strona 37 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »
-
~Piotrek / 2016-05-05 19:20
Zdecydowanie nie polecam .Serwis to pomyłka jedni zganiają winę na drugich,to znaczy serwis na plusa i odwrotnie,a ja czekam już piąty tydzień na ruter.Zasięg lte ,to również nieprawda,być może w dużych miastach lub w laboratorium.Zastanówcie się zanim podpiszecie umowę. -
-
~Tomek / 2016-05-05 10:33
W sierpniu 2015 roku postanowiłem przenieść usługę na tel. komórkowy z Orange do Plusa.Zadzwoniłem na infolinię w celu zawarcia umowy z tego właśnie numeru .Podczas rozmowy konsultant spytał, czy przeniesienie dotyczy numeru z którego dzwonię.Potwierdziłem.Mimo to pomylił się o jedną cyfrę .Co zauważyłem, dzień po wizycie kuriera, czytając umowę.Tego samego dnia zadzwoniłem na infolinię z pytaniem czy przy takiej pomyłce przeniesiony będzie mój numer.Nikt nic nie wiedział.Dopiero w salonie na Wileńskim miła pani poradziła mi żebym odstąpił od umowy,bo w tym wypadku i tak nie przeniosą mi usługi do plusa i będę miał dwa abonamenty .Trzeciego dnia od zawarcia umowy napisałem odstąpienie od umowy i wszystko odesłałem kurierem .Koszt 50 zł.Nie wiedzieć czemu za miesiąc na email przyszła mi faktura na 49zł z Plusa.Zignorowałem to ,bo i za co miałem niby płacić,jak nawet karty ani telefonu nie rozpakowałem.Kilka dni temu ze skrzynki wyjąłem kopertę a w niej wezwanie do zapłaty wystawione przez firmę z siedzibą w Luxemburgu.Okazało się ,że Plus sprzedał moje rzekome zadłużenie tej firmie.Reasumując:Nie polecam ZaletyNie dane było mi poznaćWadyniekompetancja w infolinii -
~QwertyGuy / 2016-05-02 17:00
Jeżeli chcesz oglądać filmy chociaż w 480p lub pograć w CS:GO albo LoLa to mocno się rozczarujesz. NIE POLECAM !!! ZaletyCenaWadyWszystko inne.. -
~Anek 6 / 2016-05-01 16:18
Niedoszkolony personel doradczy ,konsultanci to ignoranci .Przeniesienie numeru do plusa to dużo pułapek i haczyków .Jeden konsultant twierdzi że nr tymczasowy w okresie darmowych wstępnych mc umowy jest płatny za każda minutę , inny twierdzi że jest dostosowany ceną do nr docelowego .Gdzie prawda ? Po 7 dniach używania nr tymczasowego na koncie zużycia pojawiło się obciążenie za rozmowy krajowe ,skąd ? Pomyłka w fakturach naliczanie w trzecim dniu po odjeździe kuriera 80 zł abonamentu ,dlaczego jak miał być darmowy przez np trzy mc ? Nie warto korzystać z nr tymczasowego i z aplikacji które są płatne dla tych co chcą oszczędzać. Nie polecam osobą starszym absolutnie To istna pułapka! ZaletyCiekawe pakiety ,ale uwaga na haczyk.WadyKonsultanci ,nieuki .Nie wszyscy.Przez internet ,w mc kw br -
~iwona / 2016-04-30 21:16
Nie widziałam gorszej obsługi internetu niż w plus! nie dość że opłacane są rachunki w terminie to jeszcze wyłaczają,na dodatek doliczane są kwoty o których pracownik plusa nie ma pojecia skąd są masakra nie polecam ZaletybrakWadynie korzystny internet !od 2 miesięcy płatność 60 zł w salonie -
~Krzyś / 2016-04-29 02:50
Wszystko tylko nie plus oszusci robią z ludzi sobie żarty chodzi mi ogolnie, zamowilem dwa telefony w abonamencie umowy byly robione telefonicznie podpisane mialy byc jak kurjer dowiezie sprzet ok ogolnie tego dnia mialem miec wolne wiec mysle nigdzie nie wychodze bo kurjer podjedzie czekam a tu nikogo nie ma mysle mieszkam poza miastem pewnie kurjer nawalil mylilem sie,na trzeci dzien wziolem sobie wolne z pracy bo już na pewno kurjer bedzie i nic jeszcze jeden dzien wziolem urlopu i nic bez echa zadzwonilem do plusa wydalem kolejne 2.50zl i z oburzeniem pani powiedziala ze mam wplacic kaucje ,1500zl to telefony mi przysla a zapytalem czemu przy czytaniu zgody weryfikacje byly pomyslnie a teraz takie zeczy i czy ktos nie powinien mnie o tym poinformowac dziękuję bardzo plus nie jest firmą godną polecenia dodam u konkurencji telefony dotarly w czasie jakim sie umowilem polecam inną siec ZaletyBrak zalet negatywyWadyLudzi traktują jak zwykle zeczy nie jak ludzi5lat na karte -
~Magnolia / 2016-04-27 15:00
Jestem w tej sieci 12 lat. Do niedawna był tam fajny program 5Plus dzięki któremu zbierając punkty mogłam je wymienić na sporą zniżkę na nowy telefon. Ale dwa lata temu program zlikwidowano. Teraz kończy mi się umowa i nic mi nie oferują. Porównałam warunki dla osób przedłużających umowę z warunkami dla nowych klientów. Nie dość że nie ma żadnej zniżki dla przedłużających umowę, to na dodatek jest mniejszy wybór telefonów niż la nowych klientów. Niby jest promocja: nowy klient - abonament 59zł x 24 m-ce a przedłużający umowę ma 10 zł taniej czyli 49zł, ale na 26 m-cy więc zniżka nie jest zbyt duza Wadywmawianie że dla osób przedłużających umowę oferowane są super rabaty -
~iga / 2016-04-27 13:17
Uważam że ta sieć oprócz rzeczywiście dobrego zasięgu jest fatalna. Najbardziej irytujące są osoby pracujące w obsłudze... Żeby załatwić coś w tej sieci trzeba mieć stalową cierpliwość,obsługa nie miła i to już w nie jednym punkcie obsługi się z tym spotkałam oraz nie profesjonalna bo 1 pan na cały punkt który rezczywiscie zna się na telefonach i ich naprawie to trochę za mało. Starych klientów nie szanują i nic od siebie nie wnoszą dopiero pod groźbą nie przedłużenia umowy raptem zaczynają być mili i oferują jakkies w miarę przyzwoite oferty. Jestem na nie i żałuję że przedłużyła m tam umowę. korzystam ok 10 lat z rodzina -
-
~Mirek / 2016-04-21 11:53
Witam. Nie mam złych opini o PLUS GSM. Jestem abonentem od kilkunastu lat. Mam obecnie w PLUS GSM 4 nr nr i internet LTE. Przeszkadza mi jednak fakt, że nowi klienci mają lepszą ofertę niż "starzy". Wypada zmieniać operatorów co 2 lata i tak oszczędzać pieniądze. Poza tym zdarzyła mi się taka sytuacja, jak jednemu z klientów, który pisze o 81-letniej babci. Na bilingu połączeń pojawiły mi się opłaty za sms-y, których nie wysyłałem. Sprawdziłem skrzynkę nadawczą, by upewnić się, że mam rację. Wysłałem do PLUS GSM reklamację, ale standardowo została rozpatrzona negatywnie. Czas więc na zmianę operatora. Zaletydobry zasięg w Polsce, szybki internet LTE, dobra obsługa konsultantów infoliniWady opłaty za połaczenia z obsługą klienta, brak podejścia pro-klient -
~Tester Internetu / 2016-04-20 00:47
Super internet , śmiga ładnie a tutaj dowód http://www.speedtest.pl/test/128734824 ;) Zalety-Super szybki internetWady-Zanikający zasięg w telefonach -
~andrzej / 2016-04-19 21:52
Obciążają moją Mamę za sms-y, które rzekomo wysyła pod nr stacjonarne na drugim końcu Polski. Na pierwszej fakturze były to 3 różne numery. W związku z tym, że Mama ma 81 lat nie bawi się w wysyłanie sms-ów (jest po 2 udarach i Kraszewski szybciej by pyknął powieść niż Mama sms-a, którego nie umiałaby wysłać). Sprawdziłem skrzynkę nadawczą (żaden sms nie wyszedł). Sprawdziłem numery . Niestety, wg informacji miłej pani w telefonie okazało się, że takie numery nie istnieją. Hura. Reklamuję. I co ano ...mamy bilingi, z których jasno wynika, że starsza pani śle sms-y pod numery, których nie ma...., bo nie wie co robić z emeryturą. Reklamacji nie uznano - możemy iść do sądu. W następnym miesiącu firma znowu wystawiła fakturę, w tym - oczywiście - za sms-y. Zaletyfaktury dochodzą przed terminem zapłatyWadyprzychodzące faktury za fikcyjne usługi, traktowanie wieloletniego klienta jak idiotęza długo, za dużo, nie pamiętam -
~Michał / 2016-04-15 20:57
Totalna porażka . Internet lte wygląda u mnie tak że klikasz stronę i możesz iść na kolację.Jak przyjdziesz to akurat się włączy.Klient od kilkunastu lat a traktowany gorzej jak nowy .Szkoda słów i pieniędzy. ZaletybrakWadyza dużonie warto -
~Loczek / 2016-04-15 12:26
Sieć komórkowa, śmiechu warte. Pokazuje u mnie zasięg w miejscowości ale przerywa jak 18-latek swój pierwszy stosunek - co chwile. Nie da się rozmawiać. Obsługa klienta poniżej jakiegokolwiek poziomu, próbując coś załatwić w ustach zostaje smak mułu i wodorostów. Dają 300 minut za te same stawki za które w innych sieciach jest darmowe dzwonienie i smsy do wszystkich i na wszystko łącznie z pagerem Bruce Willisa. Ogólnie firma powinna zmienić branże i zająć się produkcją dojarek bo w tym są dobrzy - w dojeniu stałych klientów na gruby hajs dając w zamian środkowy palec. Biedni ci ludzie którzy pracują tam w biurze obsługi klienta, zakładam że codziennie zadają sobie pytanie Quo vadis, Domine? i rozważają sens swojego bytu odpierając poranne fale hejtu związane z niezadowoleniem klientów. Ogólnie gdybym podpisał z nimi jeszcze kiedykolwiek jakąś umowę mam podejrzenia że w powietrzu wyczuwalny był by zapach siarki i musiał bym to robić własna krwią a przedstawiciel Plusa tańczył by na zbiorowej mogile całej mojej rodziny - więc równo z końcem umowy grzecznie im podziękuje a że należę do kulturalnych ludzi to dostaną moje gó**o w płonącym pudełku pod drzwi siedziby firmy tylko raz i niech się cieszą że nie zrobię im z tego prenumeraty. ZaletySkuteczne podnoszenie ciśnienia, nawet poranna kawa nie stawia na nogi jak BOK tej firmyWadyNiestety nie mam czasu aby pisać kolejną epopeje narodową i zostać wieszczem narodu w krucjacie przeciwko komórkowej korporacji więc w tej rubryce znajduje się lakoniczna odpowiedź: WSZYSTKO JEST WADĄ W TEJ SIECI10 lat, stały klient -
~magduska / 2016-04-14 12:46
Smart dom jest smart do czasu przedluzenia umowy. Pierwszy produkt tel potem tv i trzeci Internet. Po chęci przedłużenia umowy na tel , na kolejny okres ( klient od 16 lat) okazuje się ze za tel do umowy należy zapłacić raty do abonamentu ( wcześniej jednorazowa niewielka opłata) .Pani w punkcie poinformowala ze ze wzgledu na przypietą pod tel usługę smartdom zmienia ja się warunki promocji na przedłużenie tel i trzeba płacić raty za niemal rynkowa cenę!!!!!!odbijają sobie promocję!!! ZaletyDo momentu przedłużenia umowy na tel na kolejny okres - POZORNE 100% ZADOWOLENIEWadyJak zwykle klient to baran do golenia , nieświadomy zakładanych sideł. Jestem rozczarowana po tylu latach!! -
~Falbala / 2016-04-13 21:17
Żenujący serwis. Pobierają opłaty za usługę, której nie świadczą! Obsługa Klienta nie potrafi samodzielnie mysleć i polega na spławianiu i odpowiedzi w stylu "kopiuj-wklej". Dzięki ale ja się z PLUSA wypisuję. ZaletyBrakWadyUsługi nie są świadczone wcale, bądź ciągłe problemy z połączeniami roamingowymi, BOK jest żenujący, jak gadanie ze ścianą. -
~peps / 2016-04-11 15:50
Bardzo nie ładne zachowanie ze strony Plusa, gdy podczas pobytu za granica otrzymywałem sms-y o rzekomym pakiecie danych i procentowym stopniu jego wykorzystania. Smsy były bliźniaczo podobne do tych które otrzymuje się aktywując "pakiet atlantycki" więc korzystałem z przekonaniem, że go posiadam. Rachunek naliczył ponad 300% więcej niżeli zwyczajowo płacę. Po złożeniu reklamacji, w której mówię w prost, że zostałem wprowadzony nimi w błąd-podejście na bardzo niskim poziomie. Wiadomość wysłana z automatu, gdzie jedynymi zmiennymi w tej odpowiedzi był mój numer telefonu i stwierdzenie, że wysłałem wiadomość z treścią "odblokuj"-co dalej nie podważa mojej tezy, że to celowe wprowadzanie w błąd. Takie ustosunkowanie się do mojej reklamacji skłania mnie do zakończenia współpracy z firmą PLUS po ponad 10 latach, czas iść śladami "Kleło i Tomasza Psa". Zaletybez zastrzeżeń aż do dnia dzisiejszego, gdzie zostałem potraktowany mówiąc kolokwialnie jak frajerWadybrak fachowej obsługi, wprowadzanie klienta w błąd i żerowanie na jego pomyłce -
-
~Pluszak / 2016-04-10 17:24
Paskudny internet, LTE co nigdy nie rozwija więcej niż 10 Mb/s, wiecznie tłumaczone obciążeniem sieci. Fajna ta sieć skoro 24h na dobę jest obciążona od kilku miesięcy a operator nic z tym nie zrobi. ZaletybrakWadyoszukują co do prędkości3 miesiące, 59.90 zł/msc -
~Grzegorz / 2016-04-07 22:18
Mam tzw. smart dom od 11/2015 płacę 65 zł za internet i pakiet familijny. Mieszkam w małej miejscowości. Na speed teście (speedtest.net i speedtest. net by Ookla) wyniki są - odbieranie 35-70 mbps wysyłanie 35-45 mbps ping max 40 ms. Średni transfer to ok. 200 Gb miesięcznie. Sprzedawca a kupiłem usługę przez telefon zapewniał mnie że w mojej miejscowości osiągi LTE są bardzo dobre (o 150 mbps mogę zapomnieć zresztą czytałem opinie że taka prędkość jest nierealna ale wspomniane wyżej mbps są do osiągnięcia)i rzeczywiście internet mi "śmiga". Może dlatego tak jest że większość mieszkańców ma kabel z INEI (moja ulica nie ma i jak na razie mieć nie będzie) a może dlatego że jest mało użytkowników LTE. Zaś co do infolinii - fakt długo się czeka ale jak się już połączyłem z pomocą techniczną to osoba ze "stoickim spokojem" pomogła rozwiązać usterkę. Na razie jestem zadowolony. Zaletyw porównaniu z radiówką którą miałem 8mbps obecne LTE to jak niebo do ziemiWadybrak -
~Mir / 2016-04-05 14:10
Masz rację w tym że plus schodzi na psy świadczy to o tym że przed chwilką jakiś palant z plusa zadzwonił z numeru 601102607 z plusa działu windykacji mówiąc że potrzebują mojej wpłaty, inaczej mi telefon zablokują, najpierw przekręt zrobili z naliczaniem wszystkim po kraju GPRS tysiące jednostek po 0.01 gr i każdy dostał olbrzymi rachunek, miedzy innymi i mnie się dostał taki na kwotę niezłą, jednym słowem stali się oszustami i po przeprowadzce ostaniej jaką mieli wszystkie ustawienia się posypały im na serwerch które miały chronić przed nadmiernym i nieatoryzowanymi połączeniami, wszystkie liminty blokady poszły jednego dnia. ZaletyZalet brakWadyMasz rację w tym że plus schodzi na psy świadczy to o tym że przed chwilką jakiś palant z plusa zadzwonił z numeru 601102607 z plusa działu windykacji mówiąc że potrzebują mojej wpłaty, inaczej mi telefon zablokują, najpierw przekręt zrobili z naliczaniem wszystkim po kraju GPRS tysiące jednostek po 0.01 gr i każdy dostał olbrzymi rachunek, miedzy innymi i mnie się dostał taki na kwotę niezłą, jednym słowem stali się oszustami i po przeprowadzce ostaniej jaką mieli wszystkie ustawienia się posypały im na serwerch które miały chronić przed nadmiernym i nieatoryzowanymi połączeniami, wszystkie liminty blokady poszły jednego dnia. -
~daniel / 2016-04-05 05:02
Oszusci muszę placić 600 jak nie za płace to setki rosną to są huj oszuści żeby sie kasą zaphali bóg WASZ UKAŻE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kto sie smieje ten sie smieje ostatni bałwanie ZaletyDUPAWadyOSZUSCIW DUPIE WAS MAM
strona 37 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »