Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grzegorz / 2019-01-23 12:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsluka klienta totalnie nieporozumienie, bledy na fv, odbieranie po 20min infolinii i olewanie tematow
    Zaletynic
    WadyBOK - dramatJJe
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~hasik / 2011-08-10 23:15
    Ocena: 1.50 / 5
    iPlus to jedna wielka tragedia!!!! nie dajcie się namówić na laptopa z plusa jest fatalny w porównaniu z sklepu!!! wiesza się!!! do tego aplikacja iplus włącza się 10min w większości też się wiesza!!! Odradzam! w sklepie kity wciskają ze najlepsza siec itp a mam neta od ponad roku i z dnia na dzień gorszy internet!! zasięg, prędkość itp!!!!
    Zaletyyyyyy jak znajdę napiszę......
    Wadybrak możliwości zmiany terminu płatności!! blokada po już kilku dniach zaległej fakturki
    22mc
  • ~Jaceny / 2018-07-16 13:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Jesli chcemy podnieść sobie ciśnienia polecam rozmowę z ludźmi z biura obsługi klienta po długo trwałym oczekiwaniu na rozmowę odbiera osoba która nic nie wie i nic nie może zrobić
    ZaletyBrak
    WadyZła obsługa drogie telefony słaby zasięg
    MiejscowośćKoluszki
  • ~jack / 2018-02-07 17:51
    Ocena: 1.50 / 5
    pieniądze wyrzucone w błoto,powolny,ruter wadliwy(HUAWEI).SĄ dni ze przeglądarki nie moge włączyć
    Zaletyładne opakowanie
    Wadyruter
    MiejscowośćBuk
  • ~Jan / 2021-08-09 08:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce. Ma ukryte zapisy w umowie, dzięki którym może robić co chce. Miałem internet mobilny LTE bez limitu, czyli teoretycznie mogło służyć jako stałe łącze w domu. Okazji się, że jest zapis w umowie (bardzo nieprecyzyjny i sprzeczny z innym punktem tej samej umowy), tzw FUP, który po przekroczeniu limitu zwalniał prędkość łącza do 56kbps... (tyle co modem tpsa 30 lat temu!!!!!). Tragedia, obsługa nieuprzejma. Odradzam.
    WadyUkryte zapisy w umowie
    MiejscowośćSzczecin
  • ~jarek / 2016-10-12 20:47
    Ocena: 1.50 / 5
    NIGDY WIĘCEJ masakra PLUS TO dno mieszkam w bełhatowie mam odi idu niby lepsza antenta rekalmowana jako szybki internet ale to DNO...CIAGLE SIE WIESZA NIE KUPUJCIE TEGO
    ZaletyBRAK
    WadyWYBÓR PLUSA I CYFROWEGO POLSATU TO JEDYNA WADA
    ponad pół roku z antenty ODI DU
  • ~jarek / 2017-07-06 08:58
    Ocena: 1.50 / 5
    nigdy wiecej plusa,wziełem internet z zestawem...

    ...odu idu ,okazał sie wadliwy ,zabrali na gwarancje i 2 tygodnie bez neta ,po 2 tygodniach odebrałem sprzet okazało sie ze znów dali popsuty.chciałem zrezygnowac z usługi to powiedzieli ze zapłace kare umowną ,jest to dla mnie smieszne ze mam płacic za cos co wogule nie działa.
  • ~jaroslaw / 2019-06-26 18:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem z Plus od ich powstania. Tak źle jak teraz, NIE BYŁO. Obsługa klienta, jeśli chodzi o dostępność zer z wykrzykniki em. Czeka się kwadransami
    MiejscowośćPomiechówek
  • ~Johny3923949923 / 2015-11-04 18:34
    Ocena: 1.50 / 5
    We wrzesniu przedłużałem umowę na internet.

    Przy przedłużaniu umowy zostałem poinformowany, że zmianie ulegnie tylko limit danych z 20GB na 25GB, a niestety okazuje się, że zostało mi zmienione:

    - odłączona usługa dodatkowa internet LTE bez limitu, gdzie po wykorzystaniu podstawowego pakietu 20GB, przy zasięgu LTE mogłem korzystać bez limitu z internetu z limitem transfertu do 10MB/s, teraz po wykorzystaniu pakietu 25GB, predkość spada do tragicznej prędkośći 32 kb/s
    - została zwiększona kwota abonamentu z 49,99 na 59,99zł o czym też nie zostałem poinformowany

    Jestem bardzo niemile zaskoczony zaistniałą sytuacją, dlatego chciałbym powrócić do poprzedniej wersji umowy, jak przed przedłużeniem, czyli:

    - pakiet 20GB, a nie 25GB jak jest obecnie
    - usługa dodatkowa LTE bez limitu z limitem 10Mb/s po wykorzystaniu dodatkowego transfertu
    - kwota abonamentu po rabacie za elektroniczną fakturę oraz kilka usług w plusie 49,99zł

    Niestety firma odrzuciła reklamacje... dlatego z czystym sercem NIE POLECAM!
    ZaletyUsługi
    WadyBardzo słabe podejście do klienta
    rok 50zł
  • ~Justyna / 2014-09-16 09:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Żenada. Brak kompetentnej obsługi, pracownicy sprzedają usługi których nie ma. Błędnie wypisana umowa, błędnie napisana reklamacja przez pracownika,a ja mam ponosić tego koszty. Od dwóch miesięcy nie mogą mi uwzględnić promocji w Smart Dom i przysyłają faktury z nieprawidłową kwotą. jeden wielki b...l.
  • ~Justyna / 2017-07-04 19:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Umowa przedłużona 26.06.2017 kurier miał być 28.06.2017 do tej pory nic zganiali ze firma kurierska ma problemy myślę sobie ok kazdemy może się zdarzyć,ale czekam do dzisiaj tj.04.07.2017 i dalej cisza po trzeciej rozmowie juz dzisiaj z konsultantem dowiedziałam się że jednak moja umowa i telefon nie zostały jeszcze przekazane kurierowi i zostaną przekazane jutro no żenada w Bok mają taki syf ze sami nie wiedzą co robią i jeszcze na kuriera zganiaja po prostu żenada!!!!!!!!
    WadyBałagan w papierach!!!!
  • ~Kacper / 2018-11-24 21:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet 70MB działa, jak 25MB w szczytowych momętach. Zazwyczaj to 5-6MB, czyli poziom łącza z przed 6 lat. Mamy listopad 2018 qur...!
    ZaletyBrak
    WadyZawiesza się i rozłącza. Zakłamana prędkość. Często trzeba resetować (przynajmniej raz dziennie).
    MiejscowośćPoznań
  • ~katrina2801 / 2015-09-17 13:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam internet w Plusie i jestem bardzo niezadowolona. Pakiet miał być bez ograniczeń a co chwilę przysyłają, że wykorzystano 80% albo 100% limitu. Obniżają prędkość a nawet zakładają blokady po to żeby dokupować kolejne limity danych. Jak tylko skończy się umowa wracam do poprzedniego operatora. NIE POLECAM!!!!!!! PLUS OSZUKUJE!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    ponad rok
  • ~Kay / 2014-03-25 00:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Z Plusem byłam od 2003 roku i podziękowałam w tym roku. Problemy zaczęły się jakieś dwa lata temu, kiedy mimo wysłanego smsa (nie raz) dezaktywacyjnego dalej do rachunku naliczali mi Internet, z którego nawet nie korzystałam. Efekt: ogromne rachunki, dodatkowo miniopłaty za to, czy za tamto. Chciałam przedłużyć umowę u nich i poszłam się dowiedzieć, to wszystko fajnie, pięknie, ale zaglądam w domu na ich regulamin i oczywiście co? Abonament + 20 zł za Internet, z którego nie można zrezygnować! A w domyśle dla mnie była przygotowana właśnie ta oferta. Cieszę się, że zrezygnowałam i przeszłam do konkurencji, nie polecam. Kiedyś byli w porządku, teraz zeszli na psy. Nie dbają o stałych klientów, tylko patrzą, jak przyciągnąć nowych. W skrócie - każdy, tylko nie oni!
    Zaletyaktualnie - żadnych
    Wadymikroopłaty, ukryte opłaty, wysokie rachunki, brak informowania klienta o czymkolwiek
  • ~Ket / 2018-04-04 11:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Kolego Krzysztofie do 21 masz jeszcze sporo czasu, a tutaj przedstawiam mój wynik który mam od kilku dni i do początku nowego okresu rozliczeniowego mam 8 dni.Zaznaczę tyko, że nie jestem gościem który ściąga nie wiadomo ile. Standardowo YT, stronki itd, Netflix na tv ( na średnich parametrach bo na wyższych to po tygodniu by net padł) http://scr.hu/0xw3/lfy52
    Po sprawdzeniu ilości danych to na kompie 58 GB i na Netflix ok 45-50 GB, abonament mam na 70 GB. Więc dla "nich" jestem heavy user :)))) i nakładają lejek.Internet mam od nich od 2014 r i czekam do końca umowy i rozstaję się z tą firmą, bo co teraz dokazują to nie na moje nerwy.
    MiejscowośćŚwiecie
  • ~kinguska1702 / 2013-04-10 16:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam
    Chciałam zrezygnować z abonamentu plusa i przejść do playa bez ich numeru prosili żebym została oferty nowe oferowali wkońcu po przemyśleniach zostałam złożyli dobrą ofertę po świętach przyszła umowa kurierem wraz z telefonem, telefon nie był w tym kolorze co miał być nie podpisałam umow wróciło wszystko kurierem do nich do dzis nie ma żadnego kontaktu z działem utrzymania klienta a miał dzwonić po świętach i cisza!!!! TK SIE NIE TRAKTUJE KLIENTA dzwoniac od numer 2699 na który ten pan kazał dzwonić cały czas maja linie zajęte tracę tylko na nich pieniądze!! zaczynam sie denerwowac i żałuję że wogóle zostałam w tym plusie!!!!!!!! ziś dzwonil telefon właśnie z tego numeru ale to był tylko sygnał i się rozłączył;/ naprawdę nie polecam!
  • ~kodi / 2017-02-25 11:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Wrocław-zasięg LTE na mapie.
    A w praktyce filmiku na youtube nie można obejrzeć.
    W umowie LTE bez limitu nie może zwolnić poniżej 10 a faktycznie mój max 0,85.....
    reklamacja nic nie daje:(
    Plus twierdzi że z ich strony wszystko jest ok.
    Zaletybrak
    Wady1 wada-brak zalet
    Poza tym ok
    2 lata
  • ~Korek / 2017-01-23 20:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Mieszkam w miejscowości Kórnik 20 km od Poznania prędkość mojego internetu podczas podlaczenia jednak urzadzenia rozni się w zależności od pory dnia np z rana dochodzi do 12 Mb/s ale reszte dnia zwlaszcza kiedy ludzie wracaja z pracy predkosc spada do 1 mb/s lub nawet do 0,6 mb/s podczas gdy obiecywano mi conajmniej 30 caly dzien. kiedy zabralem modem do poznania predkosci wynosily juz 30-35 mb/s. Ponadto Predkosc samego lte wynosi 0,1 mb/s reszta to HSPA+. Nie polecam tego internetu zwlaszcza w małych miastach gdzie jest tylko jedna wieża bts. a do biura obslugi klienta trzeba czekac na polaczenie conajmniej 30 minut.
    Pozdrawiam
    Marcin
    Zalety-brak. naprawde nie ma.
    Wady-Predkość
    -opoźnienia
    -dodzwonienie sie na infolinie
    -niestabilność
    -brak możliwości rezygnacji umowy kiedy zawarło się ją w punkcie.
  • ~Kostek / 2022-09-11 08:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam ten szit. gorzej nie mogłem trafić. Na mapie zasięgu GSM mam mieć full w budynku, a mam 1 kreskę lub wcale i nie można dzwonić. Na mapie zasięgu LTE mam mieć full w budynku, a mam ledwo H+. Ale mapy są ORIENTACYJNE na ich stronie, wiecie, taki wabik na frajerów. BTS stoi 1km ode mnie i taka kaszana? Mają gdzieś zgłoszenia, zdawkowy sms że zakończyli i tyle. Skandal. Oszustwo bym to nazwał, bo kłamią jak z nut w momencie chęci podpisania umowy, a po podpisaniu przykre niespodzianki i to w ogromnej ilości. NIGDY W ŻYCIU WIĘCEJ PLUSA. NIGDY
    Wadyzasięg, jakość usług, obsługa i okłamywanie klienta
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~kris / 2009-03-01 21:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Aż się włos na głowie jeży że w 21wieku przy takiej technice internet morze być tak słaby,
    Plus wciska kit mówiąc że to niby najlepszy mobilny internet w Polsce,dla mnie najgorszy, płacisz 60zł i masz szybki internet dwa tygodnie potem po przekroczeniu 1giga bajta obniżają prędkość o 50mb i chce cię cholera wziąć strony nie chcą się wgrywać a jak już się wgrają to zwykle czegoś na nich brakuje,jak by było tego mało to jeszcze aplikacja się wiesza bardzo często , poza tym internet znika co jakiś czas , a w biurze obsługi klijenta nie potrafią pomóc sprawdzają przyczynę już miesiąc do tej pory do mnie nie zadzwonili , czekam tylko kiedy się umowa skończy i nie chce tego więcej widzieć , NIE POLECAM TO SZAJS.
    Wadynie działa prawidłowo
    12miesięcy ,
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4549
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4762
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2044
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307