 jak jest 0.5 Mbps to już jest dużo, a zazwyczaj jest koło 0.1 Mbps. W odpowiedzi z bok dostałem że oni nie widzą problemu i wszystko działa jak należy i powinienem się cieszyć że nie spada do 32 kb/s , Uwaga złodzieje
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje
    8 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266