Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~SLTASZ / 2016-01-08 09:26
    W ŻYCIU NIE SPOTKAŁEM SIE Z WIEKSZYMI ZLODZIEJAMI I KŁAMCAMI, TOTALNE OLEWANIE KLIENTÓW, ICH BIURO OBSŁUGI PO PROSTU NIE ISTNIEJE (KILKA GODZIN SŁUCHANIA MUZYKI I DUPA)
    WadyOBSŁUGA, KŁAMSTWA, OSZUSTWA
    MAJ 2015, ŁACZNIE Z KARĄ KTÓRĄ PRZEZ NICH MUSIAŁEM ZAPŁACIĆ - KILKASET ZŁOTYCH
  • ~david / 2016-01-06 12:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Plus LTE niestety okazał się porażką!
    Winę ponoszą tu urządzenia, które dostarczane są do obsługi połączeń. Najgorszy jest router LTE - systematycznie się uszkadza, co ma wpływ na transfery, a więc download spada do poziomu 0,3MB/s - skandal. Nie można go wymienić na zastępczy, bo karta SIM jest wbudowana, a więc oddając do serwisu co najmniej 2 tygodnie jesteś bez internetu z tego źródła. Nikogo w obsłudze klienta nie obchodzi fakt, że przez Twój biznes traci, bo np. prowadzisz sklepy internetowe. Wzruszenie ramion, a co najgorsze obsługa klienta twierdzi, że umowa jest wciąż prawidłowo realizowana, bo Usługodawca zapewnia sygnał na min. ok. 300kb/s /to mniej niż kiedyś internet z gniazdka telefonicznego/. Po prostu żałosne - brak profesjonalnego podejścia do klienta. Zostajesz sam ze swoim problemem. Po naprawie najwyżej 2-3 miesiące działa jako tako i z powrotem to samo - zawiesza się, wyłącza, ciągle trzeba resetować, a i tak sygnał na poziomie 1,2MB/s. Urządzenia jakieś chińskie no name. W innych sieciach routery mają możliwość wyjęcia karty SIM a co więcej, są jakiejś marki, a to daje chociaż namiastkę tego, że będzie działał dłużej.
    Zaletybrak
    Wadyniski transfer, brak profesjonalnej obsługi klienta, mała kompatybilność sprzętu, słaba jakość sprzętu,
    18 miesięcy
  • ~Ryhor / 2016-01-01 15:20
    Totalna masakra - pakiet smart dom !!!!!!!!!!!!!!!!!! Niekompetentni konsultanci !!! UWAGA na tych oszustów.
    3 miesiące
  • ~kasiula / 2015-12-31 12:20
    masakra....połączyć się z biurem obsługi klienta to jedna wielka tragedia ...nigdy więcej PLUSA
    Zaletybrak
    Wadyjedno wielkie dziadostwo
  • ~Steguś / 2015-12-30 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus to największe dziadostwo !!!!!!!!
    Zaletydo dup*y
    Wadydo dup*y
  • ~Luk / 2015-12-29 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci zepsuł mi się telefon byłem w 3 salonach nie mają dać na zastępstwo żadnego fona mają to gdzieś powiedzieli ze jak chce oddać to sobie mam na własną rękę załatwić ha ha ha jakieś nie porozumienie ten calu plus
    ZaletyBrak
    WadyDziadostwo tylko PLAY
    1 rok i koniec
  • ~Mika / 2015-12-27 21:17
    Mam MixPlusa od bardzo dawna, chociaż regulaminowe doładowania skończyłam. Pomimo środków na koncie już trzeci raz w czasie ostatniego półrocza zostały mi zablokowane połączenia wychodzące. Po dwóch dniach od mailowego zgłoszenia tej sytuacji konsultantka pyta mailowo, czy problem jeszcze występuje. Ponieważ połączenia odblokowali dzień wcześniej i problem już nie występował kobieta odpisała, że skoro problemu już nie ma to nie mogą go przeanalizować. Żenada.
  • ~Paweł Kraków / 2015-12-27 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE polecam T Mobile!!! Ludzie miałem umowę w t Mobile przez 2 lata. WIele problemów, kłopotu, zawyząją faktury, oszukują. Jeśli planujecie podpisać nową umowę. nie polecam T mobile> SZCZERZE ODRADZAM.
    ZaletyK
    WadyO
    K
  • ~Elżbieta / 2015-12-24 20:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam identyczny problem jak Piotr:

    Mam w pakiecie mobilny na internet 1G za 10zł, również po wykorzystaniu około 200-300 mb przysłali sms, że limit został wykorzystany. Ja też złożyłam reklamację w punkcie plusa i też dostałam odpowiedź, że oni nie stwierdzili żadnych nieprawidłowości i że mogę się odwołać do prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub do sądu konsumenckiego przy owym prezesie.
    Mnie też nie zdarzyło się to po raz pierwszy. Trzy miesiące temu wyłączyli po 700 Mb, dwa miesiące temu po 400 Mb, teraz poniżej 300... Strach myśleć co będzie dalej. Chyba zmienię operatora, choć jestem z nimi od wielu lat...
    Zaletydostępność
    Wadyinternet znika bez wyraźnej przyczyny, nie sposób dojść swoich praw, zero zainteresowania klientem, zwłaszcza stałym.
    1,5 roku/ 60zł
  • ~Piotr / 2015-12-14 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam pakiet mobilny na internet 1G za 10zł po wykorzystaniu około 200mb przysłali sms że limit został wykorzystany złożyłem reklamację pisemną w punkcie plusa po kilku dniach otrzymałem odpowiedź ze oni nie wykryli żadnych błędów. Normalnie porażka 10zł za 200MB to trochę przegięcie a to nie zdarzyło się pierwszy raz.
    WadyOszustwo w naliczania zużycie internetu
    4 miesiące koszt pakietu 10zł
  • ~Kaszuba / 2015-12-13 16:42
    Masakra! Limit 25Gb leci w 1-2 tygodnie z prędkością, która tylko w porywach i przy słonecznej pogodzie czołga się do 20-24 Mbs, zazwyczaj nie dochodzi nawet 10 Mbs.
    Jestem w zasięgu patrzenia 2 stacji bazowych, mam 30%-50% sygnał LTE ale w w godzinach szczytu (po 16) prędkość spada nawet do 1-2 Mbs. Ostatnio (od jakiś 2 mc) LTE w ogóle siada parę razy dziennie i modem przełączna się na HSPA+ Sygnał rwie się i wiesza.
    I to wszystko w limicie przesyłu, potem jest już TOTALNA MASAKRA = prędkości przy których nie odpala nawet googl.
    Napisałem 7 reklamacji, rozmów telefonicznych z operatorem już nawet nie liczę. Życzę Polkomtelowi zaorania, bankructwa i odwiedzin kibiców Wisły Kraków ze sprzętem. Człowieku który to czytasz, jeżeli zastanawiasz się nad kupnem usługi LTE w Plusie to lepiej lochnij się łbem w kaloryfer oszczędzisz sobie 2 lat cierpienia i półtora tys. zł. wyrzuconych w błoto. Gołębie pocztowe są szybsze i mniej zawodne niż to ... z Polkomtela.
    ZaletyŻADNYCH
    Wadyniestabilny, wolny, rwący się internet z limitem który nie starcza na nic.
    17 mc umowa na 2 lata za 1,5 ys zł netto
  • ~Mariusz3k25 / 2015-12-07 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero profesjonalizmu. Poprosiłem we wrzesniu o uruchomienie belimitowego lte a teraz wykorzystalem caly pakiet podstawowy 30 gb i nie mam mozliwości skorzystania z internetu. Dlaczego ?? Bo ktos zapomnial mi pakiet uruchomic. żenada. na 2 dni jestem przez nich wylaczony z obiegu
    Wadyszkoda słow
  • ~Ms / 2015-12-06 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno.Właśnie wypowiedziałem im umówe na internet mobilny. Mają za dużo użytkowników i sieć nie wyrabia ,zmniejszają celowo przesył ja dużo używasz mimo iż miałem internet bez limitu. Nie polecam.Kiedy napisałem reklamacje ze nie mogę otworzyć nawet maila odpisali mi ze nie gwarantowali mi stałego dostępu przez cały okres umowy. Przegięcie.Obecnie wziąłem orange. Na razie jest lux ale to dopiero początek zobaczymy za kilka miesięcy.
    ZaletyBrak
    WadyWysoka cena, dno , dno ,
    2 lata
  • ~tom obserwator / 2015-12-01 10:16
    niestety podzielam opinie o tym że plus sięga dna niestety co innego mówią co innego robią to co jest wyłączone w dziwny sposób ponownie pojawia się na fakturze z dodatkowymi opłatami - miałem inne zdanie na temat tej sieci tego operatora niestety zawiodłem sie i obecnie żałuję że przeniosłem numery do tej sieci - koniec umowy koniec tej sieci a klienta mają w dupie
    Zaletyżadnych
    Wadybrak profesjonalizmu i indywidualnego podejścia do klienta
  • ~Otto / 2015-11-25 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Nic nie jest u nich jasne. Brak profesjonalizmu w punkcie sprzedaży. Na pytanie czy aby na pewno mam jakieś bzdetne transmisje danych wyłączone i gprs otrzymałem odpowiedź że tak. W umowie nic na ten temat nie ma. A tu bach 30 zł skasowane nagle. Chrzanie plusa, chrzanie smartfony wracam do starej nokii.
    Zaletybrak
    Wadywiele
    2 miesiące
  • ~Kasia / 2015-11-21 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafie zrozumieć dlaczego mając internet za 60 zł w plusie do tego dwie karty w miksie po 50 zł nie mogę zaminic miksa na abonament.Nie mam zadnego zadłużenia,opłaty i karty są płacone co miesiąc więc o co chodzi???? Jestem pewna że jak tylko skończą mi się doładowania to rezygnuję z plusa z którym jestem od kilku ładnych lat a tak ludzi traktują!!!!!!!!!!!!!!!MASAKRA
    ZaletyŻADNYCH
    Karty ok 5 lat internet 4 rok
  • ~kasia / 2015-11-20 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    zupełny brak profesjonalizmu, zarówno w punkcie obsługi jak na infolinii, co "konsultant" to inna opinia załatwienie najprostszej sprawy graniczy z cudem
    Zaletybrak
    Wadypoziom obługi i świadczonych usług
    pięć lat
  • ~ufo / 2015-11-18 20:22
    Ocena: 2.75 / 5
    Manipulacja marketingowa godna Platformy Obywatelskiej. Dostajesz pakiet LTE po czym masz LTE bez limitu. Mam internet na kartę. Za 30zł dostaję tzw. pakiet 1,5 Gb. Po 5 dniach przychodzi wiadomość, że pakiet został wykorzystany (nie ściągałem filmów, nie oglądałem tv) tylko po aktualizacji windows7, śledzeniu informacji na wp, interii, onecie). No cóż, udowodnienie im oszustwa/naciągania możliwe jest tylko przez UKE. Liczę na PiS
    Zaletybrak
    Wadybrak bezpłatnego (przez internet) bilingu, brak konsoli bieżącej wymiany danych z internetem (jak w Play)
    od sierpnia 2015 (modem - 240zł), karta sim 10 zł + doładowanie 30 zł
  • ~Wkurzony / 2015-11-18 00:29
    Oszusci i tyle!mialem abonament na 12 miesiecy 15zl na miesiac czwarta usluga w plusie zostalo 5 miesiecy do konca u konkurencji zaproponowano mi dobre warunki ja przeniose numer wiec zadzwonilem do plusa z zapytaniem ile zaplace kary gdy dzis zerwe umowe po ok 10 MIN grzebania q systemie pan konsultant poinformowal ze 200zl ani grosza wiecej dla pewnosci zapytalem 3 razy wiec zerwalem faktura przyszla 347zl reklamowalem do bulu kilka razy rzadalem odsluchania rozmowy i nie stety mnie olali zostala droga sadowa ale wiadomo ze za 147 zl do sadu nie pojde wiec radze jak najdalej od tej firmy.
    ZaletyNiema
    WadySame wady
  • ~Borys / 2015-11-14 03:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Złodzieje sprzedający numery poprzednich użytkowników. Odłączają możliwość połączeń z innych sieci. Na reklamacje opowiadają bajki o brakach zasięgu.Zgodnie z umową reklamacje powinny być załatwione w ciągu jednego miesiąca. Po odmowie płatności za niewywiązywanie się z zawartej umowy żądają zapłaty za nie osiągnięte zgodnie z umową dochody.
    ZaletySame wady
    WadyTelefonistki informują i sugerują jak rozwiązać problem ale decyzje są bzdurne.
    Po 4 miesiącach zanikła możliwość otrzymywania połączeń z sieci z którą było najwięcej połączeń wychodzących i przychodzących. W wypadku połączeń przychodzących był nadawany komunikat " nie ma takiego numeru"
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306