Sieć Plus pogorszyła parametry zasięgu w mojej miejscowości. Po kilku telefonach i zgłoszonej telefonicznie reklamacji, która nie dała totalnie nic ( nawet nikt nie pofatygował się żeby na nią odpowiedzieć), postanowiłam przenieść możliwie jak najwięcej numerów należących do mojej firmy. Nie udało mi się pomimo 46 minut oczekiwania sprawdzić na infolinii kiedy kończą mi się umowy, postanowiłam skorzystać z chatu Plusa. Pracownik udzielił mi informacji że mam dwa numery na których kończy mi się umowa. Złożyłam zatem zlecenie przeniesienia numerów i niestety pojawił się problem z przeniesieniem, ponieważ konsultant źle podał mi terminy. Operator u którego zleciłam przeniesienie ustanowił numery tymczasowe i rozpoczął naliczanie opłat za dwa numery. Zgłosiłam więc reklamację. Niestety odpowiedź zupełnie nie uwzględniła wprowadzenie w błąd przez pracownika sieci Plus, a ktoś kto na nią odpowiadał nie odniósł się do moich żądań.Zaletybrak zalet po wieloletniej współpracy
Wadysłaby zasięg, kiepska oferta, a co najważniejsze nie dba się o klienta !
reklamacje są pobieżnie czytane, i nie potrafią się przyznać do błędu
MiejscowośćAndrychów