Muszę dołączyć do grona osób negatywnie oceniających PLUS. Przenoszenie numeru trwało ponad dwa miesiące ( musiałem zapłacić karę u poprzedniego operatora bo trwało by to kolejne dwa miesiące !!) Złożyłem reklamację i miałem otrzymać zwrot równowartości zapłaconej kary czyli 70PLN - zwrotu nie ma a i nagrania rozmowy z pracownikiem działu reklamacji też jakoś nie ma. Dodatkowo podpisując umowę z Cyfrowym Polsatem i zakładając rachunek w Plus Banku miałem zapewniony przy spełnieniu kilku warunków zwrot na konto w kwocie 50PLN przez pierwsze 6m-cy a potem przez 18 m-cy zwrot 20PLN. Spełniłem wszystkie które mi przedstawiono - później okazało się że z uwagi na to że Plus udzielił rabatu na abonament na 6 m-cy to ta promocja mnie nie obowiązuję. Czyli można podpisać umowę na abonament na 1000-2000PLN a i tak nie można skorzystać z promocji związanej z Plus Bankiem. Czyli promocja dla wszystkich nowych klientów Plusa z tym że nikomu ona nie przysługuje - majstersztyk !!!
Kończę umowę i omijam dalekim łukiem to towarzystwo.
DziękujęZaletyŁadnie wszystko wygląda z daleka
WadyTrzeba mieć wszystko na piśmie - rozmowa z biurem obsługi i niby nagrywane rozmowy to fikcja
8 m-cy - abonament za 69PLN