osoby pracujace w tym salonie maja klienta za nic.
maja non stop przelaczony telefon na fax, bo po co ma im ktos dzwonic. Chca miec swiety spokoj. A ty balwanie- kiencie ktory dales sie nabrac, rusz zadek i przyzjdz sobie do salonu jak ci sie nei chce wisiec na infolinii godzine.
SA SPECJALNIE SZKOLENIE JAK NABIJAC KLIENTA W BUTELKE. Przyznac trzba maja niezlych fachowcow- szkoleniowcow.
NA pytanie do pracownicy dlaczego wlaczony jest non stop fax - odpowiedz brzmi, bo tak musi byc.
NA kolejne pytanie ile wynosi sredni czas oczekiwania na polaczenie na infolinii odpowidaja "roznie"
Pracownica informuje, ze mozna dzownic na 2601 jesli ktos nie chce na 601 102 601
Tylko nie informuje , ze minuta polaczneia na 2601 kosztuje 1,97 zl!!!
NA moje pytanie, dlaczego nie mowi jaki jest koszt, odpowiedizala "nie ma takiego obowiazku jesli kliejnt nie spyta"
NA moje pytanie skad klient ma wiedziec o co pytac odpowiedz byla, ze nie jest jej problem i ze nie ma obowiazku informowac klienta o czyms o co nie pyta.
Jesli ktos idzie do salonu to ma nadzieje, ze zostanie obsluzony kompleksowo.
NIesety nie w tej sieci i nie w tym salonie!!!
BARDZO PROSZE, OPISUJCIE SWOJE DOSWIADCZENIA MOZE USTRZEZE TO KOGOS PRZED TA SIECIA.
ps
nie moge pojac jak tacy ludzie moga spokojnie spac oszukujac w bialych rekawiczkach rzesze nic im niewinnych ludzi!
Jakim trzeba byc moralnie zerem zeby to robic za pieniadze?
Wadysame wady:
infolinia to porazka totalna, nie tylko pod wzgledem oczekiwania na polaczenie
za kazdym razem pytajac o to samo, kazdy konsultant udziela innej odpowiedzi
BOK to mega sciema. Kazde banalne zapytanie traktuja jako "reklamacje" czas oczekiwania na odpowiedz "do 30 dni"
niedoinformowywanie klienta,
infolinia to porazka totalna, nie tylko pod wzgledem oczekiwania na polaczenie
za kazdym razem pytajac o to samo, kazdy konsultant udziela innej odpowiedzi
BOK to mega sciema. Kazde banalne zapytanie traktuja jako "reklamacje" czas oczekiwania na odpowiedz "do 30 dni"
niedoinformowywanie klienta,
Sosnowiec
