Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1925 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~3,5 mb / 2017-01-31 18:44
    własnie się dowiedziałem, że nie gwarantują żadnej prędkości - mam 3.5 mb max - żenada
    Zaletymobilnosc
    Wadyszybkosc, stabilnosc, straszny ping,
    rok, salon plusa
  • ~huncwot123 / 2017-01-31 16:07
    Ocena: 1.33 / 5
    To jest najgorsza firma - podpisują umowę ,a później sami jej nie dotrzymują - dziadostwo i tyle.
    Złożyłem reklamację ponieważ przestali mi wysyłać "zieloną fakturę" na e-maila;- dziś dostałem odpowiedź ,że faktury są wysyłane !!!!!! nie wiem co za imbecyl to stwierdził skoro od 3 miesięcy faktury nie przychodzą ( a wcześniej były co miesiąc , przez 4 miesiące).Napisali mi ,że za każdym razem gdy nie dostanę faktury powinienem zadzwonić do obsługi klienta - no cóż może to jest nowy sposób na naciąganie ludzi na koszta.
    .
    Zaletyżadnych zalet
    Wadyobsługa klienta w plus to kpina z klientów
  • ~Pluchu / 2017-01-24 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielu operatorów już przerabiałem i bywało różnie, lecz to jest jedyny do którego nigdy już nie wrócę jako abonent. Bardzo nieetyczna firma, robią z ludzi wariatów, uruchamiają jakieś płatne, nikomu nie potrzebne usługi bez jakiegokolwiek pozwolenia. Bez powiadomienia włączają jakieś niby super poczty głosowe, pomimo że wcześniej je wyłączyłem. Dwa razy doładowanie przepadło bo niby zły kod włączyłem i na reklamację napisali mi że nie ponoszą odpowiedzialności. Codziennie sprawdzam czy nie włączyli mi czegoś nowego by móc wyczyścić konto. Zablokowałem wszystkie pozwolenia marketingowe, a mimo to bezczelnie dzwonią do mnie, a gdy im odmawiam chcą bym im uzasadnił moją decyzję, jakby słowo że są złodziejami nie było wystarczające. Odliczam dni do końca umowy i wraz z rodziną kończę z tą firmą krzaczek. Przestrzegam przed zawiązywaniem jakiejkolwiek umowy z tą firmą.
    Zaletybrak
    WadyWszystko jest wadą plus kłamliwe reklamy.
  • ~Korek / 2017-01-23 20:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Mieszkam w miejscowości Kórnik 20 km od Poznania prędkość mojego internetu podczas podlaczenia jednak urzadzenia rozni się w zależności od pory dnia np z rana dochodzi do 12 Mb/s ale reszte dnia zwlaszcza kiedy ludzie wracaja z pracy predkosc spada do 1 mb/s lub nawet do 0,6 mb/s podczas gdy obiecywano mi conajmniej 30 caly dzien. kiedy zabralem modem do poznania predkosci wynosily juz 30-35 mb/s. Ponadto Predkosc samego lte wynosi 0,1 mb/s reszta to HSPA+. Nie polecam tego internetu zwlaszcza w małych miastach gdzie jest tylko jedna wieża bts. a do biura obslugi klienta trzeba czekac na polaczenie conajmniej 30 minut.
    Pozdrawiam
    Marcin
    Zalety-brak. naprawde nie ma.
    Wady-Predkość
    -opoźnienia
    -dodzwonienie sie na infolinie
    -niestabilność
    -brak możliwości rezygnacji umowy kiedy zawarło się ją w punkcie.
  • ~andreas166@op.pl / 2017-01-23 20:07
    Najgorsza sieć Plus GSM po objęciu prezesa Solarza
    Brak zasięgu, koszmarna obsługa
    Żenada-koszmar-dramat
    Nie polecam nowemu podpisać umowę
    ZaletyNie ma zalet tylko wieki koszmar i dramat
    WadyNie polecam nikomu aby był w sieci plus
  • ~Ania / 2017-01-21 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam 2G internetu i wcale nie chce działać! Ciągle jest blad połączenia z internetem! Nigdy w życiu już nie przedluze umowy .
    ZaletyBrak zalet !
  • ~Krzysztof (niezadowolony urzytkownik in / 2017-01-20 21:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Wachanie pingów, duża cena jak na takie słabe łącze, limit z zwalniającą prędkością do modemu (mniej niż 0,5 mb/s (ale to aż tak mało że prędziej się załatwie w toalecie niż mi się facebook załaduje))
    Zaletyw miare normalne użytkowanie podczas kozystania TYLKO 1 osoby
    WadyCo to jest plus i ich internet ?
    1 rok
  • ~anna / 2017-01-18 14:13
    kod *121*11*02# , który wzięłam ze strony plusa miał uruchomić 200min do stacjonarnych za 5 zl a uruchomił 250 sms do wszystkich za 10 zł- oszustwo, proszę uważać
  • ~FrostyJack13 / 2017-01-15 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY SHIT JAKI KUPIŁEM !!!

    Jestem właścicielem rutera lte plus do 150mb/s o wielkości transferu 30 gb
    No więc tak :
    - prędkość dochodzi do max. 2 mb/s
    - przy wykorzystanych 20 gb internet zwalnia często do mniej niż 100 kb/s
    - i największa wada - często muszę resetować połączenie internetowe

    Szczerze nie polecam tego dostawcy internetowego
    Zaletybrak
    Wadyprędkość
    transfer
    cena
    ping
    korzystam około pół roku
  • ~Arek1970 / 2017-01-15 06:05
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem W plusie od 2000 roku.Posiadam tam tyko tel na abonament bo na inne usługi nie dam się namówić.Ostatnio przedłużyłem umowę w czasie jednej półgodzinnej rozmowy tel .Za 39,90 mam no limit na wszystkie rozmowy sms itd oraz 5,5gb neta.Umowa oczywiście bez telefonu ,już od kilku lat nie biorę tel od operatora.Ja z tych warunków jestem zadowolony.A te dodatkowe usługi wyłączam przez infolinie bo to najlepsze rozwiązanie .A najważniejsze jest to że mają u mnie najlepszy zasięg.
    Ponad 16 lat
  • ~Arkadiusz / 2017-01-12 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    To są złodzieje włączają usługi i których dowiadujesz się w momencie kiedy przychodzi rachunek a na infolinię czekałem dzisiaj1.5 godz i nikt nie odebrał
  • ~Lukasz / 2017-01-12 17:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Niezadowolenie moje wynika z oferty jaka posiada w chwili obecnej plus. Nie walczą o zadowolenie klienta tylko poprostu zaczęli zarabiać dając ceny z kosmosu dla osób przedluzajacych umowę. Warunki nowej umowy są skandaliczne. Idąc do nowego operatora na wstępie otrzymuje się warunki lepsze i abonament jest o polowe niższy. Cena urządzeń wyższa niż w sklepach sieciowych (tam też można wziąć na raty bez wiązania się umową)
    ponad 10 lat
  • ~Fijtan / 2017-01-11 14:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Po prostu beznajdziejnie.
    Szybkość LTE w porywach 1 Mb/s a czasami w ogóle nie działa.
    Obsługa klienta tragiczna - najpierw trzeba się dodzwonić co czasami zajmuje godzinę.
    Odpowiedzi mailem zwykle późno i nie na temat.
    Nie wysyłają faktur ale windykacja i blokowanie usługi następuje natychmiast.
    Aha, jeszcze ociążają za jakieś gówniane usługi, z których nie korzystam (IPLA, ochrona internetu?)

    Omijajcie z daleka!
    Zaletynie ma
    Wadynie dizła
  • ~Vaeth / 2017-01-09 18:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalne, fatalne, fatalne.

    W umowie twierdzą, że po przekroczeniu limitu danych, prędkość spada do 20 Mbps. Niestety, nigdzie nie zapisują tego, że jak przekroczysz kolejny (nigdzie już nie wspomniany) limit, obcinają Ci prędkość jeszcze raz - teraz do 1 Mbpsa. Pomijam fakt, że bardzo często trzeba było ręcznie resetować router (przynajmniej raz lub dwa razy dziennie) bo co jakiś czas wszystko się rozjeżdżało i system nie mógł złapać DNS.

    Także póki mieścisz się w limicie, jest spoko. Szkoda tylko, że w dobie Spotify, YouTube'a, Netflixów czy cyfrowej dystrybucji gier, nie sposób jest limitu NIE przekroczyć. A jak już przekroczysz, to wszystkie postanowienia umowy są o kant... Bo obetną Ci tak, że nawet maila nie otworzysz. Pewnie po to, żebyś nie miał jak napisać reklamacji.

    A nawet jak ją napiszesz, to będą mydlić oczy, kłamać, a potem, w magiczny sposób w dniu zakończenia cyklu rozliczeniowego, wszystko się naprawi!

    Na szczęście, niedługo kończy się umowa.

    Adieu, Plus!
    Zalety- Póki mieścisz się w limicie, działa naprawdę solidnie
    Wady- Łamanie postanowień umowy
    - Kłamliwe lub wymijające odpowiedzi na reklamacje pisane przez niekompetentny personel
    2 lata, o dwa za długo
  • ~Tom / 2017-01-08 10:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Załatwienie czegoś w Plusie jest bardzo uciążliwe i długie. Oferty mega skomplikowane potem na tym naciągają klientów doliczają ciagle jakieś usługi, OKROPNA FIRMA
    3 lata kilka punktów obsługuje w firmie
  • ~Klientka Plusa / 2017-01-07 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, też chciałabym opowiedzieć, jak w moim wypadku wygląda usługa LTE "bez limitu" kupiona w Plus / Polkomtelu. Umowę podpisałam na początku grudnia 2016. Mieszkam w centrum Warszawy, więc nie powinno być zastrzeżeń co do bycia w zasięgu. Przez 2-tygodniowy okres testowy prędkość była bardzo dobra, średnio 20+ w dzień - do nawet 60 Mb/s w nocy. Po zakończeniu okresu, gdy mogłam wypowiedzieć umowę, prędkość została obcięta do max 10 Mb/s (lub mniej), niezależnie od pory dnia lub nocy. Złożyłam reklamację, trwa wymiana korespondencji, a od wczoraj prędkość spadła do 1 Mb/s, a Polkomtel nadal odpisuje że nie widzą żadnych problemów, bo gdy jest więcej osób korzystających, to oni dzielą szybkość na wszystkich.
    ZaletyDobra szybkość, ale tylko i wyłącznie w 2-tygodniowym pierwszym okresie testowym, gdy jeszcze możecie wypowiedzieć umowę, potem szybkość gwałtownie spada
    WadyPolkomtel kłamie obiecując LTE bez limitu. W rzeczywistości dostajecie 1 Mb/s . Polkomtel fatalnie obsługuje reklamacje, wszystkim mówi, że jest wszystko w porządku i nie ma podstaw do reklamacji.
  • ~Aleksander / 2017-01-05 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydownie nie polecam!!!! To tragedia na rynku operatorów Polski. Oszuści!!! Dwa lata temu miałem numer na kartę, korzystałem w tej sieci z pakietu bezlimitu za 25 zł i jakoś jednego dnia zabłokowali mi kartę (miałem na rachónku jeszcze 30 zł). Dzwoniąc do obslugi powiedzieli mi że nic na ten temat nie wiedzą i trzeba złożyć reklamacje. Porażka!!! Pużniej znałążłem w internecie info że blokują jak dużo się zwoni, faktycznie dużo zwoniłem, ale przecierz miałem wykupiony pakiet bezlimitu... k...wa!!! przepraszam za emocje. Ale czemu postanowiłem napisać ten post tylko teraz!? Dla tego że miesiąć temu postanowiłem skorzystać z oferty tego operatora, dotyczylo tego że przy rejestracji karty w tej sieci dostajesz 50 gb internetu za darmo i miesiąc bezlimitu rozmów ta sms-ów. No i jak jusz możecie domyślić się coś poszło nie tak. Rozmowy ta smsy zablokowali po dwóch tygodniach, a internet wyłączyli po trzech tygodniach... TOTALNA PORAŻKA!!!!!!!!!
  • ~Patryk / 2017-01-04 12:53
    Ocena: 2.00 / 5
    To jest niesamowicie przygnębiające...

    Z przedłużaniem umowy nie ma żadnego problemu. Konsultant informuje, że musi włączyć dodatkowe usługi i tutaj też procedura jest prosta.

    Problem zaczyna się gdy te dodatkowe, bezużyteczne usługi trzeba wyłączyć (muzyka na czekanie, prawnik, ochrona internetu). Wyłączenie ich nie jest możliwe inaczej niż przez infolinię, na połączenie z którą czekałem powyżej 1,5 godziny. Przy założeniu, że zarabiam średnią krajową, właśnie wydałem prawie 30 złotych*.

    Rozumiem, że korporacja musi zarabiać, dawać dodatki, które przekonują do płacenia więcej, ale tutaj jest to tylko i wyłącznie ładnie opakowane oszustwo, które spowoduje, że gdy tylko wygaśnie mi umowa, będę szukał dostawcy, który jest bardziej etyczny.

    Drugie "rozumiem" - rozumiem, że żyjemy w świecie "wzrostu" - wzrostu gospodarczego, rokrocznego wzrostu firmy. Szkoda tylko, że nie zastanawiamy się nad tym, że to co rośnie w tym przykładzie to jedna wielka kupa i jeszcze większa frustracja.

    Jestem wielce zawiedziony...

    *Liczone od średniego wynagrodzenia netto za III kwartał 2016 roku, 20 dni pracy w miesiącu po 8 godzin. To wycena pracodawcy. Poświęciłem swój czas wolny, który jest dla mnie więcej wart, a więc szacunek ten jest zaniżony.
    WadyNieetyczna firma - nie da się wyłączyć wciskanych na siłę usług dodatkowych.
    Słaba obsługa klienta.
  • ~czaro112112 / 2017-01-03 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam internet LTE na fakturę ponieważ w mojej firmie był to jedyny sposób na szybki internet. Prawie przez rok czasu wszystko było w porządku, co miesiąc ściągaliśmy około 60-70GB danych. 30GB na pełnej prędkości i reszta 10mb/s. W tym momencie przy około 40GB zwalnia do 2mb/s, a przy 50GB do 0,5mb/s. Tłumaczą się przeciążeniem sieci. Nie polecam, robią tylko problemy.
    WadyMają klienta za nic
    Niedopuszczalna prędkość
  • ~manek2 / 2017-01-03 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany, miałem mieć przeniesiony numer od 1-01-2017 ale tak się nie stało.Zostałem z dwoma abonentami.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4832
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4040
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3128
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2674
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319