Obciążają moją Mamę za sms-y, które rzekomo wysyła pod nr stacjonarne na drugim końcu Polski. Na pierwszej fakturze były to 3 różne numery. W związku z tym, że Mama ma 81 lat nie bawi się w wysyłanie sms-ów (jest po 2 udarach i Kraszewski szybciej by pyknął powieść niż Mama sms-a, którego nie umiałaby wysłać). Sprawdziłem skrzynkę nadawczą (żaden sms nie wyszedł). Sprawdziłem numery . Niestety, wg informacji miłej pani w telefonie okazało się, że takie numery nie istnieją. Hura. Reklamuję. I co ano ...mamy bilingi, z których jasno wynika, że starsza pani śle sms-y pod numery, których nie ma...., bo nie wie co robić z emeryturą. Reklamacji nie uznano - możemy iść do sądu. W następnym miesiącu firma znowu wystawiła fakturę, w tym - oczywiście - za sms-y.
Zaletyfaktury dochodzą przed terminem zapłaty
Wadyprzychodzące faktury za fikcyjne usługi, traktowanie wieloletniego klienta jak idiotę
za długo, za dużo, nie pamiętam
~Michał / 2016-04-15 20:57
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka . Internet lte wygląda u mnie tak że klikasz stronę i możesz iść na kolację.Jak przyjdziesz to akurat się włączy.Klient od kilkunastu lat a traktowany gorzej jak nowy .Szkoda słów i pieniędzy.
Zaletybrak
Wadyza dużo
nie warto
~Loczek / 2016-04-15 12:26
Ocena: 1.00 / 5
Sieć komórkowa, śmiechu warte. Pokazuje u mnie zasięg w miejscowości ale przerywa jak 18-latek swój pierwszy stosunek - co chwile. Nie da się rozmawiać. Obsługa klienta poniżej jakiegokolwiek poziomu, próbując coś załatwić w ustach zostaje smak mułu i wodorostów. Dają 300 minut za te same stawki za które w innych sieciach jest darmowe dzwonienie i smsy do wszystkich i na wszystko łącznie z pagerem Bruce Willisa. Ogólnie firma powinna zmienić branże i zająć się produkcją dojarek bo w tym są dobrzy - w dojeniu stałych klientów na gruby hajs dając w zamian środkowy palec. Biedni ci ludzie którzy pracują tam w biurze obsługi klienta, zakładam że codziennie zadają sobie pytanie Quo vadis, Domine? i rozważają sens swojego bytu odpierając poranne fale hejtu związane z niezadowoleniem klientów. Ogólnie gdybym podpisał z nimi jeszcze kiedykolwiek jakąś umowę mam podejrzenia że w powietrzu wyczuwalny był by zapach siarki i musiał bym to robić własna krwią a przedstawiciel Plusa tańczył by na zbiorowej mogile całej mojej rodziny - więc równo z końcem umowy grzecznie im podziękuje a że należę do kulturalnych ludzi to dostaną moje gó**o w płonącym pudełku pod drzwi siedziby firmy tylko raz i niech się cieszą że nie zrobię im z tego prenumeraty.
ZaletySkuteczne podnoszenie ciśnienia, nawet poranna kawa nie stawia na nogi jak BOK tej firmy
WadyNiestety nie mam czasu aby pisać kolejną epopeje narodową i zostać wieszczem narodu w krucjacie przeciwko komórkowej korporacji więc w tej rubryce znajduje się lakoniczna odpowiedź: WSZYSTKO JEST WADĄ W TEJ SIECI
10 lat, stały klient
~magduska / 2016-04-14 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Smart dom jest smart do czasu przedluzenia umowy. Pierwszy produkt tel potem tv i trzeci Internet. Po chęci przedłużenia umowy na tel , na kolejny okres ( klient od 16 lat) okazuje się ze za tel do umowy należy zapłacić raty do abonamentu ( wcześniej jednorazowa niewielka opłata) .Pani w punkcie poinformowala ze ze wzgledu na przypietą pod tel usługę smartdom zmienia ja się warunki promocji na przedłużenie tel i trzeba płacić raty za niemal rynkowa cenę!!!!!!odbijają sobie promocję!!!
ZaletyDo momentu przedłużenia umowy na tel na kolejny okres - POZORNE 100% ZADOWOLENIE
WadyJak zwykle klient to baran do golenia , nieświadomy zakładanych sideł. Jestem rozczarowana po tylu latach!!
~Falbala / 2016-04-13 21:17
Ocena: 1.00 / 5
Żenujący serwis. Pobierają opłaty za usługę, której nie świadczą! Obsługa Klienta nie potrafi samodzielnie mysleć i polega na spławianiu i odpowiedzi w stylu "kopiuj-wklej". Dzięki ale ja się z PLUSA wypisuję.
ZaletyBrak
WadyUsługi nie są świadczone wcale, bądź ciągłe problemy z połączeniami roamingowymi, BOK jest żenujący, jak gadanie ze ścianą.
~peps / 2016-04-11 15:50
Ocena: 1.25 / 5
Bardzo nie ładne zachowanie ze strony Plusa, gdy podczas pobytu za granica otrzymywałem sms-y o rzekomym pakiecie danych i procentowym stopniu jego wykorzystania. Smsy były bliźniaczo podobne do tych które otrzymuje się aktywując "pakiet atlantycki" więc korzystałem z przekonaniem, że go posiadam. Rachunek naliczył ponad 300% więcej niżeli zwyczajowo płacę.
Po złożeniu reklamacji, w której mówię w prost, że zostałem wprowadzony nimi w błąd-podejście na bardzo niskim poziomie. Wiadomość wysłana z automatu, gdzie jedynymi zmiennymi w tej odpowiedzi był mój numer telefonu i stwierdzenie, że wysłałem wiadomość z treścią "odblokuj"-co dalej nie podważa mojej tezy, że to celowe wprowadzanie w błąd.
Takie ustosunkowanie się do mojej reklamacji skłania mnie do zakończenia współpracy z firmą PLUS po ponad 10 latach, czas iść śladami "Kleło i Tomasza Psa".
Zaletybez zastrzeżeń aż do dnia dzisiejszego, gdzie zostałem potraktowany mówiąc kolokwialnie jak frajer
Wadybrak fachowej obsługi, wprowadzanie klienta w błąd i żerowanie na jego pomyłce
~Pluszak / 2016-04-10 17:24
Ocena: 1.00 / 5
Paskudny internet, LTE co nigdy nie rozwija więcej niż 10 Mb/s, wiecznie tłumaczone obciążeniem sieci. Fajna ta sieć skoro 24h na dobę jest obciążona od kilku miesięcy a operator nic z tym nie zrobi.
Zaletybrak
Wadyoszukują co do prędkości
3 miesiące, 59.90 zł/msc
~Grzegorz / 2016-04-07 22:18
Ocena: 4.00 / 5
Mam tzw. smart dom od 11/2015 płacę 65 zł za internet i pakiet familijny. Mieszkam w małej miejscowości. Na speed teście (speedtest.net i speedtest. net by Ookla) wyniki są - odbieranie 35-70 mbps wysyłanie 35-45 mbps ping max 40 ms. Średni transfer to ok. 200 Gb miesięcznie. Sprzedawca a kupiłem usługę przez telefon zapewniał mnie że w mojej miejscowości osiągi LTE są bardzo dobre (o 150 mbps mogę zapomnieć zresztą czytałem opinie że taka prędkość jest nierealna ale wspomniane wyżej mbps są do osiągnięcia)i rzeczywiście internet mi "śmiga". Może dlatego tak jest że większość mieszkańców ma kabel z INEI (moja ulica nie ma i jak na razie mieć nie będzie) a może dlatego że jest mało użytkowników LTE. Zaś co do infolinii - fakt długo się czeka ale jak się już połączyłem z pomocą techniczną to osoba ze "stoickim spokojem" pomogła rozwiązać usterkę. Na razie jestem zadowolony.
Zaletyw porównaniu z radiówką którą miałem 8mbps obecne LTE to jak niebo do ziemi
Wadybrak
~Mir / 2016-04-05 14:10
Masz rację w tym że plus schodzi na psy świadczy to o tym że przed chwilką jakiś palant z plusa zadzwonił z numeru 601102607 z plusa działu windykacji mówiąc że potrzebują mojej wpłaty, inaczej mi telefon zablokują, najpierw przekręt zrobili z naliczaniem wszystkim po kraju GPRS tysiące jednostek po 0.01 gr i każdy dostał olbrzymi rachunek, miedzy innymi i mnie się dostał taki na kwotę niezłą, jednym słowem stali się oszustami i po przeprowadzce ostaniej jaką mieli wszystkie ustawienia się posypały im na serwerch które miały chronić przed nadmiernym i nieatoryzowanymi połączeniami, wszystkie liminty blokady poszły jednego dnia.
ZaletyZalet brak
WadyMasz rację w tym że plus schodzi na psy świadczy to o tym że przed chwilką jakiś palant z plusa zadzwonił z numeru 601102607 z plusa działu windykacji mówiąc że potrzebują mojej wpłaty, inaczej mi telefon zablokują, najpierw przekręt zrobili z naliczaniem wszystkim po kraju GPRS tysiące jednostek po 0.01 gr i każdy dostał olbrzymi rachunek, miedzy innymi i mnie się dostał taki na kwotę niezłą, jednym słowem stali się oszustami i po przeprowadzce ostaniej jaką mieli wszystkie ustawienia się posypały im na serwerch które miały chronić przed nadmiernym i nieatoryzowanymi połączeniami, wszystkie liminty blokady poszły jednego dnia.
~daniel / 2016-04-05 05:02
Oszusci muszę placić 600 jak nie za płace to setki rosną to są huj oszuści żeby sie kasą zaphali bóg WASZ UKAŻE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kto sie smieje ten sie smieje ostatni bałwanie
ZaletyDUPA
WadyOSZUSCI
W DUPIE WAS MAM
~Ryszard / 2016-04-04 23:20
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści, miało być 6 miesięcy bez opłat abonamentowych a po 3 przyszedł rachunek.....
Zaletyżadnych
WadyBez liku
~Soundkilla / 2016-04-04 21:06
Ocena: 1.00 / 5
Największy syf jaki można wybrać przez 7 dni w tygodniu nie działa albo jest tak wolny ze strony nie można otworzyć,o grach przez internet można zapomnieć.
ZaletyBrak
WadyWolny,przerywa co chwile
Kilka miesięcy/jakiś gowniany pakiet domowy
~rewan3 / 2016-04-04 14:38
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa techniczna na poziomie przedszkola.
Zaletybrak
Wadywszystko
~krzys / 2016-04-01 20:33
Przestrzegam ludzie nie kupujcie tego gów..., nawet nie można przeglądać stron internetowych.
Zaletybrak
Wadytotalny brak zasięgu
~Rozgoryczony / 2016-04-01 16:28
Ocena: 1.50 / 5
Internet praktycznie nie działa, transfer rzędu 200kb/s w niewielkich porywach można zobaczyć 1Mb/s w technologii LTE to porażka. Zgłoszenia tego problemu idą w próżnie, przez prawie miesiąc od zgłoszenia nikt się nie skontaktował. Dokonanie zgłoszenia za pośrednictwem strony internetowej to jeszcze większy niewypał. Co prawda odpowiadają w tempie jednego nic nie wnoszącego m-eila na dobę. Odbijasz się jak od ściany.Walka przez prawie miesiąc nic nie przyniosła.
WadyBardzo niski transfer internetu, beznadziejna obsługa klienta
~bohdan / 2016-03-30 20:55
Ocena: 1.00 / 5
Place za neta który nie dziala
ZaletyLipa
WadyBardzo Bardzo słabo dziala
pare lat ale teraz masakra
~wściekły nowy naiwny abonent / 2016-03-30 20:53
Ocena: 1.75 / 5
witam wszystkich rozgoryczonych - nie mogę sobie wybaczyć, że wcześniej nie trafiłem na tę stronę! Żenada! dział obsługi klienta to porażka- totalna ignorancja i bezczelność. Zachciało mi się zmienić operatora na polskiego PLUSA, bo to tak teraz patriotycznie. Przeniosłem numer uzyskując wszelkie akceptacje poprzedniego operatora co do zachowania dotychczasowego numeru ale Plus już czwartą dobę nie aktywuje mi mego starego numeru!! - SKANDAL !! Wszelkie próby uzyskania informacji poprzez infolinię działu obsługi klienta jak również poprzez logowanie się na stronie bok@plus.pl pozostają bez echa.W normalnym świecie to nienormalne i niedopuszczalne. Gdyby był to klient biznesowy to takiego operatora puścił by z torbami co by mu się należało. Przychylam się do postu aby przyłączyć się do pozwu zbiorowego przeciw takim skur...lom. Odradzam każdemu niezdecydowanemu to dziadostwo.
Zaletybrak
Wadysame wady
~oszukany / 2016-03-29 21:34
Ocena: 1.00 / 5
Na stare lata dałem się szukać konsultantowi z infolini \"PLUSA\". Gwarantował wspaniałą szybkość na poziomie 50Mb przy zastosowaniu zestawu domowego z modemem ODU 100. Podał lokalizację najbliższych stacji bazowych / 2 stacje w odległości ok. 1 km/. Po zamontowaniu zestawu szybkość dochodziła do 0,5 Mb. Od techników obsługujących te stacje dowiedziałem się że pracują one w zupełnie innej częstotliwości niż zestaw który otrzymałem.
Konsultant w bezczelny sposób oszukał mnie. Zestaw oddałem po dwóch dniach / na szczęście mogłem/. Teraz \"Plus\" nie chce przysłać faktury, a dzwonią z działu windykacji i straszą sądem jeżeli nie zapłacę. Cwaniaczek z tego działu numer konta łaskawie podaje tylko telefonicznie.
\"PLUS\" to jedno wielkie oszustwo, nigdy nie dajcie się im oszukać.
Na złożoną reklamacje nie raczą odpowiedzić.
ZaletyBRAK
WadyCałość to jedna wielka wada. Nie nadaje się to do niczego.
Kilka godzin i na szczęście mogłem ten chłam oddać.
~oszukany przez Plus / 2016-03-29 20:58
Ocena: 1.25 / 5
Co jak co ale chciałem podziekować Plusowi za internet LTE 24 kb/s i za to że musze pobierać torrenty przez tel z Play bo pobiera sie jakieś 10 godzin szybciej, gratuluje
Zaletybajera
Wadywszystko
~robertsaxon68 / 2016-03-29 19:02
Ocena: 1.50 / 5
totalny szmelc. Ta sieć to jedna wielka banda krętaczy. Omijać szerokim łukiem. Prędkość do dupy. Lepiej poszukać normalnego dostawcę
Zaletydobry bajer
Wadytylko wady
miesiąc, zakup internetowy, 200 zł za modem szmelc