Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1915 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • tedy1950 / 2011-03-01 12:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Wart pozwu zbiorowego i szybkiego rozwiązania umowy.
    Obecnie korzystam z play na kartę. Jestem z tego mobilnego internetu zadowolony
    Tedy 1950
    Zaletybrak
    Wadysame
    6 m-cy
  • ~^Dorcia / 2008-03-25 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Proponuję nową nazwę tego produktu iMinus. Jedenasty miesiąc użytkuję to "cudo techniki", które bez dodatkowej anteny w ogóle nie działa. Odkąd mąż podrasował komputer da się czasem coś przejrzeć w necie choć bywa nadal tak, że zanim otworzy sie strona zdążę pranie nastawić albo obiadek ugotować. Poza tym tak chamskiej obsługi na infolinii to nigdzie nie ma jak w tej firmie. I nie myślcie, że zadzwoniłam z pretensjami, broń Boże..... Chciałam tylko zmienić adres do korespondencji.... Porażka
    Zaletyzero
    Wadysame
  • ~- / 2023-03-28 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słów. Jedna gwiazdka (i tak zbyt wiele) jest wystarczająco wymowna.
  • ~.. / 2020-05-14 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo tego że przekaźnik mam pod domem prędkość internetu nie przekracza 0,30 kb/s.
    Pomimo tego że płace za opcję bez limitu, po przekroczeniu 30gb internet wyłącza się całkowicie. Kilka razy wcale nie oddali mi transferu w miesiącu tłumacząc się tym, że "muszę dzielić się transferem z innymi użytkownikami". Gdy chciałem zerwać umowę to nie pozwalali mi na to, w ramach rekompensaty za problemy wysłali mi nową antenę i modem oczywiście bez okablowania i podstawowych rzeczy potrzebnych do ich uruchomienia.
    ZaletyBrak internetu
    Stracone pieniądze
    WadyCena
    Jakość
    Obsługa
    Jeden wielki przekręt
    MiejscowośćTychowo
  • ~„Święte krowy” w Plusie. / 2014-01-31 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli ktoś się zastanawia, którą sieć telefonii komórkowej wybrać to trochę mogę pomóc. Należy wybierać spośród trzech operatorów: Play, T-Mobile, Orange. Podkreślę, że jako jeden z niewielu abonentów miałem do czynienia z czterema największymi operatorami w Polsce! Mogę zatem dokonać wymiernych porównań!!! I moim zdaniem jedna z tych czterech sieci wyróżnia się ... na minus!!! To sieć Plus (Polkomtel S.A.)!!! I to wg mnie sieć Plus jest ... bezkonkurencyjnie najgorsza! Tupet, chamstwo, bezczelność, obłuda, kłamstwa, uniemożliwianie klientom dochodzenia swoich praw, pozostawianie maili bez odpowiedzi, udzielanie odpowiedzi nie na temat (!!!), ohydne manipulacje faktami, nieustanne próby sięgania do kieszeni swoich klientów po nadprogramowe pieniądze, to niestety norma z jaką się spotkałem w dziale bok sieci Plus!!! Ostatnio na skargi, które piszę do przełożonej jednego totalnie skompromitowanego (w moim odczuciu) pracownika działu bok (sieci Plus) odpisuje ... tenże właśnie skompromitowany pracownik!!! Skarga na dział BOK sieci Plus wysłana przeze mnie do Zarządu sieci Plus (Polkomtel S.A.), została przekazana do ... działu BOK sieci Plus i przez ten dział rozpatrzona (to znaczy z rozpatrzeniem nie miało to nic wspólnego, ty była jakaś obłudna kpina „w żywe oczy”!)! I nie pomaga wpisywanie w temacie maila informacji, że dany mail jest przeznaczony tylko (!) i wyłącznie (!) do konkretnej osoby! Zatem wspomniany przeze mnie wyżej totalnie skompromitowany pracownik bezczelnie czyta i odpisuje na maile, które ... są przeznaczone dla kogoś innego!!! On bezczelnie mi odpisuje, że maile ode mnie rozpatruje właśnie on, bo on został przydzielony do rozpatrywania korespondencji z mojego adresu e-mail i on (jak sam twierdzi, ale w rzeczywistości kłamie) jest „w temacie” rozpatrywanej sprawy. W rzeczywistości nie sposób oprzeć się wrażeniu, że ten pracownik „nie ogarnia” nawet tego co się wokół niego dzieje, a co dopiero mówić o rozpatrywaniu mojej korespondencji, które zupełnie go przerosło! I nie pomagają moje tłumaczenia, że on właśnie absolutnie nie jest w żadnym temacie (!), powinien być dyscyplinarnie zwolniony z pracy, surowo ukarany za swoją bezczelność, kłamstwa i obłudę, a moje maile powinny być przekazane do kogoś kompetentnego! Np. ten pracownik okłamał mnie co do stawki połączenia z numerem 2601, przez co mógł mnie narazić przez swoją niekompetencję na straty finansowe! Ten sam skompromitowany pracownik twierdzi, że nie może mi przyznać odszkodowania za łamanie przez sieć Plus warunków postanowień zawartej umowy, za niekompetentne rozpatrywanie (w zasadzie to tu nie ma mowy o rozpatrywaniu czegokolwiek, pisma jakie otrzymuję z sieci Plus to jakieś kpiny, mające chyba na celu spowodować żebym zrezygnował z dochodzenia swoich praw!) moich reklamacji (czyli narażanie mnie na niewiarygodne straty czasu!), za wysyłanie do mnie ankiet, na mój adres mailowy mimo mojego stanowczego protestu i sprzeciwu na to (mino moich notorycznych sprzeciwów przesłano mi takie ankiety już chyba kilkanaście razy!!!), mimo braku wyjaśnień skąd na moich fakturach co jakiś czas pojawiają się nadprogramowe sumy finansowe do zapłacenia, itp. I co najciekawsze ten niekompetentny Pan twierdzi, że nie może mi przyznać odszkodowania, kiedy to już kilka razy w identycznych sprawach sieć Plus ... przyznała mi odszkodowania finansowe!!! To się nazywa tupet, mimo że o tym wspominałem temu Panu wielokrotnie, to on albo nie raczył tego faktu sprawdzić w swoim systemie, albo sprawdził i „klei głupa”, że nie wie o co chodzi, albo system sieci Plus jest tak samo skompromitowany jak ten pracownik. Niezależnie od tego, która z trzech wersji jest prawdziwa, ten Pan już chyba dawno osiągnął dno swojej niezbyt błyskotliwej „kariery” konsultanta!!! Złośliwi by powiedzieli, że dno odpadło i ten Pan ... spada dalej! Niestety te opisane przeze mnie wyżej sprawy to tylko „wierzchołek góry lodowej” kompromitacji działu BOK, sieci Plus! To smutne, że pracownik sieci Plus twierdzi, że niesłusznie domagam się odszkodowania, a zatem wg niego sieć Plus może bezkarnie wysyłać do mnie zastrzeżone przez odpowiedni dokument sms-y, może bezkarnie kłamać, manipulować faktami, udzielać odpowiedzi nie na temat, unikać odpowiedzi, przekazywać mój adres e-mail bez mojej zgody (!) do innych działów w firmie (np. do działu ankiet ankiety@polkomtel.com.pl), następnie wysyłać do mnie ankiety mimo nieustających moich protestów w tej sprawie, i mogą robić wszystkie inne rzeczy, które muszą angażować mój czas w ich bezczelne „gierki”! Zatem oni twierdzą, że mogą bezkarnie dezorganizować moje życie, a ja mam wg nich siedzieć cicho i pozwolić sieci Plus „sięgać do mojej kieszeni” po nadprogramowe pieniądze?! Nawet gdyby, jakieś kruczki prawne pozwalałyby sieci Plus bezkarnie dezorganizować ludziom życie to przecież nie ma takiego przepisu, który by im zabronił przyznać mi w jakiejkolwiek formie odszkodowania, niech to nawet by nazwali nagrodą, czy czymkolwiek innym. Prawda jest taka, że siec Plus nie „nie może” tylko „nie chce” ponieść odpowiedzialności finansowej za swoje bezczelne i ewidentne nadużycia!!! To smutne, że oni nie mają poczucia winy, godności i choćby odrobiny honoru! Przecież wcześniej już mi odszkodowania przydzielali, z tym że wcześniej mógł to być ruch przekalkulowany finansowo z nadzieją, że jeżeli mi zapłacą pieniądze to ... ja przedłużę z nimi umowę. Myślę, że teraz bez ich nadziei na przedłużenie ze mną umowy, pazerność na kasę w tym konflikcie wzięła górę! Smutne jest to, że w normalnej firmie, zwolniono by dyscyplinarnie pracowników zachowujących się nieuczciwie i haniebnie wobec swoich klientów i w normalnej firmie klientom poszkodowanym zrekompensowano by w jakikolwiek sposób poniesione straty zawinione przez pracowników tejże firmy. No cóż, czyżby sieć Plus (Polkomtel S.A.) do normalnych, uczciwych firm się nie zaliczała?! Sieć Plus to jakieś bezkarne „Święte krowy”?! Ja wiem jedno: w przyszłości będę brał pod uwagę tylko trzech operatorów (no chyba, że pojawią się na Polskim rynku nowi „gracze”, to też ewentualnie przemyślę czy brać ich pod uwagę analizując opinie w internecie): Play, T-Mobila, Orange. I osobiście radzę wziąć mój artykuł pod rozwagę!!! 2 dni temu pisałem na tym forum o „Himalajach obłudy sieci Plus”. Polecam i z tym moim wpisem się zapoznać!!! Zero tolerancji dla bezczelnego traktowania swoich klientów przez sieć Plus!!!
  • ~"szczęśliwa" / 2015-01-14 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus to totalna porażka.Do Polsatu należę od początku.Promocja w Plusie dla klientów Polsatu druga usługa za 50% i trzecia za złotówkę to kłamstwo. Płacę w Polsacie najwyższy abonament i Plus męczył mnie z promocją parę tygodni,tylko szkoda że wtedy nie przeczytałam forum.Co miesiąc dzwonię z reklamacją miało być bez limitu na rozmowy isms w kraju rachunek otworzył mi oczy.Koleżanka ma w innej sieci i dzwoniąc do niej okazało się że rachunek szczegółowy pokazał co innego.Dodzwonić się do sieci to koszmar a osoby udzielające informacji brak profesjonalizmu.Kiedy zawarłam umowę to za dwa tygodnie infolinia zadzwoniła czy jestem zadowolona z usług,odpowiedziałam że trudno stwierdzić jak one działają to tak krótkim czasie,więcej już nie zdzwonili.Powiedziałabym co o Nich myślę.Błagam umowa tylko nie PLUS
  • ~ / 2017-07-21 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej usług Plus. Ogólnie mają bałagan jeśli chodzi o płatności. W przeciągu pół roku trzy reklamacja itd.. Na samym początku obciążono nas za aktywację w podwójnej kwocie, reklamacja itd. Miało być pół roku bez abonamentu, fikcja dostaliśmy pierwszą fakturę już za 6 m-c korzystania usług. W trzech fakturach z rzędu naliczone sms za ok. 65 zł!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyzawyżanie opłat, internet miał być bez limitu a jest oraniczony
    7 m-cy
  • ~123 / 2017-06-09 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY internet jaki jest mozliwy, nie da sie grac ani ogladac filmow na yt/ innych stronach. NIE KUPUJCIE
  • ~20 letni Klient Plusa / 2018-05-09 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie nie polecam. Byłem Klientem prawie 20 lat w sieci Plus ale ostatnio Biuro Obsługi Klienta zaczęło zachowywać sie w stosunku do mojej osoby wręcz skandalicznie.
    Z powodu wydawałoby się prostego tematu jak naprawa serwisowa.

    - Telefon nie został zwrócony w określonym warunkami umowy terminie,
    - Punkt serwisowy odwiedziłem kilkukrotnie, jak również upoważniona pisemnie przez mnie inna
    osoba
    - Za każdym razem Pracownik Serwisu nie był w stanie określić przewidywanego terminu oraz
    statusu telefonu.
    - Nie została mi przedstawiona jakakolwiek informacja / ekspertyza umożliwiająca mi zajęcie
    stanowiska – podjęcie decyzji o naprawie bądź też rezygnacji z naprawy.
    - Otrzymałem jedynie pisemne potwierdzenie o decyzji nie wydaniu przez Polkomtel
    Sp. z o.o wspomnianego telefonu(przekazane Państwu kilkukrotnie)
    - Po 2 miesiącach od ostatniej wizyty w Punkcie Serwisowym Biuro Obsługi Klienta zaczęło mnie bezczelnie okłamywać, że podczas wizyt w Punkcie Serwisowym została przedstawiona mi ekspertyza techniczna a się do niej nie ustosunkowałem.
    - Po pierwsze po 2 miesiącach
    Po drugi koszt naprawy przewyższał 300% cenę nowego aparatu
    Generalnie nie polecam Komus, Kto nie ma ochoty na żenującą wymianę korespondencji. Kompetencjie personelu Biura Obsługi Klienta bardzo niskie.
    Zaletydziała
    WadyOszukiwanie w oficjalnej korespondencji
    MiejscowośćParis
  • ~88orange / 2010-10-25 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch latach użytkowania mam dość !!! Porobili promocyjne pakiety które przekraczają możliwość obsługi przez sieć, BOA praktycznie niedostępne, chyba mają nadmiar reklamacji a jak nawet się dodzwonisz to zdegustowani konsultanci poprostu się rozłączają. Mimo nielimitowanego dostępu (iPlus 60zł. z Vat. i tel. jako modem), naliczyli mi osobno opłaty za transmisję danych, mało tego, kwota rachunku została wyedytowana na online przed ich pobraniem, złożyłem reklamację i czekam. iPlus na Samsungu nc10 chodził bez problemu do czasu ich nowych kombinacji, teraz to pomyłka, co z tego, że bateria wytrzymuje 8 godz. jak przy aktualizacji 400MB wyświetla się czas pobrania 720min. Kończą mi się umowy i tu moje szczęście, jeszcze miesiąc i DOWIDZENIA !!!
    ZaletyObecnie brak
    WadyTotalnie niestabilny i znacznie zwolnił
    Sim Data, iPlus i tel. jako modem, po trzech latach koniec !
  • ~a. / 2014-04-12 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie przyjmuje reklamacji. Rozpatrywanie reklamacji trwa minimum 30 dni. Nie można w ogóle skontaktować się z działem rozpatrującym reklamacje. Konsultanci nie przyjmują reklamacji. Odsyłają do BOK (biuro obsługi klienta), a stamtąd wysyłają lakoniczna informacje, że reklamacja jest przekazywana do odpowiedniego działu i zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni. To pełne lekceważenie klienta i arogancja.
    Nie możemy od ponad miesiąca doprosić się przesłania faktury dla firmy.
    Odradzam PLUSA stanowczo.
    ZaletyBrak
    WadyArogancja konsultantów i pełne lekceważenie
    1 rok internetu
  • ~A.S. / 2019-02-27 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć Plus pogorszyła parametry zasięgu w mojej miejscowości. Po kilku telefonach i zgłoszonej telefonicznie reklamacji, która nie dała totalnie nic ( nawet nikt nie pofatygował się żeby na nią odpowiedzieć), postanowiłam przenieść możliwie jak najwięcej numerów należących do mojej firmy. Nie udało mi się pomimo 46 minut oczekiwania sprawdzić na infolinii kiedy kończą mi się umowy, postanowiłam skorzystać z chatu Plusa. Pracownik udzielił mi informacji że mam dwa numery na których kończy mi się umowa. Złożyłam zatem zlecenie przeniesienia numerów i niestety pojawił się problem z przeniesieniem, ponieważ konsultant źle podał mi terminy. Operator u którego zleciłam przeniesienie ustanowił numery tymczasowe i rozpoczął naliczanie opłat za dwa numery. Zgłosiłam więc reklamację. Niestety odpowiedź zupełnie nie uwzględniła wprowadzenie w błąd przez pracownika sieci Plus, a ktoś kto na nią odpowiadał nie odniósł się do moich żądań.
    Zaletybrak zalet po wieloletniej współpracy
    Wadysłaby zasięg, kiepska oferta, a co najważniejsze nie dba się o klienta !
    reklamacje są pobieżnie czytane, i nie potrafią się przyznać do błędu
    MiejscowośćAndrychów
  • ~aaa / 2015-10-10 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    NIEDOZWOLONE ??? praktyki PLUS – a
    Faktura dla PLUSA w wysokości 49,97 zł/m – NIE uprawnia cię do skorzystania ze zniżki ofercie SmartDOM.
    Jeżeli jesteś stałym klientem ( w abonamencie) i dokupujesz 1 lub 2 usługi.
    DLACZEGO ???
    Właściwa odpowiedź brzmi :
    Abonament 40,63 +Vat 9,34 = 49,97 zł/m. - łączna opłata za FAKTURĘ.
    Za abonament 40,63 - czyli zniżka ci nie przysługuje. Bo minimalna suma za ABONAMENT uprawniająca do zniżki wynosi 49,90 zł/m. Obojętnie co sprzedawca napisze Ci na Umowie.
    GRA SŁÓW - abonament a faktura - a BULISZ TY :)
    Do tej pory PLUSa uważałem za poważna firmę - MYLIŁEM SIĘ :(
    Możesz PLUS – owi płacić i 100zł, ale jak abonament wyniesie poniżej 49,90 – nie dostaniesz ulgi tylko RACHUNEK. (Acha – od sumy którą płacisz odejmij nie tylko VAT ale i ULGI przyznane dotychczas , np. za e-fakturę, zniżkę za terminowe opłaty itp…. ) BARDZO FAJNE
  • ~abcdefg / 2010-04-28 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    gorszego internetu nie znam! orange free bije go na głowę. w ogóle nie ma co porównywać! nawet play na kartę jest lepszy...
    Zaletybrak
    Wadytylko i wyłącznie
    niecały rok
  • ~Abonent / 2015-10-14 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Dołączam się do opinii o PLUS'ie. Jestem klientem tej sieci od ponad 15 lat ale to co teraz wyrabia dział obsługi klienta to zwykłe beszczelne okradanie klientów. Ostrzegam i przestrzegam przed ta firmą. Ostatnio z powodu sprzedaży własnej firmy cesją przenosiłem umowę na inną jednoosobową firmę w uznaniu PLUS'a na osobę fizyczną. Na infolinii taka zmiana nie była możliwa więc odesłano mnie do salonu. W salonie po wielu wizytach w końcu udało się wykonać cesję, która miała mnie kosztować 20zł. Jak się później okazało ponad 30zł za każdy przenoszony numer czy konto. W sumie koszt około 100zł w moim wypadku. Jednak jak się później okazało to nie koniec przykrych niespodzianek. PLUS bez poinformowania mnie o skutkach cesji zmienił mi taryfę abonencką jak to określono podobna do tej co miałem z tym że na osobę fizyczną. Wszelkie reklamacje nie przynoszą żadnego skutku i odpowiedzi są negatywne. A rzecz w tym że w abonamencie za około 89zł (dotyczy jednego z przenoszonych numerów)miałem nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci i na stacjonarne + nielimitowane sms'y i mms'y oraz 3Gb internetu i odbieranie połączeń w roamingu za darmo w krajach unii europejskiej i kilku dodatkowych krajach. Do tego jeszcze 150 minut na wykonanie połączeń do 5 wybranych krajów unii europejskiej i kilku dodatkowych z poza unii. Po cesji ten sam numer ma obecnie abonament za 199,90zł miesięcznie i zostałem pozbawiony wszystkich w/w przywilejów wynikających z abonamentu. Na otarcie łez dostałe 800 minut w pakiecie. To samo stało sie z drugim przenoszonym numerem i podobnie z internetem czyli trzecim numerem. Jednym słowem mówiąc zabrano wszystkie usługi z abonamentu a jednocześnie podniesiono abonament o ponad 100%. Do tej pory w zależności ile był sms z grupy płatnych rachunek oscylował w wysokości 220zł za trzy numery (dwa telefony + dodatkowo internet) obecnie dostałem rachunek na kwotę ponad 455zł. Dodam że mam u nich jeszcze dekoder POLSATU. W sumie 4 numery telefonu z czego przenosiłem 2 + internet + POLSAT. Sprawę skierowałem do rzecznika praw klienta i muszę poczekać na rozwiązanie. Tak czy inaczej PLUS stracił klienta i wraz z końcem poszczególnych numerów wszystkie konta zostaną przeniesione do innej firmy
    ZaletyBRAK
    WadyOszustwo
    ponad 15LAT
  • ~ABSOLUTNIE ODRADZAM SIEC PLUSA, / 2017-09-10 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAC JAK ZARAZE SALON PLUSA W SOSNOWCU W CENTRUM HANDLOWYM PLEJADA!!!

    osoby pracujace w tym salonie maja klienta za nic.
    maja non stop przelaczony telefon na fax, bo po co ma im ktos dzwonic. Chca miec swiety spokoj. A ty balwanie- kiencie ktory dales sie nabrac, rusz zadek i przyzjdz sobie do salonu jak ci sie nei chce wisiec na infolinii godzine.

    SA SPECJALNIE SZKOLENIE JAK NABIJAC KLIENTA W BUTELKE. Przyznac trzba maja niezlych fachowcow- szkoleniowcow.

    NA pytanie do pracownicy dlaczego wlaczony jest non stop fax - odpowiedz brzmi, bo tak musi byc.

    NA kolejne pytanie ile wynosi sredni czas oczekiwania na polaczenie na infolinii odpowidaja "roznie"
    Pracownica informuje, ze mozna dzownic na 2601 jesli ktos nie chce na 601 102 601

    Tylko nie informuje , ze minuta polaczneia na 2601 kosztuje 1,97 zl!!!

    NA moje pytanie, dlaczego nie mowi jaki jest koszt, odpowiedizala "nie ma takiego obowiazku jesli kliejnt nie spyta"

    NA moje pytanie skad klient ma wiedziec o co pytac odpowiedz byla, ze nie jest jej problem i ze nie ma obowiazku informowac klienta o czyms o co nie pyta.

    Jesli ktos idzie do salonu to ma nadzieje, ze zostanie obsluzony kompleksowo.
    NIesety nie w tej sieci i nie w tym salonie!!!

    BARDZO PROSZE, OPISUJCIE SWOJE DOSWIADCZENIA MOZE USTRZEZE TO KOGOS PRZED TA SIECIA.

    ps
    nie moge pojac jak tacy ludzie moga spokojnie spac oszukujac w bialych rekawiczkach rzesze nic im niewinnych ludzi!
    Jakim trzeba byc moralnie zerem zeby to robic za pieniadze?


    Wadysame wady:
    infolinia to porazka totalna, nie tylko pod wzgledem oczekiwania na polaczenie
    za kazdym razem pytajac o to samo, kazdy konsultant udziela innej odpowiedzi
    BOK to mega sciema. Kazde banalne zapytanie traktuja jako "reklamacje" czas oczekiwania na odpowiedz "do 30 dni"
    niedoinformowywanie klienta,
    Sosnowiec
  • ~Ada / 2018-03-13 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkając w Polsce płacę za połączenia przez Ukrainę. Odwołanie nic nie dało. Musiałam zapłacić /5 zł minuta/. W odpowiedzi napisali że technicy stwierdzili że dzwoniłam z Ukrainy, a ja tam nigdy nie byłam. Nie ma mowy o powtornej reklamacji. Trzeba płacić. Konsultanci z lapanki. Nie są w stanie w niczym pomoc. To się nazywa złodziejstwo i okradanie. Internet porażka. Taki operator nie miałby prawa bytu nigdzie. Takie rzeczy tylko w Polsce.
    ZaletyBrak
    WadyOkradanie w bezczelny sposób i w żywe oczy.
    MiejscowośćPrzemyśl
  • ~Ada / 2023-06-23 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus ta są działy potrafią tylko dzwonic jak się spóźnisz z rachunkiem. A wystarczy mala chmura i już nie ma zasięgu. Powinny wam te anteny zgnić i się obalić odradzam wszystkim siec PLUS dziady i nic więcej tak się powinni nazywać do niczego się nie nadajecie
    ZaletyBrak zalet
    WadyWady nie do opisania
    MiejscowośćStare bojanowo
  • ~adam / 2014-06-21 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    witam zadzwoniłem do bok po informacje jakie mam warunki przy nowej umowie po rozmowie pan powiedział że wyśle mi umowę do podpisania kiedy kurier dostarczył mi umowę dostałem tylko 1 stronę którą kazał szybko podpisać tam było całkiem co innego nisz uzgodniłem przez telefon więc postanowiłem takiej umowy nie podpisywać i oddałem kurierowi bez podpisu mimo to od nowego miesiąca wprowadzono nową taryfę której nie podpisałem złożyłem reklamację i czekam ostrzegam umowy proszę zawsze zawierać w punktach plusa a nie przez bok ponieważ was i tak wykiwają
    Zaletyrzadnej
    Wadymnustwo
  • ~Adam / 2015-04-22 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    nie ładujcie się w to dziadostwo , nawet jak ktoś wam powie że jest fajnie i cacy , w salonie jest wszystko ładnie pięknie aż normalnie sra,,,ą tęczą tak ma być wszystko ładnie , pierwszy tydzień po podpisaniu umowy gdzie można jeszcze zrezygnować możecie nawet 300 giga ściągnąć z max prędkościami i nic wam nie przytną ale jak zakończy się okres testu i już nie będzie można zerwać umowy to po przekroczeniu limitu danych prędkość zaczyna spadać , mi przy pobraniu jakieś 50 giga ucieli do 5 mega czyli no powiedzmy że ok a już za pare dni spadło do 800 kilo , już nawet nie mówię że miał być pakiet 100 giga w nocy a po czasie okazało się że mam nie ten nadajnik i nie mam tego 100 giga tylko 25 i po przekroczeniu zaczyna spadać prędkość ale w salonie było mówione że mam te 100 giga , miałem wcześniej internet 4 mega bez limitów i zrezygnowałem dla tego badziewia a teraz muszę założyć go spowrotem i przez dwa lata opłacać dodatkowo tego lte ,,,, NIE POLECAM LTE chyba że dla kogoś kto nic nie pobiera albo tylko jakieś pierdoły
    Zaletybrak
    Wadytyle że braknie miejsca na opisanie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266