Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1915 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~inżynier / 2015-10-28 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    PLUS nie obsługuje IPHONE!!!!!!! jestem użytkownikiem numeru w PLUS od kilkunastu lat, chciałem mieć internet bez limitu na IPHONE 5S. Dopóki podpisywałem umowę nikt mnie nie poinformował że na IPHONIE nie będzie działało. Dopiero po miesiącu prób uzyskałem informację od PLUSA ze z IPHONE mają kłopoty. I co i nic, bo okazało się że umowy zmienić się już nie da....
    Zaletybrak
    Wadynie działa na IOS
    7mies
  • ~Gosip / 2015-10-28 16:38
    Plus to jedno wielki bagno!!! Pracują tam ludzie którzy zostali chyba zatrudnieni po rodzinie, nie mają zielonego pojęcia co robią na swoich stanowiskach. Nie potrafią odpowiedzieć na proste pytania a klienta swojej sieci mają za nic!! Nie polecam!!!
    WadyJedna wielka parodia.
  • ~Borys / 2015-10-27 02:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dżiadowstwo i oszuśąci. Po zebraniu informacji o twoich połączeniach wyłączają możliwość odbioru rozmów przychodzących lub wychodzących, nie reagują na reklamacje i żądają opłaty za abonament. Podpisałeś umowę do płać. Oni podpisali umowę to ich interesuje ze by się z niej nie wywiązać tylko zgarnąć kasę.
    Zaletybezpłatne rozmowy w sieci plus
    Wadybrak możliwości z innymi siećiami. loteryjnie otrzymujesz połączenia do poprzednich urzytkowników zakupionego numeru o różnych godzinach dnia i nocy.
    po zaprzestaniu reagowania na rekłamaccję przestałem płacić
  • ~simplusiak / 2015-10-23 01:23
    Ocena: 1.00 / 5
    mam telefon w plusie na kartę, zasilałem konto w trakcie promocji 70% gratis do doładowania przez internet, opłatę pobrano (50zł), ale zasilenie nie dotarło. złożyłem 2reklamacje, nejpierw telefonicznie w bok, gdzie zapewnili o doładowaniu do końca tygodnia potem kazali dosłać potwierdzenie przelewu z banku, po rozpatrzeniu konsultantka odpisała,że zweryfikowała dane i nie doszło tego dnia doładowanie na ten numer, ale mam sobie pisac reklamacje do posrednikow plusa z tymi samymi danymi i potwierdzeniem przelewu jakie juz dostali i zweryfikowali. KPINA!!! traktuja WIELOletnich klientów jak wrzód na d... i patrza tylko się pozbyć problemu. po co przyjmowanie reklamacji, weryfikacja dokumentow jak potem odsylaja jak najdalej, żeby kolejna firma weryfikowala te same dane.Potwierdzenie przelewu to dokument zawierajacy dane ktorym nie szasta sie na prawo i lewo i rozsyla. Plus niby wielka ogólnopolska sieć a brak profesjonalizmu bije po oczach...tylko patrzą jak oszukać klienta i wyciągnąć kase.nic dziwnego że mają takie opinie jak tak o nie dbają, zamiast przeprosić i oddać kasę jak już zweryfikowali, że zasilenie nie doszło pomimo pobranej opłaty to jeszcze sie burza ze klient wogole ma jakies roszczenia i cokolwiek od nich chce... ŻENADA
    Zaletyzero
    Wadycała masa
    stanowczo zbyt długo i zbyt drogo
  • ~Wojtek / 2015-10-21 19:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Przestrzegam przed Plus. posiadam 5 numerów abonamentowych na firmę. Przedłużyłem umowę telefonicznie na dwa numery. Pozostałe dwa przedłużyłem w salonie.Po kilku miesiącach na tych przedłużanych telefonicznie zaczęto mi doliczać opłaty za usługi multimedialne Nadmienię że posiadam nielimitowane połączenie do internetu .W kilkumiesięcznym procesie reklamacji doszliśmy że być może są to opłaty za pakiet VIDEO STREAMING.I pewnie jest tak w regulaminie usługi
    problem ,że w rozmowie telefonicznej z konsultantem nic o tym nie było.Ciekawe jest że firma nie udostępniła mi umowy , nagrania rozmowy tel informuje mnie ,że wyda tylko na podstawie wyroku sądu.
    W kilkumiesięcznym procesie reklamacji w którym to prosiłem o wskazanie rozwiązań które zapobiegną naliczaniu dodatkowych niemałych kosztów nikt nie pochylił się nad sprawą.pozostałe 3 numery na takich samych abonamentach działają bez zarzutu.
    Plus zrzuca winę na użytkownika i telefony wysokiej klasy Iphone 5 s Nokia 925 (pozostałe też iphone te bez problemów)
    Nadmienię że telefony sprawdzone w serwisie APN o których mówi PLUS też konfigurowane w salonie plusa .
    Cały proces reklamacji to kopiuj wklej i w zasadzie nie na temat umowa telefoniczna to wielkie oszustwo a uzyskanie kopi umowy niemożliwe chyba ,że po wyroku sądowym jak twierdzi firma.
    Jako ciekawostkę dodam, że Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Urząd Komunikacji Telefonicznej nie mogą być strona bo umowę posiadam na firmę .
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta
    Umowę posiadam od 10 lat
  • ~Prezes / 2015-10-20 23:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem w Plusie już 15 lat. Mam 2 umowy na abonament, a wcześniej jeszcze miałem dwie umowy na mixa, a że dzieci dorosły to mix przeszedł na nich. Nigdy nie miałem problemów, co więcej jestem bardzo zadowolony z ich usług. Ważne, aby dobrze słuchać konsultanta i nie godzić się na wszystko co proponuje, a najlepiej mieć przygotowaną własną propozycję i samemu dyktować warunki umowy. I nigdy nic nie podpisywać bez czytania. Sami sobie jesteście winni, a potem na forum plujecie jadem za własną głupotę.
    ZaletySame zalety, obsługa, oferta i możliwość negocjacji.
    WadyBrak
  • ~karolaK / 2015-10-19 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    umowa mi się kończyła w listopadzie 2015, więc miesiąc wcześniej udałam się do punktu PLUS w celu informacji,że nie będę przedłużała umowy z nimi i chcę zlikwidować numer, konsultantka która akurat tego dnia była w punkcie, była nie miła i bezczelna, zaczęła mnie straszyć sądem i wysokim odszkodowaniem dotyczącym zerwania umowy - gdzie w normalnej sieci play,t mobile, orange fakt zerwania umowy zgłasza się miesiąc przed wygaśnięciem umowy, ale nic, swoje powiedziałam ale Pani była tak niemiła,że szkoda było z nią dyskutować.... dzień przed ukończeniem umowy 06.10.15 udałam się znowu do punktu sprzedaży i inna konsultantka kazała mi w celu zerwania umowy wysłać sms o treści PNK na numer 2699, dzień później po ostatnim doładowaniu wysłałam takiego sms, i dostałam informację,że umowa zostanie zerwana w ciągu 7 dni, i dostanę potwierdzenia... dziś mamy 19.10.2015 potwierdzenia nie dostałam, ale za to Plus bez mojej zgody przedłużył mi umowę.. no nic, pojechałam znowu do punktu sprzedaży i dowiedziałam się,że "JAKO SPRZEDAWCA W PUNKCIE PLUS MOIM OBOWIĄZKIEM JEST TYLKO I WYŁĄCZNIE SPRZEDAŻ ZRYWANIE UMÓW TO NIE MÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW PROSZĘ SOBIE DZWONIĆ NA INFOLINIE" nosz ku.... to są jakieś jaja? zastanawiam się czy komuś tego nie zgłosić, tej całej sytuacji, bo to żenujące bardzo, pominę fakt,że PLUS zatrudnia osoby chyba bez jakiej kol wiek kultury osobistej i jakiego kol wiek taktu.. obecnie próbuje dodzwonić się na infolinie, ale tylko i wyłącznie gra mi melodia.. totalny chaos, i brak odpowiednio przeszkolonych pracowników w punktach sprzedaży, moi rodzice od kilku lat są w PLAY i taka sytuacja nie miała miejsca, konsultanci zawsze służą pomocą i jeżeli jest potrzeba osobiście dzwonią na infolinie... PLUS jako sieć zdecydowanie nie polecam nikomu, zastanawiałam się nad smartdomem, ale zdecydowanie wole iść do konkurencji i dopłacić, niż dać im zarobić.
    pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wadycała sieć jest wadą
  • ~LiliLew / 2015-10-14 22:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem wieloletnim klientem Plus Gsm, ale to co teraz sie wyprawia to przechodzi wszystko. Od 4 lat jezdze za granice i do tej pory nie mialam problemu z polaczeniem. Od 5 miesiecy musze dzwonic przez kody, rozmowa przez nie trwa tylko do 5 min, pomimo srodkow na koncie. Ostatnio przedluzalam umowe, okazalo sie ze z oferty nie moge kozystac poza granicami kraju, z telefonu rowniez poniewaz nie udostepniono mi mikro karty,a moja stara nie pasuje do nowego telefonu. W salonie, w ktorym bylam mieli tylko jedna mikro karte, ktora nie dzialala. Powiedziano mi ze moge isc do innego salonu i zakupic taka karte. Kaza sobie placic za karte, ktora u nich w systemie jest za 0 zl i biegac po innych salonach lub oczekiwac godzine czasu na nowa, po spedzeniu juz 1 godziny. W regulaminie nie ma nic o dodatkowej oplacie za karte sim. Na drugi dzien przed uruchomieniem nowej umowy chialam odstapic od tej nowej, ale powiedziano mi ze nie moge gdyz taki maja regulamin, jednakze nic takiego nie znalazlam. Zglaszam skarge do rzcznika praw konsumenta i zobacze co mi odpisze.
    Zaletyzadne
    Wadyzla jakosc polaczen, sprzedaja produkty z ktorych nie mozesz korzystac
    19 lat
  • ~Abonent / 2015-10-14 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Dołączam się do opinii o PLUS'ie. Jestem klientem tej sieci od ponad 15 lat ale to co teraz wyrabia dział obsługi klienta to zwykłe beszczelne okradanie klientów. Ostrzegam i przestrzegam przed ta firmą. Ostatnio z powodu sprzedaży własnej firmy cesją przenosiłem umowę na inną jednoosobową firmę w uznaniu PLUS'a na osobę fizyczną. Na infolinii taka zmiana nie była możliwa więc odesłano mnie do salonu. W salonie po wielu wizytach w końcu udało się wykonać cesję, która miała mnie kosztować 20zł. Jak się później okazało ponad 30zł za każdy przenoszony numer czy konto. W sumie koszt około 100zł w moim wypadku. Jednak jak się później okazało to nie koniec przykrych niespodzianek. PLUS bez poinformowania mnie o skutkach cesji zmienił mi taryfę abonencką jak to określono podobna do tej co miałem z tym że na osobę fizyczną. Wszelkie reklamacje nie przynoszą żadnego skutku i odpowiedzi są negatywne. A rzecz w tym że w abonamencie za około 89zł (dotyczy jednego z przenoszonych numerów)miałem nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci i na stacjonarne + nielimitowane sms'y i mms'y oraz 3Gb internetu i odbieranie połączeń w roamingu za darmo w krajach unii europejskiej i kilku dodatkowych krajach. Do tego jeszcze 150 minut na wykonanie połączeń do 5 wybranych krajów unii europejskiej i kilku dodatkowych z poza unii. Po cesji ten sam numer ma obecnie abonament za 199,90zł miesięcznie i zostałem pozbawiony wszystkich w/w przywilejów wynikających z abonamentu. Na otarcie łez dostałe 800 minut w pakiecie. To samo stało sie z drugim przenoszonym numerem i podobnie z internetem czyli trzecim numerem. Jednym słowem mówiąc zabrano wszystkie usługi z abonamentu a jednocześnie podniesiono abonament o ponad 100%. Do tej pory w zależności ile był sms z grupy płatnych rachunek oscylował w wysokości 220zł za trzy numery (dwa telefony + dodatkowo internet) obecnie dostałem rachunek na kwotę ponad 455zł. Dodam że mam u nich jeszcze dekoder POLSATU. W sumie 4 numery telefonu z czego przenosiłem 2 + internet + POLSAT. Sprawę skierowałem do rzecznika praw klienta i muszę poczekać na rozwiązanie. Tak czy inaczej PLUS stracił klienta i wraz z końcem poszczególnych numerów wszystkie konta zostaną przeniesione do innej firmy
    ZaletyBRAK
    WadyOszustwo
    ponad 15LAT
  • ~BAsia / 2015-10-11 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem na tym forum aby was ostrzec przed podpisaniem umowy w T mobile. Mają wielki bałagan w papierach, podnoszą faktury, zasięgu nie ma prawie nigdzie, I wiele innych. Obsługa fatalna. Przemyślcie dobrze.
    Zaletynie dostrzegam
    WadyWiele
    2lata
  • ~aaa / 2015-10-10 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    NIEDOZWOLONE ??? praktyki PLUS – a
    Faktura dla PLUSA w wysokości 49,97 zł/m – NIE uprawnia cię do skorzystania ze zniżki ofercie SmartDOM.
    Jeżeli jesteś stałym klientem ( w abonamencie) i dokupujesz 1 lub 2 usługi.
    DLACZEGO ???
    Właściwa odpowiedź brzmi :
    Abonament 40,63 +Vat 9,34 = 49,97 zł/m. - łączna opłata za FAKTURĘ.
    Za abonament 40,63 - czyli zniżka ci nie przysługuje. Bo minimalna suma za ABONAMENT uprawniająca do zniżki wynosi 49,90 zł/m. Obojętnie co sprzedawca napisze Ci na Umowie.
    GRA SŁÓW - abonament a faktura - a BULISZ TY :)
    Do tej pory PLUSa uważałem za poważna firmę - MYLIŁEM SIĘ :(
    Możesz PLUS – owi płacić i 100zł, ale jak abonament wyniesie poniżej 49,90 – nie dostaniesz ulgi tylko RACHUNEK. (Acha – od sumy którą płacisz odejmij nie tylko VAT ale i ULGI przyznane dotychczas , np. za e-fakturę, zniżkę za terminowe opłaty itp…. ) BARDZO FAJNE
  • ~lukasz / 2015-10-07 21:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Przeszedłem ostatnio do plusa i to jakaś masakra. O ile ceny mają dobre (tylko przy promocji z innymi usługami) o tyle wsparcie dla klienta TAGICZNE!!! Przenosiłem do nich 2 numery. Kurier przywiózł tylko 1 kartę SIM. Dosłanie drugiej brakującej przerosło ich możliwości. 3 telefony i przełączanie 4 razy pomiędzy różnymi działami.

    Jak wszystko idzie jak po sznurku to wszędzie jest dobrze ale jak coś się wali to nie liczcie na ich pomoc!
  • ~seba / 2015-10-07 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    plus to jawni oszuści
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z działem klienta, zawyżanie cen
  • ~robak / 2015-10-06 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus ssie. Wyłudzają kase, fatalna obsługa klienta, nagabują o podpisywanie nowych umów dzwoniąc nawet kilka razy dziennie z tą samą ofertą ciągle. Nigdy więcej Plusa. Sami sprawili że mam dość. Kilkanaście numerów z mojej rodziny poleci od nich w ten sposób.
    Zaletybrak
    Wadymają jakieś głupie taryfy i jak się jest w jednej to nie można korzystać z pakietów innej, co jest chore bo w tym wypadku katalogują klientów i każdej taryfie zawsze czegoś brak, jak nie minut, to smsów, to internetu, to za co ja im płacę? zeby być niewolnikiem ich taryf i ciągle kombinować jak zaoszczędzić ? bezsens
    5 lat, a mixa 2 lata, 50zł miesięcznie
  • ~PAWEŁ / 2015-10-03 16:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Obecnie mam umowę w T mobile i masakra co sie w tej sieci telefonii dzieje. WIele by można opowaiadać, Napiszę tak; co innego mówią niż obiecują. Podnoszą faktury opłaty, Brak zasięgu wszędzie. Możana poczytać opinie na forum. Błanożejada.
    ZaletyRózowy kolor
    WadyBrak zasięgu prawie wszędzie.
    ki.
  • ~Walisosna / 2015-09-30 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie! Ja mam umowę z T mobile- to jest dopiero masakra. NIE polecam! Ja bardzo żałuje podpisania umowy znimi.
    ZaletyBrak zasięgu, podnoszą faktury,
    WadyRóżowy kolor
  • ~Wściekła!!!! / 2015-09-30 16:20
    Właśnie odebrałam telefon po kolejnej zgłaszanej reklamacji którą trwała prawie miesiac, ale tą kwestię pominę.
    Wzięłam telefon z Plusa na 2 lata, przy czym podczas rozmów coś przerywa, ucina i jednym słowem jest ciężko porozumieć się przez niego ( a do tego przede wszystkim służy telefon). oddałam go kilka razy do serwisu naprawczego,przy czym uzyskałam odpowiedź iż po dłuższym okresie testowania go w serwisie (prawie miesiąc) nie widnieją żadne usterki... dodano w informacji iż wymieniono cały panel telefonu. Tylko jakim cudem wszystkie zdjęcia i smsy które pozostawiłam przed oddaniem do serwisu nadal są w telefonie? skoro robiono w nim format?
    Od razu po odebraniu z punktu sieci plus wykonałam telefon który niestety nie obył się bez słow " powtórz raz jeszcze bo znow cos przerywa".... żenada... nigdy nikomu nie polecam umowy z tą firmą bo placic miesięcznie trzeba a telefon nadaje sie do du****.
    3 miesiące
  • ~ania / 2015-09-25 14:20
    PLUS GSM - NIE polecam. W pazdzierniku 2014 roku wpadlam na najgorszy pomysl w swoim zyciu - przeniesc numer do Plusa. Mamy wrzesien 2015, a numer w dalszym ciagu przeniesiony nie wostal! Ba, co wiecej - place obecnie obie faktury za obecnego operatora i¨nr tymczasowy w ¨plusie¨ . Mimo kontaktow z dzialem obslugi na infolinii - swoja droga pracuja tam sami nikompetentni ludzie - nie uzyskalam zadnej informcji ze czegos brakuje, cos trzeba uzupelnic , jedyne komentarze, od stycznia b.r. sprowadzaly sie do: tak, sprawa juz jest w toku. Na wyslane pisma, z checia mojej rezygnacji spowodowanej brakiem profesjonalizmu, brakiem szacunku do klienta, utrata mojego zaufania do firmy a zwlaszcza narazania mnie swiadomie przez Polkomtel sp. z o.o. na koszta przez rok!- otrzymalam pisma zwrotne z ktorych nic nie wynnikalo, az w koncu 23.07.2015 otrzymalam smsa, iz przeniesienie numeru nastapi 1.09.2015 . I co? i nic :) oba numery jak byly niezalezne, tak sa nadal - oczywiscie faktury takze.
    ODRADZAM - PRZESTRZEGAM przed ta zlodziejska firma!
    ZaletyNAJGORSZA FIRMA Z JAKA SIE SPOTKALAM! Absolutny brak zalet
    WadyNAJGORSZA FIRMA Z JAKA SIE SPOTKALAM! ODRADZAM - PRZESTRZEGAM - NIE POLECAM
  • ~staszek / 2015-09-25 03:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam jestem już długo w plusie chociaż prawdopodobnie trzeba będzie już zrezygnować z usług tej firmy i przejść być może do play,niestety promocje na mixa mają słabe bo ktoś kto kupi zwykły starter ma więcej niż ja choćby całkowicie darmowe rozmowy w plusie ja musze płacić za to 4 zł.tygodniowo,problem z głupim czasoumilaczem,i najważniejsze problem z internetem czy za 7,9 czy 15 zł jest on taki sam żałosny i zamulony jak ten cały plus który w telewizji się wychwala że mają najlepszy i najszybszy a to gówno prawda koleżanka ma w play i na fonie hula jak ta lala i co ciekawsze za grosze a tu za 15zł żeby taki szajs był?????-Mam nadzieje że potracą wielu klientów których zupełnie nie szanują.
    Zaletybrak!!!!!!!!!!!!!!
    Wadybardzo dużo!!!!!!!!!!!!!!
    powyżej 6 lat może i dłużej
  • ~długoletnia klientka / 2015-09-23 14:03
    od lat chyba 12 mam tel. w plusie i wiem już że to ostatnia umowa podpisana z tym operatorem, czuję się oszukana i wkręcona w jakąś chorą grę, lidzie w punktach plusa nie mają pojęcia bladego o zasadach funkcjonowania "promocji" które udostępniają klientom i pie...ą bzdury a ty abonencie masz potem problem, a jak przychodzisz po pomoc to zepsują twoją i tak ciężką sytuację do reszty. Osoby w bok - kolejna niedouczona banda - wkuli kilka regułek i NA PEWNO CI NIE POMOGĄ BO NIE WIEDZĄ JAK... Podobno dostałam ekstra 50 % za 3 doładowania po 60 zł za to że przedłużyłam umowę, przyszedł sms że pakiet uruchomiono, tylko cholera jak z tegpo korzystać???!!!!!!! TEGO NIE WIEM NIKT - ANI W BOK ANI W PUNKTACH W MOIM MIEŚCIE - EFEKT ZOSTAŁAM BEZ INTERNETU PAKIETOWEGO, MAŁO TEGO PANI WYŁĄCZYŁA MI PAKIET 2 GB ZA 15 ZŁ I ZAPROPONOWAŁA TO SAMO ZA 20 ZŁ, CO I TAK SIĘ NIE UDAŁO BO NIE UMIAŁA GO WŁĄCZYĆ... SZKODA SŁÓW... PORAŻKA, FATALNIE TRAKTUJĄ DŁUGOLETNICH KLIENTÓW...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266