strona 35 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
-
~Tylko potraficie negować Plusa. Pod wzg / 2016-08-10 14:00
Jest świetnie. Bardzo cenię sobie sieć plus. I gratuluję najwyższej jakości. -
-
~pula / 2016-08-06 21:59
Zasięg od kilku tygodni tak beznadziejny,że nikt się nie może do mnie dodzwonić Przedtem był na niskim poziomie,ale był Internet mobilny zupełnie bezużyteczny od jakiegoś czasu Płacę i nie korzystam bo nie ma zasięgi ,przy czym kupiłam startówkę nju mobile i w tym samym miejscu dwie kreski lte Nieuczciwi konsultanci Odradzam zawieranie umów przez teleon-przykre doświadczenia własne Zaletysmart dom korzystny finansowoWadybrak zasięgu,wysoka cena,nieuczciwa obslugakilka lat i czekam na koniec umolwy -
~Noodles / 2016-08-06 20:36
19 lat w sieci Plus. Jakosc podtrzymywana, choc gorsza pd tej przed Solorzem (choc sam Solorz nie zniszczyl sieci jak przypuszczalem). Niestety brak realnej konkurencji (doswiadczenia z kazdym innym operatorem). Na ich tle Plus mimo wszystko prezentuje sie niezle, szczegolnie w porownaniu z Play. Ewentualnie T-Mobile moze byc alternatywa, choc generalnie i tak jest tam gorzej (nieuczciwosc) Zaletyniezawodnosc jesli jest zasieg, uczciwosc (przez dwie dekady bez mala nigdy nie zostalem oszukany)Wadyzasieg, szczegolnie indoor -
~Dyfer / 2016-08-05 18:32
Namawiają na niby najlepszy lte a w praktyce nigdy nie osiągalny w Kórniku. Siła sygnału 1, 2 kreski przy odległości od masztu około 1km. Szybkość pobierania kompromitująca . Napewno nie zarejestruję sim w plusie. Konkurencja kilkakrotnie szybsza. -
~Pluszczek / 2016-08-03 00:40
Kupiłam doładowanie za 150zł, bo mój mąż jest w Niemczech i dość szybko mu schodzi z konta przez roaming. Załadowałam i nic. Zadzwoniłam na BOK a oni nie mogą na to nic poradzić i każą pisać reklamację. Napisałam i przeskanowałam dowód zakupu i kupon zasilenia konta. Po tygodniu napisali mi sms "plus nie odpowiada za błędne zasilenia" i to wszystko. Czy oni nie umieją już inaczej prosperować jak tylko kraść? To przecież jest już koniec, nigdy już do tego syfu nie wrócę. WadyZauważam że od około roku ich motto to "jak ukradnę, schowam ładnie to i przepadnie"ponad 15 lat w sieci plus -
~piotr / 2016-08-02 09:01
Żenada. Pani zaproponowała świetną ofertę dla mnie (30 lat w plusie, telewizja satelitarna cyfrowy polsat, interet też w plusie) Honor 5x w ratach 45,00zł na 24 miesiące, do tego jeszcze abonament na 24 miesiące za 59,90zł w którym prawie wszystko jest za darmo + 6,6GB internetu. Patrząc na oferty innych operatorów to ta oferta po prostu mnie obraża. Oni mają ludzi za debili. Skończone pajace. Solorz niedługo za nokie 3310 będzie chciał raty 99,99zł na 30 miesięcy plus abonament 100zł i 2,2 GB internetu.
PS: Chciałem napisać tylko jedno słowo- ŻENADA, ale opiniuj wymaga napisania trochę więcej słów
Pozdrawiam wszystkich którzy kończą współprace z PLUS i Cyfrowy Polsat.Wadywszystko -
~Jymi / 2016-08-01 21:26
Przemiłe panie w punkcie obsługi klienta w Ostrzeszowie sprawiły, że po dwóch moich podejściach w celu dokonania rejestracji kart sim moja rodzina (3 osoby) jest już w T-Mobile. -
~Dario / 2016-07-28 20:25
Zasięg i transfer generalnie o niebo lepszy niż w T-mobile. Ale obsługa klienta to dramat - kilkadziesiąt minut oczekiwania na konsultanta to kpina... Solorz zwolnił połowę personelu i odbija się to niekorzystnie na Plusie... Zaletyniezły zasięg i transfer w LTEWadynędzna obsługa klienta -
-
~Robert / 2016-07-28 17:28
Od kiedy Solorz wykupił PLUSA,ta firma spada na psy.
Funkcjonują dzięki oszustwie. BONUS 50Gb za rejestrację karty to ściema,
a BONUS na rozmowy wykorzystacie na połączenie z obsługą klienta. -
~piotr / 2016-07-28 12:19
witam dzwonie do biura obslugi czekam godzine i jeszcze nie majac przy sobie peselu pani nic nie moze zrobic szczyt wszystkiego .konto doladowane we wtorek za 30zl wykonane 3 telefony a w srode 0,33gr na koncie wsumie za 3 minuty rozmowy do tp i orange zenada najgorsza siec nie polecam -
~monika / 2016-07-27 22:12
uwazajcie na nich, stosuja kruczki banda naciagaczy! !moj maz wzial telefon na doladowania po 40 zlotych miesiecznie i po roku kazali mu placic po 80 niby ze jakiegos kodu tam nie wprowadzil po 63 dniach od zawarcia umowy na rozbicie doladowan,dobrze ze moj maz zostal jakos poinfirmowany chyba smsem bo inaczej bylaby kara umowna!
ja tez wzielam telefon maja kiepskie telefony upadl mi i caly ekran rozbity ogolnie telefon porazka nawet zdjec nue moge robic bo jest problem z karta sd
nastepny minus za brak mozliwosci dodzwonienia sie do nich -
~Sandra / 2016-07-26 22:46
DZisiaj próbowałam się dodzwonić do obsługi klienta... czekałam 2 x 40 min ... płacąc za każdą minutę... skandal
nigdy więcej telefonu w plusieWadyobsługa klienta -
~PAWEŁ / 2016-07-26 22:40
slaby zasieg a czas laczenia czy pobierania jest smiesznie rozciagniety ZaletyintertnetyWadyzasiegdwa lata -
~Łukasz Korneli / 2016-07-23 11:24
oddałem dziś telefon na reklamację pan obsługujący zabierając mój telefon poprosił mnie o numer kontaktowy wiec podałem mu swój jak poprosiłem o telefon zastępczy dostałem propozycję kupienia starej karty lub ogarnięcia sobie na własną rękę telefonu to może zadzwonią do mnie za dwa tygodnie frajerskie podejście do klienta który płaci co miesiąc ponad 200zł Zaletywysokie rachunki słaby internet mały limitWadydziękują za zapłatę rachunku jak się spużniasz -
~Grażyna / 2016-07-20 14:23
Dzwoniłam na obsługę klienta 2601 po 20 minutach wprowadzania różnych opcji usłyszałam w końcu, że za chwilę nastąpi rozmowa z konsultantem, a po chwili muzyczka i głos proszę czekać za chwilę nastąpi rozmowa z konsultantem. Po około 40 minutach jak już zdążyła mnie rozboleć głowa i czerwone ucho, wyłączyłam się. Po jakimś czasie połączyłam się powtórnie i od nowa to samo, po około pół godzinie rozłączyłam sama. Miałam pięć numerów z plusa, bo wszyscy domownicy na mnie. Z jednym już nie przedłużyłam umowy, to wydzwaniali i wręcz po nogach wtedy są skłonni całować tylko żeby zostać. Czekam aż umowy powygasają i zmieniam operatora. Przecież zawsze można powiedzieć że czas oczekiwania jest długi, po co kłamać że za chwilę nastąpi połącznie z konsultantem?
-
~Szymon / 2016-07-15 22:13
Obsługa w punktach skandalicznie niemiła. Zachowują się jak by Klient był wielkim nieszczęściem jakie się pojawiło w punkcie obsługi.
Poprosiłem o kopię umowy, trwało to 2 tygodnie, i nie mogłem otrzymać PDF-a jak poprosiłem. Koniecznie muszą przysłać makulaturę pocztą.
Za pierwszym razem nie udało im sie zidentyfikować, że adres korespondencyjny jest inny niż zameldowania i wysłali na zameldowania.
Zgłoszony problem techniczny z kilkugodzinnym przestojem w dostawie usług spotkał się z taką ilością szczegółowych pytań, że wygląda jak by plus nie miał żadnej infrastruktury, która pozwala monitorować co się dzieje w sieci. Totalna bieda. Zapytałem "specjalisty" z obługi klienta czy może mam mu też powiedzieć co spowodwało przestój sieci.
Niestety podpisany cyrograf nie pozwala się uwolnić od tej sieci.ZaletyBrakWadyOpłata za wymianę karty sim na inny rozmiar 25zł. Miałem mikro SIMa, a nowy telefon jaki sobie kupiłem (w sklepie nie od plusa) potrzebował nanoSIM. Skasowali mnie 25zł. Podobnie.. drugie 25żł przy wymianie karty jak zmieniłem iPada na nowego.
DOdatkowo po wymianę SIMa trzeba stać w kolejce. Jak by to był wielki problem zamówić inline i aktywować przez telefon. Bieda jak chodzi o organizację. -
-
~ROBERT / 2016-07-10 15:38
Dla tej firmy jest tylko ważna jedna rzecz: to że płacisz. Całą resztę a szczególnie toje prawa i zadowolenie mają gdzieś. Obsługa najczęściej odpowiada że ta osoba nie jest od tych rzeczy i nie jest w stanie mi pomóc. ZaletyBrak takowychWadyObsługa, zasięg, parametry sieci. -
~Hugo / 2016-07-10 03:59
W kwitniu zakupilem starter wraz z doladowaniem do telefonu oraz do internet. zalaczone instrukcje do doladowan sa nieklarowne w zwiazku z ty okazalo sie ze doladowania do internetowej karty poszly na telefoniczna. obsluga klijenta jest niekomunikatywna, nie odpowiada na pytania tylko powtarza utarte slogany I zadaptowane przez plusa. w zaden sposob nie stara sie zalatwic sprawe pozytywnie dla klijenta I tylko stara sie uniknac wszelkiej odpowiedzialnosci. radze nie dotykac plusa I niedac sie zwabic jakims wydajacymi sie atrakcyjnymi ofertami gdyz mozna zaplacic duzo wiecej nniz sie wydaje.
-
~Krzysztof / 2016-07-08 14:08
Witam oszukali mnie ,naciągacze co innego mówią przez telefon ,co innego w umowie ,słaby zasięg .Nigdy więcej PLUSA 8 lat -
~Piotr / 2016-06-29 22:02
Brak aktualizacji oprogramowania w Plusie (android marshmallow ) Pomimo ,że wszystkie inne sieci już udostepnily. ZaletyGdzie??WadyTu by się znalazło
strona 35 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »