Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1925 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ABSOLUTNIE ODRADZAM SIEC PLUSA, / 2017-09-10 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAC JAK ZARAZE SALON PLUSA W SOSNOWCU W CENTRUM HANDLOWYM PLEJADA!!!

    osoby pracujace w tym salonie maja klienta za nic.
    maja non stop przelaczony telefon na fax, bo po co ma im ktos dzwonic. Chca miec swiety spokoj. A ty balwanie- kiencie ktory dales sie nabrac, rusz zadek i przyzjdz sobie do salonu jak ci sie nei chce wisiec na infolinii godzine.

    SA SPECJALNIE SZKOLENIE JAK NABIJAC KLIENTA W BUTELKE. Przyznac trzba maja niezlych fachowcow- szkoleniowcow.

    NA pytanie do pracownicy dlaczego wlaczony jest non stop fax - odpowiedz brzmi, bo tak musi byc.

    NA kolejne pytanie ile wynosi sredni czas oczekiwania na polaczenie na infolinii odpowidaja "roznie"
    Pracownica informuje, ze mozna dzownic na 2601 jesli ktos nie chce na 601 102 601

    Tylko nie informuje , ze minuta polaczneia na 2601 kosztuje 1,97 zl!!!

    NA moje pytanie, dlaczego nie mowi jaki jest koszt, odpowiedizala "nie ma takiego obowiazku jesli kliejnt nie spyta"

    NA moje pytanie skad klient ma wiedziec o co pytac odpowiedz byla, ze nie jest jej problem i ze nie ma obowiazku informowac klienta o czyms o co nie pyta.

    Jesli ktos idzie do salonu to ma nadzieje, ze zostanie obsluzony kompleksowo.
    NIesety nie w tej sieci i nie w tym salonie!!!

    BARDZO PROSZE, OPISUJCIE SWOJE DOSWIADCZENIA MOZE USTRZEZE TO KOGOS PRZED TA SIECIA.

    ps
    nie moge pojac jak tacy ludzie moga spokojnie spac oszukujac w bialych rekawiczkach rzesze nic im niewinnych ludzi!
    Jakim trzeba byc moralnie zerem zeby to robic za pieniadze?


    Wadysame wady:
    infolinia to porazka totalna, nie tylko pod wzgledem oczekiwania na polaczenie
    za kazdym razem pytajac o to samo, kazdy konsultant udziela innej odpowiedzi
    BOK to mega sciema. Kazde banalne zapytanie traktuja jako "reklamacje" czas oczekiwania na odpowiedz "do 30 dni"
    niedoinformowywanie klienta,
    Sosnowiec
  • ~Ada / 2018-03-13 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkając w Polsce płacę za połączenia przez Ukrainę. Odwołanie nic nie dało. Musiałam zapłacić /5 zł minuta/. W odpowiedzi napisali że technicy stwierdzili że dzwoniłam z Ukrainy, a ja tam nigdy nie byłam. Nie ma mowy o powtornej reklamacji. Trzeba płacić. Konsultanci z lapanki. Nie są w stanie w niczym pomoc. To się nazywa złodziejstwo i okradanie. Internet porażka. Taki operator nie miałby prawa bytu nigdzie. Takie rzeczy tylko w Polsce.
    ZaletyBrak
    WadyOkradanie w bezczelny sposób i w żywe oczy.
    MiejscowośćPrzemyśl
  • ~Ada / 2023-06-23 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus ta są działy potrafią tylko dzwonic jak się spóźnisz z rachunkiem. A wystarczy mala chmura i już nie ma zasięgu. Powinny wam te anteny zgnić i się obalić odradzam wszystkim siec PLUS dziady i nic więcej tak się powinni nazywać do niczego się nie nadajecie
    ZaletyBrak zalet
    WadyWady nie do opisania
    MiejscowośćStare bojanowo
  • ~adam / 2014-06-21 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    witam zadzwoniłem do bok po informacje jakie mam warunki przy nowej umowie po rozmowie pan powiedział że wyśle mi umowę do podpisania kiedy kurier dostarczył mi umowę dostałem tylko 1 stronę którą kazał szybko podpisać tam było całkiem co innego nisz uzgodniłem przez telefon więc postanowiłem takiej umowy nie podpisywać i oddałem kurierowi bez podpisu mimo to od nowego miesiąca wprowadzono nową taryfę której nie podpisałem złożyłem reklamację i czekam ostrzegam umowy proszę zawsze zawierać w punktach plusa a nie przez bok ponieważ was i tak wykiwają
    Zaletyrzadnej
    Wadymnustwo
  • ~Adam / 2015-04-22 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    nie ładujcie się w to dziadostwo , nawet jak ktoś wam powie że jest fajnie i cacy , w salonie jest wszystko ładnie pięknie aż normalnie sra,,,ą tęczą tak ma być wszystko ładnie , pierwszy tydzień po podpisaniu umowy gdzie można jeszcze zrezygnować możecie nawet 300 giga ściągnąć z max prędkościami i nic wam nie przytną ale jak zakończy się okres testu i już nie będzie można zerwać umowy to po przekroczeniu limitu danych prędkość zaczyna spadać , mi przy pobraniu jakieś 50 giga ucieli do 5 mega czyli no powiedzmy że ok a już za pare dni spadło do 800 kilo , już nawet nie mówię że miał być pakiet 100 giga w nocy a po czasie okazało się że mam nie ten nadajnik i nie mam tego 100 giga tylko 25 i po przekroczeniu zaczyna spadać prędkość ale w salonie było mówione że mam te 100 giga , miałem wcześniej internet 4 mega bez limitów i zrezygnowałem dla tego badziewia a teraz muszę założyć go spowrotem i przez dwa lata opłacać dodatkowo tego lte ,,,, NIE POLECAM LTE chyba że dla kogoś kto nic nie pobiera albo tylko jakieś pierdoły
    Zaletybrak
    Wadytyle że braknie miejsca na opisanie
  • ~Adam / 2015-07-19 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukana to i tak masz dobrze jak masz 0.2 Mbps ja mam http://www.speedtest.pl/test/111930851 0.1 Mbps i plus twierdzi że jest ok. Miesięcznie mam mam ruchu koło 50 GB i mam RSRP -77 RSRQ -7 tak więc sprawa poszła do UKE i tobie też radzę, to powinno być w sprawie dla reportera albo podobnym programie.
  • ~Adam / 2016-02-03 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Potencjalni klienci
    zastanówcie się,jak najdalej od tej firmy,przedłużyłem umowę telefonicznie,minęło dwa miesiące a aneksu na piśmie jak było ustalone niema,TOTALNIE OLEWAJĄ KLIENTA nie korzystajcie z ich usług.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Adam / 2021-08-09 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    To są zwykli złodzieje. Po podpisaniu aneksu kwota za abonament przez kolejne dwa miesiące (do końca umowy) zostaje taka sama (74,99), jednak parametry zmieniają się już na gorsze (niższy internet, niższy ibterent w roamingu) ZLODZIEJE I TYLE!
    ZaletyBrak
    WadyFIRMA ZŁODZIEJSKA.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Adam65 / 2022-03-16 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    pierwszy operator u którego trzeba aktywować roaming przed wyjazdu na urlop poza granice kraju o czym przekonujesz się po wyjeździe . Można to zrobić przez iplus ale jak skoro sms dom sesji nie dochodzi bo nie masz zasiegu
    Wadybrak zasięgu konieczność właczenia roamingu nie działa automatycznie
  • ~Adambia / 2016-09-11 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    9 lat jestem Waszym klijentem ktorego straciliscie bo Wasze propozycie są :
    Do du-y
    Macie stalego kijeta za gów-o
    Po przejściu do innego operatora to wtedy dajecie profity i przyrzekam na wlasne zdrowie zycie nigdy nie powrócę i Innych tez będę odstreczał od tejjjj sieci - smieci
    ZaletyBadziewie brak zasiegu
    WadyNIE DBANIE O SWOICH KLIENTÓW
    ZA DŁUGO
  • ~Adamo / 2023-06-10 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają złodziejskie metody funkcjonowania - PRZESTREZEGAM wszystkich przed wyborem ich usług, nawet tych na kartę!
    ZaletyNe widzę!
    WadyZa wszystko chcą pobierać opłaty, jednocześnie nie informując przy pobraniu ile pobrano.
  • ~Adrian / 2023-05-31 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Istny dramat . Coś mnie podkusilo żeby przejść z playa, z którego tak naprawdę byłem zadowolony i w*****em się w abonament w Plusie . Internet i zasięg to jakaś żenada, potrafi się zgubić w centrum miasta . Zdecydowanie nie polecam !!!
    ZaletyBrak
    WadyTak jak powyżej
    MiejscowośćWieliczka
  • ~Adrian / 2024-01-01 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem Plusa od listopada 2022 roku Miałem dostać router na internet.Routera nie mam do teraz. A jak się spóźni z zapłatą za rachunek to zaraz jest mail z windykacji. Żenada.
    ZaletyŻadnych
    WadyWyłącznie
    MiejscowośćZabrze
  • ~Aga / 2022-10-19 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Skorzystałam z promocji 240 GB na trzy miesiące. W moim przypadku skonsumowanie 80GB/m-c okazało się niemożliwe, zużywałam nie więcej niż 35GB miesięcznie.
    W praktyce mieszkając w Warszawie miałam co najwyżej LTE o prędkości 30kb - żałosna manipulacja klientem. Odpowiedź na reklamację dostałam po miesiącu i w dodatku nie na temat - reklamowałam jakość połączenia internetowego a odpowiedź dotyczyła rozliczeń finansowych na koncie numeru telefonicznego.
    Panie na infolinii/bok-u wiecznie poirytowane, nieszczęśliwe, niespodziewanie przerywają połączenie lub informują że wszystkie informacje znajdę na stronie internetowej. Ja to wiem, tylko że zarządzanie (przez internet) kontem na iplus dla danego numeru telefonu jest tak nieczytelne, że miałam wrażenie iż skonstruowano je tak by każdy błąd kosztował klienta kolejną kasę. Niby masz pieniądze na koncie ale niewiele możesz z nimi zrobić. Jeśli chcesz nową usługę to za nową kasę, nowe doładowanie. Pomoc pań z bok w niektórych przypadkach skandaliczna.
    Archaiczna, przeciążona infrastruktura, o częstotliwości innej niż w warunkach umowy, niestety nie ma z tego absolutnie żadnego profitu, kupujesz "bezzębnego, garbatego i kulawego" kota w worku.
    Wady: Wszystko, sieć, obsługa klienta.
    UOKiK powinien im zjechać zwieracz ale tego nie zrobi, wszyscy wiemy dlaczego.
    Zaletybrak
    Wadysieć, bok - obsługa klienta, nawet strona internetowa i zarządzanie kontem przez stronę
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aga / 2023-12-22 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem Plusa od 20 lat. Dziś dostałam ofertę, faktura kilka Zł w górę, i 100 GB internetu. Gdzie teraz mam 120GB.
    Zasięg jest beznadziejny, ale miły pan mnie poinformował, że dla plusa jestem klientem drugiej kategorii, bo przeszła mi umowa na czas nieokreślony. Nie muszę dodawać, że rachunki płacę normalnie.
    Także opuszczam tą sieć.
    ZaletyBrak
    Wady- cena
    - zasięg
    - brak szacunku do klienta
    MiejscowośćDąbrowa Tarnowska
  • ~agata / 2014-06-12 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak najdalej od tej sieci! Jestem u nich 3 mce ale zdazyli pokazac na co ich stac i ile znaczy dla nich klient. Mimo iz mam telefon w jednym z wyzszych abonamentow, faktury place na dwa tygodnie przed terminem, uznali ze jest wporzadku wylaczyc mi siec dlatego ze RAZ zadzwonili aby potwierdzic dane, i nie bylam w stanie odebrac. Dwa dni temu zaplacilam rachunek a uslug nadal brak. Na nich nie robi wrazenia to, ze klient rozwiazuje umowe, gdzie inne sieci robia wszystko aby do tego nie dopuscic. Dno dna, kazdemu odradzam.
    Zaletybrak
    Wadyolewanie klienta
    3 mce
  • ~Agata / 2018-03-15 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaby Internet na komórce, który na dodatek, co chwilę rozlacza.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
    MiejscowośćPiła
  • ~Agnieszka / 2015-01-30 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo zawiodłam się na nich , niemoge doczekać się kiedy wygaśnie umowa, a będę moła ja rozwiazać za dwa miesiące. zadzwoniła jakas dziwna pani konsultantka i bez mojej zgody zmieniła mi usługi , pomimo moich interwencji nic nie dało sie zrobić , bo sami sobie zadecydowali ile mam płacic za internet i z jakiej usługi korzystać, wiem , ze to nie do wiary , ale taki jest fakt, juz nie chcę miec z nimi nic wspólnego, to sa oszuści, zmieniaja sami warunki umowy i co gorsza to nie widza w tym problemu, nie odbierajcie od nich telefonu, ja juz naukę dostałam.
    Zaletybrak !
    Wadydużo wad !
    z plusem jestem związana 15 lat , ale to juz koniec, nie chcę miec z nimi nic wspólego.
  • ~agnieszka / 2017-08-20 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dopiero co podpisałam umowę z plusem i już zdążył się zepsuć router, przyszła faktura z tajemniczymi kwotami, których nie można nigdzie sprawdzić a miały być 3 pierwsze abonamenty gratis(to jest drugi rachunek) i znowu będę dzwonić i się dowiadywać. Pewnie pani Agnieszka z salonu w Szczecinku znowu odpowie " ja nie mogłam tak powiedzieć". Tragedia! Odradzam wszystkim umowy z nimi.
    Zaletynie stwierdzam
    Wadyjedyny pakiet, który jest pełny to ten z wadami
  • ~ala ala / 2014-09-26 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    doładowałam konto za 50zł przez internet, ponieważ było +40% do doładowania, więc miałam 70zł, dali mi dodatkowo 25mb internetu. Wszystko niby ladnie, pieknie, weszłam w internet na 5 minut,a na koncie pozostalo 25zł!!! Zadzwoniłam do nich, "miła" pani powiedziala mi ze skonczyl sie pakiet i pożerało z konta,ale jakim cudem kurna w tak krótkim czasie mogłabym wykorzystać taki pakiet?!! Miał ktos podobną sytuację?
    Zaletybrak
    Wadynaciągacze, oszuści, mało ciekawych ofert
    6 lat
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4645
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2556
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2257
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2104
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5026
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4126
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3194
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2733
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1361