strona 36 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~michał / 2016-06-10 22:40
wypowiedziałem im umowę i niestety musiałem czekać prawie 1,5 miesiąca i nadal płacić, ale to rozumiem, bo taka była umowa, ale co mnie zaskoczyło na koniec przesłali mi dodatkową fakturę na 1,81 zł zupełnie nie wiadomo za co. Kwota śmieszna, ale widać jak naciągają odchodzących klientów, jeszcze na koniec wyciągają 1,81 zł pewnie na waciki dla Solarza. Zapłaciłem im nawet 2,5 zł , żeby mieć z nimi święty spokój i nigdy więcej takich złodziei i nigdy więcej takich biznesmanów jako Solorz. To własnie pokazuje jak polscy biznesmani zarabiają, na okradaniu klientów .....jak każdego odchodzącego natnie na parę złoty to w sakli roku nazbiera mu się pewnie z milion. Gratuluję p. Solorz takiej strategii, klapki na oczy i zamknąć biznes za kilka lat.. -
-
~ZOFIA / 2016-06-10 12:26
NIGDY WIĘCEJ ŻADNYCH USŁUG W PLUSIE , OBSLUGI NIE MOGĘ OCENIĆ BO JEJ POPROSTU NIE MA ! KONTAKT ZEROWY ! NIC NIE ZAŁATWICIE ! NAŚCIE LAT JESTEM KLIENTKĄ PLUSA, NAJWYŻSZA PORA SIĘ POŻEGNAĆ I PRZENIEŚĆ FIRMĘ TAM GDZIE SZANUJĘ SIĘ KLIENTA ! -
~Jerzy / 2016-06-06 22:01
PLUS nie dba o swoich stałych klientów!!! Oferuje przy przedłużeniu umowy gorsze warunki niż otrzymują nowi klienci, którzy dali się złapać na lep oferty i reklamy TV. Np. przedłużając umowę na internet plus oferuje np. przy abonamencie 60zł 45GB internetu i umowę na 26 m-cy. Natomiast nowi klienci otrzymują 50GB internetu (teraz w promocji to nawet 100GB) i umowę na 24 mc. Oddzielną sprawą jest zakup modemów. Otóż w zakamuflowany sposób jest preferowany sklep internetowy plusa, gdyż tam ceny są wybitnie dampingowe. np cena modemu - routera mobilnego Huawei 5786LTE za 3zł. Natomiast przedłużając umowę w salonie połączoną z zakupem w/w routera Plus oferuje ten model (Huawei 5786) za cenę ... 580,00zł!!!!!!!!!!!!!! Tak, tak! 580zł - i to sią nazywa dbaniem o stałego klienta. Nie dajcie się nabrać. Po dwóch latach należy rozwiązać umowę i podpisać nową - ale przez internet! Wtedy zyskuje się najwiecej. W innym przypadku jest to naciąganie i dojenie stałego klienta! -
~Szczęśliwy użytkownik plusLTE / 2016-06-02 21:26
Drodzy użytkownicy, szanowny operatorze. Od dłuższego czasu jestem skazany na użytkowanie Internetu mobilnego od naszego kochanego dostawcy z powodu niemożliwości podłączenia Internetu stacjonarnego. Przez kilka pierwszych lat dało się żyć, technologia 3G, potem HSDPA z braku laku dała się znieść(pomijając prędkość osiągającą w porywach do 2Mb/s oraz śmiesznie małe pakiety). Jednak technologia 4G, w której jak twierdzi nasz ukochany operator jest absolutnym liderem, krótko mówiąc działa żenująco. Dostawca mówi o prędkości dochodzącej do 150Mb/s (co samo w sobie jest absurdem) oraz kusi klientów "nielimitowanym pakietem danych". W rzeczywistości jednak nie jest tak słodko, prędkość Internetu przez większość czasu zawiera się w przedziale 0.1-1MB/s, chociaż muszę przyznać, iż parę razy zdarzyło się, że speedtest pokazał prędkość dochodzącą do 20Mb/s !?! (oczywiście w nocy). Co się tyczy nielimitowanego pakietu, oczywiście bzdura, po przekroczeniu pakietu podstawowego Internet w założeniu spowalnia do 25Mb/s(nie żebym krytykował ale ani razu nie widziałem takiej prędkości na pakiecie podstawowym) ale kwestia pakietu jest o tyle zrozumiała że jest to Internet mobilny. Jeśli chodzi o personel, często zdarza się, że dzwoniąc (po 15min oczekiwania) odbiera osoba niekompetentna, nie mająca pojęcia o czym mówi, co więcej bywa tak, że przemądrzali(nie mylić z posiadający wiedzę) mają pretensje oraz zrzucają winę(odnośnie źle chodzącego internetu) na samego konsumenta.Jak to możliwe, że w erze tak szybkiego rozwoju technologii, w XXI wieku "Lider technologii LTE" w Polsce dostarcza usługę o tak beznadziejnej jakości? Czy warto podpisywać umowę z operatorem obiecującym złote góry, następnie gdy coś nie gra wypinającym się na klienta? Jeśli macie inną możliwość, skorzystajcie z niej, osobiście nie polecam. Zalety- Najlepszy mobilny Internet w Polsce; - Lider technologii LTE - Nielimitowany InternetWady- Prawie nie działa - Prędkości rzadko przekraczające 1Mb/s(często strony nie chcą się ładować) - Fatalna obsługa klienta - Nielimitowany Internet z limitami - Operator kpi z konsumenta - Żenada -
~Natalia / 2016-06-01 22:47
Nie polecam!!!! Słaby zasięg, Internet tragedia. Aby się z kimś połączyć czekam około 1 min na sygnał, rozłącza podczas rozmów. Wykupuje pakiet: nielimitowane rozmowy i sms do wszystkich sieci plus 1GB Internetu za 35 zł, te pieniądze nie są tego warte.... -
~Tomasz / 2016-05-29 22:58
Co z tego że plus wprowadził interesującą ofertę na kartę z 10GB internetu, skoro prędkość to żenada (zazwyczaj <1Mbit/s) nie działa parataktycznie nic a operator ma to gdzieś. Szkoda nerwów i pieniędzy, mam dosyć, przechodzę do Play! ZaletyAbsolutnie żadneWadyWszystko -
~spectech / 2016-05-27 06:30
Plus GSM to sieć inwigilatorska i policyjna prowadzą politykę bezprawnych podsłuchów biologicznych współpracując w kręgu lekarzy którzy przeprowadzają włamania do domów i wykorzystują chwile słabości do umieszczania podsłuchów w uszach to się nazywa telemedycyna EEG,ECH-GSM nie ma nic to wspólnego ze świadczeniem usług medycznych wręcz na odwrót człowiek jest upośledzany neurologicznie i monitorowany śledzony ogulnie system i patenty są przeznaczone dla osób chorych na epilepsje ale sprzęt jest wykorzystywany w nielegalnych działalnościach firmy do podsłuchów i badaniach na ludziach bo umożliwia dużo więcej. Zaletydyskretność -
~Marta / 2016-05-25 13:23
Mam abonament w Cyfrowym Polsacie, więc naiwnie myśląc, że warto przeniosłam nr z Playa do Plusa - w Playu miałam 3 umowy i żadnych korzyści z tego faktu, tutaj miało być inaczej. Od początku mam z Plusem problemy; zaczęło się od przeniesienia nr, miało być szybko, za pierwszym razem się nie udało ale podpisując umowę na przeniesienie nr otrzymuje się nowy tymczasowy, za który abonament już się nabija, mimo, że jesteś jeszcze u poprzedniego operatora i z tymczasowego nie korzystasz - przez 2 miesiące płaciłam 2 abonamenty. Po przejściu w końcu do Plusa tymczasowego nr nie wyłączono, więc abonament nadal się nabijał, w odpowiedzi mailowej reklamację uwzględnili, w pisemnej nie co jest żałosne i najlepiej świadczy o tej firmie. W ramach Paszportu Korzyści powinnam płacić 25 zł, płaciłam 40 zł - znowu reklamacja, tym razem uznana. Do Plusa przeniosłam też 2 nr na kartę - tylko dlatego, że przy doładowaniu za 30 zł wysyłając kod konto miało być ważne przez rok - po miesiącu, gdy stan konta się wyzerował ważność konta również się skończyła. Na infolinię nie warto tracić czasu. Odliczam czas do końca umowy. ZaletyBrakWadyWszystkoOd września 2015 -
-
~Al Idrisi / 2016-05-24 22:31
Na plus to tylko cena a reszta wielkie nieporozumienie. Wykupiony maksymalny pakiet LTE w ofercie z telefonem i telewizją. Filmy na youtube da się oglądać tylko w niedziele o 6 rano. Transfer poniżej jakiejkolwiek przyzwoitości. "Uprzejma" Pani poinformowała że tylu jest użytkowników w Zduńskiej Woli że tak musi być i że trzeba czytać w umowy bo Oni nic nie gwarantują. Chińszczyzna na Bazarze u "ruskich" jest lepsza. ZaletyBrakWadyDa się czasami całą stronę www z uruchomić. -
~Lisa / 2016-05-24 20:24
Ze zdenerwowania zapomniałam ocenić. 1 z 5 to chyba dla złodziei za dużo ale chyba nie da się mniej. Co myślicie o play na kartę mix z telefonem? -
~Lisa / 2016-05-24 20:10
Witam Wpisałam w google dwa słowa "plus oszuści" i proszę. Zapoznałam się z waszymi opiniami i wydają mi się jakieś znajome. Potwierdzam złodziejstwo, chamstwo i obłudę jaką stosuje ta sieć. Kradną pieniądze za niezrealizowane połączenia telefoniczne tak jak to opisał Sakkus. Boję się już gdziekolwiek dzwonić bo tracę pieniądze tylko na to, by wysłuchać jakiegoś dziada że abonent jest chwilowo niedostępny. Moje przyjaciółki mają ten sam problem, nie mogą się do mnie dodzwonić nawet przez kilka godzin, po czym przychodzi mi seria sms że ktoś próbował się do mnie dodzwonić. Dzwoniłam na biuro obsługi i straciłam tylko pieniądze bo przecież połączenie jest płatne a próbowałam 4 razy nim ktoś raczył odebrać. To że mają problemy techniczne których nie umieją naprawić to jedno, ale okradanie klientów to już zupełnie coś innego. Chyba że te problemy techniczne wywoływane są specjalnie by móc okradać klientów gadającym dziadem. Byłam kiedyś w orange, też były problemy techniczne ale nigdy mnie perfidnie nie okradli. Wypisuję się z tego gó..a, tylko jaką sieć polecacie bo teraz trochę głupio wrócić do orange, a tu nie zostanę napewno, a i każdego będę przestrzegać przed złodziejami z Plusa. -
~Sakkus / 2016-05-24 10:25
Witam. Niedawno opisałem syf który włączyli wszystkim swoim abonentom czyli notka SMS. Napisałem również reklamację i prośbę o zaprzestanie takich praktyk gdyż jest to wyłudzenie. Otrzymałem żenującą odpowiedź z plusa informującą mnie że wszystko jest w porządku i że za nic nie biorą odpowiedzialności. Wychodzi na to że oni nic nie muszą, nie muszą nawet wykonywać usługi telefonicznej polegającej na łączeniu z innym abonentem. Do "wyłudzenia" doszła jeszcze kwestia braku jakiejkolwiek wiedzy oraz kompetencji przez obsługę klienta, a przede wszystkim brak jakiejkolwiek dobrej woli i poszanowania klienta. Dało mi to tylko pewność że trzeba było by być totalnym debilem by w tej sieci zostać. ps. @ataga - mam tak samo - drugi telefon leży obok i nie mogę na niego zadzwonić bo niby jest wyłączony. ZaletybrakWadyjw -
~\Sebastian/ / 2016-05-23 22:33
Internet "LTE" to jakaś bajka. Wszystko działało na poczatku umowy 1,5 roku temu. Od ponad pół roku za każdym razem dzwoniąc na "pomoc techniczną" słyszę że nie da się nic zrobić bo to APN czy jaka inna magiczna nazwa jest obiążony i nie da sie nic zrobić INTERNET LTE będzie działał 2 mbps i tyle. TAK 2MBPS w porywach. A na poczatku umowy działa koło 70mbps !!! Więc dlaczego teraz tak nie może działać. Za dużo klientów? Już napewno jednego mniej ja tej umowy napewno nie przedłuże i szczerze nikomu nie polecam. -
~ataga / 2016-05-20 11:32
Tragedia, nie polecam. Nie potrafią rozwiązywać usterek, kłamią! Ich rozwiązywanie problemów technicznych jest na poziomie przedszkola. Niektóre numery nie mogą się ze mną połączyć, zgłosiłam usterkę a po kilku godzinach dostałam informację że problem jest rozwiązany. W następnym dniu znów nie można było się ze mną skontaktować. Okazało się iż sieć PLUS nie miała szczegółowych informacji dot. usterki dlatego nic nie robiąc stwierdzili usunięcie usterki, ponownie zgłosiłam usterkę którą uznali za usuniętą ponieważ technik uzyskał połączenie (puścił mi sygnał) Nie wiem czy się śmiać czy płakać Zaletykrótki czas oczekiwania na połączenieWadyWszystko poza krótkim czasem oczekiwania na połączenie -
~gilber / 2016-05-20 10:29
w żaden sposób nie polecam te firmy . Oferty dla nowych klientów są przeważnie o wiele atrakcyjniejsze od tych dla stałych ,pomoc żałosna gdy zaistnieje jakakolwiek sytuacja . Z czystym sumieniem jak najszybciej spróbuje przenieść się do Play Wadyj.wkorzystam z tych usług od kiedy pamiętam , natomiast wcześniej te wady nie były aż tak widoczne -
~Sakkus / 2016-05-16 11:21
Kiedyś byłem z tej sieci zadowolony. Ale to co oni teraz robią to po prostu jest żałosne. Od stycznia 2016r włączyli wszystkim swoim abonentom usługę NSMS. Efektem jest to że nie można swobodnie korzystać z telefonu, bo gdy dzwonisz do kogoś w sieci plus, to pomimo że nie dojdzie do rozmowy, operator nalicza sobie opłatę. W moim przypadku jest to 39gr za niezrealizowane połączenie. Czas sygnału wywołania został skrócony z około 40s do około 20s że nie jest się w stanie odebrać na czas, chyba że ma się telefon w zasięgu ręki. Czytałem trochę o tej "przymusowej" usłudze Notka SMS, na której kilka lat temu popłynął PLAY. Co się stało że Teraz fachowcy z Plusa zrobili ten sam błąd?, chyba chęć nieuczciwego zarobku ma tu swój udział. Kończę z tą siecią i już nigdy do niej nie wrócę, dobrze że za miesiąc umowy się kończą na 2 telefony, a na kolejne 3 za 4 miesiące. ZaletyObecnie brak zalet.WadyNieuczciwe praktyki operatora -
-
~PLUS ZLODZIEJE / 2016-05-14 18:32
Mamy 2016 a internet w plusie jak ze sredniowiecza. NIGDY WIĘCEJ!!! Zazwyczaj jest tak, żeby strona się załadowała, o oglądaniu czegoś on line w ogóle nie ma co wspominać. ZaletyZalety?!WadyTo co oni oferują nie powinno nazywać się internetem. Wszystko jest do dupy, zasięg, szybkość, limity danych. Żal się w ogóle wypowiadać./jeden dzien wystarczyl zeby sie zorientowac jakie to szambo -
~krysia / 2016-05-14 12:10
widze,ze moder bawi sie w adwokata tych.......bo pozniejsze niepochlebne opinie zniknely,a ludzie pisza to co oni im zrobili.jestem/a raczej bylam/szczesliwa,ze umowa mi sie niedlugo konczy,napisalam do nich,ze nie bede przedluzac,i ze nie chce zadnych propozycji przedluzenia umowy,to mi kazali wypelnic jakas, ankiete,to juz jest chamstwo niemozebne,mimo to dzwonia do mnie,napisalam ze oddam sprawe na policje o nekanie,nie mam slow,zadne wulgaryzmy nie oddadza tego co oni mi zrobili,jak mnie traktowali,co za zlodzieje i ......... ZaletyzadnychWadytylko teod 03.08.2014 niestety- oferta smart-dom/zlodziejska i oszukancza/ -
~marcin / 2016-05-07 21:19
witam.....jestem płatnikiem plusa około 15 lat w tel...ale internet to mają porażkę...filmu nie pobieżesz,,,youtube sie tnie,,muli strasznie ,,,nie jest to wina zasięgu,,,tylko złączy i przekazu,,gdyż w godzinach rannych jest ok...a w godzinach szczytu ,muł straszny,,jakakolwiek chmura lub deszszcz to koniec neta...ale opłaty to muszą być bez zwłoki,,nie to odcinają wszystko...jestem w smardomie ale jak sie z sumuje opłaty to wcale nie jest taniej...o użytkopwaniu 3 smartfonów naraz z tego huaweja przez wifi zapomnij,,,1 lib 2 już nie chodzi...mam 25 gb w smartdomie a ibisz reklamował że szybki oświadczam ,,,,nieprawda ,,,czekam końca umowy,,,najlepsza byla neostrada po kablu ..orange,,,..... Wadymuli,,,,za wysokie opłaty jak za ten standartsmardom -
~Karina / 2016-05-06 23:01
Ja mam w sieci plus telefon od około 6 lat Jestem bardzo zadowolona ze względu na zasięg jaki oferuje plus, sprawdza się nie tylko w dużych miastach ale i na wsi. Polecam tą firmę , co do umów myślę, że należy czytać umowę zanim się ją podpisze, poza tym gdyby coś się nie zgadzało składając zamówienie telefonicznie mamy prawo odstąpienia od umowy. Pracownicy BOK są mili i kompetentni w przeciwnym razie do pracowników sieci t-mobile, orane czy play. W punktach stacjonarnych sieci plus nie raz spotkałam nieprzyjemne sytuacje i pracownicy nie zawsze traktowali mnie należycie, ale z obsługi telefonicznej jestem bardzo zadowolona. ZaletyBardzo dobry zasięg, miła i profesjonalna obsługa telefoniczna, ciekawe oferty abonamentuWadypracownicy punktów stacjonarnych - brak kompletnej wiedzy
strona 36 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »