strona 30 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
-
~Arkadiusz / 2017-01-12 19:55
To są złodzieje włączają usługi i których dowiadujesz się w momencie kiedy przychodzi rachunek a na infolinię czekałem dzisiaj1.5 godz i nikt nie odebrał -
-
~Lukasz / 2017-01-12 17:41
Niezadowolenie moje wynika z oferty jaka posiada w chwili obecnej plus. Nie walczą o zadowolenie klienta tylko poprostu zaczęli zarabiać dając ceny z kosmosu dla osób przedluzajacych umowę. Warunki nowej umowy są skandaliczne. Idąc do nowego operatora na wstępie otrzymuje się warunki lepsze i abonament jest o polowe niższy. Cena urządzeń wyższa niż w sklepach sieciowych (tam też można wziąć na raty bez wiązania się umową) ponad 10 lat -
~Fijtan / 2017-01-11 14:33
Po prostu beznajdziejnie.
Szybkość LTE w porywach 1 Mb/s a czasami w ogóle nie działa.
Obsługa klienta tragiczna - najpierw trzeba się dodzwonić co czasami zajmuje godzinę.
Odpowiedzi mailem zwykle późno i nie na temat.
Nie wysyłają faktur ale windykacja i blokowanie usługi następuje natychmiast.
Aha, jeszcze ociążają za jakieś gówniane usługi, z których nie korzystam (IPLA, ochrona internetu?)
Omijajcie z daleka!Zaletynie maWadynie dizła -
~Vaeth / 2017-01-09 18:15
Fatalne, fatalne, fatalne.
W umowie twierdzą, że po przekroczeniu limitu danych, prędkość spada do 20 Mbps. Niestety, nigdzie nie zapisują tego, że jak przekroczysz kolejny (nigdzie już nie wspomniany) limit, obcinają Ci prędkość jeszcze raz - teraz do 1 Mbpsa. Pomijam fakt, że bardzo często trzeba było ręcznie resetować router (przynajmniej raz lub dwa razy dziennie) bo co jakiś czas wszystko się rozjeżdżało i system nie mógł złapać DNS.
Także póki mieścisz się w limicie, jest spoko. Szkoda tylko, że w dobie Spotify, YouTube'a, Netflixów czy cyfrowej dystrybucji gier, nie sposób jest limitu NIE przekroczyć. A jak już przekroczysz, to wszystkie postanowienia umowy są o kant... Bo obetną Ci tak, że nawet maila nie otworzysz. Pewnie po to, żebyś nie miał jak napisać reklamacji.
A nawet jak ją napiszesz, to będą mydlić oczy, kłamać, a potem, w magiczny sposób w dniu zakończenia cyklu rozliczeniowego, wszystko się naprawi!
Na szczęście, niedługo kończy się umowa.
Adieu, Plus!Zalety- Póki mieścisz się w limicie, działa naprawdę solidnieWady- Łamanie postanowień umowy
- Kłamliwe lub wymijające odpowiedzi na reklamacje pisane przez niekompetentny personel2 lata, o dwa za długo -
~Tom / 2017-01-08 10:38
Załatwienie czegoś w Plusie jest bardzo uciążliwe i długie. Oferty mega skomplikowane potem na tym naciągają klientów doliczają ciagle jakieś usługi, OKROPNA FIRMA 3 lata kilka punktów obsługuje w firmie -
~Klientka Plusa / 2017-01-07 12:44
Dzień dobry, też chciałabym opowiedzieć, jak w moim wypadku wygląda usługa LTE "bez limitu" kupiona w Plus / Polkomtelu. Umowę podpisałam na początku grudnia 2016. Mieszkam w centrum Warszawy, więc nie powinno być zastrzeżeń co do bycia w zasięgu. Przez 2-tygodniowy okres testowy prędkość była bardzo dobra, średnio 20+ w dzień - do nawet 60 Mb/s w nocy. Po zakończeniu okresu, gdy mogłam wypowiedzieć umowę, prędkość została obcięta do max 10 Mb/s (lub mniej), niezależnie od pory dnia lub nocy. Złożyłam reklamację, trwa wymiana korespondencji, a od wczoraj prędkość spadła do 1 Mb/s, a Polkomtel nadal odpisuje że nie widzą żadnych problemów, bo gdy jest więcej osób korzystających, to oni dzielą szybkość na wszystkich. ZaletyDobra szybkość, ale tylko i wyłącznie w 2-tygodniowym pierwszym okresie testowym, gdy jeszcze możecie wypowiedzieć umowę, potem szybkość gwałtownie spadaWadyPolkomtel kłamie obiecując LTE bez limitu. W rzeczywistości dostajecie 1 Mb/s . Polkomtel fatalnie obsługuje reklamacje, wszystkim mówi, że jest wszystko w porządku i nie ma podstaw do reklamacji. -
~Aleksander / 2017-01-05 11:45
Zdecydownie nie polecam!!!! To tragedia na rynku operatorów Polski. Oszuści!!! Dwa lata temu miałem numer na kartę, korzystałem w tej sieci z pakietu bezlimitu za 25 zł i jakoś jednego dnia zabłokowali mi kartę (miałem na rachónku jeszcze 30 zł). Dzwoniąc do obslugi powiedzieli mi że nic na ten temat nie wiedzą i trzeba złożyć reklamacje. Porażka!!! Pużniej znałążłem w internecie info że blokują jak dużo się zwoni, faktycznie dużo zwoniłem, ale przecierz miałem wykupiony pakiet bezlimitu... k...wa!!! przepraszam za emocje. Ale czemu postanowiłem napisać ten post tylko teraz!? Dla tego że miesiąć temu postanowiłem skorzystać z oferty tego operatora, dotyczylo tego że przy rejestracji karty w tej sieci dostajesz 50 gb internetu za darmo i miesiąc bezlimitu rozmów ta sms-ów. No i jak jusz możecie domyślić się coś poszło nie tak. Rozmowy ta smsy zablokowali po dwóch tygodniach, a internet wyłączyli po trzech tygodniach... TOTALNA PORAŻKA!!!!!!!!! -
~Patryk / 2017-01-04 12:53
To jest niesamowicie przygnębiające...
Z przedłużaniem umowy nie ma żadnego problemu. Konsultant informuje, że musi włączyć dodatkowe usługi i tutaj też procedura jest prosta.
Problem zaczyna się gdy te dodatkowe, bezużyteczne usługi trzeba wyłączyć (muzyka na czekanie, prawnik, ochrona internetu). Wyłączenie ich nie jest możliwe inaczej niż przez infolinię, na połączenie z którą czekałem powyżej 1,5 godziny. Przy założeniu, że zarabiam średnią krajową, właśnie wydałem prawie 30 złotych*.
Rozumiem, że korporacja musi zarabiać, dawać dodatki, które przekonują do płacenia więcej, ale tutaj jest to tylko i wyłącznie ładnie opakowane oszustwo, które spowoduje, że gdy tylko wygaśnie mi umowa, będę szukał dostawcy, który jest bardziej etyczny.
Drugie "rozumiem" - rozumiem, że żyjemy w świecie "wzrostu" - wzrostu gospodarczego, rokrocznego wzrostu firmy. Szkoda tylko, że nie zastanawiamy się nad tym, że to co rośnie w tym przykładzie to jedna wielka kupa i jeszcze większa frustracja.
Jestem wielce zawiedziony...
*Liczone od średniego wynagrodzenia netto za III kwartał 2016 roku, 20 dni pracy w miesiącu po 8 godzin. To wycena pracodawcy. Poświęciłem swój czas wolny, który jest dla mnie więcej wart, a więc szacunek ten jest zaniżony.WadyNieetyczna firma - nie da się wyłączyć wciskanych na siłę usług dodatkowych.
Słaba obsługa klienta. -
-
~czaro112112 / 2017-01-03 21:26
Posiadam internet LTE na fakturę ponieważ w mojej firmie był to jedyny sposób na szybki internet. Prawie przez rok czasu wszystko było w porządku, co miesiąc ściągaliśmy około 60-70GB danych. 30GB na pełnej prędkości i reszta 10mb/s. W tym momencie przy około 40GB zwalnia do 2mb/s, a przy 50GB do 0,5mb/s. Tłumaczą się przeciążeniem sieci. Nie polecam, robią tylko problemy. WadyMają klienta za nic
Niedopuszczalna prędkość -
~manek2 / 2017-01-03 19:50
Zostałem oszukany, miałem mieć przeniesiony numer od 1-01-2017 ale tak się nie stało.Zostałem z dwoma abonentami. -
~ilona / 2017-01-02 12:37
co za oszusci, wysyłają smsy za które karzą sobie słono płacić! człowiek jest nieświadomy do momentu dostania rachunku, kiedy to okazuje się, że pracujesz pół miesiąca na telefon :( ZaletybrakWadyj.w. -
~MarekJarek / 2017-01-01 23:16
Nie wiem jak rozumieć to ich "LTE bez limitu". Wziąłem ten ich LTE i nagle odkryłem że jak przekroczę 25GB to zwalnia do 8kbps (to jest 1 kilobajt na sekundę). Przy takiej prędkości nie ładuje się żadna nawet najprostsza strona (wyskakuje przekroczono limit czasu). Umowę mi przedstawiono tak, że niby ten limit 25GB występuje tylko przy połączeniu 3G i słabszym. Ustawiłem więc router tak, by korzystał tylko z LTE i nie przełączał się na 3G i słabsze. To jednak nic nie daje, nadal mam limit 25GB. Obsługa faktur to jakaś kpina. Mam płatność do 5-go każdego miesiąca i zawsze płacę 5-tego, jednak oni co miesiąc przysyłają mi notę odsetkową na 1 grosz i każdego 6-go zasypują mnie smsami i straszą windykacją. Nie mogę pojąć jak im się chce to robić za 1 grosz. Napisali mi abym wpłacał parę dni wcześniej to nie będę płacił 1 gr odsetek, ale jak mam płatność do 5 tego to płacę piątego i z tego grosza mam polewkę bo za każdym razem inna "specjalistka" się pod tym podpisuje :D
Rozwiązałem tym samym kwestię niedziałającego numeru obsługi klienta - wszyscy "specjaliści plusa" są zajęci wypisywaniem faktur odsetkowych na 1 grosz :DWadyNiejasne warunki umowy które w każdym salonie plusa są inaczej tłumaczone. Po wyczerpaniu 25GB nielimitowanego limitu, internet przestaje działać. -
~Dawid / 2016-12-30 13:57
Nie da się skontaktować z biurem obsługi klienta , Doładowałem konto jak mam na umiowie za 60 zł a do domu dalej przychodzą mi listy na których jest napisane , że gdy nie doładuje to mi rozwiążą umowę w przyszłości odradzam wybrania firmy plus ZaletyNie ma zaletWadyWady , to obsługa klienta , ceny , oraz ciężkie operowanie sieciąkożystam ok pół roku i jestem zawiedziony ofertą -
~marcin f / 2016-12-29 18:52
Internet LTE Plus Gsm Warszawa Bialołęka.
Zasięg 4 kreski na routerze
W tej chwili Download 0,07 Mbps Upload 2,73 Mbps
Od około 2 tygodni tragedia.
Nie mozna strony otworzyć nie mówiąc o obejrzeniu filmu .
Przez 3 miesiące działało super teraz tragedia.
Tłumaczą dużym ruchem na nadajniku, ale co mnie to obchodzi.
Zdecydowanie nie polecam tego gówna.
Nie wiem co mam dalej z tym zrobić. Dodzwonić sie do nich graniczy z cudem, no chyba że chce sie przedłużyć umowę .
OMIJAĆ Z DALEKAZaletykiedyś działał przyzwoicie, teraz tragediaWadydownload w granicach 0,07Mbps-4,5 Mbps
Należy zapomnieć o oglądaniu filmów i modlić sie żeby strona się wczytała -
~grażyna / 2016-12-28 16:43
ocena jeden w skali szkolnej dałam telefon do reklamacji 3.09.2016 r dzisiaj mamy 28.12.2016 r a w punkcie plusa w Przeworsku dowiedziałam się że jak chcę telefon to mam sobie zadzwonić do producenta więc wynika z tego że klienta mają w czarnej d. -
~Kamil / 2016-12-27 19:23
To jest co dzieje się z LTE od Plusa (niby nielimitowanego) to KPINA. Nie wiem czy to wina przeciążenia sieci, czy ukrytego limitu (sporo ściągam, ok 50gb miesięcznie) ale transfery na speedtescie wahaja się od 900-1.5mb! Mieszkam w centrym 150tys miasta! TO JEST JAKIŚ ŻART? Sytuacja ma miejsce od dłuższego czasu, filmy na YT scina, zrobienie aktualizacji (czegokolwiek co wymaga pobrania kilkuset MB) to czarna magia. Żegnam te firmę jak tylko wygaśnie umowa, a jeśli ktos jest zainteresowany LTE to szuka w Orange/Playu. Zaletyna chwilę obecną BRAKWadyczęste awarie sieci, dodzwonić się do konsultanta z innego nr niż plus to jakiś żart, WYDAJNOŚĆ LTE TO SKANDAL. -
-
~alicja / 2016-12-27 16:34
Z siecią plus związana jestem od wielu wielu lat. W lutym kończy mi się umowa więc chcąc dowiedzieć się o ofercie dla mnie dziś odwiedziłam salon plus by zapoznać się z ofertą dla mnie i totalne zaskoczenie Nie wiem czy wyglądam na głupka czy oferta plusa jest aż tak bardzo nie do przyjęcia. To co mi zaproponowano to czysta porażka. To samo na infolinii proponują mi warunki całkowicie nie do przyjęcia. Nie trzeba było długo myśleć więc udałam się do konkurencji i tutaj oferta bardzo fajna nawet kiedy będę płaciła 100% za drugi nr. bo tak niestety musi być to i tak to mi się opłaca i to baaardzo. Zrezygnuję więc z sieci plus z którą jestem związana od kiedy nastały telefony komórkowe. Niesmak jednak pozostaje jestem strasznie zawiedziona. No cóż po rozmowie z moją całą rodzinką przechodzimy do innej sieci konsekwentnie tak jak nam będą kończyły się umowy i dobrze nie to nie w sieci plus ok 18 lat -
~Uc / 2016-12-27 10:39
Omijajcie tą firmę (Plus) szerokim łukiem, chyba, że jak lubicie, żeby Wam poroże doprawiali. Kupiłem starter w kiosku i zarejestrowałem go. Po wpisaniu kodów BONUS i RWK i wysłaniu sms do operatora aktywowano mi konto. Tylko nie poinformowano mnie, że jak kupuje się starter, to trzeba dezaktywować aktywacje wgrane na starterze. W reklamach telewizynych też tego nie podają. I po 14 dniach już nie można kożystać z ich wielkiej promocji 500 zł i 50GB. Chyba , że doładujecie konto za kolejne 5 zł. Omijajcie oszustów, albo korzystajcie tylko z salonów Plusa!
Pozdrawiam Wszystkich. -
~Daniel / 2016-12-25 16:03
Posiadam internet niby LTE od plusa od ponad pół roku i żałuję jak cholera że się uwiązałem z tą siecią 2 letnią umową ... Ten internet to totalna porażka, muli się jak jasna cholera, zapomnij o płynnym oglądaniu youtube albo jakiegoś całego filmu. Śmieszne jest to czym plus się reklamuje .... prędkość LTE, pewno ! internet darmowy również przez sieć komórkową z dość populrnego serwisu jest szybszy od tego badziewia. Mieszkam w małej miejscowości ale wg pana konsultanta powinienem mieć LTE bez problemu, niestety nie mam, ale pomyślałem, że jest to problem z zasięgiem i zabrałem router na testy do Wrocławia, sprawdzałem go w kilku miejscach w mieście i w każdym z tych miejsc jest to samo co mam w domu. Szczerze nie polecam tego internetu, mi jak tylko się skonczy umowa przechodzę do innej sieci. Jestem abonentem plusa od ok 12 lat i nowi abonenci mają lepsze oferty ode mnie .... kpina ! WadyCena
prędkość internetu -
~Tomek 43 / 2016-12-25 13:00
Przeciążone nadajniki. LTE ledwo działa a firma traktuje klientów jak debili.
Nie polecam, Trzymajcie się od tej firmy z daleka.ZaletyRzadko kiedy (może w środku nocy czasami) działa z prędkością około 30 Mb/sWadyPrzez większość czasu działa poniżej 1 Mb/s, ping dochodzi do 800 ms !
Skandaliczna obsługa klienta, nie można się dodzwonić, traktują człowieka jak debila, tylko złapać i kasować przez 2 lata, nieważne działa, nie działa
strona 30 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »