Zarejestrowałem telefon i dostałem 500zł ,internet irok ważności konta już po kilku rozmowach zaczęli potrącać mi pieniądze z konta .Napisałem reklamację idostałem odpowiedź od jakiegoś dupka że tak powinno być i po konsultacji z działem tech. nie widzi podstaw do przyjęcia reklamacji.A pieniądze biorą.Wczoraj dostałem 2gb internetu w ramach promocji RIO za złote medale .Miało działać 24 h.Rano dostałem smsa ogodz.9 56 że zostało włączone a o godz. 16 50 zostało wyłączone bo termin miną.W plusie doba trwa ok 9 godz.Te ich zasrane promocje to tylko lep na muchy.A dodzwonić się do nich nie realne.Banda i jeszcze raz band
ZaletyZasieg
Wadycała reszta
~Aniela / 2016-08-17 08:57
Brak zalet. W zeszlym roku zrezygnowalismy z internetu. Chcielismy oddac na miesiac przed koncem umowy modem, pani w dziale obslugi go nie przyjela ani nie wyjela karty. Teraz po roku czasu przyszlo pismo z firmy windykacyjnej 270 zl za urzytkowanie sprzetu, gdzie juz wtedy go chcielismy oddać. Teraz pytanie czyja to wina?
~bialy1989r / 2016-08-15 15:22
Ocena: 1.00 / 5
zwykle oszustwo wczoraj doladowalem 35 zeta po 2 godzinach mialem 7 chodz nie korzstalem tylko minute bylem na fejsie telefonie chodz pisze ze darmowy jest makabra nawet nie zostaje u oszustow
Zaletyzadnych
Wadybiara z kata za nic
pare lat i tak bylo kilka razy
~Artur / 2016-08-15 11:03
Ocena: 1.25 / 5
Jestem związany z ta siecią od kilkunastu lat ale stwierdzam ze z miesiąca na miesiąc jest to coraz gorzej.
Nie zależy im zupełnie na stałych klientach. W NJu mobil sieć, której karte kupiłem po to by dzwonić i korzystać z Internetu za granicą przez 2 tgodnie. W Plusie 2*drożej i tylko na tydzień! Za darmo w plusie w roamingu działało przez jedną rozmowę później sieć zajętą a 5 zl dziennie pobieraja!
W nju o 23 w nocy pracownik na fb odpowiada w ciągu 3 min na moje pytanie w plusie automat odsyła odpowiedzi - skandal!
W nju czym dłużej tym np więcej Internetu który jest i tak 2*tańszy niż u Was . Pozostanę z wami do wykorzystania środków i jąk nic się nie zmieni z ich podejściem do stalych klientów przejdzdziemy do Nju. Jezeli czytam inne opinie w ktorych wychwala sie Plusa za uczciwość zasięg itd to na 100% są to wpisy pracowników plusa. W czerwcu chciałem przedzwonic z Zawrwtu w Tatrach gdzie plus reklamuje swój tel ratunkowy nie mogłem się połączyć nawet przez roaming !!! Każda pseudo promocja =100 haczykow. Np za darmo w plusie za granica- wykupujesz zaczynasz rozmawiac i nagle cie rozlanczaja zminf siec zajeta! Jeżeli już coś dają klientom to dlatego ze wszystkie inne sieci już to wcześniej zrobiły.Odradzam jeszcze jako ich klient
ZaletyBrak
WadyJąk w opisie
Ok 20lat
~Wanda / 2016-08-11 20:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza siec..Szkoda gadać!!! Obsługa klienta do luftu!!! Na zgłoszenie konsultanta czeka się godzinami! Rachunki z kosmosu... mąż ma 120 min.gratis do UE wykonał dwie rozmowy... Rachunek powala! NIE POLECAM TEJ SIECI NIKOMU!!!
ZaletyBRAK!
Wadyjak wyzej
6 miesięcy
~Tylko potraficie negować Plusa. Pod wzg / 2016-08-10 14:00
Ocena: 5.00 / 5
Jest świetnie. Bardzo cenię sobie sieć plus. I gratuluję najwyższej jakości.
~pula / 2016-08-06 21:59
Ocena: 1.25 / 5
Zasięg od kilku tygodni tak beznadziejny,że nikt się nie może do mnie dodzwonić Przedtem był na niskim poziomie,ale był Internet mobilny zupełnie bezużyteczny od jakiegoś czasu Płacę i nie korzystam bo nie ma zasięgi ,przy czym kupiłam startówkę nju mobile i w tym samym miejscu dwie kreski lte Nieuczciwi konsultanci Odradzam zawieranie umów przez teleon-przykre doświadczenia własne
Zaletysmart dom korzystny finansowo
Wadybrak zasięgu,wysoka cena,nieuczciwa obsluga
kilka lat i czekam na koniec umolwy
~Noodles / 2016-08-06 20:36
19 lat w sieci Plus. Jakosc podtrzymywana, choc gorsza pd tej przed Solorzem (choc sam Solorz nie zniszczyl sieci jak przypuszczalem). Niestety brak realnej konkurencji (doswiadczenia z kazdym innym operatorem). Na ich tle Plus mimo wszystko prezentuje sie niezle, szczegolnie w porownaniu z Play. Ewentualnie T-Mobile moze byc alternatywa, choc generalnie i tak jest tam gorzej (nieuczciwosc)
Zaletyniezawodnosc jesli jest zasieg, uczciwosc (przez dwie dekady bez mala nigdy nie zostalem oszukany)
Wadyzasieg, szczegolnie indoor
~Dyfer / 2016-08-05 18:32
Namawiają na niby najlepszy lte a w praktyce nigdy nie osiągalny w Kórniku. Siła sygnału 1, 2 kreski przy odległości od masztu około 1km. Szybkość pobierania kompromitująca . Napewno nie zarejestruję sim w plusie. Konkurencja kilkakrotnie szybsza.
~Pluszczek / 2016-08-03 00:40
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłam doładowanie za 150zł, bo mój mąż jest w Niemczech i dość szybko mu schodzi z konta przez roaming. Załadowałam i nic. Zadzwoniłam na BOK a oni nie mogą na to nic poradzić i każą pisać reklamację. Napisałam i przeskanowałam dowód zakupu i kupon zasilenia konta. Po tygodniu napisali mi sms "plus nie odpowiada za błędne zasilenia" i to wszystko. Czy oni nie umieją już inaczej prosperować jak tylko kraść? To przecież jest już koniec, nigdy już do tego syfu nie wrócę.
WadyZauważam że od około roku ich motto to "jak ukradnę, schowam ładnie to i przepadnie"
ponad 15 lat w sieci plus
~piotr / 2016-08-02 09:01
Ocena: 1.00 / 5
Żenada. Pani zaproponowała świetną ofertę dla mnie (30 lat w plusie, telewizja satelitarna cyfrowy polsat, interet też w plusie) Honor 5x w ratach 45,00zł na 24 miesiące, do tego jeszcze abonament na 24 miesiące za 59,90zł w którym prawie wszystko jest za darmo + 6,6GB internetu. Patrząc na oferty innych operatorów to ta oferta po prostu mnie obraża. Oni mają ludzi za debili. Skończone pajace. Solorz niedługo za nokie 3310 będzie chciał raty 99,99zł na 30 miesięcy plus abonament 100zł i 2,2 GB internetu.
PS: Chciałem napisać tylko jedno słowo- ŻENADA, ale opiniuj wymaga napisania trochę więcej słów
Pozdrawiam wszystkich którzy kończą współprace z PLUS i Cyfrowy Polsat.
Wadywszystko
~Jymi / 2016-08-01 21:26
Ocena: 2.25 / 5
Przemiłe panie w punkcie obsługi klienta w Ostrzeszowie sprawiły, że po dwóch moich podejściach w celu dokonania rejestracji kart sim moja rodzina (3 osoby) jest już w T-Mobile.
~Dario / 2016-07-28 20:25
Ocena: 2.33 / 5
Zasięg i transfer generalnie o niebo lepszy niż w T-mobile. Ale obsługa klienta to dramat - kilkadziesiąt minut oczekiwania na konsultanta to kpina... Solorz zwolnił połowę personelu i odbija się to niekorzystnie na Plusie...
Zaletyniezły zasięg i transfer w LTE
Wadynędzna obsługa klienta
~Robert / 2016-07-28 17:28
Ocena: 1.25 / 5
Od kiedy Solorz wykupił PLUSA,ta firma spada na psy.
Funkcjonują dzięki oszustwie. BONUS 50Gb za rejestrację karty to ściema,
a BONUS na rozmowy wykorzystacie na połączenie z obsługą klienta.
~piotr / 2016-07-28 12:19
Ocena: 1.00 / 5
witam dzwonie do biura obslugi czekam godzine i jeszcze nie majac przy sobie peselu pani nic nie moze zrobic szczyt wszystkiego .konto doladowane we wtorek za 30zl wykonane 3 telefony a w srode 0,33gr na koncie wsumie za 3 minuty rozmowy do tp i orange zenada najgorsza siec nie polecam
~monika / 2016-07-27 22:12
Ocena: 1.00 / 5
uwazajcie na nich, stosuja kruczki banda naciagaczy! !moj maz wzial telefon na doladowania po 40 zlotych miesiecznie i po roku kazali mu placic po 80 niby ze jakiegos kodu tam nie wprowadzil po 63 dniach od zawarcia umowy na rozbicie doladowan,dobrze ze moj maz zostal jakos poinfirmowany chyba smsem bo inaczej bylaby kara umowna!
ja tez wzielam telefon maja kiepskie telefony upadl mi i caly ekran rozbity ogolnie telefon porazka nawet zdjec nue moge robic bo jest problem z karta sd
nastepny minus za brak mozliwosci dodzwonienia sie do nich
~Sandra / 2016-07-26 22:46
Ocena: 1.00 / 5
DZisiaj próbowałam się dodzwonić do obsługi klienta... czekałam 2 x 40 min ... płacąc za każdą minutę... skandal
nigdy więcej telefonu w plusie
Wadyobsługa klienta
~PAWEŁ / 2016-07-26 22:40
Ocena: 2.25 / 5
slaby zasieg a czas laczenia czy pobierania jest smiesznie rozciagniety
Zaletyintertnety
Wadyzasieg
dwa lata
~Łukasz Korneli / 2016-07-23 11:24
oddałem dziś telefon na reklamację pan obsługujący zabierając mój telefon poprosił mnie o numer kontaktowy wiec podałem mu swój jak poprosiłem o telefon zastępczy dostałem propozycję kupienia starej karty lub ogarnięcia sobie na własną rękę telefonu to może zadzwonią do mnie za dwa tygodnie frajerskie podejście do klienta który płaci co miesiąc ponad 200zł
Zaletywysokie rachunki słaby internet mały limit
Wadydziękują za zapłatę rachunku jak się spużniasz
~Grażyna / 2016-07-20 14:23
Dzwoniłam na obsługę klienta 2601 po 20 minutach wprowadzania różnych opcji usłyszałam w końcu, że za chwilę nastąpi rozmowa z konsultantem, a po chwili muzyczka i głos proszę czekać za chwilę nastąpi rozmowa z konsultantem. Po około 40 minutach jak już zdążyła mnie rozboleć głowa i czerwone ucho, wyłączyłam się. Po jakimś czasie połączyłam się powtórnie i od nowa to samo, po około pół godzinie rozłączyłam sama. Miałam pięć numerów z plusa, bo wszyscy domownicy na mnie. Z jednym już nie przedłużyłam umowy, to wydzwaniali i wręcz po nogach wtedy są skłonni całować tylko żeby zostać. Czekam aż umowy powygasają i zmieniam operatora. Przecież zawsze można powiedzieć że czas oczekiwania jest długi, po co kłamać że za chwilę nastąpi połącznie z konsultantem?