Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~PewienKlient / 2016-06-27 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Za 60zł miesięcznie mogłem mieć internet bez limitu, ale jako, że plus namówił rodziców na swój wyśmienity pakiet czyli 30gb internetu+3GB GRATIS!!!!!(WOW) musiałem w tym gównie leżeć. Prędkość LIDERA LTE W POLSCE u mnie wynosi od 1 do 5mb/s. Żałość... Niedość, że tak słabo chodzi, to jeszcze oszukuje z ilością wykorzystanego neta, jak pobrałem 3gb gry, na ilości zużytego internetu z tego czasu było 5GB. To co mówią to zwykłe kłamstwa, szczególnie internet bez limitu, za który trzeba DOPŁACAĆ 10zł miesięcznie, a chodzi tak wolno, że nawet google się nie ładuje... GORĄCO NIE POLECAM
    Zaletyhaha śmieszne
    Wady^Wszystko; limit, prędkość, obsługa klienta.
    4 lata 60zł/msc
  • ~sylwia / 2016-06-27 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    nie dajcie sie oszukać !! banda naciągaczy, nic więcej! podpisujecie umowę na smartdom a po 2 latach sie dowiadujecie, że usługa nie została włączona ! dlaczego? bo mimo tego, że konsultant was zapewniał, że zrobi tak, żeby było dobrze sam nie ma pojęcia jak to zrobić i okazuje się, że się nie da, przeniosłam do nich numer, za miesiąc chciałam dołączyć do tego internet konsultantka podpisała ze mną umowe, a potem mi mówią, że nie można było tak zrobić bo trzeba mieć usługę u nich wcześniej minimum 60 dni !! brak słów po prostu, reklamacji oczywiście nie uznali bo po co?
    Zaletybrak
    Wadycena, obsługa klienta, niefachowość, nierzetelność, wciskanie pakietów, namolność, nieciekawa oferta
    4 lata, internet 15gb...+ telefon - 180 zł !
  • ~nikt / 2016-06-23 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    5 dni temu brałem zestaw telefon, internet LTE , telewizja jako trzy produkty w pakiecie .na moje pytanie czy jak nie będzie działało w mojej okolicy to mogą to wszystko oddać padła odpowiedź ,że mam na to 14 dni . A teraz pani z salonu chce mi przyjąć tylko antenę LTE ,zostawić telefon i podnieść opłatę za telewizję. Mój nr tel.jeszcze nie emigrował z innej sieci do plusa. Uważajcie wpychają pakiety a można rozwiązać tylko niektóre usługi,a nie cały pakiet.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa w puntach sprzedaży
    5 dni cały pakiet 89zł ale nie działa, słaby sygnał salonik w markecie
  • ~Max / 2016-06-20 19:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Podpisałem umowę w Mix Plus na daną ilość doładowań, Pani w salonie Plusa w Toruniu uprzedzała, że mogę wyłączyć pakiety na Internet, Smsy i darmowe rozmowy mogę wyłączyć w każdym momencie. Wyłączyłem pakiet Sms przyszła odpowiedz Promocja jest już nieaktywna lub nie była aktywowana okazało się, że pakietu Sms nie mogłem wyłączyć pobrało 10zł a za SMSy i tak mi bierze z konta , natomiast internet LTE przyszła odpowiedz, że internet LTE został aktywowany zabrano mi z konta następne 10zł a i tak naprawdę internetowy pakiet nie działał odpowiednio bo pobierało mi pieniądze z konta, więc poszłem do Salonu Plusa w Toruniu okazało się, że Pani w tym salonie nie wiedziała o co biega nie uzyskałem żadnej pomocy ponieważ okazało się, że w salonie Plusa nie mają, żadnego dostępu do takich rzeczy, czyli krótko mówiąc wepchnąć umowę na parę lat na telefon i kliencie radź sobie sam, żebym wiedział, że tak będę potraktowany to bym nie podpisał umowy. A dodatkowo przychodzą mi co chwilę SMSy od Wróżek lub Powiadomienia o wygranych lub Rodzinne SOS który sam automatycznie uruchamia
    ZaletyNi ma zalet
    WadySłabo przeszkolona obsługa w Salonie Plusa w Toruniu
  • ~Niunia / 2016-06-14 01:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa nie oferta korzyści.
    Wzielam nowy abonament w Play za 79.99 w nim 120 minut do ue i okazalo sie ze beda aktywne po 3 załączonych rachunkach oczym konsultant nie raczył poinformowac przy przdstawianiu oferty a wspominałam dwukrotnie że czesto wyjeżdżam do niemiec. Chyba ze zapłacę kaucję 340 zl. to mi tą usługę włączą. Jakiś koszmar.
    ZaletyBeznadzieja.
    Wady!!!!!
    reCAPTCHA
  • ~michał / 2016-06-10 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    wypowiedziałem im umowę i niestety musiałem czekać prawie 1,5 miesiąca i nadal płacić, ale to rozumiem, bo taka była umowa, ale co mnie zaskoczyło na koniec przesłali mi dodatkową fakturę na 1,81 zł zupełnie nie wiadomo za co. Kwota śmieszna, ale widać jak naciągają odchodzących klientów, jeszcze na koniec wyciągają 1,81 zł pewnie na waciki dla Solarza. Zapłaciłem im nawet 2,5 zł , żeby mieć z nimi święty spokój i nigdy więcej takich złodziei i nigdy więcej takich biznesmanów jako Solorz. To własnie pokazuje jak polscy biznesmani zarabiają, na okradaniu klientów .....jak każdego odchodzącego natnie na parę złoty to w sakli roku nazbiera mu się pewnie z milion. Gratuluję p. Solorz takiej strategii, klapki na oczy i zamknąć biznes za kilka lat..
  • ~ZOFIA / 2016-06-10 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY WIĘCEJ ŻADNYCH USŁUG W PLUSIE , OBSLUGI NIE MOGĘ OCENIĆ BO JEJ POPROSTU NIE MA ! KONTAKT ZEROWY ! NIC NIE ZAŁATWICIE ! NAŚCIE LAT JESTEM KLIENTKĄ PLUSA, NAJWYŻSZA PORA SIĘ POŻEGNAĆ I PRZENIEŚĆ FIRMĘ TAM GDZIE SZANUJĘ SIĘ KLIENTA !
  • ~Jerzy / 2016-06-06 22:01
    Ocena: 2.00 / 5
    PLUS nie dba o swoich stałych klientów!!! Oferuje przy przedłużeniu umowy gorsze warunki niż otrzymują nowi klienci, którzy dali się złapać na lep oferty i reklamy TV. Np. przedłużając umowę na internet plus oferuje np. przy abonamencie 60zł 45GB internetu i umowę na 26 m-cy. Natomiast nowi klienci otrzymują 50GB internetu (teraz w promocji to nawet 100GB) i umowę na 24 mc. Oddzielną sprawą jest zakup modemów. Otóż w zakamuflowany sposób jest preferowany sklep internetowy plusa, gdyż tam ceny są wybitnie dampingowe. np cena modemu - routera mobilnego Huawei 5786LTE za 3zł. Natomiast przedłużając umowę w salonie połączoną z zakupem w/w routera Plus oferuje ten model (Huawei 5786) za cenę ... 580,00zł!!!!!!!!!!!!!! Tak, tak! 580zł - i to sią nazywa dbaniem o stałego klienta. Nie dajcie się nabrać. Po dwóch latach należy rozwiązać umowę i podpisać nową - ale przez internet! Wtedy zyskuje się najwiecej. W innym przypadku jest to naciąganie i dojenie stałego klienta!
  • ~Szczęśliwy użytkownik plusLTE / 2016-06-02 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Drodzy użytkownicy, szanowny operatorze. Od dłuższego czasu jestem skazany na użytkowanie Internetu mobilnego od naszego kochanego dostawcy z powodu niemożliwości podłączenia Internetu stacjonarnego. Przez kilka pierwszych lat dało się żyć, technologia 3G, potem HSDPA z braku laku dała się znieść(pomijając prędkość osiągającą w porywach do 2Mb/s oraz śmiesznie małe pakiety). Jednak technologia 4G, w której jak twierdzi nasz ukochany operator jest absolutnym liderem, krótko mówiąc działa żenująco. Dostawca mówi o prędkości dochodzącej do 150Mb/s (co samo w sobie jest absurdem) oraz kusi klientów "nielimitowanym pakietem danych". W rzeczywistości jednak nie jest tak słodko, prędkość Internetu przez większość czasu zawiera się w przedziale 0.1-1MB/s, chociaż muszę przyznać, iż parę razy zdarzyło się, że speedtest pokazał prędkość dochodzącą do 20Mb/s !?! (oczywiście w nocy). Co się tyczy nielimitowanego pakietu, oczywiście bzdura, po przekroczeniu pakietu podstawowego Internet w założeniu spowalnia do 25Mb/s(nie żebym krytykował ale ani razu nie widziałem takiej prędkości na pakiecie podstawowym) ale kwestia pakietu jest o tyle zrozumiała że jest to Internet mobilny. Jeśli chodzi o personel, często zdarza się, że dzwoniąc (po 15min oczekiwania) odbiera osoba niekompetentna, nie mająca pojęcia o czym mówi, co więcej bywa tak, że przemądrzali(nie mylić z posiadający wiedzę) mają pretensje oraz zrzucają winę(odnośnie źle chodzącego internetu) na samego konsumenta.Jak to możliwe, że w erze tak szybkiego rozwoju technologii, w XXI wieku "Lider technologii LTE" w Polsce dostarcza usługę o tak beznadziejnej jakości? Czy warto podpisywać umowę z operatorem obiecującym złote góry, następnie gdy coś nie gra wypinającym się na klienta? Jeśli macie inną możliwość, skorzystajcie z niej, osobiście nie polecam.
    Zalety- Najlepszy mobilny Internet w Polsce; - Lider technologii LTE - Nielimitowany Internet
    Wady- Prawie nie działa - Prędkości rzadko przekraczające 1Mb/s(często strony nie chcą się ładować) - Fatalna obsługa klienta - Nielimitowany Internet z limitami - Operator kpi z konsumenta - Żenada
  • ~Natalia / 2016-06-01 22:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam!!!! Słaby zasięg, Internet tragedia. Aby się z kimś połączyć czekam około 1 min na sygnał, rozłącza podczas rozmów. Wykupuje pakiet: nielimitowane rozmowy i sms do wszystkich sieci plus 1GB Internetu za 35 zł, te pieniądze nie są tego warte....
  • ~Tomasz / 2016-05-29 22:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Co z tego że plus wprowadził interesującą ofertę na kartę z 10GB internetu, skoro prędkość to żenada (zazwyczaj <1Mbit/s) nie działa parataktycznie nic a operator ma to gdzieś. Szkoda nerwów i pieniędzy, mam dosyć, przechodzę do Play!
    ZaletyAbsolutnie żadne
    WadyWszystko
  • ~spectech / 2016-05-27 06:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus GSM to sieć inwigilatorska i policyjna prowadzą politykę bezprawnych podsłuchów biologicznych współpracując w kręgu lekarzy którzy przeprowadzają włamania do domów i wykorzystują chwile słabości do umieszczania podsłuchów w uszach to się nazywa telemedycyna EEG,ECH-GSM nie ma nic to wspólnego ze świadczeniem usług medycznych wręcz na odwrót człowiek jest upośledzany neurologicznie i monitorowany śledzony ogulnie system i patenty są przeznaczone dla osób chorych na epilepsje ale sprzęt jest wykorzystywany w nielegalnych działalnościach firmy do podsłuchów i badaniach na ludziach bo umożliwia dużo więcej.
    Zaletydyskretność
  • ~Marta / 2016-05-25 13:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam abonament w Cyfrowym Polsacie, więc naiwnie myśląc, że warto przeniosłam nr z Playa do Plusa - w Playu miałam 3 umowy i żadnych korzyści z tego faktu, tutaj miało być inaczej. Od początku mam z Plusem problemy; zaczęło się od przeniesienia nr, miało być szybko, za pierwszym razem się nie udało ale podpisując umowę na przeniesienie nr otrzymuje się nowy tymczasowy, za który abonament już się nabija, mimo, że jesteś jeszcze u poprzedniego operatora i z tymczasowego nie korzystasz - przez 2 miesiące płaciłam 2 abonamenty. Po przejściu w końcu do Plusa tymczasowego nr nie wyłączono, więc abonament nadal się nabijał, w odpowiedzi mailowej reklamację uwzględnili, w pisemnej nie co jest żałosne i najlepiej świadczy o tej firmie. W ramach Paszportu Korzyści powinnam płacić 25 zł, płaciłam 40 zł - znowu reklamacja, tym razem uznana. Do Plusa przeniosłam też 2 nr na kartę - tylko dlatego, że przy doładowaniu za 30 zł wysyłając kod konto miało być ważne przez rok - po miesiącu, gdy stan konta się wyzerował ważność konta również się skończyła. Na infolinię nie warto tracić czasu. Odliczam czas do końca umowy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    Od września 2015
  • ~Al Idrisi / 2016-05-24 22:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Na plus to tylko cena a reszta wielkie nieporozumienie. Wykupiony maksymalny pakiet LTE w ofercie z telefonem i telewizją. Filmy na youtube da się oglądać tylko w niedziele o 6 rano. Transfer poniżej jakiejkolwiek przyzwoitości. "Uprzejma" Pani poinformowała że tylu jest użytkowników w Zduńskiej Woli że tak musi być i że trzeba czytać w umowy bo Oni nic nie gwarantują. Chińszczyzna na Bazarze u "ruskich" jest lepsza.
    ZaletyBrak
    WadyDa się czasami całą stronę www z uruchomić.
  • ~Lisa / 2016-05-24 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ze zdenerwowania zapomniałam ocenić. 1 z 5 to chyba dla złodziei za dużo ale chyba nie da się mniej. Co myślicie o play na kartę mix z telefonem?
  • ~Lisa / 2016-05-24 20:10
    Witam Wpisałam w google dwa słowa "plus oszuści" i proszę. Zapoznałam się z waszymi opiniami i wydają mi się jakieś znajome. Potwierdzam złodziejstwo, chamstwo i obłudę jaką stosuje ta sieć. Kradną pieniądze za niezrealizowane połączenia telefoniczne tak jak to opisał Sakkus. Boję się już gdziekolwiek dzwonić bo tracę pieniądze tylko na to, by wysłuchać jakiegoś dziada że abonent jest chwilowo niedostępny. Moje przyjaciółki mają ten sam problem, nie mogą się do mnie dodzwonić nawet przez kilka godzin, po czym przychodzi mi seria sms że ktoś próbował się do mnie dodzwonić. Dzwoniłam na biuro obsługi i straciłam tylko pieniądze bo przecież połączenie jest płatne a próbowałam 4 razy nim ktoś raczył odebrać. To że mają problemy techniczne których nie umieją naprawić to jedno, ale okradanie klientów to już zupełnie coś innego. Chyba że te problemy techniczne wywoływane są specjalnie by móc okradać klientów gadającym dziadem. Byłam kiedyś w orange, też były problemy techniczne ale nigdy mnie perfidnie nie okradli. Wypisuję się z tego gó..a, tylko jaką sieć polecacie bo teraz trochę głupio wrócić do orange, a tu nie zostanę napewno, a i każdego będę przestrzegać przed złodziejami z Plusa.
  • ~Sakkus / 2016-05-24 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Niedawno opisałem syf który włączyli wszystkim swoim abonentom czyli notka SMS. Napisałem również reklamację i prośbę o zaprzestanie takich praktyk gdyż jest to wyłudzenie. Otrzymałem żenującą odpowiedź z plusa informującą mnie że wszystko jest w porządku i że za nic nie biorą odpowiedzialności. Wychodzi na to że oni nic nie muszą, nie muszą nawet wykonywać usługi telefonicznej polegającej na łączeniu z innym abonentem. Do "wyłudzenia" doszła jeszcze kwestia braku jakiejkolwiek wiedzy oraz kompetencji przez obsługę klienta, a przede wszystkim brak jakiejkolwiek dobrej woli i poszanowania klienta. Dało mi to tylko pewność że trzeba było by być totalnym debilem by w tej sieci zostać. ps. @ataga - mam tak samo - drugi telefon leży obok i nie mogę na niego zadzwonić bo niby jest wyłączony.
    Zaletybrak
    Wadyjw
  • ~\Sebastian/ / 2016-05-23 22:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet "LTE" to jakaś bajka. Wszystko działało na poczatku umowy 1,5 roku temu. Od ponad pół roku za każdym razem dzwoniąc na "pomoc techniczną" słyszę że nie da się nic zrobić bo to APN czy jaka inna magiczna nazwa jest obiążony i nie da sie nic zrobić INTERNET LTE będzie działał 2 mbps i tyle. TAK 2MBPS w porywach. A na poczatku umowy działa koło 70mbps !!! Więc dlaczego teraz tak nie może działać. Za dużo klientów? Już napewno jednego mniej ja tej umowy napewno nie przedłuże i szczerze nikomu nie polecam.
  • ~ataga / 2016-05-20 11:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia, nie polecam. Nie potrafią rozwiązywać usterek, kłamią! Ich rozwiązywanie problemów technicznych jest na poziomie przedszkola. Niektóre numery nie mogą się ze mną połączyć, zgłosiłam usterkę a po kilku godzinach dostałam informację że problem jest rozwiązany. W następnym dniu znów nie można było się ze mną skontaktować. Okazało się iż sieć PLUS nie miała szczegółowych informacji dot. usterki dlatego nic nie robiąc stwierdzili usunięcie usterki, ponownie zgłosiłam usterkę którą uznali za usuniętą ponieważ technik uzyskał połączenie (puścił mi sygnał) Nie wiem czy się śmiać czy płakać
    Zaletykrótki czas oczekiwania na połączenie
    WadyWszystko poza krótkim czasem oczekiwania na połączenie
  • ~gilber / 2016-05-20 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    w żaden sposób nie polecam te firmy . Oferty dla nowych klientów są przeważnie o wiele atrakcyjniejsze od tych dla stałych ,pomoc żałosna gdy zaistnieje jakakolwiek sytuacja . Z czystym sumieniem jak najszybciej spróbuje przenieść się do Play
    Wadyj.w
    korzystam z tych usług od kiedy pamiętam , natomiast wcześniej te wady nie były aż tak widoczne
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3067
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306