Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1915 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krysekkk / 2023-07-12 01:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam nikomu internetu ani telefonów. Niekompetentna obsługa, banda osłów w supporcie. Internet nie stabilny, ciągle problemy i resety nocne. Zdarza się że dwa dni nie działa. Routery dają gówniane szkoda zachodu i nerwów lepiej odrazu iść do playa.
    ZaletyPredkosc
    WadyWszystko inne
    MiejscowośćGłowaczów
  • ~Krystian.. Bytom? Pawłowski? / 2016-08-18 19:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Żenada, poprostu żenada. Zamówiłem telefonicznie abonament tel. z jakimś huaweiem i czekałem, po czterech dniach roboczych konsultant dzwoni do mnie mówiąc że wdarł się błąd i przesyłka zamiast do Warszawy została przekierowana do Bytomia....spoko poczekam, no i czekałem kolejne dwa dni robocze i nic. Dzwonie do konsultanta, ten po otrzymaniu ode mnie moich danych szuka, szuka ale nie znajduje mojego zamówienia, przekazuje że jak znajdzie to oddzwoni. Nie oddzwonił...Kolejnego dnia znowu do nich dzwonie z pytaniem gdzie jest moje zamówienie, miła pani odpowiedziała mi że za dwa dni robocze będzie u mnie. Drugiego dnia roboczego dzwoni do mnie kurier że ma dla mnie paczkę ale przekaże mi ją tylko gdy dam mu xero dowodu osobistego....czyli dane osobiste wrażliwe w wersji drukowanej...paranoja. Mówię mu że nic z tego. Po 3 minutach oddzwania mówiąc że jednak żadne xero nie jest potrzebne i że ok 17 będzie z paczką. Trochę po 18 przychodzi kurier i co...nazwisko w zamówieniu zupełnie inne. Przesyłki nie otrzymałem. Dzwoniąc do plusa dowiedziałem się że poprawione zamówienie otrzymam po czterech do pięciu dni roboczych. Dodatkowo po pytaniu czy w plusie tak jest zawsze otrzymałem odpowiedź że konsultant wszystko zrobił jak należy a to wszystko to jakiś błąd "logistyki". Czyli winnych brak. Jeżeli tym razem przesyłka zostanie doręczona to oznacza że będę na nią czekał 18dni kalendarzowych. Super wynik. Dodam że wcześniej korzystałem z usług sieci orange przez ponad 10 lat i ani jednego problemu.
    Zaletynie znam
    Wadynie poważne podejście do klienta
  • ~Lipa na max / 2007-12-22 15:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Kupiłe iplus w promocji na 12m-ce w tym 6m-ce za 1zł i to chyba najbardziej rozwazna decyzja bo jak bym kupił na 24 m-ce to bym chyba nerwicy się nabawił.Strasznie to dziadostwo chodzi nawet w dużych miastach takich jak Szczecin i Poznań na moim modemie sg89 nie miałem pełnego zasięgu EDGE toć to szok to może zamieszkać przy nadajnikach bo w domu to tylko GPRS i to tragicznie chodzi. W dodatku w Poznaniu działając na EDGU miałem problemy z wysłaniem załacznika 7Mb do bani na max. Drogi operatorze zacznij inwestować w nadajnik a nie w reklamy łapiąc kolejnych nie świadomych.....
    Zaletygg
    Wadywszystko co możliwe
    2 m-ce
  • ~Lookas / 2019-04-12 20:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet z plusa to zenada. Raz w miesiacu wypada taki tydzien w ktorym dramatycznie zwalnia do najnizszej mozliwej predkosci, mimo ze jest to LTE bez konca. Dramat. W biurze obsługi opowiadaja bajki ze skonczyl mi sie pakiet, ktory mam , uwaga NIEOGRANICZONY. niesamowite ze mozna zuzyc nieograniczony pakiet internetu. Proponuja wykupienie innych pakietow i sami nie wiedza co mowia. Niby sie zgadzaja ze nie powinien zwalniac, ale zwalnia, bo zbyt duzo rzekomo zuzywam internetu. Paranoja. Z jednej strony nie ma limitu, ale jednak jakis jest. Konsultanci cytuja jakies rzekome zapisy w umowie, ktorych ja tam nie widze.
    ZaletyCena
    WadyWymienione wyzej
    MiejscowośćLębork
  • ~Luc / 2017-10-29 17:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Drogo. Brak ciekawych pakietów. Naciągacze i kłamcy.
    ZaletyBrak zalet. A jest! Nawet da się dzwonić. Dziwne.
    WadySame wady ma plus.
    kilka lat korzystam.
  • ~luki / 2008-01-16 17:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Zaczeło się pięknie - 230 kB/s a na pewno nie spadnie poniżej połowy tej wartości zapewniał Pan z salonu. dwa pierwsze miesiące problemy z połączeniem, dopiero po wejściu nowych wersji iPlus managera zaczeło się normalnie łączyć. Testowałem w pięciu różnych miejscach i 4 razy miałem transfer ok. 5kB/s a raz okolo 9kB/s (co odziwo na nadajniku zlokalizowanym na wiosce). Najbardziej wkurzające jest ściąganie czegokolwiek jak na chwile transfer spadnie do zera i serwer wywali z powodu bezczynności. Sciąganie poczty outlookiem to wogule można zapomnieć. 1MB czasami trzeba ściągać kilka razy bo zrywa. Ping to wogule porażka 1-5 sekund średnio. Strony ładują się czasami po kilka minut. Po przekroczeniu 1GB danych Pan z obsługi z rozbrajającą szczerościa powiedział, żebym poczekał aż się zacznie nowy okres rozliczeniowy - internet zwolnił do tego stopnia iż nawet GG przestawało działać, www wogule nie ładowalo. Umowa na dwa lata po 60 zł plus modem commander za ponad 500 zł = pieniądze wywalone w błoto - dobrze, że to ostatni miesiąc i wkońcu bede mógł zerwać umowę. Pozdrawiam wszystkich i przestrzegam, nie kupować kota w worku.
    Zalety-działa praktycznie wszędzie gdzie jest zasięg plusa
    Wady- słaby transfer
    - zrywa w trakcie ściągania
    - zbyt duża cena jak za taką jakość
    -ograniczenie pasma po przekroczeniu 1GB danych
    - w modemie commander odpada antenka, trzeba zlutować
    - beznadziejna obsługa klienta
    11 miesięcy, około 700zł na starcie
  • ~Madziula / 2010-11-08 11:29
    Ocena: 1.50 / 5
    bardzo średni internet, uważam, że nie warto się w to pakować
  • ~Majkell96 / 2018-07-14 10:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet mimo maksymalnego zasięgu traci łączność kilka razy w ciągu dnia na kilka minut co w pracy przez internet irytuje strasznie. Wahania prędkości z 40mb do 0,1mb gdzie często bardzo słabo chodzi. Czasami w wolnej chwili chciałbym pograć z znajomym przez internet w fife to oczywiście takie lagi plus częste braki łączności że się nie da. Jeszcze jak nie zapłace z 3 dni to po tym terminie jakieś śmieszne wiadmości winydkacyjne wyświetlane na tv i wiadmości na maila. To już jest tak bardzo śmieszne żeby klientowi który płaci regularnie tyle lat wysyłać takie wiadmości a już to że do każdego rachunku pobeirają z 50gr więcej to już jakoś im nie przeszkadza no i jakość świadczonych usług na poziomie tragicznym. Jeszcze do tego kiedyś można było z góry zapłacić za kilka miesięcy a teraz tylko 1 miesiąc można przez strone pewnie specjalnie żeby opłaty za każda transackje te 70gr czy jakoś tak pobierają więc hajs się musi zgadzać a ja nie mam czasu na pamiętanie co miesiąc żeby płacić co do dnia. Szczerze to zwlekam teraz żeby do mnie przedzwoniła pani od płatności i żeby po prostu zjechać dlaczego mam płacić za coś co tak szfankuje. Jestaem kilentem ponad 10 lat i tylko dlatego mam ten internet że często mam wyjazdy a jest to mobilny internet i dlatego też że łącze te usługi i jest niby taniej ale jakość tragiczna..
    MiejscowośćRowno
  • ~Marek / 2022-03-27 12:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat, co z tego że dobry zasięg jak przeciążone nadajniki. Potrafi kilkukrotnie rozłączyć jedną rozmowę
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~margo / 2014-04-14 14:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Po raz kolejny dostałam info mailowe od BOK o jakiś logowaniach, które chyba musiałyby mi pól dnia zająć, żeby jeszcze raz napisac do nich żądanie o dosłanie faktur za internet. Zadzwoniłam do konsultanta, a w odpowiedzi wisiałam na telefonie 30 minut. To chyba ich normalna taktyka.Kolejny raz dostałam zapewnienie o tym, że wszytsko gra, a faktury zostały do mnie wysłane. Taka firma, a miga się od ustawowej odpowiedzialności. Nie polecam, jesli ktoś pyta.
    Wadyściemnianie i bajzel
    3 miesiące
  • ~Marianjonek / 2021-09-13 18:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Do puki nie było stacji 5 g to jeszcze net chodził. Teraz LTE myśli a jak się przeskoczy na 3g z 5 minut wraca na lte. Męczarnia, rozmowy i SMS ok ale net tragedia. Jestem z nimi długo ale z każdym dniem gorzej. Moi znajomi już prześlij gdzieś indziej. Zanim kupicie coś na abo lub mix zastanówcie się 3x . Kartę można przenieś lub porzucić numer.
    ZaletyCo napisać w zaletach? Ciężka sprawa.
    WadyNet chodzi 30x wolniej jak innej sieci u mnie. Zasięg skacze między 2g a 4g. Szkoda dzwonić na infolinię. Ręce opadają,
    MiejscowośćKoniecpol
  • ~Marta / 2016-05-25 13:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam abonament w Cyfrowym Polsacie, więc naiwnie myśląc, że warto przeniosłam nr z Playa do Plusa - w Playu miałam 3 umowy i żadnych korzyści z tego faktu, tutaj miało być inaczej. Od początku mam z Plusem problemy; zaczęło się od przeniesienia nr, miało być szybko, za pierwszym razem się nie udało ale podpisując umowę na przeniesienie nr otrzymuje się nowy tymczasowy, za który abonament już się nabija, mimo, że jesteś jeszcze u poprzedniego operatora i z tymczasowego nie korzystasz - przez 2 miesiące płaciłam 2 abonamenty. Po przejściu w końcu do Plusa tymczasowego nr nie wyłączono, więc abonament nadal się nabijał, w odpowiedzi mailowej reklamację uwzględnili, w pisemnej nie co jest żałosne i najlepiej świadczy o tej firmie. W ramach Paszportu Korzyści powinnam płacić 25 zł, płaciłam 40 zł - znowu reklamacja, tym razem uznana. Do Plusa przeniosłam też 2 nr na kartę - tylko dlatego, że przy doładowaniu za 30 zł wysyłając kod konto miało być ważne przez rok - po miesiącu, gdy stan konta się wyzerował ważność konta również się skończyła. Na infolinię nie warto tracić czasu. Odliczam czas do końca umowy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    Od września 2015
  • ~Martinii / 2017-02-21 17:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet fatalny, w godzinach popołudniowych i wczesno wieczorynycj praktycznie nie da się korzystać!1!
  • ~martyna / 2008-12-01 22:06
    Ocena: 1.50 / 5
    tak jak napisalam- juz niedlugo konczy mi sie umowa, nie moglam sie tego doczekac chyba od chwili zakupu... uwazajcie na to, co mowi sprzedawca, ja czuje sie troche oszukana-powiedziano mi, ze do przegladania stron taki modem jaki wzielam w zupelnosci wystarcza, okazalo sie zupelnie inaczej: przy prawie idealnym zasiegu (to w centrum duzego miasta) strony otwieraja sie albo i nie, bardzo dlugo to trwa, po godzinie bywa, ze wszystko sie juz zawiesza, w malej miejscowosci, choc jak brzmi haslo, ze internet jest wszedzie (dokonczylabym: tam gdzie nas nie ma) zasieg jest juz naprawde niewielki i tylko pozna godzina wieczorna mozna zalogowac sie do sieci.
    Stracilam tez duzo nerwow jesli chodzi o obsluge klienta- telefony (wiecznie zajete), maile,proby zarzadzania kontem przez internet (tysiac kodow i hasel), na poczatku wygladalo to naprawde strasznie, potem odpuscilam i przyjelam iplusa takim, jakim jest :-/

    niepokoi mnie jedno-czy jesli tym razem skusze sie na blueconnecta nie bede tez zalowac? era, to dla mnie niewiadoma (i odstraszaja mnie opinie czytane tutaj)z iplusem, to jest tak, ze teraz moze byc juz chyba tylko lepiej-tylko jak po tym wszystkim przedluzac umowe????!!!!!!!!!! :))
    Zaletyjedyny plus, to ten w nazwie "iPLUS"
    Wadyjw +
  • ~Mecano / 2018-03-18 11:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Podpisałem umowę z Plusem na internet i czekam aż miną 2 lata, bo prędkość jest masakryczna,
    poniżej kilka wyników speedtestu:

    http://www.speedtest.pl/tes...

    http://www.speedtest.pl/tes...

    http://www.speedtest.pl/tes...

    http://www.speedtest.pl/tes...

    http://www.speedtest.pl/tes...

    Na reklamację Plus odpowiedział:

    Wyjaśniam, że pojemność sieci radiowej jest ograniczona i zależy z jednej strony
    od rodzaju technologii obsługiwanej przez daną stację bazową, z drugiej od
    wielkości łącza podpiętego do tej stacji. Duża liczba użytkowników stale
    podpiętych do danego sektora i przesyłających bardzo duże ilości danych może
    spowodować, że kolejny użytkownik, który będzie próbował skorzystać z usługi,
    nie będzie miał takiej możliwości. Plus chce zapewnić wszystkim swoim Klientom
    dostęp do usługi o satysfakcjonujących parametrach niezależnie od obciążenia
    spowodowanego przesyłaniem znacznych ilości danych przez innych użytkowników.

    Przeprowadzona analiza nie wykazała zatem nieprawidłowości w zakresie
    świadczonych usług, zgodnie z zawartą Umową.

    W opisanej sytuacji nie zachodzi przesłanka uzasadniająca odpowiedzialność Polkomtel z tytułu
    niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, która została określona w
    Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel.

    Umowę mam do grudnia 2018r, także nigdy więcej LTE z Plusa
    Testy wykonane przed wykorzystaniem pakietu (przy tych prędkościach to trudno pakiet wykorzystać)
    WadyBardzo mała prędkość, praktycznie nie otwierają się strony, brak jakiejkolwiek pomocy bądź próby rozwiązania problemu ze stron PLUSa
    MiejscowośćPoznań
  • ~mg / 2009-09-10 00:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Co tu pisać, jedna wielka kicha i nic więcej. Sam dałem się nabrać bo nie wiedziałem o limicie danych(oczywiście nikt mi w salonie otym nie powiedział a umowę tylko przejżalem). Zasięg niby u mnie jest i to 3G ale stale rwie się połączenie. STANOWCZO ODRADZAM TAKI INTERNET
    ZaletyBRAK
    WadySAME
    Mam ten syf19miesięcy
  • ~Michal / 2022-07-17 21:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Zalosne reklama najlepszego zasiegu jednak lipa i klapa totalna ... padl swiatlowod bylem zmuszony uzywac transmisji danych zasieg Lte czasem ale zero kresek h z plusem i 3g masakra ale konczy sie umowa wiec przechodze do T mobile
    ZaletyZade
    WadyWszystkie
    MiejscowośćSkawina
  • ~Michał / 2021-05-06 08:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak zasięgu , i z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej
    ZaletyNa tą chwilę brak
    WadyBrak zasięgu
    MiejscowośćDobrzeń
  • ~Michał / 2021-07-14 21:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Przeciez to sie w glowie nie mieści zeby co chwile brak zasiegu, lub problem z internetem. Czesto podróżuje pociągiem miedzy Piła, Szczecinkiem, Białogardem. Kurwicy idzie dostać! Ostatni rok z wami, i kazdemu bede odradzał!!!!
    ZaletyBrak.
    WadyBrak zasiegu, lub problem zmzasiegiem.
    MiejscowośćWielkopolska
  • ~Migotka / 2015-06-23 13:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Plus okazał się jedna wielką pomyłką. Wprowadzili mnie w błąd przez który musze teraz płacić dwa razy większy abonament a miało być lepiej. Osobiście nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264