strona 34 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
-
~Grażyna / 2016-09-05 12:18
Od ponad 2 lat korzystam z internetu mobilnego w Plusie. Aktualnie mam pakiet 25 GB za 29,99 zł. Internet jakoś chodzi, choć szału nie ma. W jednej sekundzie jest 0 kb/s, w następnej 1 mb/s, no ale, jak mi wytłumaczono, dlatego jest mobilny :) Niestety, czasami jest całkowity brak sygnału i wtedy jest się całkowicie odciętym od internetu! Tak się zdarzyło wiosną tego roku: 3 razy w tygodniowych odstępach były kilkugodzinne przerwy. Oczywiście zgłosiłam to w BOK-u, ale do tej pory (a minęło już pół roku) nie otrzymałam odpowiedzi, co się stało i dlaczego nie mogłam korzystać. Obsługa klienta, jak widać, jest na typowym polskim poziomie: ciesz się człowieku, że w ogóle masz! :)
Wszystkim, którzy podpisują umowy, Plus rutynowo "wciska" ochronę internetu. Przez pierwszy miesiąc ma to być za darmo, a potem ok. 10 zł za każdy następny miesiąc. Przy mojej pierwszej umowie od razu tę usługę wyłączyłam. Przy przedłużaniu umowy na 24 miesiące znowu otrzymałam tę usługę, mimo że wyraźnie powiedziałam, że tego nie chcę! Umowa jest tak skonstruowana, że trzeba to mieć!:) Pani konsultantka zapewniła mnie, że mogę to od razu wyłączyć, a pierwszy miesiąc i tak będzie za darmo. Napisała mi to nawet odręcznie na umowie! Wyłączyłam usługę dosłownie po kilku dniach, proszę sobie zatem wyobrazić moją reakcję, kiedy otrzymałam fakturę za internet + dodatkowe 1,45 zł za ochronę internetu!!! :) Oczywiście znowu było pisanie do BOK-u i znowu dowodzenie, że nie jestem wielbłądem :) No, uznali i przysłali fakturę korygującą :)
Reasumując... NIE POLECAM internetu mobilnego z Plusa, nie jest ani markowy, ani niezawodny! Do tego FATALNA obsługa klienta (jedna gwiazdka to i tak za dużo!) -
-
~Tomek / 2016-09-05 06:21
totalne gówno.Podpisałem umowę na 24 miesiace.wziąłem abonament 100 gb.dowiadywałem się u czterech konsultantów że po skończonym limicie 100 gb będę miał LTE bez limitu z pełną prędkością.100 gb minęło a ja mam internet 1mb/s.Pani na infolini mówi że to normalne.
Ostrzegam wszystkich nie podpisujcie z tą firmą żadnych umów.Oszuści,a konsultanci nie wiedzą co sprzedają i wprowadzaja klientów w błąd.Co do predkości średnia to 12 mb /s w miejscu gdzie mam 100 % zasięg lte.Jezstem wkurwiony tym bardziej że zostały mi jeszcze 23 miesiace z tym gównem.Wadysame wady i oszustwo w białych rękawiczkch Ibisza,Wilczaka i Brodzikowej -
~Rozzłoszczony!!!!! / 2016-09-01 19:26
Jednym słowem internet z plusa to badziew i wielkie nie porozmumienie posiadam internet juz rok i ciagle sa z nim problemy jak nie brak połączenia to bardzo powolna szybkość..... Na dodatek po zapłaceniu faktury internetu nie ma juz ponad tydzien, próba skontaktowania sie z siecią plus poprzez infolinie jest NIE MOZLIWA!! Nawet nie potrafią podnieść słuchawki nie interesują sie klientem najważniejsze aby zebrać poeniadze od klientów i miec pełne kieszenie reszta sie nie liczy -
~ptrx / 2016-09-01 13:08
Witam, jestem zawiedziona obsługą klienta w oddziale w Żmigrodzie. Pani A jest osobą niekompetentną. Rozumiem błąd każdy człowiek ma do niego prawo ale sztuką jest go naprawić, natomiast Pani A mimo zapewnień o braku konsekwencji, które mielibyśmy ponieść wynikających z jej błędu bardzo się pomyliła. Dostaliśmy wczoraj fakturę do zapłaty za okres 3 dni na kwotę 41 zł, ponieważ przeniosła nasz numer na abonament i zamiast anulować umowę [anulacja trwa 48h] złożyła reklamację. Czekamy na rozwiązanie tej sprawy. Zalety Na szczęście nie wszystkie oddziały na Dolnym Śląsku są tak niekompetentne. -
~jarek123 / 2016-08-29 19:15
przeniosłem nr.do PLUSA Od 28 08 2016 powinien mi działać przeniesiony nr, a do dzisiaj nie działa.
Biuro Obsługi klienta , po zapoznaniu się z problemem rozłączają się bez słowa.
pytanie .Czy plus istnieje czy to tylko pralnia pieniędzyZaletybrakWadysame wady -
~fqfafafa / 2016-08-29 12:19
to najgorszy internet jaki jest !!!!!!!!!! ludzie w ogóle nie ładuje nic kur==a ! kase biorą tylko korzyść dla nich bo 10 lat temu mój stacjonarny internet chodził lepiej niz ich ten lte niby lte który jest bez limitu. no i nie mówiąc o tym że jaka faktura z kosmosu przyszła za 1 gb dodatkowy skoro podstawowe GB nie wykorzystane na ich szczęście została skorygowana na moją korzyść . Niedługo wybieram się do rzecznika by zerwać z nimi umowę z ich winy ZaletybrakWadysame wady -
~plussyf / 2016-08-28 22:43
Totalny syf,infolinia to badziew od 10 dni pytam się o kwotę która się za coś naliczyła i każą mi czekać aż się faktura naliczy
Totalny brak kompetencji obsługi infolini
Jestem w PLAY ii tam gdy dzwonię to czekam max 1 minutę a do plusa 45 min jak dobrze pójdzie
Omijajcie tą sieć dużym łukiemZaletybardzo brakWadywszystkie jakie tylko możliwe syf syfem poganianiee kupujcie idzcie do innych -
~Krystian ..Bytom?.. Pawłowski? / 2016-08-26 17:07
Ciąg dalszy zmagań z otrzymaniem przesyłki z telefonem. Żenada... po kolejnym tygodniu czekania przesyłka z plusa dalej nie dotarła do mnie. Pani konsultant powiedziała mi że nie wie gdzie jest moja paczka niby kurier już zwrócił ją do plusa ale w systemie jej nie ma... ale mimo że nikt nie wie gdzie jest to zapewniła że do środy...no może trochę później dotrze. Już to kooorwa widze....W środę będzie to już 23 dni od kiedy zamówiłem telefon.. Zaletynie znamWadynie poważne podejćsie do klienta -
-
~rysiu / 2016-08-24 01:19
Zapomnijcie o możliwości kontaktu, czy załatwienia sprawy przez pocztę internetową, gdy jesteście poza Polską. Na e-bok W Plusie, bo tylko taki mieliśmy kontakt, wrzucają tylko szablony, zero - jeżeli o zainteresowanie się problemami osoby, która w firmie potrzebuje pomocy - mało tego jest to związane z ich roszczeniami (prosiłem o duplikat faktury na maila, bo i tak ją zawsze wysyłają, bez logo do konta, bo go nie mam ,mam przy sobie oprócz danych szczerzonych firmy tylko dane personalne pracowników i dlatego potrzebuję bilingi).
Mamy 24.08.2016 - a moja firma bezskutecznie od 13-go oczekuje na tą samą ( zresztą co miesiąc wysyłaną na naszą pocztę firmową mailem) tylko duplikowaną fakturę z bilingiem, na ten sam mail , podałem wszystkie wymagane dane firmy na e-bok, bo tylko tak mam kontakt z nimi, tel, ma w Polsce pracownik. HOROR( tylko dlatego bo chcemy zapłacić, a nasza poczta przed wysłaniem oryginału zresetowała się )
Czekamy od 10 dni (w innej strefie czasowej), bo tylko chcemy zdalnie uregulować wasze żądanie finansowe, więc może osoba, która udziela szablonowych informacji zapłaci za nas odsetki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - przez wasz problem może systemowy czy szablonowe podejście do problemu oraz nie chęć osoby odpisującej, pożegnacie się z nami i nie tylko - a nigdy nie wierzyliśmy w to co mówią o konsultantach Plusa "na forum" - teraz dołączymy do nich, bo oni są szablonowi, niekompetentni, a przede wszystkim nie pomagają w problemach związanych z Waszą F(f)irmą!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~Krystian.. Bytom? Pawłowski? / 2016-08-18 19:39
Żenada, poprostu żenada. Zamówiłem telefonicznie abonament tel. z jakimś huaweiem i czekałem, po czterech dniach roboczych konsultant dzwoni do mnie mówiąc że wdarł się błąd i przesyłka zamiast do Warszawy została przekierowana do Bytomia....spoko poczekam, no i czekałem kolejne dwa dni robocze i nic. Dzwonie do konsultanta, ten po otrzymaniu ode mnie moich danych szuka, szuka ale nie znajduje mojego zamówienia, przekazuje że jak znajdzie to oddzwoni. Nie oddzwonił...Kolejnego dnia znowu do nich dzwonie z pytaniem gdzie jest moje zamówienie, miła pani odpowiedziała mi że za dwa dni robocze będzie u mnie. Drugiego dnia roboczego dzwoni do mnie kurier że ma dla mnie paczkę ale przekaże mi ją tylko gdy dam mu xero dowodu osobistego....czyli dane osobiste wrażliwe w wersji drukowanej...paranoja. Mówię mu że nic z tego. Po 3 minutach oddzwania mówiąc że jednak żadne xero nie jest potrzebne i że ok 17 będzie z paczką. Trochę po 18 przychodzi kurier i co...nazwisko w zamówieniu zupełnie inne. Przesyłki nie otrzymałem. Dzwoniąc do plusa dowiedziałem się że poprawione zamówienie otrzymam po czterech do pięciu dni roboczych. Dodatkowo po pytaniu czy w plusie tak jest zawsze otrzymałem odpowiedź że konsultant wszystko zrobił jak należy a to wszystko to jakiś błąd "logistyki". Czyli winnych brak. Jeżeli tym razem przesyłka zostanie doręczona to oznacza że będę na nią czekał 18dni kalendarzowych. Super wynik. Dodam że wcześniej korzystałem z usług sieci orange przez ponad 10 lat i ani jednego problemu. Zaletynie znamWadynie poważne podejście do klienta -
~Krzysztof / 2016-08-18 08:22
Zarejestrowałem telefon i dostałem 500zł ,internet irok ważności konta już po kilku rozmowach zaczęli potrącać mi pieniądze z konta .Napisałem reklamację idostałem odpowiedź od jakiegoś dupka że tak powinno być i po konsultacji z działem tech. nie widzi podstaw do przyjęcia reklamacji.A pieniądze biorą.Wczoraj dostałem 2gb internetu w ramach promocji RIO za złote medale .Miało działać 24 h.Rano dostałem smsa ogodz.9 56 że zostało włączone a o godz. 16 50 zostało wyłączone bo termin miną.W plusie doba trwa ok 9 godz.Te ich zasrane promocje to tylko lep na muchy.A dodzwonić się do nich nie realne.Banda i jeszcze raz band ZaletyZasiegWadycała reszta -
~Aniela / 2016-08-17 08:57
Brak zalet. W zeszlym roku zrezygnowalismy z internetu. Chcielismy oddac na miesiac przed koncem umowy modem, pani w dziale obslugi go nie przyjela ani nie wyjela karty. Teraz po roku czasu przyszlo pismo z firmy windykacyjnej 270 zl za urzytkowanie sprzetu, gdzie juz wtedy go chcielismy oddać. Teraz pytanie czyja to wina? -
~bialy1989r / 2016-08-15 15:22
zwykle oszustwo wczoraj doladowalem 35 zeta po 2 godzinach mialem 7 chodz nie korzstalem tylko minute bylem na fejsie telefonie chodz pisze ze darmowy jest makabra nawet nie zostaje u oszustow ZaletyzadnychWadybiara z kata za nicpare lat i tak bylo kilka razy -
~Artur / 2016-08-15 11:03
Jestem związany z ta siecią od kilkunastu lat ale stwierdzam ze z miesiąca na miesiąc jest to coraz gorzej.
Nie zależy im zupełnie na stałych klientach. W NJu mobil sieć, której karte kupiłem po to by dzwonić i korzystać z Internetu za granicą przez 2 tgodnie. W Plusie 2*drożej i tylko na tydzień! Za darmo w plusie w roamingu działało przez jedną rozmowę później sieć zajętą a 5 zl dziennie pobieraja!
W nju o 23 w nocy pracownik na fb odpowiada w ciągu 3 min na moje pytanie w plusie automat odsyła odpowiedzi - skandal!
W nju czym dłużej tym np więcej Internetu który jest i tak 2*tańszy niż u Was . Pozostanę z wami do wykorzystania środków i jąk nic się nie zmieni z ich podejściem do stalych klientów przejdzdziemy do Nju. Jezeli czytam inne opinie w ktorych wychwala sie Plusa za uczciwość zasięg itd to na 100% są to wpisy pracowników plusa. W czerwcu chciałem przedzwonic z Zawrwtu w Tatrach gdzie plus reklamuje swój tel ratunkowy nie mogłem się połączyć nawet przez roaming !!! Każda pseudo promocja =100 haczykow. Np za darmo w plusie za granica- wykupujesz zaczynasz rozmawiac i nagle cie rozlanczaja zminf siec zajeta! Jeżeli już coś dają klientom to dlatego ze wszystkie inne sieci już to wcześniej zrobiły.Odradzam jeszcze jako ich klientZaletyBrakWadyJąk w opisieOk 20lat -
~Wanda / 2016-08-11 20:13
Najgorsza siec..Szkoda gadać!!! Obsługa klienta do luftu!!! Na zgłoszenie konsultanta czeka się godzinami! Rachunki z kosmosu... mąż ma 120 min.gratis do UE wykonał dwie rozmowy... Rachunek powala! NIE POLECAM TEJ SIECI NIKOMU!!! ZaletyBRAK!Wadyjak wyzej6 miesięcy -
~Tylko potraficie negować Plusa. Pod wzg / 2016-08-10 14:00
Jest świetnie. Bardzo cenię sobie sieć plus. I gratuluję najwyższej jakości. -
-
~pula / 2016-08-06 21:59
Zasięg od kilku tygodni tak beznadziejny,że nikt się nie może do mnie dodzwonić Przedtem był na niskim poziomie,ale był Internet mobilny zupełnie bezużyteczny od jakiegoś czasu Płacę i nie korzystam bo nie ma zasięgi ,przy czym kupiłam startówkę nju mobile i w tym samym miejscu dwie kreski lte Nieuczciwi konsultanci Odradzam zawieranie umów przez teleon-przykre doświadczenia własne Zaletysmart dom korzystny finansowoWadybrak zasięgu,wysoka cena,nieuczciwa obslugakilka lat i czekam na koniec umolwy -
~Noodles / 2016-08-06 20:36
19 lat w sieci Plus. Jakosc podtrzymywana, choc gorsza pd tej przed Solorzem (choc sam Solorz nie zniszczyl sieci jak przypuszczalem). Niestety brak realnej konkurencji (doswiadczenia z kazdym innym operatorem). Na ich tle Plus mimo wszystko prezentuje sie niezle, szczegolnie w porownaniu z Play. Ewentualnie T-Mobile moze byc alternatywa, choc generalnie i tak jest tam gorzej (nieuczciwosc) Zaletyniezawodnosc jesli jest zasieg, uczciwosc (przez dwie dekady bez mala nigdy nie zostalem oszukany)Wadyzasieg, szczegolnie indoor -
~Dyfer / 2016-08-05 18:32
Namawiają na niby najlepszy lte a w praktyce nigdy nie osiągalny w Kórniku. Siła sygnału 1, 2 kreski przy odległości od masztu około 1km. Szybkość pobierania kompromitująca . Napewno nie zarejestruję sim w plusie. Konkurencja kilkakrotnie szybsza. -
~Pluszczek / 2016-08-03 00:40
Kupiłam doładowanie za 150zł, bo mój mąż jest w Niemczech i dość szybko mu schodzi z konta przez roaming. Załadowałam i nic. Zadzwoniłam na BOK a oni nie mogą na to nic poradzić i każą pisać reklamację. Napisałam i przeskanowałam dowód zakupu i kupon zasilenia konta. Po tygodniu napisali mi sms "plus nie odpowiada za błędne zasilenia" i to wszystko. Czy oni nie umieją już inaczej prosperować jak tylko kraść? To przecież jest już koniec, nigdy już do tego syfu nie wrócę. WadyZauważam że od około roku ich motto to "jak ukradnę, schowam ładnie to i przepadnie"ponad 15 lat w sieci plus
strona 34 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »