Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1925 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasia / 2015-11-21 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafie zrozumieć dlaczego mając internet za 60 zł w plusie do tego dwie karty w miksie po 50 zł nie mogę zaminic miksa na abonament.Nie mam zadnego zadłużenia,opłaty i karty są płacone co miesiąc więc o co chodzi???? Jestem pewna że jak tylko skończą mi się doładowania to rezygnuję z plusa z którym jestem od kilku ładnych lat a tak ludzi traktują!!!!!!!!!!!!!!!MASAKRA
    ZaletyŻADNYCH
    Karty ok 5 lat internet 4 rok
  • ~kasia / 2015-11-20 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    zupełny brak profesjonalizmu, zarówno w punkcie obsługi jak na infolinii, co "konsultant" to inna opinia załatwienie najprostszej sprawy graniczy z cudem
    Zaletybrak
    Wadypoziom obługi i świadczonych usług
    pięć lat
  • ~ufo / 2015-11-18 20:22
    Ocena: 2.75 / 5
    Manipulacja marketingowa godna Platformy Obywatelskiej. Dostajesz pakiet LTE po czym masz LTE bez limitu. Mam internet na kartę. Za 30zł dostaję tzw. pakiet 1,5 Gb. Po 5 dniach przychodzi wiadomość, że pakiet został wykorzystany (nie ściągałem filmów, nie oglądałem tv) tylko po aktualizacji windows7, śledzeniu informacji na wp, interii, onecie). No cóż, udowodnienie im oszustwa/naciągania możliwe jest tylko przez UKE. Liczę na PiS
    Zaletybrak
    Wadybrak bezpłatnego (przez internet) bilingu, brak konsoli bieżącej wymiany danych z internetem (jak w Play)
    od sierpnia 2015 (modem - 240zł), karta sim 10 zł + doładowanie 30 zł
  • ~Wkurzony / 2015-11-18 00:29
    Oszusci i tyle!mialem abonament na 12 miesiecy 15zl na miesiac czwarta usluga w plusie zostalo 5 miesiecy do konca u konkurencji zaproponowano mi dobre warunki ja przeniose numer wiec zadzwonilem do plusa z zapytaniem ile zaplace kary gdy dzis zerwe umowe po ok 10 MIN grzebania q systemie pan konsultant poinformowal ze 200zl ani grosza wiecej dla pewnosci zapytalem 3 razy wiec zerwalem faktura przyszla 347zl reklamowalem do bulu kilka razy rzadalem odsluchania rozmowy i nie stety mnie olali zostala droga sadowa ale wiadomo ze za 147 zl do sadu nie pojde wiec radze jak najdalej od tej firmy.
    ZaletyNiema
    WadySame wady
  • ~Borys / 2015-11-14 03:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Złodzieje sprzedający numery poprzednich użytkowników. Odłączają możliwość połączeń z innych sieci. Na reklamacje opowiadają bajki o brakach zasięgu.Zgodnie z umową reklamacje powinny być załatwione w ciągu jednego miesiąca. Po odmowie płatności za niewywiązywanie się z zawartej umowy żądają zapłaty za nie osiągnięte zgodnie z umową dochody.
    ZaletySame wady
    WadyTelefonistki informują i sugerują jak rozwiązać problem ale decyzje są bzdurne.
    Po 4 miesiącach zanikła możliwość otrzymywania połączeń z sieci z którą było najwięcej połączeń wychodzących i przychodzących. W wypadku połączeń przychodzących był nadawany komunikat " nie ma takiego numeru"
  • ~Eweelina / 2015-11-07 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten cały plus to zwykłe oszustwo!! nie dość, żę w dziwnych okolicznościach ginie kasa z konta to dodzwonić się do nich to święto. NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje
    od 2 lat za 1zł
  • ~Johny3923949923 / 2015-11-04 18:34
    Ocena: 1.50 / 5
    We wrzesniu przedłużałem umowę na internet.

    Przy przedłużaniu umowy zostałem poinformowany, że zmianie ulegnie tylko limit danych z 20GB na 25GB, a niestety okazuje się, że zostało mi zmienione:

    - odłączona usługa dodatkowa internet LTE bez limitu, gdzie po wykorzystaniu podstawowego pakietu 20GB, przy zasięgu LTE mogłem korzystać bez limitu z internetu z limitem transfertu do 10MB/s, teraz po wykorzystaniu pakietu 25GB, predkość spada do tragicznej prędkośći 32 kb/s
    - została zwiększona kwota abonamentu z 49,99 na 59,99zł o czym też nie zostałem poinformowany

    Jestem bardzo niemile zaskoczony zaistniałą sytuacją, dlatego chciałbym powrócić do poprzedniej wersji umowy, jak przed przedłużeniem, czyli:

    - pakiet 20GB, a nie 25GB jak jest obecnie
    - usługa dodatkowa LTE bez limitu z limitem 10Mb/s po wykorzystaniu dodatkowego transfertu
    - kwota abonamentu po rabacie za elektroniczną fakturę oraz kilka usług w plusie 49,99zł

    Niestety firma odrzuciła reklamacje... dlatego z czystym sercem NIE POLECAM!
    ZaletyUsługi
    WadyBardzo słabe podejście do klienta
    rok 50zł
  • ~tom / 2015-11-01 10:56
    Wspaniała firma najlepsza w kraju same pozytywy
  • ~krysia / 2015-10-28 23:47
    plus to najgorsza firma telek.oszusci,w d....maja klientow,nie chce uzywac wulgaryzmow,ale tylko takimi slowami okreslam ta dziadowska firme.czekam do sierpnia i wyrywam od nich
    Zaletyzadne
    Wadysame,zlodzieje,oszusci przy podpisywaniu umow
    od 03.08.2014 niestety
  • ~koniec tego teatrzyku / 2015-10-28 18:12
    Ocena: 5.00 / 5
    jestem w sieci plus juz z 5 przedłuzen umowy mieszkam pod garwolinem 70km od stolicy a tu nie dosc ze napraszaja sie naganiacze(niekompetentni) internetu LTE który niema zasiegu.to zasiegu gsm nie ma i z roku na rok siec sie rozwija i spogladajac na mape pogladowa niepowinienem miec problemu z kozystaniem z uslug które przysługuja mi z tresci umowy,nic podobnego biegam z telefonem i szukam zasiegu. cierpliwosc moja sie konczy. jeszcze 2 miesiace
    Zaletynatretni konsultanci,jesli wyslesz sms na konkurs to zwrotnie otrzymasz setki spam
    Wadybrak,idealna siec
    ok 10 lat
  • ~inżynier / 2015-10-28 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    PLUS nie obsługuje IPHONE!!!!!!! jestem użytkownikiem numeru w PLUS od kilkunastu lat, chciałem mieć internet bez limitu na IPHONE 5S. Dopóki podpisywałem umowę nikt mnie nie poinformował że na IPHONIE nie będzie działało. Dopiero po miesiącu prób uzyskałem informację od PLUSA ze z IPHONE mają kłopoty. I co i nic, bo okazało się że umowy zmienić się już nie da....
    Zaletybrak
    Wadynie działa na IOS
    7mies
  • ~Gosip / 2015-10-28 16:38
    Plus to jedno wielki bagno!!! Pracują tam ludzie którzy zostali chyba zatrudnieni po rodzinie, nie mają zielonego pojęcia co robią na swoich stanowiskach. Nie potrafią odpowiedzieć na proste pytania a klienta swojej sieci mają za nic!! Nie polecam!!!
    WadyJedna wielka parodia.
  • ~Borys / 2015-10-27 02:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dżiadowstwo i oszuśąci. Po zebraniu informacji o twoich połączeniach wyłączają możliwość odbioru rozmów przychodzących lub wychodzących, nie reagują na reklamacje i żądają opłaty za abonament. Podpisałeś umowę do płać. Oni podpisali umowę to ich interesuje ze by się z niej nie wywiązać tylko zgarnąć kasę.
    Zaletybezpłatne rozmowy w sieci plus
    Wadybrak możliwości z innymi siećiami. loteryjnie otrzymujesz połączenia do poprzednich urzytkowników zakupionego numeru o różnych godzinach dnia i nocy.
    po zaprzestaniu reagowania na rekłamaccję przestałem płacić
  • ~simplusiak / 2015-10-23 01:23
    Ocena: 1.00 / 5
    mam telefon w plusie na kartę, zasilałem konto w trakcie promocji 70% gratis do doładowania przez internet, opłatę pobrano (50zł), ale zasilenie nie dotarło. złożyłem 2reklamacje, nejpierw telefonicznie w bok, gdzie zapewnili o doładowaniu do końca tygodnia potem kazali dosłać potwierdzenie przelewu z banku, po rozpatrzeniu konsultantka odpisała,że zweryfikowała dane i nie doszło tego dnia doładowanie na ten numer, ale mam sobie pisac reklamacje do posrednikow plusa z tymi samymi danymi i potwierdzeniem przelewu jakie juz dostali i zweryfikowali. KPINA!!! traktuja WIELOletnich klientów jak wrzód na d... i patrza tylko się pozbyć problemu. po co przyjmowanie reklamacji, weryfikacja dokumentow jak potem odsylaja jak najdalej, żeby kolejna firma weryfikowala te same dane.Potwierdzenie przelewu to dokument zawierajacy dane ktorym nie szasta sie na prawo i lewo i rozsyla. Plus niby wielka ogólnopolska sieć a brak profesjonalizmu bije po oczach...tylko patrzą jak oszukać klienta i wyciągnąć kase.nic dziwnego że mają takie opinie jak tak o nie dbają, zamiast przeprosić i oddać kasę jak już zweryfikowali, że zasilenie nie doszło pomimo pobranej opłaty to jeszcze sie burza ze klient wogole ma jakies roszczenia i cokolwiek od nich chce... ŻENADA
    Zaletyzero
    Wadycała masa
    stanowczo zbyt długo i zbyt drogo
  • ~Wojtek / 2015-10-21 19:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Przestrzegam przed Plus. posiadam 5 numerów abonamentowych na firmę. Przedłużyłem umowę telefonicznie na dwa numery. Pozostałe dwa przedłużyłem w salonie.Po kilku miesiącach na tych przedłużanych telefonicznie zaczęto mi doliczać opłaty za usługi multimedialne Nadmienię że posiadam nielimitowane połączenie do internetu .W kilkumiesięcznym procesie reklamacji doszliśmy że być może są to opłaty za pakiet VIDEO STREAMING.I pewnie jest tak w regulaminie usługi
    problem ,że w rozmowie telefonicznej z konsultantem nic o tym nie było.Ciekawe jest że firma nie udostępniła mi umowy , nagrania rozmowy tel informuje mnie ,że wyda tylko na podstawie wyroku sądu.
    W kilkumiesięcznym procesie reklamacji w którym to prosiłem o wskazanie rozwiązań które zapobiegną naliczaniu dodatkowych niemałych kosztów nikt nie pochylił się nad sprawą.pozostałe 3 numery na takich samych abonamentach działają bez zarzutu.
    Plus zrzuca winę na użytkownika i telefony wysokiej klasy Iphone 5 s Nokia 925 (pozostałe też iphone te bez problemów)
    Nadmienię że telefony sprawdzone w serwisie APN o których mówi PLUS też konfigurowane w salonie plusa .
    Cały proces reklamacji to kopiuj wklej i w zasadzie nie na temat umowa telefoniczna to wielkie oszustwo a uzyskanie kopi umowy niemożliwe chyba ,że po wyroku sądowym jak twierdzi firma.
    Jako ciekawostkę dodam, że Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Urząd Komunikacji Telefonicznej nie mogą być strona bo umowę posiadam na firmę .
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta
    Umowę posiadam od 10 lat
  • ~Prezes / 2015-10-20 23:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem w Plusie już 15 lat. Mam 2 umowy na abonament, a wcześniej jeszcze miałem dwie umowy na mixa, a że dzieci dorosły to mix przeszedł na nich. Nigdy nie miałem problemów, co więcej jestem bardzo zadowolony z ich usług. Ważne, aby dobrze słuchać konsultanta i nie godzić się na wszystko co proponuje, a najlepiej mieć przygotowaną własną propozycję i samemu dyktować warunki umowy. I nigdy nic nie podpisywać bez czytania. Sami sobie jesteście winni, a potem na forum plujecie jadem za własną głupotę.
    ZaletySame zalety, obsługa, oferta i możliwość negocjacji.
    WadyBrak
  • ~karolaK / 2015-10-19 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    umowa mi się kończyła w listopadzie 2015, więc miesiąc wcześniej udałam się do punktu PLUS w celu informacji,że nie będę przedłużała umowy z nimi i chcę zlikwidować numer, konsultantka która akurat tego dnia była w punkcie, była nie miła i bezczelna, zaczęła mnie straszyć sądem i wysokim odszkodowaniem dotyczącym zerwania umowy - gdzie w normalnej sieci play,t mobile, orange fakt zerwania umowy zgłasza się miesiąc przed wygaśnięciem umowy, ale nic, swoje powiedziałam ale Pani była tak niemiła,że szkoda było z nią dyskutować.... dzień przed ukończeniem umowy 06.10.15 udałam się znowu do punktu sprzedaży i inna konsultantka kazała mi w celu zerwania umowy wysłać sms o treści PNK na numer 2699, dzień później po ostatnim doładowaniu wysłałam takiego sms, i dostałam informację,że umowa zostanie zerwana w ciągu 7 dni, i dostanę potwierdzenia... dziś mamy 19.10.2015 potwierdzenia nie dostałam, ale za to Plus bez mojej zgody przedłużył mi umowę.. no nic, pojechałam znowu do punktu sprzedaży i dowiedziałam się,że "JAKO SPRZEDAWCA W PUNKCIE PLUS MOIM OBOWIĄZKIEM JEST TYLKO I WYŁĄCZNIE SPRZEDAŻ ZRYWANIE UMÓW TO NIE MÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW PROSZĘ SOBIE DZWONIĆ NA INFOLINIE" nosz ku.... to są jakieś jaja? zastanawiam się czy komuś tego nie zgłosić, tej całej sytuacji, bo to żenujące bardzo, pominę fakt,że PLUS zatrudnia osoby chyba bez jakiej kol wiek kultury osobistej i jakiego kol wiek taktu.. obecnie próbuje dodzwonić się na infolinie, ale tylko i wyłącznie gra mi melodia.. totalny chaos, i brak odpowiednio przeszkolonych pracowników w punktach sprzedaży, moi rodzice od kilku lat są w PLAY i taka sytuacja nie miała miejsca, konsultanci zawsze służą pomocą i jeżeli jest potrzeba osobiście dzwonią na infolinie... PLUS jako sieć zdecydowanie nie polecam nikomu, zastanawiałam się nad smartdomem, ale zdecydowanie wole iść do konkurencji i dopłacić, niż dać im zarobić.
    pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wadycała sieć jest wadą
  • ~LiliLew / 2015-10-14 22:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem wieloletnim klientem Plus Gsm, ale to co teraz sie wyprawia to przechodzi wszystko. Od 4 lat jezdze za granice i do tej pory nie mialam problemu z polaczeniem. Od 5 miesiecy musze dzwonic przez kody, rozmowa przez nie trwa tylko do 5 min, pomimo srodkow na koncie. Ostatnio przedluzalam umowe, okazalo sie ze z oferty nie moge kozystac poza granicami kraju, z telefonu rowniez poniewaz nie udostepniono mi mikro karty,a moja stara nie pasuje do nowego telefonu. W salonie, w ktorym bylam mieli tylko jedna mikro karte, ktora nie dzialala. Powiedziano mi ze moge isc do innego salonu i zakupic taka karte. Kaza sobie placic za karte, ktora u nich w systemie jest za 0 zl i biegac po innych salonach lub oczekiwac godzine czasu na nowa, po spedzeniu juz 1 godziny. W regulaminie nie ma nic o dodatkowej oplacie za karte sim. Na drugi dzien przed uruchomieniem nowej umowy chialam odstapic od tej nowej, ale powiedziano mi ze nie moge gdyz taki maja regulamin, jednakze nic takiego nie znalazlam. Zglaszam skarge do rzcznika praw konsumenta i zobacze co mi odpisze.
    Zaletyzadne
    Wadyzla jakosc polaczen, sprzedaja produkty z ktorych nie mozesz korzystac
    19 lat
  • ~Abonent / 2015-10-14 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Dołączam się do opinii o PLUS'ie. Jestem klientem tej sieci od ponad 15 lat ale to co teraz wyrabia dział obsługi klienta to zwykłe beszczelne okradanie klientów. Ostrzegam i przestrzegam przed ta firmą. Ostatnio z powodu sprzedaży własnej firmy cesją przenosiłem umowę na inną jednoosobową firmę w uznaniu PLUS'a na osobę fizyczną. Na infolinii taka zmiana nie była możliwa więc odesłano mnie do salonu. W salonie po wielu wizytach w końcu udało się wykonać cesję, która miała mnie kosztować 20zł. Jak się później okazało ponad 30zł za każdy przenoszony numer czy konto. W sumie koszt około 100zł w moim wypadku. Jednak jak się później okazało to nie koniec przykrych niespodzianek. PLUS bez poinformowania mnie o skutkach cesji zmienił mi taryfę abonencką jak to określono podobna do tej co miałem z tym że na osobę fizyczną. Wszelkie reklamacje nie przynoszą żadnego skutku i odpowiedzi są negatywne. A rzecz w tym że w abonamencie za około 89zł (dotyczy jednego z przenoszonych numerów)miałem nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci i na stacjonarne + nielimitowane sms'y i mms'y oraz 3Gb internetu i odbieranie połączeń w roamingu za darmo w krajach unii europejskiej i kilku dodatkowych krajach. Do tego jeszcze 150 minut na wykonanie połączeń do 5 wybranych krajów unii europejskiej i kilku dodatkowych z poza unii. Po cesji ten sam numer ma obecnie abonament za 199,90zł miesięcznie i zostałem pozbawiony wszystkich w/w przywilejów wynikających z abonamentu. Na otarcie łez dostałe 800 minut w pakiecie. To samo stało sie z drugim przenoszonym numerem i podobnie z internetem czyli trzecim numerem. Jednym słowem mówiąc zabrano wszystkie usługi z abonamentu a jednocześnie podniesiono abonament o ponad 100%. Do tej pory w zależności ile był sms z grupy płatnych rachunek oscylował w wysokości 220zł za trzy numery (dwa telefony + dodatkowo internet) obecnie dostałem rachunek na kwotę ponad 455zł. Dodam że mam u nich jeszcze dekoder POLSATU. W sumie 4 numery telefonu z czego przenosiłem 2 + internet + POLSAT. Sprawę skierowałem do rzecznika praw klienta i muszę poczekać na rozwiązanie. Tak czy inaczej PLUS stracił klienta i wraz z końcem poszczególnych numerów wszystkie konta zostaną przeniesione do innej firmy
    ZaletyBRAK
    WadyOszustwo
    ponad 15LAT
  • ~BAsia / 2015-10-11 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem na tym forum aby was ostrzec przed podpisaniem umowy w T mobile. Mają wielki bałagan w papierach, podnoszą faktury, zasięgu nie ma prawie nigdzie, I wiele innych. Obsługa fatalna. Przemyślcie dobrze.
    Zaletynie dostrzegam
    WadyWiele
    2lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4832
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4040
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3128
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2674
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319