Z Plusem byłam od 2003 roku i podziękowałam w tym roku. Problemy zaczęły się jakieś dwa lata temu, kiedy mimo wysłanego smsa (nie raz) dezaktywacyjnego dalej do rachunku naliczali mi Internet, z którego nawet nie korzystałam. Efekt: ogromne rachunki, dodatkowo miniopłaty za to, czy za tamto. Chciałam przedłużyć umowę u nich i poszłam się dowiedzieć, to wszystko fajnie, pięknie, ale zaglądam w domu na ich regulamin i oczywiście co? Abonament + 20 zł za Internet, z którego nie można zrezygnować! A w domyśle dla mnie była przygotowana właśnie ta oferta. Cieszę się, że zrezygnowałam i przeszłam do konkurencji, nie polecam. Kiedyś byli w porządku, teraz zeszli na psy. Nie dbają o stałych klientów, tylko patrzą, jak przyciągnąć nowych. W skrócie - każdy, tylko nie oni!Zaletyaktualnie - żadnych
Wadymikroopłaty, ukryte opłaty, wysokie rachunki, brak informowania klienta o czymkolwiek