Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1915 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~piotr / 2016-08-02 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Pani zaproponowała świetną ofertę dla mnie (30 lat w plusie, telewizja satelitarna cyfrowy polsat, interet też w plusie) Honor 5x w ratach 45,00zł na 24 miesiące, do tego jeszcze abonament na 24 miesiące za 59,90zł w którym prawie wszystko jest za darmo + 6,6GB internetu. Patrząc na oferty innych operatorów to ta oferta po prostu mnie obraża. Oni mają ludzi za debili. Skończone pajace. Solorz niedługo za nokie 3310 będzie chciał raty 99,99zł na 30 miesięcy plus abonament 100zł i 2,2 GB internetu.
    PS: Chciałem napisać tylko jedno słowo- ŻENADA, ale opiniuj wymaga napisania trochę więcej słów
    Pozdrawiam wszystkich którzy kończą współprace z PLUS i Cyfrowy Polsat.
    Wadywszystko
  • ~Jymi / 2016-08-01 21:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Przemiłe panie w punkcie obsługi klienta w Ostrzeszowie sprawiły, że po dwóch moich podejściach w celu dokonania rejestracji kart sim moja rodzina (3 osoby) jest już w T-Mobile.
  • ~Dario / 2016-07-28 20:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Zasięg i transfer generalnie o niebo lepszy niż w T-mobile. Ale obsługa klienta to dramat - kilkadziesiąt minut oczekiwania na konsultanta to kpina... Solorz zwolnił połowę personelu i odbija się to niekorzystnie na Plusie...
    Zaletyniezły zasięg i transfer w LTE
    Wadynędzna obsługa klienta
  • ~Robert / 2016-07-28 17:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Od kiedy Solorz wykupił PLUSA,ta firma spada na psy.
    Funkcjonują dzięki oszustwie. BONUS 50Gb za rejestrację karty to ściema,
    a BONUS na rozmowy wykorzystacie na połączenie z obsługą klienta.
  • ~piotr / 2016-07-28 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    witam dzwonie do biura obslugi czekam godzine i jeszcze nie majac przy sobie peselu pani nic nie moze zrobic szczyt wszystkiego .konto doladowane we wtorek za 30zl wykonane 3 telefony a w srode 0,33gr na koncie wsumie za 3 minuty rozmowy do tp i orange zenada najgorsza siec nie polecam
  • ~monika / 2016-07-27 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    uwazajcie na nich, stosuja kruczki banda naciagaczy! !moj maz wzial telefon na doladowania po 40 zlotych miesiecznie i po roku kazali mu placic po 80 niby ze jakiegos kodu tam nie wprowadzil po 63 dniach od zawarcia umowy na rozbicie doladowan,dobrze ze moj maz zostal jakos poinfirmowany chyba smsem bo inaczej bylaby kara umowna!
    ja tez wzielam telefon maja kiepskie telefony upadl mi i caly ekran rozbity ogolnie telefon porazka nawet zdjec nue moge robic bo jest problem z karta sd
    nastepny minus za brak mozliwosci dodzwonienia sie do nich
  • ~Sandra / 2016-07-26 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    DZisiaj próbowałam się dodzwonić do obsługi klienta... czekałam 2 x 40 min ... płacąc za każdą minutę... skandal
    nigdy więcej telefonu w plusie
    Wadyobsługa klienta
  • ~PAWEŁ / 2016-07-26 22:40
    Ocena: 2.25 / 5
    slaby zasieg a czas laczenia czy pobierania jest smiesznie rozciagniety
    Zaletyintertnety
    Wadyzasieg
    dwa lata
  • ~Łukasz Korneli / 2016-07-23 11:24
    oddałem dziś telefon na reklamację pan obsługujący zabierając mój telefon poprosił mnie o numer kontaktowy wiec podałem mu swój jak poprosiłem o telefon zastępczy dostałem propozycję kupienia starej karty lub ogarnięcia sobie na własną rękę telefonu to może zadzwonią do mnie za dwa tygodnie frajerskie podejście do klienta który płaci co miesiąc ponad 200zł
    Zaletywysokie rachunki słaby internet mały limit
    Wadydziękują za zapłatę rachunku jak się spużniasz
  • ~Grażyna / 2016-07-20 14:23
    Dzwoniłam na obsługę klienta 2601 po 20 minutach wprowadzania różnych opcji usłyszałam w końcu, że za chwilę nastąpi rozmowa z konsultantem, a po chwili muzyczka i głos proszę czekać za chwilę nastąpi rozmowa z konsultantem. Po około 40 minutach jak już zdążyła mnie rozboleć głowa i czerwone ucho, wyłączyłam się. Po jakimś czasie połączyłam się powtórnie i od nowa to samo, po około pół godzinie rozłączyłam sama. Miałam pięć numerów z plusa, bo wszyscy domownicy na mnie. Z jednym już nie przedłużyłam umowy, to wydzwaniali i wręcz po nogach wtedy są skłonni całować tylko żeby zostać. Czekam aż umowy powygasają i zmieniam operatora. Przecież zawsze można powiedzieć że czas oczekiwania jest długi, po co kłamać że za chwilę nastąpi połącznie z konsultantem?

  • ~Szymon / 2016-07-15 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa w punktach skandalicznie niemiła. Zachowują się jak by Klient był wielkim nieszczęściem jakie się pojawiło w punkcie obsługi.
    Poprosiłem o kopię umowy, trwało to 2 tygodnie, i nie mogłem otrzymać PDF-a jak poprosiłem. Koniecznie muszą przysłać makulaturę pocztą.
    Za pierwszym razem nie udało im sie zidentyfikować, że adres korespondencyjny jest inny niż zameldowania i wysłali na zameldowania.
    Zgłoszony problem techniczny z kilkugodzinnym przestojem w dostawie usług spotkał się z taką ilością szczegółowych pytań, że wygląda jak by plus nie miał żadnej infrastruktury, która pozwala monitorować co się dzieje w sieci. Totalna bieda. Zapytałem "specjalisty" z obługi klienta czy może mam mu też powiedzieć co spowodwało przestój sieci.
    Niestety podpisany cyrograf nie pozwala się uwolnić od tej sieci.
    ZaletyBrak
    WadyOpłata za wymianę karty sim na inny rozmiar 25zł. Miałem mikro SIMa, a nowy telefon jaki sobie kupiłem (w sklepie nie od plusa) potrzebował nanoSIM. Skasowali mnie 25zł. Podobnie.. drugie 25żł przy wymianie karty jak zmieniłem iPada na nowego.
    DOdatkowo po wymianę SIMa trzeba stać w kolejce. Jak by to był wielki problem zamówić inline i aktywować przez telefon. Bieda jak chodzi o organizację.
  • ~ROBERT / 2016-07-10 15:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Dla tej firmy jest tylko ważna jedna rzecz: to że płacisz. Całą resztę a szczególnie toje prawa i zadowolenie mają gdzieś. Obsługa najczęściej odpowiada że ta osoba nie jest od tych rzeczy i nie jest w stanie mi pomóc.
    ZaletyBrak takowych
    WadyObsługa, zasięg, parametry sieci.
  • ~Hugo / 2016-07-10 03:59
    Ocena: 1.25 / 5
    W kwitniu zakupilem starter wraz z doladowaniem do telefonu oraz do internet. zalaczone instrukcje do doladowan sa nieklarowne w zwiazku z ty okazalo sie ze doladowania do internetowej karty poszly na telefoniczna. obsluga klijenta jest niekomunikatywna, nie odpowiada na pytania tylko powtarza utarte slogany I zadaptowane przez plusa. w zaden sposob nie stara sie zalatwic sprawe pozytywnie dla klijenta I tylko stara sie uniknac wszelkiej odpowiedzialnosci. radze nie dotykac plusa I niedac sie zwabic jakims wydajacymi sie atrakcyjnymi ofertami gdyz mozna zaplacic duzo wiecej nniz sie wydaje.
  • ~Krzysztof / 2016-07-08 14:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam oszukali mnie ,naciągacze co innego mówią przez telefon ,co innego w umowie ,słaby zasięg .Nigdy więcej PLUSA
    8 lat
  • ~Piotr / 2016-06-29 22:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak aktualizacji oprogramowania w Plusie (android marshmallow ) Pomimo ,że wszystkie inne sieci już udostepnily.
    ZaletyGdzie??
    WadyTu by się znalazło
  • ~PewienKlient / 2016-06-27 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Za 60zł miesięcznie mogłem mieć internet bez limitu, ale jako, że plus namówił rodziców na swój wyśmienity pakiet czyli 30gb internetu+3GB GRATIS!!!!!(WOW) musiałem w tym gównie leżeć. Prędkość LIDERA LTE W POLSCE u mnie wynosi od 1 do 5mb/s. Żałość... Niedość, że tak słabo chodzi, to jeszcze oszukuje z ilością wykorzystanego neta, jak pobrałem 3gb gry, na ilości zużytego internetu z tego czasu było 5GB. To co mówią to zwykłe kłamstwa, szczególnie internet bez limitu, za który trzeba DOPŁACAĆ 10zł miesięcznie, a chodzi tak wolno, że nawet google się nie ładuje... GORĄCO NIE POLECAM
    Zaletyhaha śmieszne
    Wady^Wszystko; limit, prędkość, obsługa klienta.
    4 lata 60zł/msc
  • ~sylwia / 2016-06-27 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    nie dajcie sie oszukać !! banda naciągaczy, nic więcej! podpisujecie umowę na smartdom a po 2 latach sie dowiadujecie, że usługa nie została włączona ! dlaczego? bo mimo tego, że konsultant was zapewniał, że zrobi tak, żeby było dobrze sam nie ma pojęcia jak to zrobić i okazuje się, że się nie da, przeniosłam do nich numer, za miesiąc chciałam dołączyć do tego internet konsultantka podpisała ze mną umowe, a potem mi mówią, że nie można było tak zrobić bo trzeba mieć usługę u nich wcześniej minimum 60 dni !! brak słów po prostu, reklamacji oczywiście nie uznali bo po co?
    Zaletybrak
    Wadycena, obsługa klienta, niefachowość, nierzetelność, wciskanie pakietów, namolność, nieciekawa oferta
    4 lata, internet 15gb...+ telefon - 180 zł !
  • ~nikt / 2016-06-23 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    5 dni temu brałem zestaw telefon, internet LTE , telewizja jako trzy produkty w pakiecie .na moje pytanie czy jak nie będzie działało w mojej okolicy to mogą to wszystko oddać padła odpowiedź ,że mam na to 14 dni . A teraz pani z salonu chce mi przyjąć tylko antenę LTE ,zostawić telefon i podnieść opłatę za telewizję. Mój nr tel.jeszcze nie emigrował z innej sieci do plusa. Uważajcie wpychają pakiety a można rozwiązać tylko niektóre usługi,a nie cały pakiet.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa w puntach sprzedaży
    5 dni cały pakiet 89zł ale nie działa, słaby sygnał salonik w markecie
  • ~Max / 2016-06-20 19:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Podpisałem umowę w Mix Plus na daną ilość doładowań, Pani w salonie Plusa w Toruniu uprzedzała, że mogę wyłączyć pakiety na Internet, Smsy i darmowe rozmowy mogę wyłączyć w każdym momencie. Wyłączyłem pakiet Sms przyszła odpowiedz Promocja jest już nieaktywna lub nie była aktywowana okazało się, że pakietu Sms nie mogłem wyłączyć pobrało 10zł a za SMSy i tak mi bierze z konta , natomiast internet LTE przyszła odpowiedz, że internet LTE został aktywowany zabrano mi z konta następne 10zł a i tak naprawdę internetowy pakiet nie działał odpowiednio bo pobierało mi pieniądze z konta, więc poszłem do Salonu Plusa w Toruniu okazało się, że Pani w tym salonie nie wiedziała o co biega nie uzyskałem żadnej pomocy ponieważ okazało się, że w salonie Plusa nie mają, żadnego dostępu do takich rzeczy, czyli krótko mówiąc wepchnąć umowę na parę lat na telefon i kliencie radź sobie sam, żebym wiedział, że tak będę potraktowany to bym nie podpisał umowy. A dodatkowo przychodzą mi co chwilę SMSy od Wróżek lub Powiadomienia o wygranych lub Rodzinne SOS który sam automatycznie uruchamia
    ZaletyNi ma zalet
    WadySłabo przeszkolona obsługa w Salonie Plusa w Toruniu
  • ~Niunia / 2016-06-14 01:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa nie oferta korzyści.
    Wzielam nowy abonament w Play za 79.99 w nim 120 minut do ue i okazalo sie ze beda aktywne po 3 załączonych rachunkach oczym konsultant nie raczył poinformowac przy przdstawianiu oferty a wspominałam dwukrotnie że czesto wyjeżdżam do niemiec. Chyba ze zapłacę kaucję 340 zl. to mi tą usługę włączą. Jakiś koszmar.
    ZaletyBeznadzieja.
    Wady!!!!!
    reCAPTCHA
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266