strona 42 z 97
- « poprzednia
- 1 ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- nastepna »
-
~zip / 2016-02-05 16:57
zenada totalna juz nawet nie zamierzam rozwijac wypowiedzi, nie polecam -
-
~Patrykq / 2016-02-04 21:52
Nie polecam tej sieci, codzienny brak zasiegu w telefonie tak jak i w internecie LTE "bez limutu". A co do predkosci tego internetu to szkoda pisac.. "Bez limitu" - chyba chodzi im o to, ze sprzedaja internet w ktorym sie limit skonczyl, a nie internet ktory jest bez limitu, bo patrzac na predkosc tego internetu inaczej zinterpretowac sie tego nie da. ZaletyBrakWadyCala siec to jedna wielka wada3 lata -
~Xyz / 2016-02-04 13:59
Moniko klient indywidualny moze odstapic od umowy zawartej na odlegosc w ciagu 14 dni. Twoj telefon byl pewnie z takiego odstapienia ;) ktos podpisal umowe pobawil sie telefonem, moze ogladal pornosy na a pozniej na ten telefon wystrzelił i zwrócił do plusa. Ty go kupilas jako nowy i dasz dziecku które go obślini i bedzie trzymało w buzi. Brutalne ale pracowałem w innej sieci i dokladnie tak to wygladało. Telefony z odstapienia najczesciej sa sprzedawane przez infolinie ew internet dla malych firm bo takie nie maja mozliwosci odstapienia od umowy a malo kto oglada telefon przy kurierze. Jakies pytania dodatkowe? ;) Zalety.Wady.3 -
~Monika / 2016-02-04 09:44
Jestem w trakcie przenoszenia 2 nr firmowych do plusa. Już żałuję...a historia jest następująca i chyba bez precedensu. Pewnego dnia przyjechał do mnie kurier z przesyłką, 2 umowy, 2 aparaty telefoniczne.
Podpisałam umowy i zaczęłam oglądać telefony. Jeden zaplombowane pudełko, drugi opakowanie niezabezpieczone w żaden sposób, z czarnymi odciskami paluchów, telefon z porysowanym wyświetlaczem. Złożona reklamacja. Po 21 dniach odpowiedź negatywna, bo magazynier mówi, że pakował nowy. Proszę zatem o dowód...bo na razie słowo przeciwko słowu...jakiś monitoring, zdjęcie, cokolwiek z procesu pakowania. A plus na to, że mogę sprawę skierować do sądu. Zaczynam podejrzewać, że taka jest plusa polityka na pozbywanie się telefonów powystawowych. Bo przecież klient firmowy nie ma mozliwości odstąpienia od umowy zawieranej na odległość.
Historia z plusem trwa ale wiem już kiedy nastąpi koniec. 2 lata i ani dnia dłużej!Wadyprzesłali do nowej umowy używany telefon, same wady, obsługa klienta jest żenująca31 dni, abonament 69,90 -
~Adam / 2016-02-03 15:24
Potencjalni klienci
zastanówcie się,jak najdalej od tej firmy,przedłużyłem umowę telefonicznie,minęło dwa miesiące a aneksu na piśmie jak było ustalone niema,TOTALNIE OLEWAJĄ KLIENTA nie korzystajcie z ich usług.ZaletybrakWadysame wady -
~Plus to juz przeszłość / 2016-02-02 22:45
Plus to już teraz najgorsza sieć w Polsce naciągają klienta na co tylko się da po prostu nie wiem jak można zniszczyć siebie przez tyle lat pracy Polacy wieżę że w końcu przejrzycie na oczy oferty dla stałych i długoletnich klientów to kompletne dno nie polecam SIECI PLUS ZaletyŻADNE !WadyWSZYSTKIE !Już naszczęscie nie mam -
~Adolf / 2016-01-31 17:29
Jestem byłym pracownikiem infolini plusa czyli 2601.pracowalem przez 4 lata. Kiedys bylo ok zarowno dla pracownikow jak i klientow. Zachecam Was do wpisania w google "polkomtel praca do kitu" zobaczycie jak to wyglada ze strony konsultanta z ktorym rozmawiacie. Wtej chwili ta firma siega dna. ZaletyKiedys bylo superWadyObecnie firma jest tragicznie zarzadzana4 -
~tasama / 2016-01-30 22:32
Nie polecam Zero kompetencji Podają smsy na blokadę sms premium,które w ogóle nie działają To zwykli ludzie to wiedzą ,a oni nie Jaki jest poziom ich usług i wiedza.
Wystarczy zdać sobie sprawę ,że bez klientów będą musieli ogłosić upadłośćZaletybrakWadyignorowanie klientów10 lat -
-
~oszukana / 2016-01-30 01:17
Nikomu nie polecam PLUSA. Kompletny brak dbałości o wieloletnich klientów, zawyżanie rachunków, rezygnacja z umowy ze strony klienta "nagradzana" szykanami. wspólnie z rodziną straciłam w tej firmie mnóstwo pieniędzy zanim zorientowałam się, jak bardzo jesteśmy naciągani. Przestrzegam przed korzystaniem z wątpliwych usług. Powinni zmienić nazwę na DUŻY MINUS. -
~Kasia / 2016-01-29 00:11
Wczoraj zmieniałam numer Dostałam inny ,oczywiście za odpłatnością 60 zł Po pólnocy miał wskoczyć nowy Niestety nic takiego się nie stało Czekałam cierpliwie Wieczorem następnego dnia zadzwoniłam na nowy numer i okazał się aktywny Za jakiś czas jeszcze raz zadzwoniłam i odebrała pani,która powiedziała,że też zmieniała numer i dostała właśnie ten Pojechałam do punktu Po wykonaniu telefonu do W-wy stwierdził ,że to wina systemu i nadał mi nowy numer Powiedziałam ,że chyba jako długoletniego klienta powinni przeprosić ,dać upus ,choćby breloczyk Zero reakcji Czekam następną dobę nie mogąc używać numeru Mam nadzieję ,że system zadziała
Moje podsumowanie ZERO SZACUNKU DLA KLIENTAZaletybrakWadybrak szacunku dla kilentów ,nie odpowiadanie za swoje pomyłki10 lat -
~Damiano / 2016-01-24 20:36
Witam, piszę to z niechęcią, bo ogolnie nie bawię się w tego typu opiniowanie. 3 dni temu w CH Galeria Twierdza Kłodzko spotkałem się z niemiłą obsługą (a w zasadzie jej brakiem) w salonie PLUS.
W momencie wejścia do punktu powiedziałem "Dzień dobry" z tym, że nie usłyszałem odpowiedzi żadnej z dwóch Pań które tam obsługiwały. Jedna z nich co prawda była zajęta rozmową z klientem, co jestem w stanie uszanowac, natomiast druga nawet nie spojrzała w naszą stronę. Około 10 minut stałem i oglądałem ulotki i telefony z żoną i małym dzieckiem na rękach. Nikt się nami nie zainteresował, nie podszedł żeby zapytać w czym może pomóc... mimo tego, że jedna z pań nie była niczym zajęta. Tego dnia byłem praktycznie zdecydowany na podpisanie umowy i przeniesienie numeru z innej sieci. Miałem również wybrany model telefonu. Niestety ale jestem nauczony tego, że zawsze pierwszy podchodzę do klienta i pytam w czym mogę mu pomóc (sam pracuję w dużej instytucji finansowej). Dlatego tak mnie to zakuło. Wyszedłem z punktu i szczerze powiem, że nie wrócę tam. Nie wiem czy moja opinia coś da ale podejrzewam, że skala niezadowolonych klientów takich jak ja w CH Galeria Twierdza Kłodzko jest większa.WadyObsługa -
~Elian / 2016-01-23 14:09
Odradzam wszystkim korzystania z usług sieci Plus, jest beznadziejna, oszukuje, kłamie i nie dotrzymuje warunków umowy Zaletyżadnych zalet same wadyWady100% wad -
~moniczka / 2016-01-21 22:41
odradzam całkowicie branie jakiegokolwiek telefonu w Plusie. Jest to totalna porażka. Mój telefon został wsłaśnie odebrany po raz 6! z naprawy i nic sie nie zmieniło, dalej dzieje sie to samo. dotyk nie działa. czas oczekiwania z naprwy jest tak długi, ze wiecej telefon był w naprawie niż sama go używałam. Nie polecam brania telefonu w plusie. jeśli bym mogła dawno bym zrezygnowała z tej umowy, niestety przerażają mnie koszty zerwania umowy. ZaletybrakWadydługa naprawa, brak działania, brak napraw, brak profesjonalnej obsługi1.5 roku 100zł -
~arturro86 / 2016-01-21 21:11
Dramat! 3majcie się z daleka od tej badziewnej firmy! Wcisneli mi przedłużenie umowy z"nielimitowanym" Internetem po pół roku naliczana mi 10 zł dodatkowo (płacę łącznie prawie 90) za tą usługę a okazuje się że limit JEST! 25gb przy 5 urządzeniach w domu po tygodniu się wyczerpuje a potem nie da się korzystać! Rozłącza wszystkie urządzenia(zostaje tylko na kompie(kabel od routera jest do niego podłączony)ale transfer jest żałosny! Brawo dla waszej firmy udało wam się wydoić kolejnego klienta tylko że za rok klient kończy umowę i już grosza od niego nie zobaczycie;) ZaletyBrakWadyCałokształt3 lata -
~gg / 2016-01-20 20:35
Mam LTE w Plusie od prawie roku,dostalem tez router D-Link,powiem szczerze totalne dno.Mieszkam 20 km od warszawy i internet działa mi ze średnią prędkością 2-4 mb na sekundę,no sorry ale tak to mogło chodzić 10 lat temu,często się rozłącza lub schodzi poniżej 1 mb/s,myslałem o dokupieniu anteny zewnętrznej do routera,ale ta kosztuje 150 zeta,no sorry nie dośc że reklamują się jako najszybszy internet mobilny w Polsce,nie dośc że placę abonament to jeszcze mam dokupowac antenę?.Widzę że jednak internet to tylko po "kablu" a nie żadne mobilne szajstwa Zaletynie maWadywszystkorok -
~wrrr / 2016-01-20 11:10
To i ja się wygadam.. mam plus mix od wieków.. pół roku miałam przerwy i przedwczoraj ponownie postanowiłam NIESTETY do nich dołączyć.. umowa super, wszystko sprawnie itd. ale od wczoraj... nagle zablokowali mi konto, tzn nie mogłam wykonywać połączeń itd. dzwonię na infolinię, a tam mi mówią że za internet mi pobrało.. ja do nich że pakiet internetu mam.. cykliczny aktywowany przedwczoraj.. a oni że faktycznie, ale że aktywuje się dopiero gdy doładuję konto.. no to ok. kupiłam dziś kartę.. doładowałam.. a zaraz później według zaleceń pani u której podpisywałam umowę musiałam dezaktywować usługę darmowe minuty do wszystkich, za którą pobrali mi przy doładowaniu 35zł. ja tą usługę dezaktywowałam i co się stało? kasę 35 zł straciłam, a przy dezaktywowaniu pakietu zabrali mi miesiąc za który miałam zapłacone. przy doładowaniu kwotą 40zł dostałam bonus 20zł. chcąc sprawdzić czy działa mi chociaż usługa internetu (w pakiecie który po doładowaniu konta miał się uruchomić) włączyłam transmisję danych na dosłownie 3 minuty i co? pobrało mi całą kasę za bonus!!! czyli internetu jak nie miałam tak nie mam.. w ciągu minut straciłam na nich zł.. a do tego zablokowali mi konto... co za świat... byle do końca doładowań i NIGDY WIĘCEJ plusa!!! -
-
~jacekplacek / 2016-01-19 18:04
Generalnie wsyzstko fajnie. Umowa podpisana. Telefon dostalem za 1zl.
Natomiast infolinia totalna porazka. Wlaczja przy podpianiu umowy jakies czasoumilacze ktore pozniej trzeba wylaczac i to platnie !! Pan na infolini nie uprzejmy wrecz krzyczal.
Wczesniej bylem w play i bylo ok. NIE POLECAM !!Zaletycena telefonu, ofertaWadyobsługa klienta2 tygodnie -
~plusowicz / 2016-01-14 18:54
witam co do oferty smartdom mam konkretny klopot kilku moich znajomych zawarlo roniez umowy na oferty laczone i wyglada to roznie ja mam jako puierwsza usluge telefon rok temu dobierelem tv za pol ceny i internet z rabatem za ktory place 11 zl dzis chcialem przedluzyc umowe na abonament w plusie bo mam juz taka mozliwosc i co jest dla mnie smieszne za te same piniadze ktore placilem- 69,99 nie chca dac mi telefonu mam teraz placic 69,99 plus rata za telefon ja sie pytam z jakiej okazji? co to za oszustwo , znajomy ma podobnie poltora roku temu wzial telefon z rabatem za pol ceny placi abonament po rabacie ok 45 zl i tez proponuja mu ta kwote plus jakies raty za aparat, a o najsmieszniejsze ze podono osoby ktore maja mixa za 50 zl czy wiekszego przedluzajac umowe mimo ze tez jest w smartdomie dostaja telefon co to za kpina ma byc? Zaletyrabat na pozostale uslugiWadynie chca dac telefonu dla przedluzajacych umowe posiadajacych smrtdom2lata -
~lukasz.p / 2016-01-14 16:08
Jest takie powiedzenie, ze wszedzie dobrze gdzie nas nie ma. Jetem w plusie i nie narzekam, po wyczerpaniu sie limitu smiga do ok16gb. Zdarza sie ze płace co 2 miesiace i tak nie wyłanczaja. Mieszkam w małym miasteczku i zasieg lte jest zawsze.POLECAM wszystkim i niewierzcie w niektore komenty bo sa z palcawyssane . Pozdrwiam Łukasz Zaletykonkretny mocnyWadybrak2 lata 25gb power lte router 3zł abonament 45 -
~Pio / 2016-01-14 16:59
Totalne dno wodorosty i 2 metry mułu. Obsługa telefoniczna poniżej krytyki, za kazdym razem dzwoni ktoś inny i trzeba całą historię opowiadać od nowa a sprawa dalej nie załatwiona, przedłużyć umowę w Plusie to nie sjest takie proste, w słuchawce słyszymy tylko "oddzwonimy do Pana' i dzwoni jakaś inna osoba i historia zaczyna się od nowa. Tak e jak możecie to chyba nawet telegrosik jest lepszą siecią niż Plus, omijać szerokim łukiem. ZaletyCałkowity brak zaletWadyZlewanie klienta, niedbłość, arogancja, brak kompetencji.2 lata
strona 42 z 97
- « poprzednia
- 1 ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- nastepna »